Goede middag!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou mag een gewone goede middag er niet eens meer vanaf?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou mag een gewone goede middag er niet eens meer vanaf?
Nou euh.. heb ik niet al genoeg gewerkt? Ben om zes uur begonnen jaquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede middag!!!!!!!!!!!!!!!
Normaal doe je "" als je weggaat, dus vandaar!
LYNDA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Een gewone goede middag voor jou ook
Dat heb je zeker!quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:29 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou euh.. heb ik niet al genoeg gewerkt? Ben om zes uur begonnen ja
quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
hey luitjes.
weet iemand van de IT afdeling hier in GRTDOPJW hoe ik mn HD can recoveren ?
hij is ineens niet meer geinitialiseerdhet is een usb ding
Ik denk er dit van:quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:31 schreef crazy987 het volgende:
Jongens wat denken jullie van dit bakkie:
http://link.marktplaats.nl/190720571
quote:This Site has been blocked according to company policy, please contact *je moeder*
URL: computer-software.marktplaats.nl/servers/190720571-dell-poweredge-1650-dual-processor-2gb-15-000-rpm-hd.html
Category: Malware
CRAZYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
LYNDA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GOEIEMIDDAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
zo beter ?
Hmm.. goed als ik met bus enzo ga? pm anders ffquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat heb je zeker!
Nog een idee waar je wil eten?
Ik ga eerder weg van mijn werk vanmiddag,
en ben rond half 5 op station "P-O"
We gaan even over op de PM, goed plan!quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Hmm.. goed als ik met bus enzo ga? pm anders ff![]()
hey heyquote:
waarom ? ik weet zeker dat als ik hem formateer dat hij weer werkt. maja ik wil de data niet kwijtquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nieuwe kopen?
Probeer "handy recovery" eens, heb hier al redelijk wat data mee gevonden...quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom ? ik weet zeker dat als ik hem formateer dat hij weer werkt. maja ik wil de data niet kwijt
hij is dus niet geinitialiseerd heh ? dus ik zie geen schijf in windows. alleen in admin menu zeg maar. maar zal thuis ff kijken straksquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Probeer "handy recovery" eens, heb hier al redelijk wat data mee gevonden...
Je kan het even proberen natuurlijkquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij is dus niet geinitialiseerd heh ? dus ik zie geen schijf in windows. alleen in admin menu zeg maar. maar zal thuis ff kijken straks
haha lolquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:51 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha lol
ik quote wel even de stats
[quote]
DELL PowerEdge 1650
Dual PIII 1400MHZ
2048MB REG ECC Geheugen
36GB SCSI 10.000RPM HD (Ook beschikbaar met 15.000 rpm schijf!) Er kunnen maximaal 3 schijven in.
SCSI Controller
2 x Gigabit Netwerk
Floppy / CDROM
USB / VGA
Kan een extra PCI en/of PCI-X kaart in.
Inclusief Rack-Rails en Frontje!
[quote]
wat denk je
leuk speeltje ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |