Ik ken een bepaald persoon, en die zou graag willen dat ik wat minder van die blikjes dronk... ofzoquote:Op woensdag 3 september 2008 08:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, ik was al om 5:00 wakker
en ik zat nog te twijfelen of ik een blikje red bull mee zou nemen vandaag ...
Maar goed dat ik dat NIET gedaan heb
kolere, dat lijkt me een partij smerig zeg hahaquote:Op woensdag 3 september 2008 08:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok komt ie: (was een zomerkamp creatie en nog lekker ook)
Sinas, Cola, 7up, Cassis, IceTea, Slagroom
Even roeren en klaar is uw drankje
KUT nu alquote:
was nog lekker ookquote:Op woensdag 3 september 2008 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kolere, dat lijkt me een partij smerig zeg haha
* tripack kijkt om zich heen ik zie hier geen sletjes, alleen een wannabe pimpquote:Op woensdag 3 september 2008 08:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey sletjes... daddy's home!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
7up en cassis... niet echt mijn ding (te zoet), maar dit klinkt wel als een extreme "wtf dit heb ik gemaakt toen ik dronken was" mix!quote:Op woensdag 3 september 2008 08:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok komt ie: (was een zomerkamp creatie en nog lekker ook)
Sinas, Cola, 7up, Cassis, IceTea, Slagroom
Even roeren en klaar is uw drankje
* BarraCupraCuda doet de deur weer open zodat de ONS weer naar binnen kan...quote:Op woensdag 3 september 2008 08:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
KUT nu al
* Crazy-M rent snel naar boven, gooit zijn one night stand uit het raam naar beneden en de kleren er achter aan.
Hallo pappa
Mogguh sletje!quote:Op woensdag 3 september 2008 08:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey daddy's... sletje is home!
we hadden nog eens niet gezopenquote:Op woensdag 3 september 2008 08:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
7up en cassis... niet echt mijn ding (te zoet), maar dit klinkt wel als een extreme "wtf dit heb ik gemaakt toen ik dronken was" mix!
GOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDEEEEEEEEEEEEEEMOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRGGGGGGGGGEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNN CRAZY-Mquote:Op woensdag 3 september 2008 08:28 schreef Crazy-M het volgende:
CRAZYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GOEDEMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
ok, wel afblijven he, ze is alleen van mijquote:Op woensdag 3 september 2008 08:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
* BarraCupraCuda doet de deur weer open zodat de ONS weer naar binnen kan...
nee zoon pappa is trots op je!
en nu nog een ronde van een half uur!
neeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 3 september 2008 08:47 schreef crazy987 het volgende:
[..]
GOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDEEEEEEEEEEEEEEMOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRGGGGGGGGGEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNN CRAZY-M
en wat gaan we weer hard
en ik heb het druk
Mocht er ooit nog eens een meeting komen van dit topic,quote:Op woensdag 3 september 2008 08:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
we hadden nog eens niet gezopen
hij kon alleen geen keuze maken, dus toen deed ik het voor hem
quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 08:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, wel afblijven he, ze is alleen van mij
Moet je zoon nu al je ONS's regelen voor je?quote:
De cappuchino met espresso ?quote:Op woensdag 3 september 2008 08:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mocht er ooit nog eens een meeting komen van dit topic,
maak ik wel een droxz special... ok?
haha je kent me tochquote:Op woensdag 3 september 2008 08:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeee
begin je nu al weer met je receptionist
jah, ok dan, jij de roemeense sletjes, ik gewoon de nederlandsequote:Op woensdag 3 september 2008 08:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
pappa heeft zijn eigen connecties
quote:Op woensdag 3 september 2008 08:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet je zoon nu al je ONS's regelen voor je?
ok,quote:Op woensdag 3 september 2008 08:50 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha je kent me toch
nee, backups controleren
accounts unlocken
nog een installatie remote uitvoeren
en dan nog 8 pc's opschonen![]()
* Crazy-M stapt fluitend in de auto, kijkt in boekje en stelt de tomtom in.quote:Op woensdag 3 september 2008 08:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jah joh... ik ben mijn "buiten de deur eten" adresboekje kwijt
kom mij maar helpen dusquote:Op woensdag 3 september 2008 08:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok,
mijn taken: 2 installaties (kan er maar 1 vandaag uitvoeren denk ik)
2 accounts verwijderen, eerst mailbox backuppen
eeeeeeeeh ....
quote:Op woensdag 3 september 2008 08:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, ok dan, jij de roemeense sletjes, ik gewoon de nederlandse
ow vandaar dat je gister werd thuisgebracht door die ambu ?quote:Op woensdag 3 september 2008 08:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
ik ga eerder voor de lekkere fuckbuddies.
de lekkere wijven die gelukkig zijn in hun relatie maar gewoon ff willen neuken![]()
![]()
jezus wat kunnen andere mannen daar lastig over doen!
druk hebben op werk maar wel rokenquote:Op woensdag 3 september 2008 08:53 schreef crazy987 het volgende:
[..]
kom mij maar helpen dus
en nu ga ik eerst roken
extra sterke espresso he... beide zonder suiker, maar met een zoetjequote:
Oei... gevonden!quote:Op woensdag 3 september 2008 08:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jah joh... ik ben mijn "buiten de deur eten" adresboekje kwijt
ja is ook belangrijkquote:Op woensdag 3 september 2008 08:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
druk hebben op werk maar wel roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |