jij snapt emquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgooien met raid kaarten en schijven, en je hebt een servertje
doe er ook maar een voor mij danquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:56 schreef crazy987 het volgende:
[..]
jij snapt em
ksot maar 85 euri![]()
denk dak er maar 2 ga halen
hij heeft er nog 50quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe er ook maar een voor mij dan
andere drive letter geven,quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij is dus niet geinitialiseerd heh ? dus ik zie geen schijf in windows. alleen in admin menu zeg maar. maar zal thuis ff kijken straks
hij moet geinitaliseerd worden heh. dus een letter heeft hij nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
andere drive letter geven,
vervolgens unpluggen en weer inpluggen
jah klopt, maar je ziet hem wel in schijfbeheer?quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij moet geinitaliseerd worden heh. dus een letter heeft hij niet
Relaxt als servertje/klooi bak!quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:51 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha lol
ik quote wel even de stats
[quote]
DELL PowerEdge 1650
Dual PIII 1400MHZ
2048MB REG ECC Geheugen
36GB SCSI 10.000RPM HD (Ook beschikbaar met 15.000 rpm schijf!) Er kunnen maximaal 3 schijven in.
SCSI Controller
2 x Gigabit Netwerk
Floppy / CDROM
USB / VGA
Kan een extra PCI en/of PCI-X kaart in.
Inclusief Rack-Rails en Frontje!
[quote]
wat denk je
leuk speeltje ?
nu niet weer wit maken hequote:Op dinsdag 2 september 2008 14:30 schreef lynda het volgende:
O.. misschien moet ik toch eens iets meer op zolder komen![]()
Me pap heeft de muren nog twee lagen rood gegeven en het is nu vet mooi geworden![]()
![]()
![]()
Foto's!quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:30 schreef lynda het volgende:
O.. misschien moet ik toch eens iets meer op zolder komen![]()
Me pap heeft de muren nog twee lagen rood gegeven en het is nu vet mooi geworden![]()
![]()
![]()
koffie / thee / limonade / bier ?quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:30 schreef debbie_19 het volgende:
Ik heb echt een super saaie kut dag
Ikke nietquote:
Brakke cameraquote:
THee graagquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
koffie / thee / limonade / bier ?
Als je toch bezig bent, nog een droxz special in de aanbieding?quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bierquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Binnenkort maar even langskomen dan maarquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Ikke niet![]()
*trots is op paps*
[..]
Brakke cameraHeel slecht op te zien
Toch maar wachten tot hij heulemaal af is
ga je ze weer wit makenquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Binnenkort maar even langskomen dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |