Zo gaat het toch altijdquote:Op maandag 1 september 2008 11:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen er nu weer zin in hebben en volgende week er alweer genoeg van hebben.
Hier wel! Ik maak ook altijd alleen de eerste week netjes aantekeningen en daarna niet meer!quote:
Het wordt vanzelf minder druk ja, je merkt allicht dat de colleges soms helemaal nergens over gaanquote:Op maandag 1 september 2008 12:47 schreef SterreMarit het volgende:
Mag ik ook in het studenten-lijstje in de OP?Vandaag het 1e college gehad dus nu studeer ik ook echt aan de RU vind ik =)
Wat een gigantische drukte bij dat college btwIk mag aannemen dat het minder druk wordt naarmate de periode/het semester vordert? En als zo'n hele club (van meerdere uni's) tegelijk afstudeert...jeetje, hoe vind je dan ooit een baan?
![]()
Die drukte bij de eerste colleges Rechten duurt drie weken, daarna is er volop plek en hoeft er niet eens een tweede cc gebruikt te wordenquote:Op maandag 1 september 2008 12:47 schreef SterreMarit het volgende:
Mag ik ook in het studenten-lijstje in de OP?Vandaag het 1e college gehad dus nu studeer ik ook echt aan de RU vind ik =)
Wat een gigantische drukte bij dat college btwIk mag aannemen dat het minder druk wordt naarmate de periode/het semester vordert? En als zo'n hele club (van meerdere uni's) tegelijk afstudeert...jeetje, hoe vind je dan ooit een baan?
![]()
Ennuh...ik vind het stiekem wel spannend allemaal... Ik ben een simpel hbo'tje gewend...kan ik de uni wel aan? Gelukkig hebben meerdere hbo-agestudeerden die twijfels, voel ik me niet zo alleen
Doe je pedagogiek of iets anders?quote:Op maandag 1 september 2008 12:47 schreef SterreMarit het volgende:
![]()
Ennuh...ik vind het stiekem wel spannend allemaal... Ik ben een simpel hbo'tje gewend...kan ik de uni wel aan? Gelukkig hebben meerdere hbo-agestudeerden die twijfels, voel ik me niet zo alleen
Ik ben een n00b, weet je daar iets meer over?quote:Op maandag 1 september 2008 13:38 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, heel de dag vrij, 's middags is opening academisch jaar, dus geen college
Je moet er gewoon even inkomen.quote:Op maandag 1 september 2008 12:47 schreef SterreMarit het volgende:
![]()
Mja, of Pedagogischde Wetenschappen of Orthopedagogiek...de benamingen verschillen blijkbaar nogalquote:Op maandag 1 september 2008 13:55 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Doe je pedagogiek of iets anders?
Oe, misschien heb ik je wel gezien dan =) Ben je een reguliere 2e jaars of een hbo'er? Aangezien je werkcollege had gok ik op het eerste...quote:Op maandag 1 september 2008 14:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je moet er gewoon even inkomen.
Ik had hetzelfde college en wat Mikkie zegt: het ging nergens over.![]()
Werkcollege was ook ruk. In elk geval niks nieuws gehoord.
Het leuke was wel dat er iemand achter mij aanliep, omdat ze het lokaal niet kon vinden. Ze had iedereen er uit kunnen pikken, maar nee, ze pikt degene die clouless is en er met een gigantische omweg uiteindelijk komt.![]()
Wel gelijk leuk dat ik nu iemand een beetje ken en we met dezelfde trein moeten.
Ik was erg vroeg in de zaal en zat helemaal bovenin, maargoed kleine kans dat je me gezien hebt. Ik ben geen hbo-instromer, maar kom van de Rijksuniversiteit Groningen.quote:Op maandag 1 september 2008 14:28 schreef SterreMarit het volgende:
Oe, misschien heb ik je wel gezien dan =) Ben je een reguliere 2e jaars of een hbo'er? Aangezien je werkcollege had gok ik op het eerste...
Beterschap.quote:Op maandag 1 september 2008 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
begint goed hierziek thuis (wel Nijmegen!
) op de bank in plaats van college
tevens tvp
Hou dat er maar in dan, want aan academische kwartiertjes doen ze in Nijmegen helaas nietquote:Op maandag 1 september 2008 14:03 schreef Soempie het volgende:
En ik mis het academisch kwartiertje!![]()
Het is maar goed dat ik vanmorgen zoiets had van: laat ik voor de zekerheid maar op kwart voor in plaats van 9 uur gokken.
Jawel. Van de 300 eerstejaars zijn er na een tijdje nog zo'n 250 over denk ik, en in de loop van de jaren vallen er nog enkele tientallen af. Maar weinig wordt het nooitquote:Op maandag 1 september 2008 14:28 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
En Mikkie: ik hoop stiekem toch wel op een erg leuke baan, maar er is blijkbaar véél concurrentie...ik had dat wat minder verwachtValt er niet nog een heel deel af?
We zijn met z'n 150'en heb ik begrepenquote:Op maandag 1 september 2008 14:39 schreef Nad-ja het volgende:
Ik ben ook 2e jaars PWO student! Veel HBO instromers bij het college vandaag.
Ik vond het ook opvallend druk in de trein (ik kom vanaf Tilburg). Wáárom hangen ze er niet nog een paar extra wagons aan in de spits? Heeft de NS weer bezuinigd ofzo? Vorig jaar naar Eindhoven was het ook wel druk, maar dat was nog 'rustig' vergeleken met dit!quote:Op maandag 1 september 2008 14:45 schreef Eix het volgende:
Vanochtend meteen op mijn eerste college te laat gekomen. Lang leve Veolia.Trein was zodanig vol dat de deuren niet meer dicht konden. Morgen weer dezelfde tijd de trein.
![]()
Als iemand nog een kamer weet...![]()
Zoveel?! Geen wonder dat ik veel mensen niet herkendequote:Op maandag 1 september 2008 14:49 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
We zijn met z'n 150'en heb ik begrepen
Veolia reed vanaf Venlo al op volle oorlogssterkte (7 wagons, langer kan niet ivm perronlengte) alleen stapt natuurlijk iedereen in het achterste treinstel in waardoor de deursensor geblokkeerd raakt en de deur niet sluit.quote:Op maandag 1 september 2008 14:51 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Ik vond het ook opvallend druk in de trein (ik kom vanaf Tilburg). Wáárom hangen ze er niet nog een paar extra wagons aan in de spits? Heeft de NS weer bezuinigd ofzo? Vorig jaar naar Eindhoven was het ook wel druk, maar dat was nog 'rustig' vergeleken met dit!
Maar...en dat mag ook gezegd worden...beide treinen die ik vandaag moest hebben REDEN OP TIJD
Damn, moblo ook al. Wat bewijst dat maar weer dat pedagogiek een gare kutstudie is die niet eens met tradities meedoetquote:Op maandag 1 september 2008 16:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Bij rechten wel hooralleen sinds dit jaar staat er kwart voor op de roosters in plaats van half.. Maar daarvoor dus altijd academisch kwartiertje gehad.
Die systemen zijn gekoppeld toch, als je in KISS staat ingeschreven moet het college ook op blackboard staan. Misschien onderhoud en komt het er van zelf weer op.quote:Op maandag 1 september 2008 19:01 schreef Miss_S het volgende:
Moet ik me zorgen maken als er een cursus die eerst wel op mijn blackboard stond er nu niet meer staat?
Op TIS sta ik nog wel ingeschreven....
Ze zijn niet direct gekoppeld. Ik stond vanochtend op Blackboard nog bij een oude cursus ingeschreven, terwijl die in KISS al veranderd aangegeven stond..quote:Op maandag 1 september 2008 19:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die systemen zijn gekoppeld toch, als je in KISS staat ingeschreven moet het college ook op blackboard staan. Misschien onderhoud en komt het er van zelf weer op.
Dan pas? Had je vandaag dan niets?quote:Op maandag 1 september 2008 21:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Pfff.. over een kleine 14 uur begint mijn eerste college van dit jaar
Dan wacht ik nog rustig af...quote:Op maandag 1 september 2008 20:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ze zijn niet direct gekoppeld. Ik stond vanochtend op Blackboard nog bij een oude cursus ingeschreven, terwijl die in KISS al veranderd aangegeven stond..
Done. Als zijn achternaam met een Va. begint weet ik volgens mij wel wie dat isquote:Op maandag 1 september 2008 21:19 schreef Fliepke het volgende:
Slari, flikker Lexie eens uit de lijst. Die is al een hele tijd braaf aan het werk
Boringquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:56 schreef motorbloempje het volgende:
en ik zit nog steeds ziek thuis en heb al twee dagen college gemist
maarreuh... hoe ziet informatiekunde-HBO-doorstroom eruit Sla?
Gewoon nog een x mailen. Hij geeft wel college de hele dag. De rest van de jongens van de intro moet nu de hele dag inleiding tot de informatica volgen. Ze krijgen zelfs het advies om in de pauzes even een rondje door het bos te lopen, voor afleiding van het duffe lokaalquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:59 schreef motorbloempje het volgende:
whehehe
Die Wupper heeft mij nog steeds niet teruggemailed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |