dankjequote:
Dank dank..zal maar alvast zeggen...neej ik ben ondertussen geen 19 meer en nee ik zie er ook niet meer uit zoals de foto in mijn fotoboek. Ik ben zo'n 6 jaar ouder geworden, maar gewoon al 2 jaar niet meer op fok geweest en ineens begon ik het te missenquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:42 schreef Crazy-M het volgende:
Hoor ik thee ?
waar is mijn kopje
En welkom hier Debbie_19
Laat even weten als je groen begint te worden, ok?quote:
welkom terug haha.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dank dank..zal maar alvast zeggen...neej ik ben ondertussen geen 19 meer en nee ik zie er ook niet meer uit zoals de foto in mijn fotoboek. Ik ben zo'n 6 jaar ouder geworden, maar gewoon al 2 jaar niet meer op fok geweest en ineens begon ik het te missen![]()
![]()
Ja? En?quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
Lachen hier op het werk!
Komt net een systeembeheerder langs, yo... lotus notes gaat ff down.. we hebben wat problemen...
(iedereen heeft ook een melding gehad op het scherm dat Lotus even down gaat)
Blijkt nu dat ze 1 van de 2 profiel servers down hebben gehaald!
ah de verloren dame is terug om het zo maar te zeggenquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dank dank..zal maar alvast zeggen...neej ik ben ondertussen geen 19 meer en nee ik zie er ook niet meer uit zoals de foto in mijn fotoboek. Ik ben zo'n 6 jaar ouder geworden, maar gewoon al 2 jaar niet meer op fok geweest en ineens begon ik het te missen![]()
![]()
Ja maar ik schrok me kapot toen ik die foto zag!!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
welkom terug haha.
Ach fotos maken de persoon niet
Het innerlijk maakt de persoon
(kut, ik klink oud en wijs)
Jah die was voor mij niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah de verloren dame is terug om het zo maar te zeggen
dat je je password nog wist
de helft van het bedrijf hier niets meer kan doen met hun pcquote:
ads lulligquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
Lachen hier op het werk!
Komt net een systeembeheerder langs, yo... lotus notes gaat ff down.. we hebben wat problemen...
Je moet het er gewoon "instoppen", en niet de muren swaffelenquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:42 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dankje
daarom altijd je muren wit verven, valt het niet zo op
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
de helft van het bedrijf hier niets meer kan doen met hun pc
(sorry, komen veel ITérs hier)
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
Lachen hier op het werk!
quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:51 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha lol
ik quote wel even de stats
[quote]
DELL PowerEdge 1650
Dual PIII 1400MHZ
2048MB REG ECC Geheugen
36GB SCSI 10.000RPM HD (Ook beschikbaar met 15.000 rpm schijf!) Er kunnen maximaal 3 schijven in.
SCSI Controller
2 x Gigabit Netwerk
Floppy / CDROM
USB / VGA
Kan een extra PCI en/of PCI-X kaart in.
Inclusief Rack-Rails en Frontje!
[quote]
wat denk je
leuk speeltje ?
oke danquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jah die was voor mij niet zo moeilijk
Dank je Lyndaquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:50 schreef lynda het volgende:
En weer weg
Ja droxz nu mag je wel zeggen tot straks
O en welkom debbie
En wat voor "werk" doe jij ongeveer?quote:
Nou ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ik schrok me kapot toen ik die foto zag!!!![]()
denk dat ben ik niet meer
vanaaf als ik thuis ben eerst maar ff veranderen
ok ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar ik schrok me kapot toen ik die foto zag!!!![]()
denk dat ben ik niet meer
vanaaf als ik thuis ben eerst maar ff veranderen
Tot straks mop!quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:50 schreef lynda het volgende:
En weer weg
Ja droxz nu mag je wel zeggen tot straks
O en welkom debbie
werk: aanwezig,quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:50 schreef debbie_19 het volgende:
Ik denk dat ik zo maar ff ga paffenzitten jullie allemaal op het werk? En zo ja? Mogen jullie dit wel doen???
Geen idee wat ze hiernaast aan het doen zijn, maar ze maken het probleem alleen maar groterquote:
en een storing: dan fokken we nog even verderquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En wat voor "werk" doe jij ongeveer?
Zoals je wel merkt zitten hier veel ITérs... geen storing = fokken!
Ik doe administratief werk. Maar zo af en toe is er ff niks te doen. Zeg wat me opvalt aan jullie it'ers....zelf wel altijd msn houden en de rest van het bedrijf ervoor afsluiten?quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En wat voor "werk" doe jij ongeveer?
Zoals je wel merkt zitten hier veel ITérs... geen storing = fokken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |