Hoe krijg je die tijd zo, onder in de taakbalk?quote:
Die instalatie is serieus 1 KB meer, en die werktquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:07 schreef HuHu het volgende:
Je moet naar http://www.google.nl/chrome en dan wijst het zich vanzelf.
Deze post is met Chrome gemaakt... eerste indruk is wel oké.
En ik post met GC!quote:
Nice one...quote:
Jammer dat er dan bovenin VMware Fusion staatquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:12 schreef nietzman het volgende:
[ afbeelding ]
Doet 't ook prima op de mac..
Welke balken? Ik heb enkel een tabblad-balk en adresbalk...quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:13 schreef RacerDKB het volgende:
Nou ik ben hem ook even aan het testen. Hij is wel sneller dan FF en IE, maar ik denk dat ik het toch nog even niet ga gebruiken. Vind het vrij onoverzichtelijk, die balken bovenaan.
Onder Linux ook, kein thema...quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:12 schreef nietzman het volgende:
[ afbeelding ]
Doet 't ook prima op de mac..
Meer het gebrek aan balken dan.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Welke balken? Ik heb enkel een tabblad-balk en adresbalk...
Chrome heeft meerdere processen draaien hè, sowieso 2.quote:
En die ene balk is zo overdreven groot lijkt het wel.quote:
Je mist links naar niet-werkende plaatjes?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:18 schreef Xebrozius het volgende:
Ik mis één belangrijke optie:
[ afbeelding ]
Alweer gefixt...quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:20 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Je mist links naar niet-werkende plaatjes?![]()
Nu je het zegt... dat werkt niet.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:18 schreef Xebrozius het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat je de Nederlandse versie hebt gedownload?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:20 schreef gday het volgende:
Waarom is mijn Chrome in het Nederlands, wat ik ook probeer?
Neuh, ik download altijd alles in het Engels, maar bij het opstarten bleek het toch steeds in het Nederlands nu ... maar het is een instelling waarvoor voor de default waarde gekeken wordt naar je international settings ofzo.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:22 schreef HuHu het volgende:
[..]
Omdat je de Nederlandse versie hebt gedownload?
Potver ja.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:18 schreef Xebrozius het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:23 schreef nietzman het volgende:
Lekker belangrijk zeg, geheugengebruik. Alsof we tegenwoordig nog met plankjes van 8mb surfen.
Je hebt 't om te gebruiken hoor.
Wat verwacht je dan als je de eerste beta release vergelijkt met een product wat al jaren ontwikkeld wordt?quote:
Zoveel opties zijn er sowieso niet.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:26 schreef JortK het volgende:
Ik mis de optie om standaard links in een nieuw tab te laten openen in plaats van een nieuw venster?
Hier geen firefox, ik heb ook niet geinstalleerd. Maar chrome werkt hier goed.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:18 schreef HuHu het volgende:
[..]
Chrome heeft meerdere processen draaien hè, sowieso 2.
Bij mij is het:Chrome: 25.936 + 19.980 = 45.916 Firefox 3: 60.968
Beide zojuist opgestart met m'n iGoogle homepage geopend als enige tab.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |