Haar gebrek aan inhoud is een inhoudelijk argument uiteraard.quote:
quote:COURIC: What other Supreme Court decisions do you disagree with?
PALIN: Well, let's see. There's --of course --in the great history of America rulings there have been rulings, that's never going to be absolute consensus by every American. And there are--those issues, again, like Roe v Wade where I believe are best held on a state level and addressed there. So you know--going through the history of America, there would be others but--
COURIC: Can you think of any?
PALIN: Well, I could think of--of any again, that could be best dealt with on a more local level. Maybe I would take issue with. But you know, as mayor, and then as governor and even as a Vice President, if I'm so privileged to serve, wouldn't be in a position of changing those things but in supporting the law of the land as it reads today."
Echt weer pure onzin en lastpraatjesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Toch mooi, 5 kinderen en dan 2 mongooltjes op aarde brengen.
Een heeft Down, de ander heeft zich opgegeven voor Irak..
En een normale Amerikaanse vrouw heeft het niet in zich om VP te worden.
Generaliserenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als zij een normale Amerikaanse vrouw is, mag het hele land meteen de vuilnisbelt op.
Voor jou ook maar de vraag, ben je ook zo'n typische nicht die automatisch fan is van aandachtshoerige vrouwen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:10 schreef laforest het volgende:
Ik ben zelf een man maar het is toch triest te zien hoe Sarah Palin door mannen afgekraakt wordt.
Puur sexisme van de pers en onvolwassen mannen
Nee ik ben zelf niet homoseksueel, ik ben hetero, woon samen en heb vooralsnog geen gevoelens jegens andere mannen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:00 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Voor jou ook maar de vraag, ben je ook zo'n typische nicht die automatisch fan is van aandachtshoerige vrouwen?
Ok, ik krijg wel vaker het idee dat vooral homo's extreem fan zijn van vrouwelijke politici en artiesten. Kennelijk hebben sommige hetero mannen dat ook dan...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee ik ben zelf niet homoseksueel, ik ben hetero, woon samen en heb vooralsnog geen gevoelens jegens andere mannen.
Meestal zijn dat latente homo's.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:25 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ok, ik krijg wel vaker het idee dat vooral homo's extreem fan zijn van vrouwelijke politici en artiesten. Kennelijk hebben sommige hetero mannen dat ook dan...
Ok, fijn voor jequote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:25 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ok, ik krijg wel vaker het idee dat vooral homo's extreem fan zijn van vrouwelijke politici en artiesten. Kennelijk hebben sommige hetero mannen dat ook dan...
Is SCH homo???quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Meestal zijn dat latente homo's.
Saillant detail, een homo opende dit fantopic. (NoFI SCH. ) Even ter onderbouwing van je claim.
.
Onderbouw dan eens rationeel wat je zo geweldig aan Palin vindt, en wat je probleem met Obama is.quote:
Omdat ik het met haar politieke ideeën eens ben. Ze heeft goede standpunten zoals het feit dat ze tegen stem cell research is, ze tegen "explicit sex-ed programs" is, ze is tegen het homohuwelijk, voorstander van de doodstraf, support de "gun-safety education for children", en nog honderden punten waar ik haar in steun en geweldig vind.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:27 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Onderbouw dan eens rationeel wat je zo geweldig aan Palin vindt, en wat je probleem met Obama is.
.....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Omdat ik het met haar politieke ideeën eens ben. Ze heeft goede standpunten zoals het feit dat ze tegen stem cell research is, ze tegen "explicit sex-ed programs" is, ze is tegen het homohuwelijk, voorstander van de doodstraf, support de "gun-safety education for children", en nog honderden punten waar ik haar in steun en geweldig vind.![]()
Obama? Zal ik je zo uitleggen wat ik tegn hem heb
Hoe kun je nou serieus die ideeën hebben en tegelijk fan zijn van die hoer Paris Hilton?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Omdat ik het met haar politieke ideeën eens ben. Ze heeft goede standpunten zoals het feit dat ze tegen stem cell research is, ze tegen "explicit sex-ed programs" is, ze is tegen het homohuwelijk, voorstander van de doodstraf, support de "gun-safety education for children", en nog honderden punten waar ik haar in steun en geweldig vind.![]()
Kan ik er wat aan doen dat ik op Paris Hilton verliefd ben?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:11 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Hoe kun je nou serieus die ideeën hebben en tegelijk fan zijn van die hoer Paris Hilton?
Oftewel je bent eeng eng, bekrompen mannetje wat liever de ogen sluit voor problemen dan ze aanpakt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik vind Hussein Obama niet een echte Amerikaan om heel eerlijk te zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:27 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Onderbouw dan eens rationeel wat je zo geweldig aan Palin vindt, en wat je probleem met Obama is.
Haha...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:18 schreef laforest het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik op Paris Hilton verliefd ben?![]()
Paris
Ze is geen hoer
Paris Hilton is Dem.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:11 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Hoe kun je nou serieus die ideeën hebben en tegelijk fan zijn van die hoer Paris Hilton?
Stem cellquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik vind Hussein Obama niet een echte Amerikaan om heel eerlijk te zijn
Hij is zo'n beetje overal tegen waar ik voor ben en visa versa.
Hij is bevooroordeeld, voor stem cell researchhij is tegen wapens
Hij is voor drugs (weed) en steunt illegalen te veel
Obama
Hij is het niet met mij eens en dus is hij geen echte Amerikaan. misschien ben jij wel geen echte Amerikaan aangezien je Nederlands bent waarschijnlijk?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Obama
Je bent een goede troll, dat moet ik je nageven. Niemand kan echt zo dom zijn hoop ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:33 schreef laforest het volgende:
Nou ga eens inhoudelijk hier debateren dan...
Echte iets voor Democraten, een beetje goede kandidaten, zoals Sarah Palin, voor het VP-schap lopen afkraken en daarnaast een hoop holle slogans roepen, maar inhoudelijk debateren daar hebben ze geen kaas van gegeten.
Maar veel slettebakken zijn slimmer dan je denktquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:29 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Verbaast me niets, de meeste Dems zijn slettebakken, zie je ava...
Ben jij ook echt Amerikaan (met stemrecht enzo)?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:35 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik ben meestal Republikein trouwens, ik vind McCain gewoon geen geschikte kandidaat voor het presidentschap momenteel, en ik steun nog liever Obama sinds McCain die achterlijke snol Palin als running mate heeft gekozen.
Ik heb ook nooit beweerd dat ik Amerikaan ben.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:35 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Hij is het niet met mij eens en dus is hij geen echte Amerikaan. misschien ben jij wel geen echte Amerikaan aangezien je Nederlands bent waarschijnlijk?![]()
En iedereen is bevooroordeeld, jij niet de minste.
En als de argumenten op zijn, links staat weer met de bek vol tanden = mensen voor trol uitmaken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:36 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je bent een goede troll, dat moet ik je nageven. Niemand kan echt zo dom zijn hoop ik.
Ik denk dat hij echt zwakzinnig is. Of het is echt een heel goeie troll.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:36 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je bent een goede troll, dat moet ik je nageven. Niemand kan echt zo dom zijn hoop ik.
Hij is Nederlander en woont in Nederland.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ben jij ook echt Amerikaan (met stemrecht enzo)?
Serieuze vraag trouwens,.
Als het diseredbard is dan is het geen troll.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat hij echt zwakzinnig is. Of het is echt een heel goeie troll.
wtf is WASP nou weer, hij is een global speaker met een global uitstralingquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:42 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit beweerd dat ik Amerikaan ben.
Ik vind Obama er gewoon niet echt WASP uitzien, dat mag toch?
Weet je wel wat Stamcel onderzoek is??quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Obama
Je bedoelt: hij is een neger en een neger mag geen president worden?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:42 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit beweerd dat ik Amerikaan ben.
Ik vind Obama er gewoon niet echt WASP uitzien, dat mag toch?
denk dat het dat is.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je bedoelt: hij is een neger en een neger mag geen president worden?
Mensen die WASP nastreven zijn een soort nazi's. Die wilde ook alleen een Arisch ras.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:58 schreef henkway het volgende:
[..]
wtf is WASP nou weer, hij is een global speaker met een global uitstraling
Ja tuurlijk weet ik wat dat is en het is fout, het gaat een grens over de wij niet over moeten gaanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:01 schreef henkway het volgende:
[..]
Weet je wel wat Stamcel onderzoek is??
Hoeveel zieke mensen daar baat bij kunnen hebben??
Dat zei men vroeger ook over vliegen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja tuurlijk weet ik wat dat is en het is fout, het gaat een grens over de wij niet over moeten gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |