Werkt hier prima.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:36 schreef dujour het volgende:
Javascript werkt niet?
Zie namelijk geen optie of iet dergelijks. Youtube vraagt er wel om
Youtube werkt prima hier in Chromequote:Op dinsdag 2 september 2008 21:36 schreef dujour het volgende:
Javascript werkt niet?
Die moet je in de opties even inschakelen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:37 schreef IntroV het volgende:
Waar zit de home knop?
Oeps moest even herstartenquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:37 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Youtube werkt prima hier in Chrome
Mag ik zelf even weten wat ik daar van vind, huilie?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:25 schreef pfaf het volgende:
Mag ik even belangrijk vinden wat ik zelf wil?
Net als bij Firefox soms het geval is/was? Het kan zomaar zijn dat de sites niet volgens de standaarden zijn gemaakt hequote:Op dinsdag 2 september 2008 21:37 schreef IntroV het volgende:
Chrome geeft trouwens niet alle pagina's goed weer; lay-out van sommige sites is f'ed up
YouTube doet het hier prima in Chrome.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:36 schreef dujour het volgende:
Javascript werkt niet?
Waarom zou je dat via de processen willen doen en niet gewoon via het kruisje op een tab? Lijkt me wat omslachtig.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:38 schreef Monidique het volgende:
Ik klik met mijn rechtermuisknop op een link, daar komt een tab uit. Als ik dat vanuit de AT doe, dan kan ik niet lekker scrollen terwijl die andere tab, zogenaamd een ander proces, laadt: heel even schokt-ie. Daarnaast kan ik niet 1 tab-proces afsluiten, want ze lijken wel, hoe zeg je dat, afgeleid van de hoofdtab. En dus sluit-ie ze allemaal af. Beetje jammer. Of mis ik iets?
Hier in IE ook niet meer hoor. Is een nieuwe URL geworden: http://monitor.livep2000.nl/quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:23 schreef Crazy-M het volgende:
monitor.pd5hw.nl die werkt niet in google chrome
Hee, dat was me nog niet opgevallen... Ik mis het nu ook ineens inderdaadquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:18 schreef Xebrozius het volgende:
Ik mis één belangrijke optie:
[ afbeelding ]
Muppet.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:42 schreef nietzman het volgende:
[..]
Mag ik zelf even weten wat ik daar van vind, huilie?
Nog een Safari optiequote:Op dinsdag 2 september 2008 21:45 schreef WurM het volgende:
Ik zie (bij het typen van deze reactie) ook ineens dat-ie een spellingscontrole heeftHelaas lijkt het er nu niet op dat je eenvoudig woorden kunt toevoegen aan die controle, maar goed, dat vinden we ook nog wel uit
Even de nieuwste flashplayer downloaden zoals youtube ook aangeeft is teveel gevraagdquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:36 schreef dujour het volgende:
Javascript werkt niet?
Ja, nee, dat begrijp ik. Maar een van de voordelen die Chrome kennelijk biedt, aldus Google, is het feit dat elke tab een eigen proces heeft. Nu, dat blijkt dus helemaal niet waar, want elke tab die je opent vanuit een andere tab middels je muis, hoort bij het bovenliggende proces. Het voordeel van die aparte processen zou zijn dat wanneer er iets mis gaat met 1 tab, dat geen invloed heeft op de andere tabs. Dat blijkt niet zo dus.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Waarom zou je dat via de processen willen doen en niet gewoon via het kruisje op een tab? Lijkt me wat omslachtig.
In FF gebruik ik ook altijd een spellcheck, een vrij veel gebruikte extention denk ik.quote:
Bij het knopje rechts van je pagina balk staat het knopje "De huidige pagina beheren"quote:
Is zelfs standaard in de nieuwste versie.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
In FF gebruik ik ook altijd een spellcheck, een vrij veel gebruikte extention denk ik.
'Options'quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:37 schreef IntroV het volgende:
Waar zit de home knop?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, nee, dat begrijp ik. Maar een van de voordelen die Chrome kennelijk biedt, aldus Google, is het feit dat elke tab een eigen proces heeft. Nu, dat blijkt dus helemaal niet waar, want elke tab die je opent vanuit een andere tab middels je muis, hoort bij het bovenliggende proces. Het voordeel van die aparte processen zou zijn dat wanneer er iets mis gaat met 1 tab, dat geen invloed heeft op de andere tabs. Dat blijkt niet zo dus.
extention ja...quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
In FF gebruik ik ook altijd een spellcheck, een vrij veel gebruikte extention denk ik.
Die site gaf in FF3 eerst ook veel problemen. Ligt meer aan de site dan aan de browserquote:
For what it's worth... Spellchecker is sinds FF3 geen extension meer maar een onderdeel. De verschillende talen stel je in als extensie...quote:
En da's jammer. Hoe minder troep in de browser hoe beter. Daaron zijn extensies ideaal: Je bepaalt zelf wat je erin wilt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:09 schreef whoops het volgende:
[..]
For what it's worth... Spellchecker is sinds FF3 geen extension meer maar een onderdeel. De verschillende talen stel je in als extensie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |