Hoe kan je fan zijn van zo'n randmongool?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:16 schreef laforest het volgende:
Dit is een fan topic hoor
[ afbeelding ]
Dan zou ze 'flak' krijgen over eenzijdigheid, of misschien had die publicatie net wat negatiefs geschreven over haar, of een andere controverse. Ze heeft immers geen goede relatie met de pers, niet eens met de conservatieve.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:23 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ze kan toch een aantal conservatieve kranten en bladen noemen. Geen haan die er daarna om zal kraaien.
dat dusquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:34 schreef Caesu het volgende:
ze weet namelijk dat als Obama een krant zou noemen.
hij meteen afgerekend wordt op al de opinieartikelen in die krant van de afgelopen 175 jaar.
dus ze kijkt wel uit.
Dan noemt ze gezellig de Post en Times erbij.quote:
Dat is natuurlijk niet waar (zie je de headlines voor je: "SARAH PALIN ADMITS TO READING NY TIMES AND WASHINGTON POST!" nee ik ook niet) maar ook al zou het waar zijn, dan legt dat exact hetzelfde gebrek bloot. In dat geval had Palin gewoon moeten antwoorden dat ze om die reden geen namen noemt in plaats van een totaal irrelevant en vooral onsamenhangend betoog af te steken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:19 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Deze vind ik juist niet erger. Natuurlijk gaat ze geen namen van publicaties noemen omdat ze dan daar weer gezeik over krijgt.
Ach, dat is gewoon niet waar. Als ze een niet-limitatieve opsomming geeft is er niks aan de hand. Ze kunnen iemand niet pakken op het lezen van een krant of tijdschrift noch zou het wat armoedige journalistiek zijn om iemand opiniestukken uit die krant of tijdschrift aan te wrijven. En hoe je het ook wendt of keert, de journalistiek is niet vijandig tegen Palin. Ze doet het allemaal helemaal zelf.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:35 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dan zou ze 'flak' krijgen over eenzijdigheid, of misschien had die publicatie net wat negatiefs geschreven over haar, of een andere controverse. Ze heeft immers geen goede relatie met de pers, niet eens met de conservatieve.
Stel dat het over tv ging en ze bijvoorbeeld zou zeggen dat ze graag fox news keek, dan kreeg ze de rest op haar dak.
Ik las toevallig vandaag nog een column van Hans Wiegel waarin hij stelde dat Vrij Nederland altijd een intellectuele verademing was voor zowel rechts als links Nederland. Juist door een aantal 'liberal bias' en 'conservative bias' media te noemen, kun je laten zien dat je je breed informeert.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:43 schreef Argento het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet waar (zie je de headlines voor je: "SARAH PALIN ADMITS TO READING NY TIMES AND WASHINGTON POST!" nee ik ook niet) maar ook al zou het waar zijn, dan legt dat exact hetzelfde gebrek bloot. In dat geval had Palin gewoon moeten antwoorden dat ze om die reden geen namen noemt in plaats van een totaal irrelevant en vooral onsamenhangend betoog af te steken.
Fantopics horen wat mij betreft dan ook niet echt thuis in POL.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:03 schreef Argento het volgende:
Maarre, de nay-sayers hebben het fantopic wel een beetje overgenomen. Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.
Over de capaciteiten van Palin kan ik echt niets goeds verzinnen. Ik kan hooguit stellen dat ze misschien een positief effect zou kunnen hebben op het stemgedrag van Average Joe,wanneer ze haar positie als vrouw van het volk versus de elite weet te benadrukken. Vier jaar geleden dacht ik ook dat zo'n enorme onbenul als Bush nooit president zou kunnen worden.quote:Om even geforceerd positief te doen:
Kan Sarah Palin de toch wel dramatische beeldvorming van de afgelopen weken in één klap goed maken met een goed optreden in het komende debat? De manier waarop ze zichzelf presenteerde tijdens de Re. conventie was toch ook op zijn zachtst gezegd positief te noemen.
Haar kwalificaties zijn vaak genoeg genoemd. Het is alleen de vraag of de Amerikanen die kwalificaties ook significant vinden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:43 schreef Scaurus het volgende:
Je ziet dat verdedigers van Palin bezwaren en aanvallen op haar graag 'weerleggen'. Wat ze echter nalaten, is te bewijzen dat Palin een vrouw is met de politieke kunde en het intellectuele inzicht die een machtig persoon als de VP nodig heeft. Dus: wat voor kwalificaties heeft Palin die haar tot een goede VP zullen maken, en waar heeft zij dezen getoond?
Linkje?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Djeez, net een compilatie gezien van Palin.
Hoe incompetent kan iemand zijn? Dit kan je toch niet menen?.
Omdat de evolutie theorie ook onzin is, ik ben geen aap en ik stam er niet vanaf. Ik kom ook niet uit Afrikaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoe kan je fan zijn van zo'n randmongool?
Echt. Serieus. WTF? Waarom?
Geef mij een reden om fan te zijn van haar? Tegen abortus, tegen de MA-pil, gelooft NIET in evolutie (WHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA).
Hoe kan zo iemand VP van de US worden?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:14 schreef laforest het volgende:
[..]
Omdat de evolutie theorie ook onzin is, ik ben geen aap en ik stam er niet vanaf. Ik kom ook niet uit Afrika![]()
En ik vind het geen schande als iemand tegen abortus of the morning after pil is en ik vind dat zeker geen punt om haar op af te branden.![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:14 schreef laforest het volgende:
Omdat de evolutie theorie ook onzin is, ik ben geen aap en ik stam er niet vanaf. Ik kom ook niet uit Afrika![]()
quote:
Ze heeft goede politieke ideeën en standpunten, ze komt geloofwaardig over, prachtig gezinnetje, ervaren "Governor of Alaska" en ze ziet er leuk uitquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:26 schreef Ryan3 het volgende:
@ laforest, waarom ben je nu eigenlijk fan van Sarah Palin, dat snap ik niet?
Omdat ze beep appeal heeft of vanwege haar intellect?
De zwaartekracht is ook een theorie, maar je springt ook niet van een gebouw met het een idee dat het geen waarheid of feit is..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Het is een theorie, geen waarheid of feit
Appels met peren vergelijkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
De zwaartekracht is ook een theorie, maar je springt ook niet van een gebouw met het een idee dat het geen waarheid of feit is..
Evolutie is zowel een feit als een theorie. Fossielen, morfologische overeenkomsten, genetische overeenkomsten zijn feiten. Dat zijn waarnemingen die gedaan zijn. Die behoren tot de feiten van evolutie. De verklaring ervoor is de evolutietheorie.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Het is een theorie, geen waarheid of feit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |