nee doe die van crazy maarquote:
geeft een bakjequote:
Pfft, moeder fetish ???quote:
milfquote:
ik zeg maar niks meer daaropquote:
haha hoezoquote:
niets mis met een lekkere milfquote:
angelina jolie is een milfquote:
mwa gewoonquote:
Ze is gewoon een NOquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op woensdag 3 september 2008 10:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze is gewoon een NOwheheh bedankt voor de uitlegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
bang dat ik dr van je afpakquote:
mja ik doe de gekste dingen verzinnenquote:
jah, best erg hequote:Op woensdag 3 september 2008 11:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
omg je zou maar niets te doen hebben .... en dan ga je dat soort dingen verzinnen ....
tijd te veel ......
achquote:
inderdaadquote:Op woensdag 3 september 2008 11:32 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ach
hoe kan het ook anders he
allebij crazy als nickname
uitsloverquote:Op woensdag 3 september 2008 12:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo dan, droxz vanaf locatie:
Nice hotel en shit hier man!
Alleen geen intrenet, zit nu via een mobiel connect kaartje van KPN.
(meegenomen van werk)
druk druk drukquote:Op woensdag 3 september 2008 12:12 schreef Crazy-M het volgende:
Nice droxz, zo ken ik je
en wat is het godverdomme rustig !!!
Ok, de dieequote:Op woensdag 3 september 2008 12:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
9 van de 10 x zit ik via mijn HSDPA te fokken
je meent hetquote:Op woensdag 3 september 2008 12:12 schreef Crazy-M het volgende:
Nice droxz, zo ken ik je
en wat is het godverdomme rustig !!!
ik ga zo eten jahquote:Op woensdag 3 september 2008 12:17 schreef crazy987 het volgende:
[..]
je meent het
en het is nog wel pauze
jullie zouden je moeten schamen
Ik ben hier (hotel ergens in Heelsum), om buitendienst mensen te ondersteunen...quote:
en je krijgt betaald?quote:Op woensdag 3 september 2008 12:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben hier (hotel ergens in Heelsum), om buitendienst mensen te ondersteunen...
Zeg maar gewoon internetten, koffie drinken.... mooie gebouw enzo hier man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |