http://www.google.com/googlebooks/chrome/quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zie het al voor me:
Ej ... mijn huis staat in de hens!
* Sorry, het is 5 uur geweest... morgenochtend om 0900 uur bent u de eerste!
googlestrip?!
Uhu ik doe boekhouding enzo. Ben nog in opleiding enzo...quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeee jij ook administratief persoontje???
mijn droombeeld over jouquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Een admnistratief iemand![]()
hoi ik ben diertjuh en ik zoek werk... zo ik heb me voorgesteld...
Het moest een keer fout gaan, ik ben vanmiddag gepakt in de bus met een oude OV kaart. Mn geld was op
![]()
Very nicequote:Op dinsdag 2 september 2008 15:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhu ik doe boekhouding enzo. Ben nog in opleiding enzo...
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En jij was altijd zo onschuldig?
*gaat anders denken over diertjuh hahaha*
Niet liegen jij, jij bent ongeveer even "subtiel" als ikquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mijn droombeeld over jou
zo SPATS uiteen
Wat is dat nou weer voor werktijd? tot half 4 werken? BELACHELIJK!!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:13 schreef WhiteLightning het volgende:
zo nog 15 minuten, en ik ben weer klaar voor vandaag
Meestal valt het nog wel mee hier. En soms zijn ze gewoon beetje nerdies..quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Very nicelaat me niet alleen hier als je eenmaal aan het werk bent tussen al dat IT gedoe!!
Echt ja?quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Meestal valt het nog wel mee hier. En soms zijn ze gewoon beetje nerdies..
Zoals net al gezegd, Nood breekt wet.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mijn droombeeld over jou
zo SPATS uiteen
jij bent subtielerquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet liegen jij, jij bent ongeveer even "subtiel" als ik
Zo dan! hahahaquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.google.com/googlebooks/chrome/
Die
neeeee, ik ga ook maar is anders denken .........quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zoals net al gezegd, Nood breekt wet.
ik ben om kwart voor 4 klaarquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor werktijd? tot half 4 werken? BELACHELIJK!!!
Iedereen heeft een donkere kant.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
neeeee, ik ga ook maar is anders denken .........
Lief en onschuldig ???
eerder crimineeltje
als ze zien dat je dat doet:Lquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo dan! hahaha
Toch maar eens checken als ik ECHT niets te doen heb.
hey! maar de wekker gaat wel om 5 uur hehquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor werktijd? tot half 4 werken? BELACHELIJK!!!
De hele aardkloot wist dat ik verliefd was enzo, alleen ik wist het zelf nog nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij bent subtieler
En nu mijn drinken hier !!!!!
* Crazy-M moet moeite doen om mond te houdenquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Iedereen heeft een donkere kant.
ik moest gisterquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:16 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik ben om kwart voor 4 klaar
moet naar de tandarts
Ik zag het ja, heb de eerst paar pagina's wel even snel bekeken.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als ze zien dat je dat doet:L
educatief bijleren.
Is echt intressant, gaat over hun nieuwe browser endergelijke.
Uitgelegd hoe alels werkt kwa trusted zones, javascripts en dergelijke.
echt intressant
jah, zelfs als ik getrouwd zou zijn weet ik nog niet of ik verliefd benquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
De hele aardkloot wist dat ik verliefd was enzo, alleen ik wist het zelf nog niet![]()
Ben jij nog erger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |