Ik denk dat de fax en gsm'etjes maar even een half uur uit moeten.quote:Op maandag 1 september 2008 23:32 schreef patrickt37 het volgende:
RM heeft weer 40 Milj erbij. Ik denk dat ze een bod op Huntelaar aan het voorbereiden zijn
Ik wilde net hetzelfde posten, gewoon alles uitzetten tot 00.00quote:Op maandag 1 september 2008 23:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat de fax en gsm'etjes maar even een half uur uit moeten.
misschien om de prijs een beetje op te drijven of in ieder geval 2 dure salarisposten weg.quote:Op maandag 1 september 2008 23:37 schreef RayMania het volgende:
Jezus, waarom verhuur je Luque en Ogararu nou? Net of zij ooit nog terugkeren, laat staan gaan spelen bij Ajax.
Omdat niemand ze wil kopenquote:Op maandag 1 september 2008 23:37 schreef RayMania het volgende:
Jezus, waarom verhuur je Luque en Ogararu nou? Net of zij ooit nog terugkeren, laat staan gaan spelen bij Ajax.
Daar kun je 3 Sulejmani's voor kopenquote:Op maandag 1 september 2008 23:37 schreef TheJanitor het volgende:
Er gaat waarschijnlijk toch niets meer gebeuren. Ik zou het niet supererg vinden als Huntelaar gaat voor 45mil.
Alleen jammer dat ze zo weinig verdedigers hebben.
En hoeveel Collin's?quote:Op maandag 1 september 2008 23:39 schreef toma het volgende:
[..]
Daar kun je 3 Sulejmani's voor kopen![]()
en een stuk of 10 Suarez'en
Echt een chaos daar met allemaal neppe berichtenquote:Op maandag 1 september 2008 23:38 schreef patrickt37 het volgende:
http://nl.justin.tv/eminem152ndpage
Hier duurt de transfermarkt dus langer
Ik zie het. Bron is het twente forumquote:
bron?quote:Op maandag 1 september 2008 23:40 schreef Messenga het volgende:
Wielaert misschien toch nog..slechte move imo..
En dan ga ik bewust naast elke bak pissen die er in deArena te vinden is.quote:Op maandag 1 september 2008 23:41 schreef toma het volgende:
[..]
Genoeg om alle WC's schoon te laten maken in de Arena.
Waarom? Die kan nog wel opbouwen...quote:Op maandag 1 september 2008 23:40 schreef Messenga het volgende:
Nee joh er komt niks meer bij lijkt me.quote:Op maandag 1 september 2008 23:40 schreef Messenga het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2008 23:42 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
En dan ga ik bewust naast elke bak pissen die er in deArena te vinden is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |