quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:23 schreef nietzman het volgende:
Lekker belangrijk zeg, geheugengebruik. Alsof we tegenwoordig nog met plankjes van 8mb surfen.
Je hebt 't om te gebruiken hoor.
Wat verwacht je dan als je de eerste beta release vergelijkt met een product wat al jaren ontwikkeld wordt?quote:
Zoveel opties zijn er sowieso niet.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:26 schreef JortK het volgende:
Ik mis de optie om standaard links in een nieuw tab te laten openen in plaats van een nieuw venster?
Hier geen firefox, ik heb ook niet geinstalleerd. Maar chrome werkt hier goed.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:18 schreef HuHu het volgende:
[..]
Chrome heeft meerdere processen draaien hè, sowieso 2.
Bij mij is het:Chrome: 25.936 + 19.980 = 45.916 Firefox 3: 60.968
Beide zojuist opgestart met m'n iGoogle homepage geopend als enige tab.
Inderdaad ja! Tof! Wat stom dat dat me nog niet eens opgevallen was.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:28 schreef whoops het volgende:
Mooie feature: het resizen van je textarea's door de knop rechtsonder in de hoek van de textarea
En fuck, wat is dat ding snel, en ik draai 'm niet eens native...
Dat zit al heel lang in Safariquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:28 schreef whoops het volgende:
Mooie feature: het resizen van je textarea's door de knop rechtsonder in de hoek van de textarea
Dat hebben ze "gejat" van Safari, maar is zeker wel handig. Bijvoorbeeld voor een lange post in de QuickReply ofzoquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:28 schreef whoops het volgende:
Nice, goeie feature...quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat zit al heel lang in Safari
Werkt hier prima.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:36 schreef dujour het volgende:
Javascript werkt niet?
Zie namelijk geen optie of iet dergelijks. Youtube vraagt er wel om
Youtube werkt prima hier in Chromequote:Op dinsdag 2 september 2008 21:36 schreef dujour het volgende:
Javascript werkt niet?
Zie namelijk geen optie of iet dergelijks. Youtube vraagt er wel om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |