Nou, daar kan ik me wel in vindenquote:Op maandag 1 september 2008 21:38 schreef LoggedIn het volgende:
als het andersom zou zijn, zou dat wel een verbetering zijn. Kinderen alleen nog aan de lijn de straat op, met uitzondering van speelplaatsen. En in publieke plaatsen een muilkorf om, zodat ze geen overdreven lawaai kunnen maken
Wij hebben ook een reu die floris heet (wordt dus floortje, achterlijke fokker heeft hem die naam gegeven)quote:
en het is zo leuk als ze je midden in de nacht je voeten aanvallen omdat het beweegt onder de dekenquote:Op maandag 1 september 2008 22:01 schreef Scherpkoekje het volgende:
Katten mogen wel op bed, die zijn op de een of andere manier schoner![]()
Al ben ik dan echt helemaal van de honden (ja, ik word hier thuis regelmatig uitgelachen), dit is echt onzin. Je weet niet hoe je zus van haar kinderen houdt, omdat je geen kinderen hebt.quote:Op maandag 1 september 2008 21:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe het voelt om een kind te moeten verliezen, aangezien ik geen kind heb. Maar mijn hond krijgt als ik rondkijk toch netzoveel als kinderen in mijn omgeving. Ook hou ik van mijn hond zoals mijn zus van haar kinderen houdt.
Flikker een kat in een emmer stront en hij likt net zo lang tot hij weer helemaal schoon is. Gooi een hond in een emmer stront en deze likt zichzelf een keer, denk hmm, zo smaakt mijn reet ook en gaat vervolgens alleen zijn reet nog meer likken. Die zal je dus zelf moeten gaan wassen.quote:Op maandag 1 september 2008 22:01 schreef Scherpkoekje het volgende:
Katten mogen wel op bed, die zijn op de een of andere manier schoner![]()
Hé, ik ben NIET vies!!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:05 schreef misteriks het volgende:
hondenbezitters zijn vieze en lelijke aso's
Juist niet, dat is nu net het grapje erin...quote:Op maandag 1 september 2008 21:30 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk! Ik heb ook niets tegen blindegeleidehonden e.d. Maar realiseer je wel dat elk stukje natuurlijk hondengedrag uit deze beesten verdreven is!
Verbeeld je maar niks, een blinde wolf word mooi achter gelaten in het wild.quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:24 schreef erodome het volgende:
[..]
Juist niet, dat is nu net het grapje erin...
Weet dat wilde honden en wolven bv babysitters kennen e.d., zorg voor anderen in het roedel staat erg hoog in het vaandel.
Samenwerken staat ook erg hoog in het vaandel, jagen wordt anders niks.
Het zijn dingen van onze mensenwereld die ze doen, maar het komt direct voort uit natuurlijke gedragingen, anders was het ook amper tot niet aan te leren, zeker niet zonder een heel scala aan problemen verder.
Katten zijn ranzig, vooral als ze tegen ze benen op staan te schuren.quote:Op maandag 1 september 2008 20:41 schreef Dennis_enzo het volgende:
Terechte klacht, preventief ruimen al die kuthonden + baasjes.
Katten daarentegen
Ja natuurlijk, het belang van de groep staat vooraan, als een lid van die groep echt alleen maar problemen brengt gaat hij gewoon dood.quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:37 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Verbeeld je maar niks, een blinde wolf word mooi achter gelaten in het wild.
tongzoenen met de hond?quote:
Lol voetballen heeft geen nut? ga je mond spoelen. Weet je wat pas nutteloos is? een kut hond als huisdier hebben. Nou ja, in jouw geval misschien niet omdat je gedwongen wordt met je luie reet van de bank op te staan en een beetje lichaamsbeweging te krijgen dikke pad dat je der bent.quote:Op maandag 1 september 2008 20:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heeft niks met slimmer te maken. Heeft met verschillende intresse's te maken. Voetballen heeft ook geen enkel nut, toch doen mensen het omdat ze het leuk vinden.
Honden gaan zitten als je zegt zit, liggen als je zegt af, en geven een pootje als je erom vraagt.
Ik heb nog nooit een kat op commando zien zitten, een poot zien geven of op commando zien liggen.
katten zijn helemaal waardeloze kutbeesten... ze schijten in huis, luisteren niet, zijn nog fucking dom ook en je kan er niet mee dollen zoals met een hond. anyway, om ontopic te blijven.... mensen die hun honden als kinderen zien zijn geestesziek.quote:Op maandag 1 september 2008 20:41 schreef Dennis_enzo het volgende:
Terechte klacht, preventief ruimen al die kuthonden + baasjes.
Katten daarentegen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |