quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:Mijn kut collega is echt niet vrolijk ofzo, echt hilarisch ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Mogguh!quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:34 schreef mrfool het volgende:
hoiiiiiiiii
Haaiquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!
En Diertjuh!!!!!!!!!!!!!!!! goede morgen!
haha slimquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Haai![]()
Ik vanochtend snel naar de bus lopen, dacht dat ik beetje laat was. Kwam de bus pas 10 minuten later aanrijden. Trein gemist
ik vind em geweldigquote:
quote:
droxz jij hebt tog een ps3 met gta4? heb jij er wel eens problemen mee gehad? Bij een maat van me is tie na 5 minuten vastgelopen en kan er nu niks meer mee... hij had em net binnenquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!
En Diertjuh!!!!!!!!!!!!!!!! goede morgen!
yup heb je goed gehoord.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:49 schreef Crazy-M het volgende:
GODVER PIEEEEEEEEEEEEEEEEEP
Dit is eng:
IK WERK
* Crazy-M meldt zich maar ziek
klachten: i kwas aan het werken
En hoorde ik ergens iets over kusjes ?
en waar kan ik me melden ?quote:
Ok, ik ben al wegquote:whiejj ze gaan hier iets aan de lawaaimakerige mensen doen
. Kan ik rustig mn huiswerk doen. Schiet eigenlijk nie op
quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en waar kan ik me melden ?
[..]
Ok, ik ben al weg
* Crazy-M meldt zichquote:
* diertjuh geeft Crazy eenquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M meldt zich
Waarom bellen ze altijd: Tegelijk op.
Zit alleen, zo geen telefoon, en dan bellen er 2 tegelijk....
dank uquote:
even geen meldingen meer, mag dat ook ?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:03 schreef draculettetje het volgende:
zoooo nu echt even geen letterjes in excell meer
multitaskingquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M meldt zich
Waarom bellen ze altijd: Tegelijk op.
Zit alleen, zo geen telefoon, en dan bellen er 2 tegelijk....
van mij welquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
even geen meldingen meer, mag dat ook ?
zo, mijn koekjes zijn alweer op
Jep die heb ik, ik heb nog geen 1 probleem gehad.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:48 schreef tripack het volgende:
[..]
droxz jij hebt tog een ps3 met gta4? heb jij er wel eens problemen mee gehad? Bij een maat van me is tie na 5 minuten vastgelopen en kan er nu niks meer mee... hij had em net binnen
Je kunt weer verder met multitasking?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dank u
Kan ik er weer even tegen aan
ging best goedquote:
jahquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Je kunt weer verder met multitasking?
ach jah, altijd vaag zulke mensenquote:echt wtf, vorig jaar zat zo'n wijf bij mij in de klas, zat alleen maar te zeuren tegen me en ineens doet ze vet aardig...achja als je niet weet hoe een Imac werkt..moet je wel iemand vragen he
Uhu inderdaad...en ja hoor ik loop weer vast met die irritante vragen. 'Noem 4 oorzaken waardoor logistiek management belangrijker wordt' Ik kan het nergens vinden, zelfs het internet geeft geen antwoord..quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jahdankje lieverd
![]()
[..]
ach jah, altijd vaag zulke mensen
quote:
Pfff, ik is blij dat ik niet meer op school zitquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:22 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhu inderdaad...en ja hoor ik loop weer vast met die irritante vragen. 'Noem 4 oorzaken waardoor logistiek management belangrijker wordt' Ik kan het nergens vinden, zelfs het internet geeft geen antwoord..
1 hele goede dagquote:
haha de printer is snel zatquote:
tijd voor weekendquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:34 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha de printer is snel zat
maar om die pdf te verwerken
rete traag.
ben al van adobe reader overgestapt naar foxit-reader (scheelde zo`n 1.8GB in de printopdracht)
maar alsnog
mja iddquote:
mja maar denk dat dat alsnog traag gaatquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
Crazy, eerst laten spoolen, wachtrij plaatsen en als dat klaar is pas laten printen
maar 8 mb doet er gewoon lang over, kun je niet veel aan doen, of zwaardere printer aanschaffen
btw: wie gaat er hier over naar chrome:
http://www.google.com/googlebooks/chrome/#
Ik ga het in elk geval proberen
Gebruik je PCL of PS drivers om te printen?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:30 schreef crazy987 het volgende:
hey mensen
even een vraagje he, ja ik werk hard
ik heb een probleempje
wij moeten nogal veel pdfjes uitprinten
en ook nogal groot (varieert van 8mb tot 40mb)
maar dat printen gaat rete traag
iemand een idee om het op te voeren ?
draait op een dual core3ghz (intel) en 4GB ram
ik ga zelf niet hoor.. mag ik niet van mijn vriendinquote:
ik ga even wijselijk mijn mond houdenquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ga zelf niet hoor.. mag ik niet van mijn vriendin
geef mijn uitnodigingen altijd aan vrienden/collega's
PCL6.quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gebruik je PCL of PS drivers om te printen?
type?quote:
driver is: Ricoh Aficio 2045e PCL6quote:
wil je samen met Topspin erheen?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ga even wijselijk mijn mond houden
quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:47 schreef Elcadarn het volgende:
Dan gaat je vriending toch ook lekker mee ?
Lekker elkaar gek maken
oehh dankje dankje dankjequote:Op dinsdag 2 september 2008 11:28 schreef Elcadarn het volgende:
@ diertjuh :
1) De klant verwacht geen omkijken te hebben naar de het logistieke proces.
2) Doorlooptijden moeten korter
3) Het logistieke proces moet economischer worden ingedeeld
4) Het logistieke proces moet flexibeler'
etc.
hoop dat je er wat aan hebt
Adobe heeft wel vaker problemen met PCL, probeer de PS eens...quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wil je samen met Topspin erheen?
ik gebruik momenteel geen Adobe.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Adobe heeft wel vaker problemen met PCL, probeer de PS eens...
pcl5e doet soms ook de trickquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Adobe heeft wel vaker problemen met PCL, probeer de PS eens...
als je op reageren klikt of iemand quote zie je ze allemaalquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:11 schreef Elcadarn het volgende:
trouwens, weet iemand waar je een overzicht van de smilies kan vinden ?
mag je zelf wetenquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:14 schreef diertjuh het volgende:
Zal ik tot half 2 of tot 2 uur op school blijven?
om 2 uur heb ik nog een les, maar daar worden de aantekeningen gegeven die ik nog heb van vorig jaar. En vorige week gezien, dat het precies dezelfde aantekeningen zijn. Dus niet zinvol om er bij te gaan zitten.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:15 schreef Elcadarn het volgende:
eerste week ? half 2 natuurlijk..... moet vandaag om 20:30 beginnen.... achterlijk college....
dan zal ik spullen pakken en tjop tjop naar huisquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:18 schreef diertjuh het volgende:
[..]
om 2 uur heb ik nog een les, maar daar worden de aantekeningen gegeven die ik nog heb van vorig jaar. En vorige week gezien, dat het precies dezelfde aantekeningen zijn. Dus niet zinvol om er bij te gaan zitten.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mag je zelf weten
wat wil je zelf
nu alquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:19 schreef Elcadarn het volgende:
Ok, cool, had alleen de quick reply nog maar gevonden.....![]()
Dank je! ( en nu iedereen gek maken met de smilies) - i can die happy now
nee, want dat vak moet ik nog voldoende halenquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:20 schreef Elcadarn het volgende:
Beetje herhaling is toch goed diertjuh, kan je anders geen vrijstelling krijgen ?
Hier ook ja, maar nieuwe programma's hebben hier dan weer problemen met pcl5 hahahaquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pcl5e doet soms ook de trick
heb jij de google chrome al gehorod ???
strip ziet er echt veel beleovend uit in elk geval
gelukiig maarquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:19 schreef Elcadarn het volgende:
Ok, cool, had alleen de quick reply nog maar gevonden.....![]()
Dank je! ( en nu iedereen gek maken met de smilies) - i can die happy now
Maakt niet uit, daarom ook een korte samenvattingquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:24 schreef Elcadarn het volgende:
haha ok, sorry diertjuhben nog niet van alles 100% op de hoogte
succes met het "herhalen" ;P
quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:25 schreef Elcadarn het volgende:
Ach heb jij ook je goede daad gedaan voor vandaag
what is it now?quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:31 schreef Crazy-M het volgende:
vergaat de wereld ALWEER over 10 dagen ?
is ook elke keer weer iets
Doe er wat aan!quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:31 schreef Crazy-M het volgende:
swaffel ik de jullie ALWEER over 10 dagen ?
is ook elke keer weer iets
rawr rrraawwweerrrr!!!quote:
quote:Beste Nathalie
Op donderdag 4 september zijn wij op zoek naar een leuke kandidaat met rijbewijs B!!
Werkzaamheden:
Je start ’s ochtend om 8.00u om een auto op te halen in de regio Enschede en je rijdt hiermee naar verschillende locaties in de stad.
Wanneer je bij een locatie bent, doe je een doek over de auto met reclame en laat deze 2 uur staan. Zelf kun je lekker de stad even in, koffie drinken of bijvoorbeeld een boekje lezen.
Na 2 uur rijd je naar de volgende locatie waar je hetzelfde te wachten staat!
Rond 18.00u ben je hiermee klaar en lever je de auto weer in.
Een ideale klus dus als je donderdag lekker vrij bent!!
Loon:
Je verdient ¤ 8,00 bruto per uur, reiskosten die je maakt om de auto op te halen worden niet vergoed.
Ben jij donderdag beschikbaar en heb je een rijbewijs B?
Bel dan snel naar 026-4429444 en vraag naar Eefke of stuur een mail naar e.hopman@studentenwerk.nl (reageer niet op deze mail!).
Ik zie je reactie graag tegemoet!!
Heb je vragen over deze vacature? Neem dan contact op met StudentenWerk Arnhem, bel naar 026-4429444 en vraag naar Eefke.
Tip! Vrienden of kennissen die op zoek zijn naar een baan? Informeer ze dan over onze vacatures.
Met vriendelijke groet,
Eefke Hopman
StudentenWerk Arnhem
Willemsplein 34-1
6811 KC ARNHEM
T: +31 (0)26-4429444
T: +31 (0)26-4429444 (direct)
M: +31 (0)6-41904537
F: +31 (0)26-3511173
Wel het juiste topic voor deze job!quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:48 schreef diertjuh het volgende:
Zoekt iemand nog werk voor een dagje?
[..]
ja he, al die mensen die niets te doen hebben moet maar eens gaan werkenquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel het juiste topic voor deze job!![]()
Dat klinkt best eng! "werken"?quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ja he, al die mensen die niets te doen hebben moet maar eens gaan werken
Dat is geen goeie planning dan als je er al binnen 2 uur klaar mee wasquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt best eng! "werken"?
Vandaag is het hier ook wel erg extreem rustig,
mijn project van gisteren had ik 2 dagen voor... was al binnen 2 uur klaar.....
Mensen die geen verstand hebben van IT plannen mijn dingen in,quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat is geen goeie planning dan als je er al binnen 2 uur klaar mee was
uhu best eng. Weetje wat ook eng klinkt 'huiswerk maken' brrr
das wel relaxt danquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mensen die geen verstand hebben van IT plannen mijn dingen in,
vandaag ben ik volgens het rooster nog steeds met dat project bezig... vind het prima hahaha
Als het morgen wel lang gaat duren kunnen we in dat hotel blijven pitten op kosten van de baas... vind ik ook wel best eigenlijk
HUISWERK?! ARGGGGGGG!!!!!!!!!![]()
idd, ik klaag niet hahaha.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
das wel relaxt dan. En gewoon uitbetaald krijgen, relaxt
.
Nog eventjes en dan ga ik richting huis..
Tot vanavondquote:
Goede middag!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou mag een gewone goede middag er niet eens meer vanaf?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou mag een gewone goede middag er niet eens meer vanaf?
Nou euh.. heb ik niet al genoeg gewerkt? Ben om zes uur begonnen jaquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede middag!!!!!!!!!!!!!!!
Normaal doe je "" als je weggaat, dus vandaar!
LYNDA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Een gewone goede middag voor jou ook
Dat heb je zeker!quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:29 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou euh.. heb ik niet al genoeg gewerkt? Ben om zes uur begonnen ja
quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
hey luitjes.
weet iemand van de IT afdeling hier in GRTDOPJW hoe ik mn HD can recoveren ?
hij is ineens niet meer geinitialiseerdhet is een usb ding
Ik denk er dit van:quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:31 schreef crazy987 het volgende:
Jongens wat denken jullie van dit bakkie:
http://link.marktplaats.nl/190720571
quote:This Site has been blocked according to company policy, please contact *je moeder*
URL: computer-software.marktplaats.nl/servers/190720571-dell-poweredge-1650-dual-processor-2gb-15-000-rpm-hd.html
Category: Malware
CRAZYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
LYNDA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GOEIEMIDDAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
zo beter ?
Hmm.. goed als ik met bus enzo ga? pm anders ffquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat heb je zeker!
Nog een idee waar je wil eten?
Ik ga eerder weg van mijn werk vanmiddag,
en ben rond half 5 op station "P-O"
We gaan even over op de PM, goed plan!quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Hmm.. goed als ik met bus enzo ga? pm anders ff![]()
hey heyquote:
waarom ? ik weet zeker dat als ik hem formateer dat hij weer werkt. maja ik wil de data niet kwijtquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nieuwe kopen?
Probeer "handy recovery" eens, heb hier al redelijk wat data mee gevonden...quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom ? ik weet zeker dat als ik hem formateer dat hij weer werkt. maja ik wil de data niet kwijt
hij is dus niet geinitialiseerd heh ? dus ik zie geen schijf in windows. alleen in admin menu zeg maar. maar zal thuis ff kijken straksquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Probeer "handy recovery" eens, heb hier al redelijk wat data mee gevonden...
Je kan het even proberen natuurlijkquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij is dus niet geinitialiseerd heh ? dus ik zie geen schijf in windows. alleen in admin menu zeg maar. maar zal thuis ff kijken straks
haha lolquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:51 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha lol
ik quote wel even de stats
[quote]
DELL PowerEdge 1650
Dual PIII 1400MHZ
2048MB REG ECC Geheugen
36GB SCSI 10.000RPM HD (Ook beschikbaar met 15.000 rpm schijf!) Er kunnen maximaal 3 schijven in.
SCSI Controller
2 x Gigabit Netwerk
Floppy / CDROM
USB / VGA
Kan een extra PCI en/of PCI-X kaart in.
Inclusief Rack-Rails en Frontje!
[quote]
wat denk je
leuk speeltje ?
jij snapt emquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgooien met raid kaarten en schijven, en je hebt een servertje
doe er ook maar een voor mij danquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:56 schreef crazy987 het volgende:
[..]
jij snapt em
ksot maar 85 euri![]()
denk dak er maar 2 ga halen
hij heeft er nog 50quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe er ook maar een voor mij dan
andere drive letter geven,quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij is dus niet geinitialiseerd heh ? dus ik zie geen schijf in windows. alleen in admin menu zeg maar. maar zal thuis ff kijken straks
hij moet geinitaliseerd worden heh. dus een letter heeft hij nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
andere drive letter geven,
vervolgens unpluggen en weer inpluggen
jah klopt, maar je ziet hem wel in schijfbeheer?quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij moet geinitaliseerd worden heh. dus een letter heeft hij niet
Relaxt als servertje/klooi bak!quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:51 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha lol
[quote]
DELL PowerEdge 1650
Dual PIII 1400MHZ
2048MB REG ECC Geheugen
36GB SCSI 10.000RPM HD (Ook beschikbaar met 15.000 rpm schijf!) Er kunnen maximaal 3 schijven in.
SCSI Controller
2 x Gigabit Netwerk
Floppy / CDROM
USB / VGA
[quote]
wat denk je
leuk speeltje ?
nu niet weer wit maken hequote:Op dinsdag 2 september 2008 14:30 schreef lynda het volgende:
O.. misschien moet ik toch eens iets meer op zolder komen![]()
Me pap heeft de muren nog twee lagen rood gegeven en het is nu vet mooi geworden![]()
![]()
![]()
Foto's!quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:30 schreef lynda het volgende:
O.. misschien moet ik toch eens iets meer op zolder komen![]()
Me pap heeft de muren nog twee lagen rood gegeven en het is nu vet mooi geworden![]()
![]()
![]()
koffie / thee / limonade / bier ?quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:30 schreef debbie_19 het volgende:
Ik heb echt een super saaie kut dag
Ikke nietquote:
Brakke cameraquote:
THee graagquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
koffie / thee / limonade / bier ?
Als je toch bezig bent, nog een droxz special in de aanbieding?quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bierquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Binnenkort maar even langskomen dan maarquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Ikke niet![]()
*trots is op paps*
[..]
Brakke cameraHeel slecht op te zien
Toch maar wachten tot hij heulemaal af is
ga je ze weer wit makenquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Binnenkort maar even langskomen dan maar
Wat ben jij vulgair zeg...quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk s, een thee
[ afbeelding ]
Djeez, een heul oerwoud in je thee dinges!quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk s, een thee
[ afbeelding ]
Kan vast geen kwaad...toch?quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Djeez, een heul oerwoud in je thee dinges!
nee man sgele,quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Djeez, een heul oerwoud in je thee dinges!
dankjequote:
Dank dank..zal maar alvast zeggen...neej ik ben ondertussen geen 19 meer en nee ik zie er ook niet meer uit zoals de foto in mijn fotoboek. Ik ben zo'n 6 jaar ouder geworden, maar gewoon al 2 jaar niet meer op fok geweest en ineens begon ik het te missenquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:42 schreef Crazy-M het volgende:
Hoor ik thee ?
waar is mijn kopje
En welkom hier Debbie_19
Laat even weten als je groen begint te worden, ok?quote:
welkom terug haha.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dank dank..zal maar alvast zeggen...neej ik ben ondertussen geen 19 meer en nee ik zie er ook niet meer uit zoals de foto in mijn fotoboek. Ik ben zo'n 6 jaar ouder geworden, maar gewoon al 2 jaar niet meer op fok geweest en ineens begon ik het te missen![]()
![]()
Ja? En?quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
Lachen hier op het werk!
Komt net een systeembeheerder langs, yo... lotus notes gaat ff down.. we hebben wat problemen...
(iedereen heeft ook een melding gehad op het scherm dat Lotus even down gaat)
Blijkt nu dat ze 1 van de 2 profiel servers down hebben gehaald!
ah de verloren dame is terug om het zo maar te zeggenquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dank dank..zal maar alvast zeggen...neej ik ben ondertussen geen 19 meer en nee ik zie er ook niet meer uit zoals de foto in mijn fotoboek. Ik ben zo'n 6 jaar ouder geworden, maar gewoon al 2 jaar niet meer op fok geweest en ineens begon ik het te missen![]()
![]()
Ja maar ik schrok me kapot toen ik die foto zag!!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
welkom terug haha.
Ach fotos maken de persoon niet
Het innerlijk maakt de persoon
(kut, ik klink oud en wijs)
Jah die was voor mij niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah de verloren dame is terug om het zo maar te zeggen
dat je je password nog wist
de helft van het bedrijf hier niets meer kan doen met hun pcquote:
ads lulligquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
Lachen hier op het werk!
Komt net een systeembeheerder langs, yo... lotus notes gaat ff down.. we hebben wat problemen...
Je moet het er gewoon "instoppen", en niet de muren swaffelenquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:42 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dankje
daarom altijd je muren wit verven, valt het niet zo op
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
de helft van het bedrijf hier niets meer kan doen met hun pc
(sorry, komen veel ITérs hier)
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
Lachen hier op het werk!
quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:51 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha lol
[quote]
DELL PowerEdge 1650
Dual PIII 1400MHZ
2048MB REG ECC Geheugen
SCSI Controller
2 x Gigabit Netwerk
Floppy / CDROM
USB / VGA
[quote]
wat denk je
leuk speeltje ?
oke danquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jah die was voor mij niet zo moeilijk
Dank je Lyndaquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:50 schreef lynda het volgende:
En weer weg
Ja droxz nu mag je wel zeggen tot straks
O en welkom debbie
En wat voor "werk" doe jij ongeveer?quote:
Nou ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ik schrok me kapot toen ik die foto zag!!!![]()
denk dat ben ik niet meer
vanaaf als ik thuis ben eerst maar ff veranderen
ok ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ik schrok me kapot toen ik die foto zag!!!![]()
denk dat ben ik niet meer
vanaaf als ik thuis ben eerst maar ff veranderen
Tot straks mop!quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:50 schreef lynda het volgende:
En weer weg
Ja droxz nu mag je wel zeggen tot straks
O en welkom debbie
werk: aanwezig,quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:50 schreef debbie_19 het volgende:
Ik denk dat ik zo maar ff ga paffenzitten jullie allemaal op het werk? En zo ja? Mogen jullie dit wel doen???
Geen idee wat ze hiernaast aan het doen zijn, maar ze maken het probleem alleen maar groterquote:
en een storing: dan fokken we nog even verderquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En wat voor "werk" doe jij ongeveer?
Zoals je wel merkt zitten hier veel ITérs... geen storing = fokken!
Ik doe administratief werk. Maar zo af en toe is er ff niks te doen. Zeg wat me opvalt aan jullie it'ers....zelf wel altijd msn houden en de rest van het bedrijf ervoor afsluiten?quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En wat voor "werk" doe jij ongeveer?
Zoals je wel merkt zitten hier veel ITérs... geen storing = fokken!
Shit, iemand heeft ons iters doorquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik doe administratief werk. Maar zo af en toe is er ff niks te doen. Zeg wat me opvalt aan jullie it'ers....zelf wel altijd msn houden en de rest van het bedrijf ervoor afsluiten?![]()
Nou hier wel hahahaquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
hier merken we normaal niet dat er iets down gaat ...
tot nagios uit zn dak gaat![]()
dan is het meestal wel feest >.<
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Ik ben hier dus extern, en kan net als de rest van alle "gebruikers" ook niet alle pagina's bekijkenquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik doe administratief werk. Maar zo af en toe is er ff niks te doen. Zeg wat me opvalt aan jullie it'ers....zelf wel altijd msn houden en de rest van het bedrijf ervoor afsluiten?![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou hier wel hahaha
Ze werken hier op sommige plaatsen 24/7 (medicijnen enzo he...)hier ook 24/7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar jah, kan hier absoluut niet anders
Ow heb de 38 paginas tellende google strip uitgelezen
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben hier dus extern, en kan net als de rest van alle "gebruikers" ook niet alle pagina's bekijken
(nou zijn daar soms wel wat omwegen voor ofzo....)
GAST!quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:57 schreef Crazy-M het volgende:
Godver, wat zijn sommige bukkake desks handig:
jah, u moet het bukkake hoogtepunt aanpassen.
als ze dan even aangeven WAAR dat dat meisje ligt (kelder of zolder) en even aangeven WAT ik moet wijzigen.
Mijn snikkel kan ik in elk geval niet vinden
Zie het al voor me:quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier ook 24/7
maar jah, kan hier absoluut niet anders
Ow heb de 38 paginas tellende google strip uitgelezen
Ach, ik kan fokken... alleen geen youbtube.. maarja..quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:06 schreef crazy987 het volgende:
tunnel, doe uw werk
thuis gewoon een ssh servertje draaien
mag ik hier ergens niet op
putty -> tunnel -> proxy
en klaar
Een admnistratief iemandquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeee jij ook administratief persoontje???quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Een admnistratief iemand![]()
hoi ik ben diertjuh en ik zoek werk... zo ik heb me voorgesteld...
Het moest een keer fout gaan, ik ben vanmiddag gepakt in de bus met een oude OV kaart. Mn geld was op
![]()
idd. en bepaalde sitesquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
En jij was altijd zo onschuldig?quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Het moest een keer fout gaan, ik ben vanmiddag gepakt in de bus met een oude OV kaart. Mn geld was op
![]()
Ja heel irritant is datquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd. en bepaalde sites![]()
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "vul maar in"
For assistance, contact your network support team.
![]()
http://www.google.com/googlebooks/chrome/quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zie het al voor me:
Ej ... mijn huis staat in de hens!
* Sorry, het is 5 uur geweest... morgenochtend om 0900 uur bent u de eerste!
googlestrip?!
Uhu ik doe boekhouding enzo. Ben nog in opleiding enzo...quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeee jij ook administratief persoontje???
mijn droombeeld over jouquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
Very nicequote:Op dinsdag 2 september 2008 15:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhu ik doe boekhouding enzo. Ben nog in opleiding enzo...
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En jij was altijd zo onschuldig?
*gaat anders denken over diertjuh hahaha*
Niet liegen jij, jij bent ongeveer even "subtiel" als ikquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mijn droombeeld over jou
zo SPATS uiteen
Wat is dat nou weer voor werktijd? tot half 4 werken? BELACHELIJK!!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:13 schreef WhiteLightning het volgende:
zo nog 15 minuten, en ik ben weer klaar voor vandaag
Meestal valt het nog wel mee hier. En soms zijn ze gewoon beetje nerdies..quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Very nicelaat me niet alleen hier als je eenmaal aan het werk bent tussen al dat IT gedoe!!
Echt ja?quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Meestal valt het nog wel mee hier. En soms zijn ze gewoon beetje nerdies..
Zoals net al gezegd, Nood breekt wet.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mijn droombeeld over jou
zo SPATS uiteen
jij bent subtielerquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet liegen jij, jij bent ongeveer even "subtiel" als ik
Zo dan! hahahaquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.google.com/googlebooks/chrome/
Die
neeeee, ik ga ook maar is anders denken .........quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zoals net al gezegd, Nood breekt wet.
ik ben om kwart voor 4 klaarquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor werktijd? tot half 4 werken? BELACHELIJK!!!
Iedereen heeft een donkere kant.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
neeeee, ik ga ook maar is anders denken .........
Lief en onschuldig ???
eerder crimineeltje
als ze zien dat je dat doet:Lquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo dan! hahaha
Toch maar eens checken als ik ECHT niets te doen heb.
hey! maar de wekker gaat wel om 5 uur hehquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor werktijd? tot half 4 werken? BELACHELIJK!!!
De hele aardkloot wist dat ik verliefd was enzo, alleen ik wist het zelf nog nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij bent subtieler
En nu mijn drinken hier !!!!!
* Crazy-M moet moeite doen om mond te houdenquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Iedereen heeft een donkere kant.
ik moest gisterquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:16 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik ben om kwart voor 4 klaar
moet naar de tandarts
Ik zag het ja, heb de eerst paar pagina's wel even snel bekeken.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als ze zien dat je dat doet:L
educatief bijleren.
Is echt intressant, gaat over hun nieuwe browser endergelijke.
Uitgelegd hoe alels werkt kwa trusted zones, javascripts en dergelijke.
echt intressant
jah, zelfs als ik getrouwd zou zijn weet ik nog niet of ik verliefd benquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
De hele aardkloot wist dat ik verliefd was enzo, alleen ik wist het zelf nog niet![]()
Ben jij nog erger?
Je moeder, daar is pas wat uitgefloept!quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M moet moeite doen om mond te houden
goed dat het geen vrijdag is anders was hij eruit gefloept
mja ik ga hem vanavond even downloadenquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zag het ja, heb de eerst paar pagina's wel even snel bekeken.
Even deze link opslaan
Wat precies?quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M moet moeite doen om mond te houden
goed dat het geen vrijdag is anders was hij eruit gefloept
Nee, zo erg ben jij nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, zelfs als ik getrouwd zou zijn weet ik nog niet of ik verliefd ben
ik krijg 2 vullingenquote:
je moet droxz en fubar niet aan het praten zienquote:
mja, ik ben op andere gebieden weer zeer ergquote:
doe wel met kleur, kun je tenminste schrijven.quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
doe wel met kleur, kun je tenminste schrijven.
en ik zal parker nemen, doe je langer mee
Ik zet het altijd netjes in een spoiler hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je moet droxz en fubar niet aan het praten zien
dan snap ik er zelfs niks van :0
en o: wij zijn altijd aardig![]()
alleen soms een beetje irritant
why me ='(quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
* diertjuh gooit roze verf over hoofd van Crazy. Draait Crazy om en gaat ermee schrijven
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou hier wel hahaha
Ze werken hier op sommige plaatsen 24/7 (medicijnen enzo he...)c3RlbGxldGplIHJ1a2tlcnMgDQpqZSB6b3UgaGFhc3QgZGVua2VuIGRhdCB6ZSB3YXQgdGUga29ydCBrb21lbiAuLi4uLg==SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
ik niet ik ben luiquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zet het altijd netjes in een spoiler hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.01111010 01100101 00100000 01110011 01101110 01100001 01110000 01110000 01100101 01101110 00100000 01100101 01110010 00100000 01110100 01101111 01100011 01101000 00100000 01100111 01100101 01100101 01101110 00100000 00110001 01100101 00100000 01110010 01110101 01101011 00100000 01110110 01100001 01101110 00100000 01100101 01101110 00100000 01100001 01101110 01100100 01100101 01110010 01110011 00100000 01101101 01100001 01100001 01110010 00100000 01110111 01100101 01101100 00100000#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
* Crazy-M lacht crazy uit.quote:
HEY !!quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
HEY !!
das niet lief !!!
zie je nu wel dat je toch niet zo lief bent als we eerst dachten![]()
![]()
yeahquote:
hijs wel lievquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
HEY !!
das niet lief !!!
zie je nu wel dat je toch niet zo lief bent als we eerst dachten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:40 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hijs wel liev![]()
![]()
en ik ben weg
daaaaaaaaag menschen
wow is inderdaad ergquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:42 schreef debbie_19 het volgende:
Ik vind dat echt erg. Ik ben al 5 maanden weg bij een bedrijf en nog gaan ze me mailen en bellen, omdat ze bepaalde dingen niet weten te vinden of hoe ze het moeten doen. Snap dat niet!
* Crazy-M omhelst diertjuh en troost haar.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:42 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ben een meisje
* diertjuh gooit alsnog verf over hoofd van Crazy987
Ja maar ik heb een erg groot hartquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wow is inderdaad erg
gewoon niet meer opnemen ?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een erg groot harten ik ben heel erg lief
en ik help graag mensen
toch maar ff voor jezelf kiezen lijkt mequote:Op dinsdag 2 september 2008 15:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
en ik help graag mensen
over dat laatste, dat klinkt bekendquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
en ik help graag mensen
quote:
veterstrikken?quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
wat ...je weet niet eens waar mee ....
had zo maar mogelijk geweestquote:
waarom staat er 2x had in je quote?quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
had
[..]
had zo maar mogelijk geweest
HAD??? HAD??? lekker chillen chillen in een bubbelbad!?quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
weet ik et
misch vond ik dat wel leuk
misch HAD ik daar zin in
AAAAAAAAAAAAAAHquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
HAD??? HAD??? lekker chillen chillen in een bubbelbad!?
Paar jaartjes geleden ben ik naar een festivalletje geweest hier in het dorp. En toen was Def P er ook. En ook een bubbelbad maar der zaten niet eens bubbels inquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAH
Dat was een KUT nummer jah !!!
da's waarquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tuuuuuurlijk!!! ik ben toch altijd gezellig
oooooooh mazzelaarquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:10 schreef debbie_19 het volgende:
Aaaaaaaaaaaaah mooi lekker geen werk morgen
Neeeeen uiteraard nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
oooooooh mazzelaar
of werk je in helmond?
hehe okquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |