Hoe kan je fan zijn van zo'n randmongool?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:16 schreef laforest het volgende:
Dit is een fan topic hoor
[ afbeelding ]
Dan zou ze 'flak' krijgen over eenzijdigheid, of misschien had die publicatie net wat negatiefs geschreven over haar, of een andere controverse. Ze heeft immers geen goede relatie met de pers, niet eens met de conservatieve.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:23 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ze kan toch een aantal conservatieve kranten en bladen noemen. Geen haan die er daarna om zal kraaien.
dat dusquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:34 schreef Caesu het volgende:
ze weet namelijk dat als Obama een krant zou noemen.
hij meteen afgerekend wordt op al de opinieartikelen in die krant van de afgelopen 175 jaar.
dus ze kijkt wel uit.
Dan noemt ze gezellig de Post en Times erbij.quote:
Dat is natuurlijk niet waar (zie je de headlines voor je: "SARAH PALIN ADMITS TO READING NY TIMES AND WASHINGTON POST!" nee ik ook niet) maar ook al zou het waar zijn, dan legt dat exact hetzelfde gebrek bloot. In dat geval had Palin gewoon moeten antwoorden dat ze om die reden geen namen noemt in plaats van een totaal irrelevant en vooral onsamenhangend betoog af te steken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:19 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Deze vind ik juist niet erger. Natuurlijk gaat ze geen namen van publicaties noemen omdat ze dan daar weer gezeik over krijgt.
Ach, dat is gewoon niet waar. Als ze een niet-limitatieve opsomming geeft is er niks aan de hand. Ze kunnen iemand niet pakken op het lezen van een krant of tijdschrift noch zou het wat armoedige journalistiek zijn om iemand opiniestukken uit die krant of tijdschrift aan te wrijven. En hoe je het ook wendt of keert, de journalistiek is niet vijandig tegen Palin. Ze doet het allemaal helemaal zelf.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:35 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dan zou ze 'flak' krijgen over eenzijdigheid, of misschien had die publicatie net wat negatiefs geschreven over haar, of een andere controverse. Ze heeft immers geen goede relatie met de pers, niet eens met de conservatieve.
Stel dat het over tv ging en ze bijvoorbeeld zou zeggen dat ze graag fox news keek, dan kreeg ze de rest op haar dak.
Ik las toevallig vandaag nog een column van Hans Wiegel waarin hij stelde dat Vrij Nederland altijd een intellectuele verademing was voor zowel rechts als links Nederland. Juist door een aantal 'liberal bias' en 'conservative bias' media te noemen, kun je laten zien dat je je breed informeert.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:43 schreef Argento het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet waar (zie je de headlines voor je: "SARAH PALIN ADMITS TO READING NY TIMES AND WASHINGTON POST!" nee ik ook niet) maar ook al zou het waar zijn, dan legt dat exact hetzelfde gebrek bloot. In dat geval had Palin gewoon moeten antwoorden dat ze om die reden geen namen noemt in plaats van een totaal irrelevant en vooral onsamenhangend betoog af te steken.
Fantopics horen wat mij betreft dan ook niet echt thuis in POL.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:03 schreef Argento het volgende:
Maarre, de nay-sayers hebben het fantopic wel een beetje overgenomen. Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.
Over de capaciteiten van Palin kan ik echt niets goeds verzinnen. Ik kan hooguit stellen dat ze misschien een positief effect zou kunnen hebben op het stemgedrag van Average Joe,wanneer ze haar positie als vrouw van het volk versus de elite weet te benadrukken. Vier jaar geleden dacht ik ook dat zo'n enorme onbenul als Bush nooit president zou kunnen worden.quote:Om even geforceerd positief te doen:
Kan Sarah Palin de toch wel dramatische beeldvorming van de afgelopen weken in één klap goed maken met een goed optreden in het komende debat? De manier waarop ze zichzelf presenteerde tijdens de Re. conventie was toch ook op zijn zachtst gezegd positief te noemen.
Haar kwalificaties zijn vaak genoeg genoemd. Het is alleen de vraag of de Amerikanen die kwalificaties ook significant vinden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:43 schreef Scaurus het volgende:
Je ziet dat verdedigers van Palin bezwaren en aanvallen op haar graag 'weerleggen'. Wat ze echter nalaten, is te bewijzen dat Palin een vrouw is met de politieke kunde en het intellectuele inzicht die een machtig persoon als de VP nodig heeft. Dus: wat voor kwalificaties heeft Palin die haar tot een goede VP zullen maken, en waar heeft zij dezen getoond?
Linkje?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Djeez, net een compilatie gezien van Palin.
Hoe incompetent kan iemand zijn? Dit kan je toch niet menen?.
Omdat de evolutie theorie ook onzin is, ik ben geen aap en ik stam er niet vanaf. Ik kom ook niet uit Afrikaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoe kan je fan zijn van zo'n randmongool?
Echt. Serieus. WTF? Waarom?
Geef mij een reden om fan te zijn van haar? Tegen abortus, tegen de MA-pil, gelooft NIET in evolutie (WHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA).
Hoe kan zo iemand VP van de US worden?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:14 schreef laforest het volgende:
[..]
Omdat de evolutie theorie ook onzin is, ik ben geen aap en ik stam er niet vanaf. Ik kom ook niet uit Afrika![]()
En ik vind het geen schande als iemand tegen abortus of the morning after pil is en ik vind dat zeker geen punt om haar op af te branden.![]()
Omdat de evolutie theorie ook onzin is, ik ben geen aap en ik stam er niet vanaf. Ik kom ook niet uit Afrika![]()
quote:
Ze heeft goede politieke ideeën en standpunten, ze komt geloofwaardig over, prachtig gezinnetje, ervaren "Governor of Alaska" en ze ziet er leuk uitquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:26 schreef Ryan3 het volgende:
@ laforest, waarom ben je nu eigenlijk fan van Sarah Palin, dat snap ik niet?
Omdat ze beep appeal heeft of vanwege haar intellect?
De zwaartekracht is ook een theorie, maar je springt ook niet van een gebouw met het een idee dat het geen waarheid of feit is..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Het is een theorie, geen waarheid of feit
Appels met peren vergelijkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
De zwaartekracht is ook een theorie, maar je springt ook niet van een gebouw met het een idee dat het geen waarheid of feit is..
Evolutie is zowel een feit als een theorie. Fossielen, morfologische overeenkomsten, genetische overeenkomsten zijn feiten. Dat zijn waarnemingen die gedaan zijn. Die behoren tot de feiten van evolutie. De verklaring ervoor is de evolutietheorie.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Leg maar uit waar de vergelijking mank gaat.quote:
Nietwaar, ik vrees dat jij niet precies inhoudt wat wetenschap is. Zie Iblis' post voor een uitgebreidere beredenering waarom evolutie, zwaartekracht en de relativiteitstheorie ( die jouw TomTom zo nauwkeurig laat werken ) exact evenveel theorie en feit zijn.quote:
Prachtig gezinnetje (als je mongooltjes en tienermoeders prachtig vind...), ziet er leuk uit, waarom zou je dat in godsnaam als reden nemen om iemand zowat naar de positie van machtigste persoon ter wereld te willen helpen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Ze heeft goede politieke ideeën en standpunten, ze komt geloofwaardig over, prachtig gezinnetje, ervaren "Governor of Alaska" en ze ziet er leuk uit
Om de redenen die ik net gaf maar jij niet in je reply vermeld.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:02 schreef MrData het volgende:
[..]
Prachtig gezinnetje (als je mongooltjes en tienermoeders prachtig vind...), ziet er leuk uit, waarom zou je dat in godsnaam als reden nemen om iemand zowat naar de positie van machtigste persoon ter wereld te willen helpen?
Whateverrrrrquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nietwaar, ik vrees dat jij niet precies inhoudt wat wetenschap is. Zie Iblis' post voor een uitgebreidere beredenering waarom evolutie, zwaartekracht en de relativiteitstheorie ( die jouw TomTom zo nauwkeurig laat werken ) exact evenveel theorie en feit zijn.
En ziehier de reden dat McCain waarschijnlijk nog gaat winnen ook, aangezien bijna de helft van de Amerikaanse bevolking er net zo over denktquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Och gut weer zo'n mafkees die geen hol van wetenschap of filosofie weet, probeer het eens in WFL.quote:
Volgens mij moet een leider vooral ervaren zijn en de tijd hebben gehad om te leren van eigen en andermans fouten.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:16 schreef Argento het volgende:
[..]
Ik vind dat geen onredelijke eis voor het op een na hoogste politieke ambt van een wereldmacht. Ik vind dat we zelfs nog eisen mogen stellen aan de cijferlijst. Het is in ieder geval een bewijs van intellectuele capaciteiten en dat moet, lijkt mij, toch het eerste functievereiste zijn.
Evolutie is een feit.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:25 schreef laforest het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:05 schreef laforest het volgende:
[..]
Whateverrrrr![]()
Ik moet het toch met Palin eensch zijn.
En kom op zeg, wij European en Amerikanen met Europees bloed lijken niet eens op apen en stammen daar zeker niet vanaf. Apen hebben ook geen blauwe ogen zoals ikzelf heb
[..]
En ik vind het geen schande als iemand tegen abortus of the morning after pil is en ik vind dat zeker geen punt om haar op af te branden.![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:05 schreef laforest het volgende:
En kom op zeg, wij European en Amerikanen met Europees bloed lijken niet eens op apen en stammen daar zeker niet vanaf.
Nee, je stamt ook niet van de huidige apen af. Dat heb je goed gezien.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:05 schreef laforest het volgende:
[..]
Whateverrrrr![]()
Ik moet het toch met Palin eensch zijn.
En kom op zeg, wij European en Amerikanen met Europees bloed lijken niet eens op apen en stammen daar zeker niet vanaf. Apen hebben ook geen blauwe ogen zoals ikzelf heb
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:25 schreef laforest het volgende:
[..]
I'm catching up here.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoe kan je fan zijn van zo'n randmongool?
Echt. Serieus. WTF? Waarom?
Geef mij een reden om fan te zijn van haar? Tegen abortus, tegen de MA-pil, gelooft NIET in evolutie (WHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA).
Hoe kan zo iemand VP van de US worden?
Nee het is seksisme om haar niet af te kraken vanwege het feit dat ze een vrouw is. Ze wordt afgekraakt op inhoudelijke gronden. Genoeg intelligente vrouwen die een prima kandidaat zouden zijn voor het vice-presidentschap, maar Palin is er daar absoluut niet één van.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:10 schreef laforest het volgende:
Ik ben zelf een man maar het is toch triest te zien hoe Sarah Palin door mannen afgekraakt wordt.
Puur sexisme van de pers en onvolwassen mannen
Toch mooi, 5 kinderen en dan 2 mongooltjes op aarde brengen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:14 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Fantastische, normale, Amerikaanse vrouw
Ik was pro-Hillary. Dus stop dat argument maar weer weg, wondertje van God.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:10 schreef laforest het volgende:
Ik ben zelf een man maar het is toch triest te zien hoe Sarah Palin door mannen afgekraakt wordt.
Gebrek aan inhoud eerderquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze wordt afgekraakt op inhoudelijke gronden.
Als zij een normale Amerikaanse vrouw is, mag het hele land meteen de vuilnisbelt op.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:14 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Fantastische, normale, Amerikaanse vrouw
Ja en een normale (lees: net zo dom als de gemiddelde Amerikaan) Amerikaanse vrouw wil je ook echt aan de macht hebben als McCain na een jaar de pijp uit gaatquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:14 schreef laforest het volgende:Fantastische, normale, Amerikaanse vrouw
Haar gebrek aan inhoud is een inhoudelijk argument uiteraard.quote:
quote:COURIC: What other Supreme Court decisions do you disagree with?
PALIN: Well, let's see. There's --of course --in the great history of America rulings there have been rulings, that's never going to be absolute consensus by every American. And there are--those issues, again, like Roe v Wade where I believe are best held on a state level and addressed there. So you know--going through the history of America, there would be others but--
COURIC: Can you think of any?
PALIN: Well, I could think of--of any again, that could be best dealt with on a more local level. Maybe I would take issue with. But you know, as mayor, and then as governor and even as a Vice President, if I'm so privileged to serve, wouldn't be in a position of changing those things but in supporting the law of the land as it reads today."
Echt weer pure onzin en lastpraatjesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Toch mooi, 5 kinderen en dan 2 mongooltjes op aarde brengen.
Een heeft Down, de ander heeft zich opgegeven voor Irak..
En een normale Amerikaanse vrouw heeft het niet in zich om VP te worden.
Generaliserenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als zij een normale Amerikaanse vrouw is, mag het hele land meteen de vuilnisbelt op.
Voor jou ook maar de vraag, ben je ook zo'n typische nicht die automatisch fan is van aandachtshoerige vrouwen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:10 schreef laforest het volgende:
Nee ik ben zelf niet homoseksueel, ik ben hetero, woon samen en heb vooralsnog geen gevoelens jegens andere mannen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:00 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Voor jou ook maar de vraag, ben je ook zo'n typische nicht die automatisch fan is van aandachtshoerige vrouwen?
Ok, ik krijg wel vaker het idee dat vooral homo's extreem fan zijn van vrouwelijke politici en artiesten. Kennelijk hebben sommige hetero mannen dat ook dan...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee ik ben zelf niet homoseksueel, ik ben hetero, woon samen en heb vooralsnog geen gevoelens jegens andere mannen.
Meestal zijn dat latente homo's.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:25 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ok, ik krijg wel vaker het idee dat vooral homo's extreem fan zijn van vrouwelijke politici en artiesten. Kennelijk hebben sommige hetero mannen dat ook dan...
Ok, fijn voor jequote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:25 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ok, ik krijg wel vaker het idee dat vooral homo's extreem fan zijn van vrouwelijke politici en artiesten. Kennelijk hebben sommige hetero mannen dat ook dan...
Is SCH homo???quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Meestal zijn dat latente homo's.
Saillant detail, een homo opende dit fantopic. (NoFI SCH. ) Even ter onderbouwing van je claim.
.
Onderbouw dan eens rationeel wat je zo geweldig aan Palin vindt, en wat je probleem met Obama is.quote:
Omdat ik het met haar politieke ideeën eens ben. Ze heeft goede standpunten zoals het feit dat ze tegen stem cell research is, ze tegen "explicit sex-ed programs" is, ze is tegen het homohuwelijk, voorstander van de doodstraf, support de "gun-safety education for children", en nog honderden punten waar ik haar in steun en geweldig vind.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:27 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Onderbouw dan eens rationeel wat je zo geweldig aan Palin vindt, en wat je probleem met Obama is.
.....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Omdat ik het met haar politieke ideeën eens ben. Ze heeft goede standpunten zoals het feit dat ze tegen stem cell research is, ze tegen "explicit sex-ed programs" is, ze is tegen het homohuwelijk, voorstander van de doodstraf, support de "gun-safety education for children", en nog honderden punten waar ik haar in steun en geweldig vind.![]()
Obama? Zal ik je zo uitleggen wat ik tegn hem heb
Hoe kun je nou serieus die ideeën hebben en tegelijk fan zijn van die hoer Paris Hilton?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Omdat ik het met haar politieke ideeën eens ben. Ze heeft goede standpunten zoals het feit dat ze tegen stem cell research is, ze tegen "explicit sex-ed programs" is, ze is tegen het homohuwelijk, voorstander van de doodstraf, support de "gun-safety education for children", en nog honderden punten waar ik haar in steun en geweldig vind.![]()
Kan ik er wat aan doen dat ik op Paris Hilton verliefd ben?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:11 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Hoe kun je nou serieus die ideeën hebben en tegelijk fan zijn van die hoer Paris Hilton?
Oftewel je bent eeng eng, bekrompen mannetje wat liever de ogen sluit voor problemen dan ze aanpakt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik vind Hussein Obama niet een echte Amerikaan om heel eerlijk te zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:27 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Onderbouw dan eens rationeel wat je zo geweldig aan Palin vindt, en wat je probleem met Obama is.
Haha...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:18 schreef laforest het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik op Paris Hilton verliefd ben?![]()
Paris
Ze is geen hoer
Paris Hilton is Dem.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:11 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Hoe kun je nou serieus die ideeën hebben en tegelijk fan zijn van die hoer Paris Hilton?
Stem cellquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik vind Hussein Obama niet een echte Amerikaan om heel eerlijk te zijn
Hij is zo'n beetje overal tegen waar ik voor ben en visa versa.
Hij is bevooroordeeld, voor stem cell researchhij is tegen wapens
Hij is voor drugs (weed) en steunt illegalen te veel
Obama
Hij is het niet met mij eens en dus is hij geen echte Amerikaan. misschien ben jij wel geen echte Amerikaan aangezien je Nederlands bent waarschijnlijk?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Obama
Je bent een goede troll, dat moet ik je nageven. Niemand kan echt zo dom zijn hoop ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:33 schreef laforest het volgende:
Nou ga eens inhoudelijk hier debateren dan...
Echte iets voor Democraten, een beetje goede kandidaten, zoals Sarah Palin, voor het VP-schap lopen afkraken en daarnaast een hoop holle slogans roepen, maar inhoudelijk debateren daar hebben ze geen kaas van gegeten.
Maar veel slettebakken zijn slimmer dan je denktquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:29 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Verbaast me niets, de meeste Dems zijn slettebakken, zie je ava...
Ben jij ook echt Amerikaan (met stemrecht enzo)?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:35 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik ben meestal Republikein trouwens, ik vind McCain gewoon geen geschikte kandidaat voor het presidentschap momenteel, en ik steun nog liever Obama sinds McCain die achterlijke snol Palin als running mate heeft gekozen.
Ik heb ook nooit beweerd dat ik Amerikaan ben.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:35 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Hij is het niet met mij eens en dus is hij geen echte Amerikaan. misschien ben jij wel geen echte Amerikaan aangezien je Nederlands bent waarschijnlijk?![]()
En iedereen is bevooroordeeld, jij niet de minste.
En als de argumenten op zijn, links staat weer met de bek vol tanden = mensen voor trol uitmaken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:36 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je bent een goede troll, dat moet ik je nageven. Niemand kan echt zo dom zijn hoop ik.
Ik denk dat hij echt zwakzinnig is. Of het is echt een heel goeie troll.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:36 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je bent een goede troll, dat moet ik je nageven. Niemand kan echt zo dom zijn hoop ik.
Hij is Nederlander en woont in Nederland.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ben jij ook echt Amerikaan (met stemrecht enzo)?
Serieuze vraag trouwens,.
Als het diseredbard is dan is het geen troll.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat hij echt zwakzinnig is. Of het is echt een heel goeie troll.
wtf is WASP nou weer, hij is een global speaker met een global uitstralingquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:42 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit beweerd dat ik Amerikaan ben.
Ik vind Obama er gewoon niet echt WASP uitzien, dat mag toch?
Weet je wel wat Stamcel onderzoek is??quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Obama
Je bedoelt: hij is een neger en een neger mag geen president worden?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:42 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit beweerd dat ik Amerikaan ben.
Ik vind Obama er gewoon niet echt WASP uitzien, dat mag toch?
denk dat het dat is.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je bedoelt: hij is een neger en een neger mag geen president worden?
Mensen die WASP nastreven zijn een soort nazi's. Die wilde ook alleen een Arisch ras.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:58 schreef henkway het volgende:
[..]
wtf is WASP nou weer, hij is een global speaker met een global uitstraling
Ja tuurlijk weet ik wat dat is en het is fout, het gaat een grens over de wij niet over moeten gaanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:01 schreef henkway het volgende:
[..]
Weet je wel wat Stamcel onderzoek is??
Hoeveel zieke mensen daar baat bij kunnen hebben??
Dat zei men vroeger ook over vliegen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja tuurlijk weet ik wat dat is en het is fout, het gaat een grens over de wij niet over moeten gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |