abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61341201
quote:
!

Echt ongelofelijk inderdaad. Wat een blunder maakt die McCain door Palin te kiezen.

Door Palin kan Obama en vooral Biden de Republikeinen nog harder dan verwacht aanvallen.
pi_61341276
quote:
Op woensdag 3 september 2008 10:07 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Obama niet?
De intelligente Obama impulsief???
  woensdag 3 september 2008 @ 10:17:42 #153
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61341368
Obama is niet impulsief, een beetje emotioneel soms, maar verder heb ik de indruk dat hij meer gebalanceerd is dan McCain. Beide hebben de potentie om voorbij partij-politiek te gaan, en ik hoop dat Obama die indruk ook waar gaat maken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Wheelgunner op 03-09-2008 10:42:17 ]
pi_61341628
quote:
Bristol Palin's boyfriend heads to convention

WASILLA - The boyfriend of Alaska Gov. Sarah Palin's unwed, pregnant daughter will join the family of the Republican vice presidential candidate at the GOP convention in St. Paul, Minn.

The young man's presence could set off a media frenzy around the young couple as photographers and cameramen scramble for pictures. On Monday, Palin and her husband, Todd, said Bristol planned to have the baby and asked the media to respect the couple's privacy as has been the tradition with children of candidates.

Sarah Palin is scheduled to address the convention Wednesday night, and traditionally her family would join her at the conclusion of her speech.

Sherry Johnston said she was worried about her son dealing with all the attention. She said it is difficult enough for teenagers to deal with any pregnancy; having the entire nation watching makes it worse.
http://www.adn.com/palin/story/513880.html

moet zeker van het McCain-team.
om zo het beeld van een gelukkig stel af te geven.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_61342214
Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat McCain verder kan gaan met Palin nu bekend is geworden dat haar man tot 2002 lid was van de "Alaska First"-partij. Dat het zo lang duurt voordat hij haar dumpt getuigt ook weer van slecht leiderschap.
  woensdag 3 september 2008 @ 10:59:46 #156
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61342238
quote:
Op woensdag 3 september 2008 10:58 schreef AlanSmitheeJr het volgende:
Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat McCain verder kan gaan met Palin nu bekend is geworden dat haar man tot 2002 lid was van de "Alaska First"-partij. Dat het zo lang duurt voordat hij haar dumpt getuigt ook weer van slecht leiderschap.
Zoals ik al eerder zei, veel Amerikanen vinden juist dat Staten het recht moeten hebben om te mogen afscheiden.
pi_61342357
quote:
Op woensdag 3 september 2008 10:59 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei, veel Amerikanen vinden juist dat Staten het recht moeten hebben om te mogen afscheiden.
Maar vindt iemand uit Michigan ook dat Texas zich moet kunnen afscheiden? Het spijt me zeer maar ik kan me niet voorstellen dat Amerikanen het ok vinden dat een president of vice-president er separatistische ideeen op na houden. Integendeel. Respect voor de vlag en separatisme gaan slecht samen.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_61342502
dit hele gedoe is één grote afleiding.
mccain kan nooit winnen van obama op de economie.
hij zegt zelf dat het niet zijn ding is.

nu hij palin erbij heeft gehaald komt het weer uit op pro-choice, gays, family-values, dat soort kwesties.
daarop kunnen de republikeinen makkelijker winnen.
ook in de staten die het zwaarst economisch zijn getroffen.

die tienerzwangerschap past er goed in.
dat joch wordt al overgevlogen uit alaska.
andere families die hetzelfde hebben meegemaakt kunnen zich nu met de palin-familie associeren.

het obama-kamp hapt ook goed door de palin-familie aan te vallen.
zo kan mccain weer laten zien, kijk obama heeft geen family-values.
obama's halfbroertje woont in kenia in een hutje.
obama had allang geaborteerd als z'n dochter zwanger was geworden etc. etc. etc.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_61342517
quote:
Op woensdag 3 september 2008 10:59 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Dat geloof ik graag. Maar het lijkt mij niet dat de president van de VS "Alaska First - Alaska Always " als motto zou moeten hebben.
pi_61343276
quote:
Op woensdag 3 september 2008 08:11 schreef SuikerVuist het volgende:
Natuurlijk, vooraf was ze de favoriet (door haar man), maar Obama is enorm door de media geholpen o.a. door hem als De Messias te verklaren en Bill Clinton af te schilderen als een racist.
Uhhu, . Dan heb ik zeker andere voorverkiezingen gezien...

Clinton was inderdaad aanvankelijk populair, ze bleef het, ze had immers bijna de helft van de stemmen, maar uiteindelijk won Obama. Wat speelde een rol? Dat Clinton voor 'Irak' was. Dat heeft misschien wel de grootste rol gespeeld. En natuurlijk dat Obama een goede campagne voerde (hij won al in Iowa) en Clinton vanaf het begin een arrogante.

Kom op zeg, wel even realistisch blijven...
pi_61343322
quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:22 schreef Montov het volgende:
McCain heeft een interview met CNN afgezegd omdat CNN te ver zou zijn gegaan met een interview met Tucker Bounds over de buitenlandse ervaring van Palin waar zo mee wordt geschermd:
Straight Talk.
pi_61343525
Campell Brown .

Ze laat hem al de hoeken van de kamer zien.
pi_61344006
Is het nou zeker dat Sarah en haar man lid zijn geweest van die onafhankelijkheidspartij? Want op CNN hebben ze het er nooit over, alleen over de teen pregnancy en troopergate.
lollig
pi_61344499
quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:22 schreef Montov het volgende:
McCain heeft een interview met CNN afgezegd omdat CNN te ver zou zijn gegaan met een interview met Tucker Bounds over de buitenlandse ervaring van Palin waar zo mee wordt geschermd:
En de media moeten ook liever zijn voordat ze met de Ervaren, Voorbereide Sarah Palin mogen praten: "Davis demurred when asked when Palin will sit for interviews with major news organizations, pointing out that now would not be the right time given the "combative" attitude the media has seemingly adopted toward Palin."

.
pi_61344718
quote:
Op woensdag 3 september 2008 12:18 schreef ub40_bboy het volgende:
Is het nou zeker dat Sarah en haar man lid zijn geweest van die onafhankelijkheidspartij? Want op CNN hebben ze het er nooit over, alleen over de teen pregnancy en troopergate.
Het is ook zo kinderachtig allemaal van beide kanten...

Bij gebrek aan een inhoudelijke campagne voor de kandidaat, wordt er ingehakt op dochters en echtgenoten van de running mate van de ander.

Triest, diep triest. Het draagt zeer zeker bij aan het beeld dat het bij VS'ers vaker om de vorm dan om de inhoud gaat.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_61344922
pi_61345118
RNC:
pi_61345684
All bets are off!
quote:
McCain More Likely to Drop Palin, Bookmakers Say Mark Deen

Sept. 2 (Bloomberg) -- The smart money thinks there's a better chance today than yesterday that John McCain will dump Sarah Palin as his running mate.

Before the Republican senator's presidential campaign disclosed the pregnancy of Palin's 17-year-old daughter, bookmakers in Britain and Ireland were offering 20-1 odds or higher on a bet that she would be forced off the ticket, meaning a 1 pound ($1.78) bet would pay 20 pounds. Now that same bet will pay no more than 8 pounds.

``While it is rare that a VP candidate gets dropped, it's not completely impossible,'' said Ken Robertson, political betting analyst at Paddy Power Plc, a Dublin-based gambling company. ``Lots of our punters are betting `Shocking' Sarah's days are numbered,'' he added, using a nickname he came up with for the first-term Alaska governor.

The odds, based on wagers made online with Paddy Power and William Hill Plc and in their betting shops, also suggest that McCain is less likely to win the White House because of his vice-presidential running-mate choice, announced Aug. 29. Both gambling houses, along with rival Ladbrokes Plc, place Democrat Barack Obama, 47, as the favorite to triumph in the contest.

``Ever since he appointed her, people have stopped betting on McCain,'' said David Williams of Ladbrokes in London. ``He went down like a sack of potatoes as far as the punters are concerned.''

Odds for Palin

Today, William Hill cut the odds that Palin, 44, would be sacked to 8-1 from 20-1. Paddy Power now puts the odds of Palin leaving the ticket at 14-1, compared to 28-1 before yesterday's disclosure about Bristol Palin, the daughter. The Paddy Power betting house is also offering 33-1 odds that she will go by the end of this week. Ladbrokes is offering 10-1 odds that Palin will quit the race.

Intrade, a Dublin-based peer-to-peer betting Web site, opened a contract on Palin to be withdrawn as the Republican vice presidential nominee. The latest price was 12 cents, up 9 cents today. Each contract at that price will pay 88 cents per contract if Palin leaves the ticket.

Political betting on financial markets outperforms polling as an elections predictor, according to a University of North Carolina study and figures from the Iowa Electronic Markets. Only twice in the century through 2004 -- the 1916 election and the 2000 contest between Bush and Democrat Al Gore -- did the betting markets get it wrong on the popular vote.

Eagleton's Demise

The last time a vice presidential candidate was dropped from the ticket was in 1972, when George McGovern's pick for the job, Tom Eagleton, left the Democratic campaign after disclosures he had undergone treatment for depression. McGovern went on to lose the election to Republican Richard Nixon.

``It would be disastrous for his campaign were McCain to sack Palin, but it is not impossible that she could stand down should party chiefs feel that she is too controversial a choice who might end up costing McCain votes,'' said William Hill spokesman Graham Sharpe.

The betting houses also say punters are shifting toward an eventual Obama victory in November. Paddy Power said Obama is now favored 4-9 compared with 1-2 before the Palin appointment. William Hill said Obama's odds shifted last week to 4-9, where they now remain, from 4-11 on Aug. 21 and 2-5 before that.

Ladbrokes also puts Obama as the 4-9 favorite.

Odds on victory for McCain, who is 72, are 13-8, according to both Paddy Power and William Hill. Ladbrokes gives McCain a slightly better chance of winning, offering 6 pounds for every four bet on that outcome.

McCain advisers Stephen Schmidt and Mark Salter told reporters in St. Paul, Minnesota, yesterday that the campaign learned of Bristol's pregnancy when the mother was vetted.

Obama, campaigning in Monroe, Michigan, said yesterday Palin's children should be ``off limits'' and cited his own mother, who gave birth to Obama when she was 18. Obama named Senator Joe Biden as his running mate last month.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_61345703
quote:
Op woensdag 3 september 2008 10:31 schreef Caesu het volgende:

[..]

http://www.adn.com/palin/story/513880.html

moet zeker van het McCain-team.
om zo het beeld van een gelukkig stel af te geven.
McCain heeft zeker 10 lobbyisten op Johnston afgestuurd . Eat the money and marry the whore!
pi_61345736
quote:
Op woensdag 3 september 2008 10:17 schreef Wheelgunner het volgende:
Obama is niet impulsief, een beetje emotioneel soms, maar verder heb ik de indruk dat hij meer gebalanceerd is dan McCain. Beide hebben de potentie om voorbij partij-politiek te gaan, en ik hoop dat Obama die indruk ook waar gaat maken.
Maar welke standpunten digde je nou niet van Obama?
pi_61345781
quote:
Op woensdag 3 september 2008 12:59 schreef Monidique het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie foto. Alleen gaat iemand op een kandidaat stemmen omdat hij een krijgsgevangene is geweest ?
pi_61346270
Lohan op de bres voor Sarah Palin
quote:
De 22-jarige Lohan heeft een advies voor Palin. "Ze moet al haar aandacht richten op beleidsplannen die meer impact hebben dan dat van de Democratische running mate Joe Biden", vindt Lohan.
We zijn benieuwd !
pi_61346331
quote:
Op woensdag 3 september 2008 12:40 schreef Monidique het volgende:

[..]

En de media moeten ook liever zijn voordat ze met de Ervaren, Voorbereide Sarah Palin mogen praten: "Davis demurred when asked when Palin will sit for interviews with major news organizations, pointing out that now would not be the right time given the "combative" attitude the media has seemingly adopted toward Palin."

.
Dat is nou de reden dat al die zenders zo lief zijn tegen McCain. Ze zijn ook lief als de ene kandidaat achter staat omdat men een spannende verkiezing wil zien.
pi_61346370
Ik vergeet deze reeks steeds, tvp.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_61346750

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')