quote:Op maandag 1 september 2008 17:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm, nogmaals ; mijn hond is mijn kind.
En het probleem is?
Of op/in bed laten slapenquote:
Heb ik daar duidelijk gezegd maar daar wil men absoluut niet op ingaan. Sterker nog wordt zelfs weggemodereerd. Dus dan maar KLBquote:Op maandag 1 september 2008 20:35 schreef ondeugend het volgende:
En dat durf je daar niet te zeggen?
Hoi!quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 20:49 schreef RemcoDelft het volgende:
Dennis ==> Katten zijn inderdaad veel intelligenter.
Ligt eraan; een hond haalt een stok op als je die weggooit, een kat begrijpt dat die shit toch geen nut heeft en dat je beter op de bank kan chillenquote:Op maandag 1 september 2008 20:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niks op katten tegen hoor, heb zelf ook een kat gehad. Maar dat is dus bullshit wat je zegt.
Als jij daar de discussie niet aandurft en vervolgens een Mod mijn berichten laat verwijderen, dan maar zo!quote:Op maandag 1 september 2008 20:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoi!
Wat dacht je ; daar worden mijn achterlijke trolpost niet gewaardeerd in ga wel in KLB verder?
Niet aandurft? man, je bent het niet eens waard om een discussie mee te voeren. Ik voer geen discussie met kleuters, dat zou je toch moeten weten.quote:Op maandag 1 september 2008 20:53 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
Als jij daar de discussie niet aandurft en vervolgens een Mod mijn berichten laat verwijderen, dan maar zo!
GAME ON
Heeft niks met slimmer te maken. Heeft met verschillende intresse's te maken. Voetballen heeft ook geen enkel nut, toch doen mensen het omdat ze het leuk vinden.quote:Op maandag 1 september 2008 20:53 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Ligt eraan; een hond haalt een stok op als je die weggooit, een kat begrijpt dat die shit toch geen nut heeft en dat je beter op de bank kan chillenDus wie is er nou slimmer
quote:Op maandag 1 september 2008 20:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet aandurft? man, je bent het niet eens waard om een discussie mee te voeren. Ik voer geen discussie met kleuters, dat zou je toch moeten weten.
Ik zou niet weten hoe het voelt om een kind te moeten verliezen, aangezien ik geen kind heb. Maar mijn hond krijgt als ik rondkijk toch netzoveel als kinderen in mijn omgeving. Ook hou ik van mijn hond zoals mijn zus van haar kinderen houdt.quote:Op maandag 1 september 2008 20:54 schreef Scherpkoekje het volgende:
Toen mijn ouders mij kregen hadden ze een stel vrienden die zelf geen kinderen hadden maar wel 2 honden.
Er werd mij later verteld dat die mensen er heilig van waren overtuigd dat als 1 van hun honden zou sterven, dat voor hun net zo erg zou zijn als het voor mijn ouders zou zijn als ik dood ging
Tuurlijk, een kat is te intelligent om zich door een of ander sneu baasje een beetje de les te laten lezen.quote:Op maandag 1 september 2008 20:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heeft niks met slimmer te maken. Heeft met verschillende intresse's te maken. Voetballen heeft ook geen enkel nut, toch doen mensen het omdat ze het leuk vinden.
Honden gaan zitten als je zegt zit, liggen als je zegt af, en geven een pootje als je erom vraagt.
Ik heb nog nooit een kat op commando zien zitten, een poot zien geven of op commando zien liggen.
Niks met makkelijk te maken. Zodra jij normaal een discussie kunt voeren, zonder honden dood te wensen en op de man te spelen, ben je van harte welkom in dat topic. En dan wil ik ook best met je in discussie gaan.quote:
Een beetje anoniem je zus lopen beledigenquote:Op maandag 1 september 2008 21:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe het voelt om een kind te moeten verliezen, aangezien ik geen kind heb. Maar mijn hond krijgt als ik rondkijk toch netzoveel als kinderen in mijn omgeving. Ook hou ik van mijn hond zoals mijn zus van haar kinderen houdt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |