Zo gaat het toch altijdquote:Op maandag 1 september 2008 11:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen er nu weer zin in hebben en volgende week er alweer genoeg van hebben.
Hier wel! Ik maak ook altijd alleen de eerste week netjes aantekeningen en daarna niet meer!quote:
Het wordt vanzelf minder druk ja, je merkt allicht dat de colleges soms helemaal nergens over gaanquote:Op maandag 1 september 2008 12:47 schreef SterreMarit het volgende:
Mag ik ook in het studenten-lijstje in de OP?Vandaag het 1e college gehad dus nu studeer ik ook echt aan de RU vind ik =)
Wat een gigantische drukte bij dat college btwIk mag aannemen dat het minder druk wordt naarmate de periode/het semester vordert? En als zo'n hele club (van meerdere uni's) tegelijk afstudeert...jeetje, hoe vind je dan ooit een baan?
![]()
Die drukte bij de eerste colleges Rechten duurt drie weken, daarna is er volop plek en hoeft er niet eens een tweede cc gebruikt te wordenquote:Op maandag 1 september 2008 12:47 schreef SterreMarit het volgende:
Mag ik ook in het studenten-lijstje in de OP?Vandaag het 1e college gehad dus nu studeer ik ook echt aan de RU vind ik =)
Wat een gigantische drukte bij dat college btwIk mag aannemen dat het minder druk wordt naarmate de periode/het semester vordert? En als zo'n hele club (van meerdere uni's) tegelijk afstudeert...jeetje, hoe vind je dan ooit een baan?
![]()
Ennuh...ik vind het stiekem wel spannend allemaal... Ik ben een simpel hbo'tje gewend...kan ik de uni wel aan? Gelukkig hebben meerdere hbo-agestudeerden die twijfels, voel ik me niet zo alleen
Doe je pedagogiek of iets anders?quote:Op maandag 1 september 2008 12:47 schreef SterreMarit het volgende:
![]()
Ennuh...ik vind het stiekem wel spannend allemaal... Ik ben een simpel hbo'tje gewend...kan ik de uni wel aan? Gelukkig hebben meerdere hbo-agestudeerden die twijfels, voel ik me niet zo alleen
Ik ben een n00b, weet je daar iets meer over?quote:Op maandag 1 september 2008 13:38 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, heel de dag vrij, 's middags is opening academisch jaar, dus geen college
Je moet er gewoon even inkomen.quote:Op maandag 1 september 2008 12:47 schreef SterreMarit het volgende:
![]()
Mja, of Pedagogischde Wetenschappen of Orthopedagogiek...de benamingen verschillen blijkbaar nogalquote:Op maandag 1 september 2008 13:55 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Doe je pedagogiek of iets anders?
Oe, misschien heb ik je wel gezien dan =) Ben je een reguliere 2e jaars of een hbo'er? Aangezien je werkcollege had gok ik op het eerste...quote:Op maandag 1 september 2008 14:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je moet er gewoon even inkomen.
Ik had hetzelfde college en wat Mikkie zegt: het ging nergens over.![]()
Werkcollege was ook ruk. In elk geval niks nieuws gehoord.
Het leuke was wel dat er iemand achter mij aanliep, omdat ze het lokaal niet kon vinden. Ze had iedereen er uit kunnen pikken, maar nee, ze pikt degene die clouless is en er met een gigantische omweg uiteindelijk komt.![]()
Wel gelijk leuk dat ik nu iemand een beetje ken en we met dezelfde trein moeten.
Ik was erg vroeg in de zaal en zat helemaal bovenin, maargoed kleine kans dat je me gezien hebt. Ik ben geen hbo-instromer, maar kom van de Rijksuniversiteit Groningen.quote:Op maandag 1 september 2008 14:28 schreef SterreMarit het volgende:
Oe, misschien heb ik je wel gezien dan =) Ben je een reguliere 2e jaars of een hbo'er? Aangezien je werkcollege had gok ik op het eerste...
Beterschap.quote:Op maandag 1 september 2008 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
begint goed hierziek thuis (wel Nijmegen!
) op de bank in plaats van college
tevens tvp
Hou dat er maar in dan, want aan academische kwartiertjes doen ze in Nijmegen helaas nietquote:Op maandag 1 september 2008 14:03 schreef Soempie het volgende:
En ik mis het academisch kwartiertje!![]()
Het is maar goed dat ik vanmorgen zoiets had van: laat ik voor de zekerheid maar op kwart voor in plaats van 9 uur gokken.
Jawel. Van de 300 eerstejaars zijn er na een tijdje nog zo'n 250 over denk ik, en in de loop van de jaren vallen er nog enkele tientallen af. Maar weinig wordt het nooitquote:Op maandag 1 september 2008 14:28 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
En Mikkie: ik hoop stiekem toch wel op een erg leuke baan, maar er is blijkbaar véél concurrentie...ik had dat wat minder verwachtValt er niet nog een heel deel af?
We zijn met z'n 150'en heb ik begrepenquote:Op maandag 1 september 2008 14:39 schreef Nad-ja het volgende:
Ik ben ook 2e jaars PWO student! Veel HBO instromers bij het college vandaag.
Ik vond het ook opvallend druk in de trein (ik kom vanaf Tilburg). Wáárom hangen ze er niet nog een paar extra wagons aan in de spits? Heeft de NS weer bezuinigd ofzo? Vorig jaar naar Eindhoven was het ook wel druk, maar dat was nog 'rustig' vergeleken met dit!quote:Op maandag 1 september 2008 14:45 schreef Eix het volgende:
Vanochtend meteen op mijn eerste college te laat gekomen. Lang leve Veolia.Trein was zodanig vol dat de deuren niet meer dicht konden. Morgen weer dezelfde tijd de trein.
![]()
Als iemand nog een kamer weet...![]()
Zoveel?! Geen wonder dat ik veel mensen niet herkendequote:Op maandag 1 september 2008 14:49 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
We zijn met z'n 150'en heb ik begrepen
Veolia reed vanaf Venlo al op volle oorlogssterkte (7 wagons, langer kan niet ivm perronlengte) alleen stapt natuurlijk iedereen in het achterste treinstel in waardoor de deursensor geblokkeerd raakt en de deur niet sluit.quote:Op maandag 1 september 2008 14:51 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Ik vond het ook opvallend druk in de trein (ik kom vanaf Tilburg). Wáárom hangen ze er niet nog een paar extra wagons aan in de spits? Heeft de NS weer bezuinigd ofzo? Vorig jaar naar Eindhoven was het ook wel druk, maar dat was nog 'rustig' vergeleken met dit!
Maar...en dat mag ook gezegd worden...beide treinen die ik vandaag moest hebben REDEN OP TIJD
Damn, moblo ook al. Wat bewijst dat maar weer dat pedagogiek een gare kutstudie is die niet eens met tradities meedoetquote:Op maandag 1 september 2008 16:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Bij rechten wel hooralleen sinds dit jaar staat er kwart voor op de roosters in plaats van half.. Maar daarvoor dus altijd academisch kwartiertje gehad.
Die systemen zijn gekoppeld toch, als je in KISS staat ingeschreven moet het college ook op blackboard staan. Misschien onderhoud en komt het er van zelf weer op.quote:Op maandag 1 september 2008 19:01 schreef Miss_S het volgende:
Moet ik me zorgen maken als er een cursus die eerst wel op mijn blackboard stond er nu niet meer staat?
Op TIS sta ik nog wel ingeschreven....
Ze zijn niet direct gekoppeld. Ik stond vanochtend op Blackboard nog bij een oude cursus ingeschreven, terwijl die in KISS al veranderd aangegeven stond..quote:Op maandag 1 september 2008 19:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die systemen zijn gekoppeld toch, als je in KISS staat ingeschreven moet het college ook op blackboard staan. Misschien onderhoud en komt het er van zelf weer op.
Dan pas? Had je vandaag dan niets?quote:Op maandag 1 september 2008 21:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Pfff.. over een kleine 14 uur begint mijn eerste college van dit jaar
Dan wacht ik nog rustig af...quote:Op maandag 1 september 2008 20:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ze zijn niet direct gekoppeld. Ik stond vanochtend op Blackboard nog bij een oude cursus ingeschreven, terwijl die in KISS al veranderd aangegeven stond..
Done. Als zijn achternaam met een Va. begint weet ik volgens mij wel wie dat isquote:Op maandag 1 september 2008 21:19 schreef Fliepke het volgende:
Slari, flikker Lexie eens uit de lijst. Die is al een hele tijd braaf aan het werk
Boringquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:56 schreef motorbloempje het volgende:
en ik zit nog steeds ziek thuis en heb al twee dagen college gemist
maarreuh... hoe ziet informatiekunde-HBO-doorstroom eruit Sla?
Gewoon nog een x mailen. Hij geeft wel college de hele dag. De rest van de jongens van de intro moet nu de hele dag inleiding tot de informatica volgen. Ze krijgen zelfs het advies om in de pauzes even een rondje door het bos te lopen, voor afleiding van het duffe lokaalquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:59 schreef motorbloempje het volgende:
whehehe
Die Wupper heeft mij nog steeds niet teruggemailed
Nee, morgen heb ik niks, jij ook niet als het goed is toch? Ik moet donderdag weer.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
maar wil morgen wel naar de uni, heb jij dan ook college Sla?
Dat wissik niet. Nou ja, kan je ook mooi aan de boswandeling in de pauzesquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet die introductie doen pop
Ga naast Martijn zitten danquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
whehe... neem wel hardloopspullen meeen dan lekker stinken daar
College in het Engels? Welk dan? Da's zeker nieuw ofzoquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:12 schreef Miss_S het volgende:
Mijn eerse college was vooral herhaling van de stof die ik vorig jaar op de hbo gehad heb tijdens psychologie
Tot nu toe bevalt het goed, ook het college in het engels.
Psychologie, boek en cursus volledig in het engelsquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
College in het Engels? Welk dan? Da's zeker nieuw ofzo
Ik vond dat ik al veel moest lezenquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Zo dag 1 er op zitten, komende periode iedere week 500-750 pagina's (theorie) lezen voor diverse vakken.
Masterjaar
Je hebt iig wél een heel goede instelling! Een erg gemotiveerde student =)quote:Op woensdag 3 september 2008 08:18 schreef motorbloempje het volgende:
yo
zit op de bus te wachten. eindelijk!! Nog niet helemaal beter maar soit, moet en zal naar collegezal wel saai zijn
Ik heb me juist gister verbaasd, omdat de meeste vakken over 2 blokken lopen en je dus echt maanden de tijd hebt. Als ik erg fanatiek ben lees ik de tekst voor het college door en streep belangrijke dingen aan, dan het college en een dag voor het tentamen lees ik alle aangestreepte stukken en de collegesheets nog een keer door.quote:Op woensdag 3 september 2008 08:26 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Ik vond dat ik al veel moest lezenIk ben vast verwend door Fontys met m'n 50-100 pag. per week, waarvan de helft uit voorbeelden bestond
![]()
Maarruh...hoe ga je dat in hemelsnaam onthouden? Want je gaat het toch nooit een 2e x lezen voor een tentamen lijkt me? Ik vroeg me al af hoe ik dat es zou gaan aanpakken, hahaha =)
Anyway, sterkte!
He Jordi!quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Zo dag 1 er op zitten, komende periode iedere week 500-750 pagina's (theorie) lezen voor diverse vakken.
Masterjaar
Zo deed ik t op 't hbo ook ja... Alles voor het college doorlezen, belangrijke aanstrepen en dan indd van die belangrijkste stukken een samenvatting maken en die nog 1 à 2x lezen voor het tentamen. Maar ik zie dat nu ook nog niet echt als haalbaar neequote:Op woensdag 3 september 2008 09:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb me juist gister verbaasd, omdat de meeste vakken over 2 blokken lopen en je dus echt maanden de tijd hebt. Als ik erg fanatiek ben lees ik de tekst voor het college door en streep belangrijke dingen aan, dan het college en een dag voor het tentamen lees ik alle aangestreepte stukken en de collegesheets nog een keer door.![]()
Sommige mensen maken samenvattingen, maar daar ga ik echt niet aan beginnen.
quote:Op woensdag 3 september 2008 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
dat zal vast wel mevallen
ik doe trouwens wel krachttraining bij fitness en niet die wijvenaparaten![]()
Inclusief, contemporary American Fiction zijn echt dikke pillenquote:Op woensdag 3 september 2008 10:06 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
He Jordi!
Is dat inclusief of exclusief literatuur?
Kan ik me voorstellen, maar lijkt mij een geweldig vakquote:Op woensdag 3 september 2008 14:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inclusief, contemporary American Fiction zijn echt dikke pillen
Waarom ik hem niet kan aanvragen, omdat ik mijn p nog steeds niet hebquote:Op woensdag 3 september 2008 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
waarom niet? Gewoon na college even een lesje doen is heerlijk!!!
Sinds wanneer moet je je P hebben voor een sportkaart?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom ik hem niet kan aanvragen, omdat ik mijn p nog steeds niet heb
En waarom ik er geen gebruik van maak, heb een eigen sportschool thuis en dans ook al 2x in de week dus heb er sowieso weinig tijd voor op het moment
Dan krijg ik pas het recht om officieel in te schrijven dus ook om een sportkaar aan te vragenquote:Op woensdag 3 september 2008 18:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je je P hebben voor een sportkaart?
Bij de sportschool of universiteit?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:30 schreef IrishBastard het volgende:
Inschrijving is genoeg bij mijn weten
Ahh ja ik sta natuurlijk nog wel ingeschreven bij het HBOquote:Op woensdag 3 september 2008 18:43 schreef IrishBastard het volgende:
Bij HBO/Universiteit, met HBO betaal je alleen wat meer geld voor je sportkaart
Zo maar even mailen om te vragen of ik dat ook moet doen.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:17 schreef Miss_S het volgende:
Heb me net ingeschreven voor mijn eerste proefpersonenuur
Goeie vraag.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:55 schreef SterreMarit het volgende:
...ik heb alwéér een vraag![]()
Ik moet ergens op internet in de universiteitsbibliotheek artikelen kunnen vinden. en downloaden..maar hoe? Ik heb echt al heel braaf gezocht, maar de opgegeven titels geven geen hits... Ik voel me wederom dom
Die powerpoints van vandaag en maandag staan er nog niet op nee...of iig, ik kan ze niet vindenquote:Op woensdag 3 september 2008 21:00 schreef Soempie het volgende:
Ik zie niet eens het college van vandaag. Heb je het toevallig genoteerd tijdens het college?
Die van maandag staat er wel op onder course documents en dan onder het kopje: 'Slides over de cursus in het algemeen'.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:15 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Die powerpoints van vandaag en maandag staan er nog niet op nee...of iig, ik kan ze niet vinden![]()
En ben ergens wel blij dat ik die artikelen niet kan vinden, ben ik misschien iets minder dom![]()
Ik heb verder wel delen van de titels en auteurs genoteerd, dus daarmee zóu ik ze moeten kunnen vinden!
Oke, ik dacht dat dat een grap was.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:15 schreef Nad-ja het volgende:
Waar heb je gekeken SterreMarit? Een van deze zoeksystemen?
http://www.ru.nl/ubn/lite(...)agogische/vakgebied/
Google Scholar ook geprobeerd?
De docent zou de sheets volgende week volgens mij op BB zetten Soempie. Ik heb de titels ook niet genoteerd, dus kan nog even niet mee zoeken.
Jups =)quote:Op woensdag 3 september 2008 21:15 schreef Nad-ja het volgende:
De docent zou de sheets volgende week volgens mij op BB zetten Soempie. Ik heb de titels ook niet genoteerd, dus kan nog even niet mee zoeken.
Zou eigenlijk ook best kunnen hoor!quote:Op woensdag 3 september 2008 21:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, ik dacht dat dat een grap was.Slome.
Oke, gelukkig. PiCarta.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:27 schreef Nad-ja het volgende:
De RU werkt ook met PiCarta trouwens.
Wel prachtig dat hij college geeft over internet en er zelf niet fatsoenlijk mee kan werken.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:26 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Zou eigenlijk ook best kunnen hoor!Ik heb dit college maar half gevolgd, ik vond het niet zo interessant.
Ik ook maar tussen neus en lippen door, maar zag het nu weer op blackboard staanquote:Op woensdag 3 september 2008 20:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo maar even mailen om te vragen of ik dat ook moet doen.![]()
Of ik houd me stil...Als Mikkie niks gezegd had had ik het namelijk niet eens geweten. Helemaal geen informatie of wat dan ook over gehad.
Bij organisatie, opleidingscommisie pwo en dan jaaroverzichtquote:Op woensdag 3 september 2008 22:58 schreef Soempie het volgende:
Ik zie het nergens staan? Waar vind je de informatie?
Nou in die 3 en half uur kan ik toch wel een uurtje missenquote:Op woensdag 3 september 2008 23:14 schreef Soempie het volgende:
Ik studeer in de tussenuren, zodat ik thuis en in het weekend niks meer hoef te doen.
Verrek, die link heb ik nog nooit gezienquote:Op woensdag 3 september 2008 21:15 schreef Nad-ja het volgende:
Welke docent was het, ben je er inmiddels al achter?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wel prachtig dat hij college geeft over internet en er zelf niet fatsoenlijk mee kan werken.![]()
Verder heeft hij alleen maar de slides voorgelezen.
Ik hoop voor je dat het luktquote:Op woensdag 3 september 2008 23:08 schreef Soempie het volgende:
Nu heb ik zo geklikt dat BB zegt dat ik geen account meer heb.![]()
![]()
Ik moet toch nog naar de studieadviseur, dan vraag ik dan wel naar die proefpersonenuren. Hoop dat ik me er onderuit kan lullen.
Hee, bedankt voor de link!quote:Op donderdag 4 september 2008 00:54 schreef SterreMarit het volgende:
Thnx voor die 2 artikelen! Heb ze nu, mbv de titels, ook kunnen vinden =)
Voor jullie dan de 1e (en meteen laatste) van de drie:
Gross (2004). Adolescent Internet use: What we expect, what teens report. Blabla =) (http://www.cdmc.ucla.edu/(...)nternet%20usepdf.pdf)
Dat is 'em...toch?
Luk is die Belg ja. Schrale Klaas is wel tofquote:Op donderdag 4 september 2008 07:29 schreef Soempie het volgende:
@ Mikkie: de docent is nu nog Klaas Schraa. En dat jonge meisje: Rebecca de Leeuw. Ring any bells? Is Luk die belg? Want die krijgen we later.
Doe normaal joh, gekquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:46 schreef Miss_S het volgende:
Als het goed is heb ik over een maand al 15 van de 16 proefpersoonuren
Nu maar eens 250 pagina's gaan lezen
Ik ben nu al genezenquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:16 schreef motorbloempje het volgende:
dat overijverige gaat er ook met een paar weekjes wel uit
Ja maar ik ben liever snel van alles afquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Doe normaal joh, gek. Het is de vrijdagmiddag van de eerste week!
Zoals?quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:25 schreef Soempie het volgende:
Met m'n studie-enthousiasme doe ik altijd heel andere dingen.
bier drinkenquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:25 schreef Soempie het volgende:
Met m'n studie-enthousiasme doe ik altijd heel andere dingen.
Bierquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bier drinken
want goed, je bent nu eenmaal student, toch?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
bier drinken
ja, doeiquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Bier![]()
Maar nu eerst warm bad met een goed boek
Volgens mij heb ik de verkeerde toelatingstoets gedaan danquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
mensen die geen bier lusten zijn geen echte studenten
zoete witte wijn? Zeg dan meteen dat je eik geen wijn lust!quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
mensen die geen bier lusten zijn geen echte studenten
Yashi, jammer voor je
met je zoete witte wijn
quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
pas maar op met die Mikkie: Pronte borstjes van jonge studentes
* herkenbaar.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bier drinken
Hebben ze het aantal pp-uren veranderd? Ik hoef er maar 8 te halen in 2 jaar tijd (ook PWO).quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:46 schreef Miss_S het volgende:
Als het goed is heb ik over een maand al 15 van de 16 proefpersoonuren
Nu maar eens 250 pagina's gaan lezen
Yep het is van 8 naar 16 gegaan, maar zo te zien zit je daar redelijk snel aanquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:17 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Hebben ze het aantal pp-uren veranderd? Ik hoef er maar 8 te halen in 2 jaar tijd (ook PWO).
Zo natuurlijk vind ik dat niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:21 schreef Wheelgunner het volgende:
Natuurlijk heb je ook recht op je OV kaart in de leenfase.
Ah, dat zou 'maar' 136 euro per maand kostenquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:41 schreef Soempie het volgende:
Weet iemand of je met enkel nog je lening ook nog recht hebt op een OV? Er staat dat je je kaart moet inleveren als je 'je maximale studiefinancieringsrechten verbruikt hebt', maar valt de lening daar nog onder? Anders heb ik nu een OV waar ik geen recht op heb.![]()
Niet geheel onterecht als ik het zo lees. Je hebt vier jaar, oftewel 48 maanden recht op studiefinanciering. Daarnaast kun je nog drie jaar lenen, dus 36 maanden. Zo gauw die termijn op is, heb je geen recht meer op OV. Mocht 'ie die nog hebben ondanks dat z'n stufi+leningperiode voorbij is, dan is 'ie 't bokkiequote:Op zaterdag 6 september 2008 22:31 schreef Soempie het volgende:
M'n lening stoppen zit er helaas niet in.![]()
Maar, mooi, dan heb ik vanaf vandaag weer een week-ov. Geen geklooi meer met treinkaartjes en een buskaart.Nu nog een vriend bellen. Hij heeft al bijna 3 jaar alleen nog een lening, dus ik dacht ik vraag het hem, hij weet het wel. In plaats daarvan heb ik hem de stuipen op het lijf gejaagd .
Mocht t bij mij 'op' zijn, denk ik dat ik 'em maar hou! Das aanzienlijk minder dan ik kwijt zou zijn aan OV-kostenquote:Op zaterdag 6 september 2008 15:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah, dat zou 'maar' 136 euro per maand kosten.
Nee, je krijgt geen briefje, ging ik ook vanuit, maar voor de zekerheid een mailtje gestuurd. en ja je blijft recht houden op 7 jaarquote:Op zondag 7 september 2008 08:37 schreef SterreMarit het volgende:
Krijg je van de IB-Groep niet een mooi briefje waarin staat dat je em in moet gaan leveren dan? Daar ga ik nl wel vanuit![]()
Naja, ik heb nog uhhh...2,5 jaar ofzo? Is niet helemaal duidelijk =) Ook daarom hoop ik op tijdige aankondiging door de IB-Groep![]()
(en even voor de zekerheid: als je de 1e vier jaar ook leent, blijf je recht houden op dat totaal van 7 jaar...toch?)
Zoiets, je moet meewerken aan onderzoekenquote:Op zondag 7 september 2008 23:20 schreef Adelante het volgende:
wat is een proefkonijnuur, word je dan door geneeskunde stundenten voor een schamel studiepunt binnenstebuiten gekeerd?
Ik krijg nu allerlei enge gedachtes daarbij.quote:Op zondag 7 september 2008 23:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zoiets, je moet meewerken aan onderzoeken
Helemaal nergens voor nodig. Die onderzoeken worden over het algemeen gedaan door psychologie studenten. Vaak moet je een computertaak uitvoeren. Ze zitten in ieder geval (meestal) niet aan je lichaamquote:Op maandag 8 september 2008 05:47 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ik krijg nu allerlei enge gedachtes daarbij.
Sorry maar daardoor vind ik 't nog enger worden.quote:Op maandag 8 september 2008 06:46 schreef Nad-ja het volgende:
Die onderzoeken worden over het algemeen gedaan door psychologie studenten.
Thanksquote:Op maandag 8 september 2008 05:45 schreef Soempie het volgende:
Veel. Te. Vroeg.En dan ook nog eens tot half 6 door moeten.
![]()
Succes met je proefkonijnuur Miss S.
Bij het Erasmus gebouw bus 1 nemen en drie kwartier blijven zitten!quote:Op maandag 8 september 2008 11:14 schreef Miss_S het volgende:
Waar of in welk gebouw is trouwens B.00.32B
Spinoza.quote:Op maandag 8 september 2008 11:14 schreef Miss_S het volgende:
Waar of in welk gebouw is trouwens B.00.32B
Thanks, vandaag ook nog eens langs gelopenquote:
Oja zulke vragen hoor natuurlijk niet in dit kliekjes topic, sorryquote:Op maandag 8 september 2008 11:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bij het Erasmus gebouw bus 1 nemen en drie kwartier blijven zitten!
Dat is met alle onderzoeken zo ongeveerquote:Op maandag 8 september 2008 18:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Thanks, vandaag ook nog eens langs gelopen
Het onderzoek dat ik vandaag had was niet spannend, uurtje achter de computer zitten en vragen beantwoorden
Dat heb je snel voor elkaarquote:Op maandag 8 september 2008 18:31 schreef Slarioux het volgende:
Joepie de poepie ik mag fitnessen. Vandaag introductieles gehad.
Dan is het niet zo vervelend, jammer dat we er nog geen geld mee kunnen verdienenquote:Op maandag 8 september 2008 18:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is met alle onderzoeken zo ongeveer
Mwoah. Heb vandaag nog een half uur in een MRI gelegen op het FC dondersquote:Op maandag 8 september 2008 18:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is met alle onderzoeken zo ongeveer
Nice. Ik kreeg hem gelijk bij mijn inschrijving dus ik kon me vlot opgevenquote:Op maandag 8 september 2008 18:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat heb je snel voor elkaar
Ik kan binnekort mijn sportkaart opvragen, heb eindelijk mijn p binnen
Als ik me nu ga opgeven zal ik wel tot volgend jaar mogen wachtenquote:Op maandag 8 september 2008 18:41 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nice. Ik kreeg hem gelijk bij mijn inschrijving dus ik kon me vlot opgeven.
Heb ik ook een keer gedaan! Zou het alleen niet zo snel nog een keer doen omdat ik het erg saai vond. Daarna werden een aantal foto's van mijn brein opgestuurd, ergens wel leuk om een keer te zienquote:Op maandag 8 september 2008 18:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan is het niet zo vervelend, jammer dat we er nog geen geld mee kunnen verdienen
Heb er trouwens ook eentje met een MRIscan maar weet nog niet of ik die ga afzeggen
Dat lijkt me wel grappig om te zienquote:Op maandag 8 september 2008 19:42 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gedaan! Zou het alleen niet zo snel nog een keer doen omdat ik het erg saai vond. Daarna werden een aantal foto's van mijn brein opgestuurd, ergens wel leuk om een keer te zien.
leukquote:Op maandag 8 september 2008 18:31 schreef Slarioux het volgende:
Joepie de poepie ik mag fitnessen. Vandaag introductieles gehad.
Ik voel me echt een behoorlijk beetje dom dat ik daar overheen heb gekekenquote:Op maandag 8 september 2008 20:47 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.ru.nl/uci/diensten_voor/studenten/wireless_ru/
http://www.ru.nl/uvb/diensten/parkeren/formulieren/formulieren/quote:Op maandag 8 september 2008 20:40 schreef SterreMarit het volgende:
Miss_S, jij hebt een parkeerkaart hè? Hoe en waar heb je die geregeld?
Ennuh...weet iemand zo de inloggegevens die nodig zijn om t draadloos internet aan de praat te krijgen op de campus? Ik kan de netwerken wel vinden, maar die zijn uiteraard beveiligd...
*en ja, ik heb heus al gezocht op de site, maar kan het zo snel niet vinden en er is vast wel iemand hier die het gewoon al weet*
15¤ / maand! Ben ik even blij dat ik zon gratis pasje heb!quote:Op maandag 8 september 2008 21:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
http://www.ru.nl/uvb/diensten/parkeren/formulieren/formulieren/
Succes
Wel lekker rustig trouwens op de parkeerplaatsen ipv op de han waar er nooit plek was
Precies. Gewoon nieuwe contacten maken.quote:Op maandag 8 september 2008 22:34 schreef Miss_S het volgende:
Een van de meisjes waar ik veel mee optrok afgelopen weken is alweer van studie gewisseld![]()
Nouja nog 400 'klasgenootjes'
ik heb nog geen fatsoenlijk programma dus dan sta ik een beetje verloren in die zaal. Vanaf volgende week kan ik ècht trainenquote:
Ik ga donderdagmorgen. Heb ik het iig een x gedaan.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
ik neem 't er nog even vanwant tsja.. volgende week moet ik ook aan de bak
Kom op, je kan het!!111quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik had bijna gezegd: tof, ga ik meemaar 9.00uur...
dealquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:33 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kom op, je kan het!!111
Gaan we volgende week een x
Nee, wel van prof. dr. Bak, die is tof.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:00 schreef Adelante het volgende:
Iemand ooit colleges gehad van mr. Tak
[ afbeelding ]
Ben nu bezig met wat opfriscursussen strafrecht en mijn god wat hoort die man zichzelf graag praten zeg
volgende week ga ik dinsdag om 17.00uur spinnenquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat vind ie wel van zichzelf![]()
Moblo we moeten ff een sportdate afspreken
die is nog niet vol hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Spinning di 16 sep 2008 17:00-18:00 nee Spinningruimte Peters
En dan ´s avonds nog waterpoloen. Ik ga dood. Maar primaquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die is nog niet vol hoor
gezellig
jij kan ook nog mee Sla
Ahh daarom staat er dus niet etenquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:54 schreef Adelante het volgende:
Bak geeft Engels toch?
Nou het eerste halfuur van dat hoorcollege van Tak had ik wel kunnen skippenGaat ie uitleggen dat de Telegraaf geen krant voor juristen is en je de NRC maar moet aanschaffen, je niet mag eten en drinken in de CC's, want dan komen er muizen en let iedereen op de muis en niet op hem en als klap op de vuurpijl z'n quote dat ie nooit grappen vertelt tijdens zijn college, behalve wanneer deze spontaan komen...
Gewoon zeggen dat je diabeticus bent! En niemand die je stoort tijdens je feestmaal tijdens het college!quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ahh daarom staat er dus niet etendie uitleg hebben wij nog niet gehad
Ik heb het gedaan vandaag, en beide tips, inderdaad. Heb me compleet kapot gefietst maar ben wel weer zo geweest dat ik af en toe aan het einde ff vals speelde; wilde niet compleet van mijn fiets lazeren. Had het na vijf nummers ook wel gehad ("bijna bij het eind van het tweede blokje!!!!")quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:55 schreef Adelante het volgende:
Neem genoeg water mee en een handdoek (je zweet je kapot) en ga niet te enthousiast met je weerstand, want je flikkert (spreek uit ervaring) na 4 nummers van je fiets af. Succes
En bij Informatica/kunde is t juist extra makkelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |