quote:Op maandag 1 september 2008 17:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm, nogmaals ; mijn hond is mijn kind.
En het probleem is?
Of op/in bed laten slapenquote:
Heb ik daar duidelijk gezegd maar daar wil men absoluut niet op ingaan. Sterker nog wordt zelfs weggemodereerd. Dus dan maar KLBquote:Op maandag 1 september 2008 20:35 schreef ondeugend het volgende:
En dat durf je daar niet te zeggen?
Hoi!quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 20:49 schreef RemcoDelft het volgende:
Dennis ==> Katten zijn inderdaad veel intelligenter.
Ligt eraan; een hond haalt een stok op als je die weggooit, een kat begrijpt dat die shit toch geen nut heeft en dat je beter op de bank kan chillenquote:Op maandag 1 september 2008 20:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niks op katten tegen hoor, heb zelf ook een kat gehad. Maar dat is dus bullshit wat je zegt.
Als jij daar de discussie niet aandurft en vervolgens een Mod mijn berichten laat verwijderen, dan maar zo!quote:Op maandag 1 september 2008 20:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoi!
Wat dacht je ; daar worden mijn achterlijke trolpost niet gewaardeerd in ga wel in KLB verder?
Niet aandurft? man, je bent het niet eens waard om een discussie mee te voeren. Ik voer geen discussie met kleuters, dat zou je toch moeten weten.quote:Op maandag 1 september 2008 20:53 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
Als jij daar de discussie niet aandurft en vervolgens een Mod mijn berichten laat verwijderen, dan maar zo!
GAME ON
Heeft niks met slimmer te maken. Heeft met verschillende intresse's te maken. Voetballen heeft ook geen enkel nut, toch doen mensen het omdat ze het leuk vinden.quote:Op maandag 1 september 2008 20:53 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Ligt eraan; een hond haalt een stok op als je die weggooit, een kat begrijpt dat die shit toch geen nut heeft en dat je beter op de bank kan chillenDus wie is er nou slimmer
quote:Op maandag 1 september 2008 20:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet aandurft? man, je bent het niet eens waard om een discussie mee te voeren. Ik voer geen discussie met kleuters, dat zou je toch moeten weten.
Ik zou niet weten hoe het voelt om een kind te moeten verliezen, aangezien ik geen kind heb. Maar mijn hond krijgt als ik rondkijk toch netzoveel als kinderen in mijn omgeving. Ook hou ik van mijn hond zoals mijn zus van haar kinderen houdt.quote:Op maandag 1 september 2008 20:54 schreef Scherpkoekje het volgende:
Toen mijn ouders mij kregen hadden ze een stel vrienden die zelf geen kinderen hadden maar wel 2 honden.
Er werd mij later verteld dat die mensen er heilig van waren overtuigd dat als 1 van hun honden zou sterven, dat voor hun net zo erg zou zijn als het voor mijn ouders zou zijn als ik dood ging
Tuurlijk, een kat is te intelligent om zich door een of ander sneu baasje een beetje de les te laten lezen.quote:Op maandag 1 september 2008 20:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heeft niks met slimmer te maken. Heeft met verschillende intresse's te maken. Voetballen heeft ook geen enkel nut, toch doen mensen het omdat ze het leuk vinden.
Honden gaan zitten als je zegt zit, liggen als je zegt af, en geven een pootje als je erom vraagt.
Ik heb nog nooit een kat op commando zien zitten, een poot zien geven of op commando zien liggen.
Niks met makkelijk te maken. Zodra jij normaal een discussie kunt voeren, zonder honden dood te wensen en op de man te spelen, ben je van harte welkom in dat topic. En dan wil ik ook best met je in discussie gaan.quote:
Een beetje anoniem je zus lopen beledigenquote:Op maandag 1 september 2008 21:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe het voelt om een kind te moeten verliezen, aangezien ik geen kind heb. Maar mijn hond krijgt als ik rondkijk toch netzoveel als kinderen in mijn omgeving. Ook hou ik van mijn hond zoals mijn zus van haar kinderen houdt.
Ik wens ze helemaal niet dood hoor, wil alleen weten waar ik ze aan kan geven voor de testquote:Op maandag 1 september 2008 21:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niks met makkelijk te maken. Zodra jij normaal een discussie kunt voeren, zonder honden dood te wensen en op de man te spelen, ben je van harte welkom in dat topic. En dan wil ik ook best met je in discussie gaan.
Mag hopen dat jouw kat een keer een poging doet om mijn tuin vol te schijten...quote:Op maandag 1 september 2008 21:00 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Tuurlijk, een kat is te intelligent om zich door een of ander sneu baasje een beetje de les te laten lezen.Je mag blij zijn dat je hem mag aaien!
Waarom anoniem? Ze weet dat ik op fok zit, weet mn username en bladert regelmatig door mn history heen. Zo anoniem ben ik dus niet voor haar.quote:Op maandag 1 september 2008 21:02 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Een beetje anoniem je zus lopen beledigen
"ooh mama mama kijk eens, ik vind dat hondje niet lief! Doe er wat aan mama. Ik haat honden. Toe mama bel de politie! Mama toeeee!"quote:Op maandag 1 september 2008 21:06 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
Ik wens ze helemaal niet dood hoor, wil alleen weten waar ik ze aan kan geven voor de test
Zeggen dat je zus van haar kind houd zoals mensen van hun hond houden is anders een behoorlijke beledigingquote:Op maandag 1 september 2008 21:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom anoniem? Ze weet dat ik op fok zit, weet mn username en bladert regelmatig door mn history heen. Zo anoniem ben ik dus niet voor haar.
Daarnaast beledig ik niemand.
Nou, ik zou zeggen ; doe er aangifte vanquote:Op maandag 1 september 2008 21:10 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Zeggen dat je zus van haar kind houd zoals mensen van hun hond houden is anders een behoorlijke belediging
Ja echt aso.quote:Op maandag 1 september 2008 21:09 schreef MikeyMo het volgende:
Belachelijk dit soort mensen, honden zijn vaak minder irritant dan kinderen dus dat kun je gewoon niet vergelijken
WTF boeit jouw dat nouquote:Op maandag 1 september 2008 20:36 schreef RacerDKB het volgende:
En dat ze zich dan laten likken in hun gezicht door die stinkbeesten, en dat je dan zegt ''Bah wat ranzig'', e ndat zij dan zeggen ''De tong van een hond is schoner dan die van een mens!''
WTF NIET ALS DIE NET ZE REET HEEFT GELIKT!
Nee, het is gewoon algemeen bekend dat katten slimmer zijn dan die kutjoekelsquote:Op maandag 1 september 2008 20:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niks op katten tegen hoor, heb zelf ook een kat gehad. Maar dat is dus bullshit wat je zegt.
"Ja hallo, hier met 0900-HONDENGEVAAR zegt u het maar"quote:Op maandag 1 september 2008 21:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
"ooh mama mama kijk eens, ik vind dat hondje niet lief! Doe er wat aan mama. Ik haat honden. Toe mama bel de politie! Mama toeeee!"
quote:Op maandag 1 september 2008 21:13 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon algemeen bekend dat katten slimmer zijn dan die kutjoekels
hoi Antonquote:Op maandag 1 september 2008 21:14 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
"Ja hallo, hier met 0900-HONDENGEVAAR zegt u het maar"
"Hallo met jansen, ik wil graag een melding doen van een grommende hond bij de buren, hoort u maar (grr grr)"
"Ja ok, ik hoor het al, we sturen direct een team!"
[ afbeelding ]
slimmer of niet, ze hebben niet de aanleg die honden hebben om uitgebreid trucjes te leren. Zo zijn er een heleboel mensen gebaat bij hulpbhonden. Dat is trapje hoger dan de bekende blindegeleidenhond (ook vrijwel geen dieren die deze functie kunnen overnemen) en die je deuren voor je openen, je was in en uit de wasmachine halen en nog tal van dergelijke huishoudelijke functies die mensen met een lichamelijke beperking niet kunnen. Daarnaast worden honden die niet helemaal deze cursussen geslaagd kunnen afronden ingezet om bijvoorbeeld autistische kinderen uit hun isolement te halen. Laatst was op tv op een gezin dolblij met hun labrador die van hun onhandelbare kind een jochie maakte wat nu vrijwel geen problemen meer gaf.quote:Op maandag 1 september 2008 21:13 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon algemeen bekend dat katten slimmer zijn dan die kutjoekels
Dat geloof ik gelijk! Ik heb ook niets tegen blindegeleidehonden e.d. Maar realiseer je wel dat elk stukje natuurlijk hondengedrag uit deze beesten verdreven is!quote:Op maandag 1 september 2008 21:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ongeacht de haat van mensen hier zijn deze beesten socialer dan heel wat menselijke individuen die er op deze planeet rondlopen
http://www.hulphond.nl/
quote:Op maandag 1 september 2008 21:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe het voelt om een kind te moeten verliezen, aangezien ik geen kind heb. Maar mijn hond krijgt als ik rondkijk toch netzoveel als kinderen in mijn omgeving. Ook hou ik van mijn hond zoals mijn zus van haar kinderen houdt.
Joekel wordt hier gebruikt voor ''hond''quote:Op maandag 1 september 2008 21:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stukken groter dan een kat idd
quote:Op maandag 1 september 2008 21:30 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk! Ik heb ook niets tegen blindegeleidehonden e.d. Maar realiseer je wel dat elk stukje natuurlijk hondengedrag uit deze beesten verdreven is!
Waarom is dat sick? Mijn hond krijgt gewoon een kusje, en ik een likje. Mijn hond vertoeft zo nu en dan gewoon op mijn bed, en als mijn hond per ongeluk eens aan mn ijsje likt, flikker ik die heus niet weg hoor.quote:Op maandag 1 september 2008 20:57 schreef anoniemm het volgende:
Onterechte klacht:
M;n lieve hondje is een soort van kindje <3
<3
<3
Alleen van dat likken/kussen, op bed laten slapen en dat ijsje *brr* dat is wel sick idd
ach het is een trucje natuurlijk; ze selecteren honden die niet dominant zijn en een laag-energei-gehalte hebben uit een nest en die worden getraind. Die beesten stonden zowiezo niet vooraan om roedelleider te worden, om overal naar vrouwtjesgeil te speuren en om overal maar hun territorium te markeren.quote:Op maandag 1 september 2008 21:30 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk! Ik heb ook niets tegen blindegeleidehonden e.d. Maar realiseer je wel dat elk stukje natuurlijk hondengedrag uit deze beesten verdreven is!
quote:Op maandag 1 september 2008 21:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Een hond is niet minder vies dan een kind hoor.
Nou, daar kan ik me wel in vindenquote:Op maandag 1 september 2008 21:38 schreef LoggedIn het volgende:
als het andersom zou zijn, zou dat wel een verbetering zijn. Kinderen alleen nog aan de lijn de straat op, met uitzondering van speelplaatsen. En in publieke plaatsen een muilkorf om, zodat ze geen overdreven lawaai kunnen maken
Wij hebben ook een reu die floris heet (wordt dus floortje, achterlijke fokker heeft hem die naam gegeven)quote:
en het is zo leuk als ze je midden in de nacht je voeten aanvallen omdat het beweegt onder de dekenquote:Op maandag 1 september 2008 22:01 schreef Scherpkoekje het volgende:
Katten mogen wel op bed, die zijn op de een of andere manier schoner![]()
Al ben ik dan echt helemaal van de honden (ja, ik word hier thuis regelmatig uitgelachen), dit is echt onzin. Je weet niet hoe je zus van haar kinderen houdt, omdat je geen kinderen hebt.quote:Op maandag 1 september 2008 21:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Flikker een kat in een emmer stront en hij likt net zo lang tot hij weer helemaal schoon is. Gooi een hond in een emmer stront en deze likt zichzelf een keer, denk hmm, zo smaakt mijn reet ook en gaat vervolgens alleen zijn reet nog meer likken. Die zal je dus zelf moeten gaan wassen.quote:Op maandag 1 september 2008 22:01 schreef Scherpkoekje het volgende:
Katten mogen wel op bed, die zijn op de een of andere manier schoner![]()
Hé, ik ben NIET vies!!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:05 schreef misteriks het volgende:
hondenbezitters zijn vieze en lelijke aso's
Juist niet, dat is nu net het grapje erin...quote:Op maandag 1 september 2008 21:30 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Verbeeld je maar niks, een blinde wolf word mooi achter gelaten in het wild.quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:24 schreef erodome het volgende:
[..]
Juist niet, dat is nu net het grapje erin...
Weet dat wilde honden en wolven bv babysitters kennen e.d., zorg voor anderen in het roedel staat erg hoog in het vaandel.
Samenwerken staat ook erg hoog in het vaandel, jagen wordt anders niks.
Het zijn dingen van onze mensenwereld die ze doen, maar het komt direct voort uit natuurlijke gedragingen, anders was het ook amper tot niet aan te leren, zeker niet zonder een heel scala aan problemen verder.
Katten zijn ranzig, vooral als ze tegen ze benen op staan te schuren.quote:Op maandag 1 september 2008 20:41 schreef Dennis_enzo het volgende:
Terechte klacht, preventief ruimen al die kuthonden + baasjes.
Katten daarentegen
Ja natuurlijk, het belang van de groep staat vooraan, als een lid van die groep echt alleen maar problemen brengt gaat hij gewoon dood.quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:37 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Verbeeld je maar niks, een blinde wolf word mooi achter gelaten in het wild.
tongzoenen met de hond?quote:
Lol voetballen heeft geen nut? ga je mond spoelen. Weet je wat pas nutteloos is? een kut hond als huisdier hebben. Nou ja, in jouw geval misschien niet omdat je gedwongen wordt met je luie reet van de bank op te staan en een beetje lichaamsbeweging te krijgen dikke pad dat je der bent.quote:Op maandag 1 september 2008 20:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heeft niks met slimmer te maken. Heeft met verschillende intresse's te maken. Voetballen heeft ook geen enkel nut, toch doen mensen het omdat ze het leuk vinden.
Honden gaan zitten als je zegt zit, liggen als je zegt af, en geven een pootje als je erom vraagt.
Ik heb nog nooit een kat op commando zien zitten, een poot zien geven of op commando zien liggen.
katten zijn helemaal waardeloze kutbeesten... ze schijten in huis, luisteren niet, zijn nog fucking dom ook en je kan er niet mee dollen zoals met een hond. anyway, om ontopic te blijven.... mensen die hun honden als kinderen zien zijn geestesziek.quote:Op maandag 1 september 2008 20:41 schreef Dennis_enzo het volgende:
Terechte klacht, preventief ruimen al die kuthonden + baasjes.
Katten daarentegen
wat een aanwinst voor de mensheid ben jijquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:23 schreef jmdeking het volgende:
[..]
Lol voetballen heeft geen nut? ga je mond spoelen. Weet je wat pas nutteloos is? een kut hond als huisdier hebben. Nou ja, in jouw geval misschien niet omdat je gedwongen wordt met je luie reet van de bank op te staan en een beetje lichaamsbeweging te krijgen dikke pad dat je der bent.
Da's niet zo moeilijk hoor. Net zo goed een kwestie van trainen.quote:Op maandag 1 september 2008 20:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
schitterendquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:23 schreef jmdeking het volgende:
[..]
Lol voetballen heeft geen nut? ga je mond spoelen. Weet je wat pas nutteloos is? een kut hond als huisdier hebben. Nou ja, in jouw geval misschien niet omdat je gedwongen wordt met je luie reet van de bank op te staan en een beetje lichaamsbeweging te krijgen dikke pad dat je der bent.
Ik vind dat soort mensen pas echt dom, katten zijn eigenlijk slimmer dan honden, maar ze laten het niet zien omdat ze het niet willen, sommige dieren kunnen gewoon iets niet. Een dier doet alles als het honger heeft, zo hebben ze ontdekt welke dieren wel iets en kunnen en welke niet. Zo kunnen zelfs muizen op een knopje leren drukken, maar zoiets complex als wat je een hond bijbrengt dat kunnen ze nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:53 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Da's niet zo moeilijk hoor. Net zo goed een kwestie van trainen.
Het interesseert me werkelijk waar helemaal geen ene flikker of honden of katten nou slimmer zijn. Ik ben zelf nog wel een kattenpersoon, dat durf ik nog wel te zeggen, maar daar houdt het wel mee op.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind dat soort mensen pas echt dom, katten zijn eigenlijk slimmer dan honden, maar ze laten het niet zien omdat ze het niet willen, sommige dieren kunnen gewoon iets niet. Een dier doet alles als het honger heeft, zo hebben ze ontdekt welke dieren wel iets en kunnen en welke niet. Zo kunnen zelfs muizen op een knopje leren drukken, maar zoiets complex als wat je een hond bijbrengt dat kunnen ze niet
Eens.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:00 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik vind het extremistische gedrag dat TS aankaart wel weer zorgwekkend eigenlijk. Maar zoals ik dat stel tegen roken/rokers tekeer zie gaan, verbaast het me ook echt helemaal niks.
Dom? Als hond een volledige slaaf van je baas zijn waardoor je een hondenleven hebt, of gewoon lekker eigenwijs je eigen gang gaan? Ik zou het wel wetenquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:17 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
katten zijn helemaal waardeloze kutbeesten... ze schijten in huis, luisteren niet, zijn nog fucking dom ook en je kan er niet mee dollen zoals met een hond. anyway, om ontopic te blijven.... mensen die hun honden als kinderen zien zijn geestesziek.
Simpelweg bevelen opvolgen heeft niets met intelligentie te maken. Op een creatieve manier problemen oplossen wel. Denk aan de aap in een kooi met een banaan aan het plafond en een paar kisten verspreid in de kooi. Dat hele vooruit redeneren "als ik dit doe en dan dit en dan dit, dan kan ik die banaan pakken" is intelligent, is niet ingestudeerd. Daar komen katten én honden bij lange na niet in de buurt.quote:Op maandag 1 september 2008 20:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:56 schreef Anna-van-Kleef het volgende:
[..]
Al ben ik dan echt helemaal van de honden (ja, ik word hier thuis regelmatig uitgelachen), dit is echt onzin. Je weet niet hoe je zus van haar kinderen houdt, omdat je geen kinderen hebt.
Ik hou echt heel erg veel van mijn honden, maar wist pas hoeveel iemand van zijn kinderen houdt toen ik die zelf kreeg. En laat ik je zeggen, dat is echt niet met elkaar te vergelijken.
True, vaak ook nog redelijk offtopic met hoe fijn honden wel niet in elkaar zitten en dat honden elkaar nooit wat aandoen enz enz. In dit topic ook weer met een sprookjesverhaal over wolven.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:01 schreef pimbah het volgende:
Erodome is altijd in hondentopics te vinden![]()
Ben je nou echt zo dom? een kattenbak staat toch echt IN huis? failquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:04 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Dom? Als hond een volledige slaaf van je baas zijn waardoor je een hondenleven hebt, of gewoon lekker eigenwijs je eigen gang gaan? Ik zou het wel weten
En katten schijten echt niet zomaar in je huis hoorMisschien als je in zo'n zwijnenstal woont.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |