quote:Op maandag 1 september 2008 17:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm, nogmaals ; mijn hond is mijn kind.
En het probleem is?
Of op/in bed laten slapenquote:
Heb ik daar duidelijk gezegd maar daar wil men absoluut niet op ingaan. Sterker nog wordt zelfs weggemodereerd. Dus dan maar KLBquote:Op maandag 1 september 2008 20:35 schreef ondeugend het volgende:
En dat durf je daar niet te zeggen?
Hoi!quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 20:49 schreef RemcoDelft het volgende:
Dennis ==> Katten zijn inderdaad veel intelligenter.
Ligt eraan; een hond haalt een stok op als je die weggooit, een kat begrijpt dat die shit toch geen nut heeft en dat je beter op de bank kan chillenquote:Op maandag 1 september 2008 20:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niks op katten tegen hoor, heb zelf ook een kat gehad. Maar dat is dus bullshit wat je zegt.
Als jij daar de discussie niet aandurft en vervolgens een Mod mijn berichten laat verwijderen, dan maar zo!quote:Op maandag 1 september 2008 20:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoi!
Wat dacht je ; daar worden mijn achterlijke trolpost niet gewaardeerd in ga wel in KLB verder?
Niet aandurft? man, je bent het niet eens waard om een discussie mee te voeren. Ik voer geen discussie met kleuters, dat zou je toch moeten weten.quote:Op maandag 1 september 2008 20:53 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
Als jij daar de discussie niet aandurft en vervolgens een Mod mijn berichten laat verwijderen, dan maar zo!
GAME ON
Heeft niks met slimmer te maken. Heeft met verschillende intresse's te maken. Voetballen heeft ook geen enkel nut, toch doen mensen het omdat ze het leuk vinden.quote:Op maandag 1 september 2008 20:53 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Ligt eraan; een hond haalt een stok op als je die weggooit, een kat begrijpt dat die shit toch geen nut heeft en dat je beter op de bank kan chillenDus wie is er nou slimmer
quote:Op maandag 1 september 2008 20:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet aandurft? man, je bent het niet eens waard om een discussie mee te voeren. Ik voer geen discussie met kleuters, dat zou je toch moeten weten.
Ik zou niet weten hoe het voelt om een kind te moeten verliezen, aangezien ik geen kind heb. Maar mijn hond krijgt als ik rondkijk toch netzoveel als kinderen in mijn omgeving. Ook hou ik van mijn hond zoals mijn zus van haar kinderen houdt.quote:Op maandag 1 september 2008 20:54 schreef Scherpkoekje het volgende:
Toen mijn ouders mij kregen hadden ze een stel vrienden die zelf geen kinderen hadden maar wel 2 honden.
Er werd mij later verteld dat die mensen er heilig van waren overtuigd dat als 1 van hun honden zou sterven, dat voor hun net zo erg zou zijn als het voor mijn ouders zou zijn als ik dood ging
Tuurlijk, een kat is te intelligent om zich door een of ander sneu baasje een beetje de les te laten lezen.quote:Op maandag 1 september 2008 20:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heeft niks met slimmer te maken. Heeft met verschillende intresse's te maken. Voetballen heeft ook geen enkel nut, toch doen mensen het omdat ze het leuk vinden.
Honden gaan zitten als je zegt zit, liggen als je zegt af, en geven een pootje als je erom vraagt.
Ik heb nog nooit een kat op commando zien zitten, een poot zien geven of op commando zien liggen.
Niks met makkelijk te maken. Zodra jij normaal een discussie kunt voeren, zonder honden dood te wensen en op de man te spelen, ben je van harte welkom in dat topic. En dan wil ik ook best met je in discussie gaan.quote:
Een beetje anoniem je zus lopen beledigenquote:Op maandag 1 september 2008 21:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe het voelt om een kind te moeten verliezen, aangezien ik geen kind heb. Maar mijn hond krijgt als ik rondkijk toch netzoveel als kinderen in mijn omgeving. Ook hou ik van mijn hond zoals mijn zus van haar kinderen houdt.
Ik wens ze helemaal niet dood hoor, wil alleen weten waar ik ze aan kan geven voor de testquote:Op maandag 1 september 2008 21:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niks met makkelijk te maken. Zodra jij normaal een discussie kunt voeren, zonder honden dood te wensen en op de man te spelen, ben je van harte welkom in dat topic. En dan wil ik ook best met je in discussie gaan.
Mag hopen dat jouw kat een keer een poging doet om mijn tuin vol te schijten...quote:Op maandag 1 september 2008 21:00 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Tuurlijk, een kat is te intelligent om zich door een of ander sneu baasje een beetje de les te laten lezen.Je mag blij zijn dat je hem mag aaien!
Waarom anoniem? Ze weet dat ik op fok zit, weet mn username en bladert regelmatig door mn history heen. Zo anoniem ben ik dus niet voor haar.quote:Op maandag 1 september 2008 21:02 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Een beetje anoniem je zus lopen beledigen
"ooh mama mama kijk eens, ik vind dat hondje niet lief! Doe er wat aan mama. Ik haat honden. Toe mama bel de politie! Mama toeeee!"quote:Op maandag 1 september 2008 21:06 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
Ik wens ze helemaal niet dood hoor, wil alleen weten waar ik ze aan kan geven voor de test
Zeggen dat je zus van haar kind houd zoals mensen van hun hond houden is anders een behoorlijke beledigingquote:Op maandag 1 september 2008 21:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom anoniem? Ze weet dat ik op fok zit, weet mn username en bladert regelmatig door mn history heen. Zo anoniem ben ik dus niet voor haar.
Daarnaast beledig ik niemand.
Nou, ik zou zeggen ; doe er aangifte vanquote:Op maandag 1 september 2008 21:10 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Zeggen dat je zus van haar kind houd zoals mensen van hun hond houden is anders een behoorlijke belediging
Ja echt aso.quote:Op maandag 1 september 2008 21:09 schreef MikeyMo het volgende:
Belachelijk dit soort mensen, honden zijn vaak minder irritant dan kinderen dus dat kun je gewoon niet vergelijken
WTF boeit jouw dat nouquote:Op maandag 1 september 2008 20:36 schreef RacerDKB het volgende:
En dat ze zich dan laten likken in hun gezicht door die stinkbeesten, en dat je dan zegt ''Bah wat ranzig'', e ndat zij dan zeggen ''De tong van een hond is schoner dan die van een mens!''
WTF NIET ALS DIE NET ZE REET HEEFT GELIKT!
Nee, het is gewoon algemeen bekend dat katten slimmer zijn dan die kutjoekelsquote:Op maandag 1 september 2008 20:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niks op katten tegen hoor, heb zelf ook een kat gehad. Maar dat is dus bullshit wat je zegt.
"Ja hallo, hier met 0900-HONDENGEVAAR zegt u het maar"quote:Op maandag 1 september 2008 21:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
"ooh mama mama kijk eens, ik vind dat hondje niet lief! Doe er wat aan mama. Ik haat honden. Toe mama bel de politie! Mama toeeee!"
quote:Op maandag 1 september 2008 21:13 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon algemeen bekend dat katten slimmer zijn dan die kutjoekels
hoi Antonquote:Op maandag 1 september 2008 21:14 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
"Ja hallo, hier met 0900-HONDENGEVAAR zegt u het maar"
"Hallo met jansen, ik wil graag een melding doen van een grommende hond bij de buren, hoort u maar (grr grr)"
"Ja ok, ik hoor het al, we sturen direct een team!"
[ afbeelding ]
slimmer of niet, ze hebben niet de aanleg die honden hebben om uitgebreid trucjes te leren. Zo zijn er een heleboel mensen gebaat bij hulpbhonden. Dat is trapje hoger dan de bekende blindegeleidenhond (ook vrijwel geen dieren die deze functie kunnen overnemen) en die je deuren voor je openen, je was in en uit de wasmachine halen en nog tal van dergelijke huishoudelijke functies die mensen met een lichamelijke beperking niet kunnen. Daarnaast worden honden die niet helemaal deze cursussen geslaagd kunnen afronden ingezet om bijvoorbeeld autistische kinderen uit hun isolement te halen. Laatst was op tv op een gezin dolblij met hun labrador die van hun onhandelbare kind een jochie maakte wat nu vrijwel geen problemen meer gaf.quote:Op maandag 1 september 2008 21:13 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon algemeen bekend dat katten slimmer zijn dan die kutjoekels
Dat geloof ik gelijk! Ik heb ook niets tegen blindegeleidehonden e.d. Maar realiseer je wel dat elk stukje natuurlijk hondengedrag uit deze beesten verdreven is!quote:Op maandag 1 september 2008 21:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ongeacht de haat van mensen hier zijn deze beesten socialer dan heel wat menselijke individuen die er op deze planeet rondlopen
http://www.hulphond.nl/
quote:Op maandag 1 september 2008 21:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe het voelt om een kind te moeten verliezen, aangezien ik geen kind heb. Maar mijn hond krijgt als ik rondkijk toch netzoveel als kinderen in mijn omgeving. Ook hou ik van mijn hond zoals mijn zus van haar kinderen houdt.
Joekel wordt hier gebruikt voor ''hond''quote:Op maandag 1 september 2008 21:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stukken groter dan een kat idd
quote:Op maandag 1 september 2008 21:30 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk! Ik heb ook niets tegen blindegeleidehonden e.d. Maar realiseer je wel dat elk stukje natuurlijk hondengedrag uit deze beesten verdreven is!
Waarom is dat sick? Mijn hond krijgt gewoon een kusje, en ik een likje. Mijn hond vertoeft zo nu en dan gewoon op mijn bed, en als mijn hond per ongeluk eens aan mn ijsje likt, flikker ik die heus niet weg hoor.quote:Op maandag 1 september 2008 20:57 schreef anoniemm het volgende:
Onterechte klacht:
M;n lieve hondje is een soort van kindje <3
<3
<3
Alleen van dat likken/kussen, op bed laten slapen en dat ijsje *brr* dat is wel sick idd
ach het is een trucje natuurlijk; ze selecteren honden die niet dominant zijn en een laag-energei-gehalte hebben uit een nest en die worden getraind. Die beesten stonden zowiezo niet vooraan om roedelleider te worden, om overal naar vrouwtjesgeil te speuren en om overal maar hun territorium te markeren.quote:Op maandag 1 september 2008 21:30 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk! Ik heb ook niets tegen blindegeleidehonden e.d. Maar realiseer je wel dat elk stukje natuurlijk hondengedrag uit deze beesten verdreven is!
quote:Op maandag 1 september 2008 21:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Een hond is niet minder vies dan een kind hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |