abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61295041
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:23 schreef Sloggi het volgende:
Akkoord, maar onderzoekers claimen in het artikel dat de tekst niet deugt.
Nu ja, er staat "deskundigen", maar dat kunnen net zo goed mensen zijn in dienst van 1 van die 3 organisaties zijn. Kan (let op woordje "kan") dus ook een gevalletje "Wij van WC-eend adviseren WC-eend" zijn.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  maandag 1 september 2008 @ 16:29:04 #52
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61295122
Eey pisnicht en Knoxville, geef eens antwoord op mijn stelling
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_61295127
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nu ja, er staat "deskundigen", maar dat kunnen net zo goed mensen zijn in dienst van 1 van die 3 organisaties zijn. Kan (let op woordje "kan") dus ook een gevalletje "Wij van WC-eend adviseren WC-eend" zijn.
Ok, maar ik persoonlijk heb er weinig vertrouwen in dat deze tekst wel goed is. Zie de post van Harajuku.
  maandag 1 september 2008 @ 16:30:21 #54
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61295160
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:22 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hoe denk je dat het met dat RAD gebeuren ging? Als je er alleen maar op leek kreeg je al een spuitje, al was je de grootste lobbes. Ik heb dus moeite met geloven dat het nu allemaal zo goed zou gaan
quote:
In 2003 is het tien jaar geleden dat de zogenaamde Pitbull-regeling in werking trad. Deze regeling verbood het houden en fokken van Pitbulls, maar de honden die op dat moment in Nederland waren mochten blijven met een speciaal certificaat. Zonder certificaat kan de hond onmiddelijk in beslag worden genomen en afgemaakt. Aanwijzen wat een Pitbull is en wat niet, is niet altijd makkelijk want de Pitbull is geen erkend ras, en kan daarom uitsluiten op grond van uiterlijke kenmerken worden aangewezen.
quote:
Er zijn meerdere lokaties en ze worden nooit prijsgegeven. LASER neemt vervolgens cotnact op met één van de drie Pitbull-experts waarna een afspraak gemaakt wordt om de hond te schouwen. Dit gebeurt binnen 2 of 3 werkdagen, er worden geen Pitbullachtigen opgespaard omwille van de effictiviteit. Er zijn zelden meer honden tegelijk te schouwen op één adres. Uitzondering hierop vormen asielen in met name de grote steden waar regelmatig meerdere Pitbullachtigen tegelijk zitten. De Pitbull-expert maakt aan de hand van zijn schouwing rapport op met een eindoordeel. Wordt de hond aangemerkt als Pitbull dan verschijnt dat op zijn keuringsrapport. Dit rapport gaat naar LASER. De hond wordt dan zo snel mogelijk afgemaakt. De eigenaar krijgt geen gelegenheid afscheid van zijn hond te nemen. Hij krijgt wel een straf opgelegd. Wanneer een hond niet als Pitbull wordt aangemerkt dan verschijnt er eveneens een keurrapport met een eindoordeel, de hond mag dan terug naar de eigenaar.
quote:
Er is een nestje pups geboren. De vader is een Stafford, de moeder is een Labrador. De helft van de pups die geboren zijn lijken qua uiterlijk op de moeder, de andere helft van de pups lijken qua uiterlijk op de vader.

Op grond van hun uiterlijk vallen de pups die op de vader lijken onder de RAD en de pups die op de moeder lijken niet. De pups die op de vader lijken zouden dus 'mogelijk gevaarlijke / agressieve' honden zijn en zullen worden geëuthanaseerd....
Ik verwacht niet dat het met de nieuwe wet beter gaat worden
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 1 september 2008 @ 16:33:50 #55
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61295287
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:30 schreef Qwea het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik verwacht niet dat het met de nieuwe wet beter gaat worden
Ik kan me ook nog foto's heugen van waar die honden gehouden werden. Kleine vieze hokken, honden zaten ineens onder de wonden

Je maakt mij niet wijs dat dit ineens allemaal oh zo geweldig zou gaan.
  maandag 1 september 2008 @ 16:35:36 #56
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61295345
Ik zocht ze, maar kon ze ff niet vinden
pi_61295456
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
Welke stelling?
  maandag 1 september 2008 @ 16:42:16 #58
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61295523

pi_61295529
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:33 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan me ook nog foto's heugen van waar die honden gehouden werden. Kleine vieze hokken, honden zaten ineens onder de wonden

Je maakt mij niet wijs dat dit ineens allemaal oh zo geweldig zou gaan.
Ik neem aan dat dit over het fokken van honden gaat.
Dat is toch zaak van de "dierenliefhebbers" die een hond bij zo een partij kopen.
Daar heeft deze wet alleen zijdelings mee te maken.
Honden uit vroegere slechte fok kunnen met deze nieuwe wet uit de roulatie genomen worden en zich dus ook niet meer voortplanten.
pi_61295530
Worden er werkelijk zo veel mensen in nederland gebeten door honden dat deze nazi-achtige praktijken nodig zijn? Je buurman verklikken als je zijn hond naar de postbode hoort grommen en dat ze dan met een busje die hond komen ophalen en als ie zich inderdaad als een hond gedraagt afmaken?

Mijn hond vroeger had de pest aan luchtballonnen. Kinderen mochten aan zn oren en staart trekken wat ze wilden, hij vond alles prima, maar als er een luchtballon over de tuin vloog zat ie als een gek te grommen. Meteen afmaken natuurlijk! Agressief gevaarlijk dier! Een tekkel met een hekel aan luchtballonnen, dat kán natuurlijk niet in nederland!
pi_61295602
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dat is toch zaak van de "dierenliefhebbers" die een hond bij zo een partij kopen.
Honden uit vroegere slechte fok kunnen met deze nieuwe wet uit de roulatie genomen worden en zich dus ook niet meer voortplanten.
Dat gaat dus over de manier waarop de door de overheid gevangen honden worden gehouden en behandeld.

Zie de foto's hierboven .
  maandag 1 september 2008 @ 16:45:09 #62
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61295614
quote:

[..]

Nee, dit is mbt RAD

Edit: Ik stel eerder toch al dat er wat aan fok ed gedaan moet worden
  maandag 1 september 2008 @ 16:46:16 #63
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61295643
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:42 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oh ja, ik heb net nog gegoogled maar kon verder ook niets vinden. Dit is een aardig voorbeeld, inderdaad
  maandag 1 september 2008 @ 16:47:36 #64
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61295674
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Welke stelling?
Mijn stelling met Qwea haar hond als voorbeeld en t kind.
pi_61295675
Mja, ik kan ook wel wat foto's van door honden kapotgebeten kinderen plaatsen, maar wat voegt dat toe?
  maandag 1 september 2008 @ 16:48:46 #66
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61295710
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mja, ik kan ook wel wat foto's van door honden kapotgebeten kinderen plaatsen, maar wat voegt dat toe?
. Knaap, volgens mij is iedereen het hier wel eens dat er iets gedaan moet worden, maar wanneer dat inhoudt dat je hond mishandeld wordt voor hij afgemaakt wordt is dat toch niet de manier.

Dat is de relevantie.
pi_61295733
Waar halen mensen die vergelijking met WOII vandaan?
Ik vind dat persoonlijk nogal grof en beledigend richting slachtoffers van de gruwelen toen.

Maar ja, voor sommige mensen zijn dieren blijkbaar gelijkwaardig of liefst nog meer waard dan mensen.
pi_61295769
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:48 schreef Harajuku. het volgende:
. Knaap, volgens mij is iedereen het hier wel eens dat er iets gedaan moet worden, maar wanneer dat inhoudt dat je hond mishandeld wordt voor hij afgemaakt wordt is dat toch niet de manier.

Dat is de relevantie.
En je hond wordt altijd mishandeld door "de overheid" bij een keuring op bovenstaande manier?
  maandag 1 september 2008 @ 16:52:30 #69
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61295806
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

En je hond wordt altijd mishandeld door "de overheid" bij een keuring op bovenstaande manier?
Er zijn in ieder geval al teveel mishandelingen geweest. En omdat de nieuwe regel van dezelfde mensen komt is het niet gek dat je er niet zo een vertrouwen in hebt, hè.
pi_61295848
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:52 schreef Harajuku. het volgende:
Er zijn in ieder geval al teveel mishandelingen geweest. En omdat de nieuwe regel van dezelfde mensen komt is het niet gek dat je er niet zo een vertrouwen in hebt, hè.
Jij zegt nu daadwerkelijk dat de oude RAD ook van Verburg was?
pi_61295959
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat Verburg de enige is die aan zo'n wetsvoorstel werkt hè? Weet je hoeveel ambtenaren dat mens onder zicht heeft? Ik denk trouwens niet dat het allemaal dezelfde ambtenaren als toen zijn, maar jouw opmerking slaat ook als een vork op een drumstel...

Maar wat vind je nou van de casus (kinderen die niet luisteren en worden gebeten...)?
  maandag 1 september 2008 @ 16:58:43 #72
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61295960
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Neuh, ik denk dat veel mensen van RAD ook weer hierbij komen
pi_61296037
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:58 schreef Sloggi het volgende:
Je denkt toch niet dat Verburg de enige is die aan zo'n wetsvoorstel werkt hè? Weet je hoeveel ambtenaren dat mens onder zicht heeft? Ik denk trouwens niet dat het allemaal dezelfde ambtenaren als toen zijn, maar jouw opmerking slaat ook als een vork op een drumstel...

Maar wat vind je nou van de casus (kinderen die niet luisteren en worden gebeten...)?
Wat mij betreft mag de bijtende hond dan afgemaakt worden.
  maandag 1 september 2008 @ 17:02:57 #74
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_61296072
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:29 schreef Harajuku. het volgende:
Wat is je stelling dan?
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  maandag 1 september 2008 @ 17:04:04 #75
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61296098
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:02 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Wat is je stelling dan?
Oh komaan, ik heb het al 4 keer gezegd nu
  maandag 1 september 2008 @ 17:10:25 #76
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_61296242
Die smerige schijtgrage en overlast veroorzakende pleurisbeesten moeten ze gewoon flink hard aanpakken.
Het is werkelijkwaar ongelofelijk dat in deze tijd nog van die beesten worden toegelaten in de stedelijke omgeving. (ruimte is schaars en die willen we niet delen met stinkende viervoeters)
Sommige mensen (zoals een aantal ook in dit topique) moeten tegen zichzelf beschermd worden.
Prima wet
reach out and touch faith
  maandag 1 september 2008 @ 17:11:12 #77
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_61296270
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:10 schreef ozzyat105 het volgende:
Die smerige schijtgrage en overlast veroorzakende pleurisbeesten moeten ze gewoon flink hard aanpakken.
Het is werkelijkwaar ongelofelijk dat in deze tijd nog van die beesten worden toegelaten in de stedelijke omgeving. (ruimte is schaars en die willen we niet delen met stinkende viervoeters)
Sommige mensen (zoals een aantal ook in dit topique) moeten tegen zichzelf beschermd worden.
Prima wet
Boo hoo, jank, huil, schreeuw, FF fundi, boo hoo.

Zo goed?
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  maandag 1 september 2008 @ 17:15:12 #78
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61296367
quote:

[..]

Nee. De honden die in beslag genomen werden en dus onder de RAD vielen, werden gehouden in een "asiel". Dat asiel had kleine hokken, met bar slechte omstandigheden. En die dieren werden gewoon mishandelt.
  maandag 1 september 2008 @ 17:17:50 #79
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61296447
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als jouw kind wordt opgepakt door de poltie omdat hij een horloge heeft gejat, is het dan prima dat je kind met gebroken armen, gekneusde ribben en een bloedneus thuiskomt?
  maandag 1 september 2008 @ 17:18:25 #80
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_61296468
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:15 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nee. De honden die in beslag genomen werden en dus onder de RAD vielen, werden gehouden in een "asiel". Dat asiel had kleine hokken, met bar slechte omstandigheden. En die dieren werden gewoon mishandelt.
Het is niet de overheid die je de schuld moet geven het zijn de mensen die zonodig een hond moesten nemen en er niet voor kunnen zorgen.
Veel mensen zijn nou eenmaal amper instaat zichzelf fatsoenlijk te gedragen laat staan een hond (of wat dan ook) in de hand te houden.
Helaas. Laat de goeie maar onder de kwaden lijden!
  maandag 1 september 2008 @ 17:19:10 #81
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61296491
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

in 90% van de gevallen wel ja.
  maandag 1 september 2008 @ 17:19:29 #82
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61296503
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waar halen mensen die vergelijking met WOII vandaan?
Ik vind dat persoonlijk nogal grof en beledigend richting slachtoffers van de gruwelen toen.

Maar ja, voor sommige mensen zijn dieren blijkbaar gelijkwaardig of liefst nog meer waard dan mensen.
Ehm, nogmaals ; mijn hond is mijn kind.

En het probleem is?
  maandag 1 september 2008 @ 17:19:53 #83
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_61296517
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

Als jouw kind wordt opgepakt door de poltie omdat hij een horloge heeft gejat, is het dan prima dat je kind met gebroken armen, gekneusde ribben en een bloedneus thuiskomt?
Jij hebt echt een bord voor je kop he!? Hij geeft notabene een voorbeeld waarbij een hond een kind toetakeld!?
  maandag 1 september 2008 @ 17:20:37 #84
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61296532
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Wat mij betreft mag de bijtende hond dan afgemaakt worden.
Dus als jij in de kroeg naar herhaaldelijke malen nog steeds in je gezicht gekwat wordt, en je haalt uit, dan mogen ze jou dus ook afmaken?
  maandag 1 september 2008 @ 17:21:40 #85
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_61296569
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ehm, nogmaals ; mijn hond is mijn kind.

En het probleem is?
Dat dit gewoon onzin is. Een hond is een hond en niet je kind. Echt he!? types zo als jij daar worden dit soort wetten op gemaakt
  maandag 1 september 2008 @ 17:21:50 #86
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61296572
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:10 schreef ozzyat105 het volgende:
Prima wet
je denkt toch niet dat ik na deze post van jou, uberhaupt nog met je in discussie ga he?
  maandag 1 september 2008 @ 17:24:46 #87
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_61296642
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:21 schreef Qwea het volgende:

[..]

je denkt toch niet dat ik na deze post van jou, uberhaupt nog met je in discussie ga he?

Maakt me geen donder uit. Zolang ze die nieuwe wet maar handhaven.
  maandag 1 september 2008 @ 17:44:45 #88
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61297100
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:02 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Wat is je stelling dan?
Eigenaar waarschuwt dat hond niet geaaid wil/mag worden omdat de hond dat als bedreigend ziet en wel eens wil happen. Kind(eren) luisteren niet en aaien hond toch. Hond hapt.
  maandag 1 september 2008 @ 17:52:56 #89
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61297299
http://www.eenvandaag.nl/index.php?module=PX_Story&func=view&cid=2#

Wat is die gaus een ontzettende loser. En dat is dan honden gedragstherapeut.

Mijn hond heeft een tering hekel aan de buurkind. Zodra mijn hond het kind van de buren ziet (jaartje of 10) gromt hij en wordt hij verdedigend. Raar? Nou niet als je bedenkt dat het buurkind in het verleden regelmatig met een stok door de schutting prikte om mijn hond te stangen.

Dus als mijn hond gromt naar dat kut buitenlandse klotejong, dan moet mijn hond maar ingeslapen worden?
  maandag 1 september 2008 @ 18:01:07 #90
150152 Queen_Bee
pi_61297532
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:52 schreef Qwea het volgende:
http://www.eenvandaag.nl/index.php?module=PX_Story&func=view&cid=2#

Wat is die gaus een ontzettende loser. En dat is dan honden gedragstherapeut.

Mijn hond heeft een tering hekel aan de buurkind. Zodra mijn hond het kind van de buren ziet (jaartje of 10) gromt hij en wordt hij verdedigend. Raar? Nou niet als je bedenkt dat het buurkind in het verleden regelmatig met een stok door de schutting prikte om mijn hond te stangen.

Dus als mijn hond gromt naar dat kut buitenlandse klotejong, dan moet mijn hond maar ingeslapen worden?
Dat is juist één van de problemen Men gaat er maar vanuit dat de hond vals is, dat er iets gebeurd kan zijn waarom de hond zo doet denken ze niet eens aan.
I'm super sonic man
  maandag 1 september 2008 @ 18:08:53 #91
150152 Queen_Bee
pi_61297678
Ik keek net even, valt me echt tegen van die Gaus ja.

En die andere knuppel dan. Hij vindt het stom dat teckels ed opgepakt worden. Ja, ze zullen je niet verscheuren maar in mijn ervaring hoef je nog maar langs zo een klein kreng te lopen en je hebt ze al in je enkels hangen waar ik gewoon langs grotere honden loop zonder dat ze ook maar iets doen.

En juist die kleine honden worden niet opgevoed waardoor dit gedrag ontstaat. Dus fuck me with a baseball bat als die krengen gewoon mogen blijven rondlopen zeg
I'm super sonic man
  maandag 1 september 2008 @ 18:13:05 #92
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_61297776
'Till next time, take care of yourself... and each other
pi_61297955
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:20 schreef Qwea het volgende:
Dus als jij in de kroeg naar herhaaldelijke malen nog steeds in je gezicht gekwat wordt, en je haalt uit, dan mogen ze jou dus ook afmaken?
Nog maar een keer dan:

BEESTEN ZIJN GEEN MENSEN, JE VERGELIJKINGEN SLAAN DERHALVE ALS KUT OP VARKEN

Jij zou een beest wat een mens iets aandoet dus een aai over de bol geven, een extra koekje, zeggen "Dat doet-ie anders nooit hoor, hahaha" tegen de ouders van het schier doodgebeten kind en weer lekker doorgaan met leven?
Als we toch charcherend bezig zijn. .
  maandag 1 september 2008 @ 18:28:03 #94
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61298097
quote:
Op maandag 1 september 2008 18:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nog maar een keer dan:

Jij zou een beest wat een mens iets aandoet dus een aai over de bol geven, een extra koekje, zeggen "Dat doet-ie anders nooit hoor, hahaha" tegen de ouders van het schier doodgebeten kind en weer lekker doorgaan met leven?
Wel als het kind mijn hond uitlokt. Dan krijgt dat kind nog een rottrap na ook.
  maandag 1 september 2008 @ 18:28:37 #95
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61298109
quote:
Op maandag 1 september 2008 18:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nog maar een keer dan:

Ooh en nogmaals ; mijn hond is mijn kind. Dus als iemand mijn kind uitlokt en mijn kind slaat terug, tja, iets met dikke bult enzo.
pi_61298160
Over het filmpje: de hond op het einde is toch dezelfde als die in het begin? Op het einde kijkt 'ie vriendelijk kwispelend naar de pop, hij besteedt er aanvankelijk ook geen aandacht aan. Eerder in het filmpje zie je dat de pop 'm in zijn neus wordt geduwd en hij begint te blaffen en uiteindelijk agressief wordt. Da's natuurlijk niet best, maar ook geen hele gekke reactie. Het lijkt meer op uitlokking dan op echte agressie.
  maandag 1 september 2008 @ 18:33:07 #97
150152 Queen_Bee
pi_61298219
quote:
Op maandag 1 september 2008 18:31 schreef Sloggi het volgende:
Over het filmpje: de hond op het einde is toch dezelfde als die in het begin? Op het einde kijkt 'ie vriendelijk kwispelend naar de pop, hij besteedt er aanvankelijk ook geen aandacht aan. Eerder in het filmpje zie je dat de pop 'm in zijn neus wordt geduwd en hij begint te blaffen en uiteindelijk agressief wordt. Da's natuurlijk niet best, maar ook geen hele gekke reactie. Het lijkt meer op uitlokking dan op echte agressie.
Dat bedoel ik. Als iemand steeds iets in mijn gezicht drukt laat ik dat ook niet toe En een hond kan moeilijk "houd eens op" zeggen hè
I'm super sonic man
pi_61298338
quote:
Op maandag 1 september 2008 18:28 schreef Qwea het volgende:
Ooh en nogmaals ; mijn hond is mijn kind. Dus als iemand mijn kind uitlokt en mijn kind slaat terug, tja, iets met dikke bult enzo.
Wat dat betreft ben ik het wel eens met wat ozzyat105 daarover meldde.
-edit- Bovendien is een hond voor de wet een voorwerp. Toch net iets anders dan een mens. . Maar dat is hier natuurlijk vloeken in de kerk.
pi_61298349
quote:
Op maandag 1 september 2008 18:33 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Als iemand steeds iets in mijn gezicht drukt laat ik dat ook niet toe En een hond kan moeilijk "houd eens op" zeggen hè
Dat doet de hond wel, hij begint te blaffen. Dan wordt de pop nog verder geduwd en begint 'ie van zich af te bijten.
  maandag 1 september 2008 @ 18:46:21 #100
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_61298569
- Edit: Doe eens normaal -

[ Bericht 72% gewijzigd door senesta op 01-09-2008 19:31:42 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')