Mogguh Fubquote:Op woensdag 3 september 2008 09:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
aller eerst goeie morgen
en daar probeer ik nu juist achter te komen
aaah,quote:Op woensdag 3 september 2008 09:13 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zie je wel, ik lees er gewoon overheen![]()
Ben het verleerd
Ik twijfel er niet aanquote:
nee, ze komen soms nog wel voor, maar er is laatst besloten om niet meer te doen (toen liepen hier ook de mensen weg uit het topicquote:Op woensdag 3 september 2008 09:14 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mogguh Fub![]()
En ik ben er ook wel benieuwd naar
succesquote:Op woensdag 3 september 2008 09:20 schreef DrakenVlieg het volgende:
Tijd om te werken enzo![]()
Fijne dag allemaal
Zijn sowieso veel mensen weggelopen die hier al langer posten.. Jammer, maar goed.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, ze komen soms nog wel voor, maar er is laatst besloten om niet meer te doen (toen liepen hier ook de mensen weg uit het topic)
Heu heul heul af en toe maar hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 09:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, als je alleen al op deze pagina kijkt
het aanpassen van quotes
Droxz is er weer goed in
die gecodeerde sjit... betekend dat nog iets, want dat heb ik een beetje gemistquote:Op woensdag 3 september 2008 09:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heu heul heul af en toe maar hoor
Die gecodeerde sjit vind ik eigenlijk ook wel lachen met ik zeggen hahaha
Humorquote:Op woensdag 3 september 2008 09:13 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
http://www.infonegocio.com/xeron/bruno/italy.html lol ...
zijn er juist weer heel veel terugquote:Op woensdag 3 september 2008 09:22 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zijn sowieso veel mensen weggelopen die hier al langer posten.. Jammer, maar goed.
Daar staan gewoon complete zinnenquote:Op woensdag 3 september 2008 09:27 schreef tripack het volgende:
[..]
die gecodeerde sjit... betekend dat nog iets, want dat heb ik een beetje gemist
Nouja, "nieuwe", aantal mensen posten hier al weer een aardig tijdje hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 09:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zijn er juist weer heel veel terug
wl, sgele, droxz, lynda, diertjuh, dracu, en nog wat andere
ook aantal nieuwe
* Crazy-M gooit emmer koud water over crazyquote:
en ik ben oudquote:
waar kan ik de decoder vindenquote:Op woensdag 3 september 2008 09:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar staan gewoon complete zinnen
Valt toch wel mee, je komt hier toch vaker... of mis ik nou wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |