Leg maar uit waar de vergelijking mank gaat.quote:
Nietwaar, ik vrees dat jij niet precies inhoudt wat wetenschap is. Zie Iblis' post voor een uitgebreidere beredenering waarom evolutie, zwaartekracht en de relativiteitstheorie ( die jouw TomTom zo nauwkeurig laat werken ) exact evenveel theorie en feit zijn.quote:
Prachtig gezinnetje (als je mongooltjes en tienermoeders prachtig vind...), ziet er leuk uit, waarom zou je dat in godsnaam als reden nemen om iemand zowat naar de positie van machtigste persoon ter wereld te willen helpen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Ze heeft goede politieke ideeën en standpunten, ze komt geloofwaardig over, prachtig gezinnetje, ervaren "Governor of Alaska" en ze ziet er leuk uit
Om de redenen die ik net gaf maar jij niet in je reply vermeld.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:02 schreef MrData het volgende:
[..]
Prachtig gezinnetje (als je mongooltjes en tienermoeders prachtig vind...), ziet er leuk uit, waarom zou je dat in godsnaam als reden nemen om iemand zowat naar de positie van machtigste persoon ter wereld te willen helpen?
Whateverrrrrquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nietwaar, ik vrees dat jij niet precies inhoudt wat wetenschap is. Zie Iblis' post voor een uitgebreidere beredenering waarom evolutie, zwaartekracht en de relativiteitstheorie ( die jouw TomTom zo nauwkeurig laat werken ) exact evenveel theorie en feit zijn.
En ziehier de reden dat McCain waarschijnlijk nog gaat winnen ook, aangezien bijna de helft van de Amerikaanse bevolking er net zo over denktquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Het is een theorie, geen waarheid of feit
Och gut weer zo'n mafkees die geen hol van wetenschap of filosofie weet, probeer het eens in WFL.quote:
Volgens mij moet een leider vooral ervaren zijn en de tijd hebben gehad om te leren van eigen en andermans fouten.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:16 schreef Argento het volgende:
[..]
Ik vind dat geen onredelijke eis voor het op een na hoogste politieke ambt van een wereldmacht. Ik vind dat we zelfs nog eisen mogen stellen aan de cijferlijst. Het is in ieder geval een bewijs van intellectuele capaciteiten en dat moet, lijkt mij, toch het eerste functievereiste zijn.
Evolutie is een feit.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:25 schreef laforest het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:05 schreef laforest het volgende:
[..]
Whateverrrrr![]()
Ik moet het toch met Palin eensch zijn.
En kom op zeg, wij European en Amerikanen met Europees bloed lijken niet eens op apen en stammen daar zeker niet vanaf. Apen hebben ook geen blauwe ogen zoals ikzelf heb
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:14 schreef laforest het volgende:
[..]
Omdat de evolutie theorie ook onzin is, ik ben geen aap en ik stam er niet vanaf. Ik kom ook niet uit Afrika![]()
En ik vind het geen schande als iemand tegen abortus of the morning after pil is en ik vind dat zeker geen punt om haar op af te branden.![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:05 schreef laforest het volgende:
En kom op zeg, wij European en Amerikanen met Europees bloed lijken niet eens op apen en stammen daar zeker niet vanaf.
Nee, je stamt ook niet van de huidige apen af. Dat heb je goed gezien.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:05 schreef laforest het volgende:
[..]
Whateverrrrr![]()
Ik moet het toch met Palin eensch zijn.
En kom op zeg, wij European en Amerikanen met Europees bloed lijken niet eens op apen en stammen daar zeker niet vanaf. Apen hebben ook geen blauwe ogen zoals ikzelf heb
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:25 schreef laforest het volgende:
[..]
I'm catching up here.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoe kan je fan zijn van zo'n randmongool?
Echt. Serieus. WTF? Waarom?
Geef mij een reden om fan te zijn van haar? Tegen abortus, tegen de MA-pil, gelooft NIET in evolutie (WHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA).
Hoe kan zo iemand VP van de US worden?
Nee het is seksisme om haar niet af te kraken vanwege het feit dat ze een vrouw is. Ze wordt afgekraakt op inhoudelijke gronden. Genoeg intelligente vrouwen die een prima kandidaat zouden zijn voor het vice-presidentschap, maar Palin is er daar absoluut niet één van.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:10 schreef laforest het volgende:
Ik ben zelf een man maar het is toch triest te zien hoe Sarah Palin door mannen afgekraakt wordt.
Puur sexisme van de pers en onvolwassen mannen
Toch mooi, 5 kinderen en dan 2 mongooltjes op aarde brengen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:14 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Fantastische, normale, Amerikaanse vrouw
Ik was pro-Hillary. Dus stop dat argument maar weer weg, wondertje van God.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:10 schreef laforest het volgende:
Ik ben zelf een man maar het is toch triest te zien hoe Sarah Palin door mannen afgekraakt wordt.
Puur sexisme van de pers en onvolwassen mannen
Gebrek aan inhoud eerderquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze wordt afgekraakt op inhoudelijke gronden.
Als zij een normale Amerikaanse vrouw is, mag het hele land meteen de vuilnisbelt op.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:14 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Fantastische, normale, Amerikaanse vrouw
Ja en een normale (lees: net zo dom als de gemiddelde Amerikaan) Amerikaanse vrouw wil je ook echt aan de macht hebben als McCain na een jaar de pijp uit gaatquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:14 schreef laforest het volgende:Fantastische, normale, Amerikaanse vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |