Nee, morgen heb ik niks, jij ook niet als het goed is toch? Ik moet donderdag weer.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
maar wil morgen wel naar de uni, heb jij dan ook college Sla?
Dat wissik niet. Nou ja, kan je ook mooi aan de boswandeling in de pauzesquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet die introductie doen pop
Ga naast Martijn zitten danquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
whehe... neem wel hardloopspullen meeen dan lekker stinken daar
College in het Engels? Welk dan? Da's zeker nieuw ofzoquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:12 schreef Miss_S het volgende:
Mijn eerse college was vooral herhaling van de stof die ik vorig jaar op de hbo gehad heb tijdens psychologie
Tot nu toe bevalt het goed, ook het college in het engels.
Psychologie, boek en cursus volledig in het engelsquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
College in het Engels? Welk dan? Da's zeker nieuw ofzo
Ik vond dat ik al veel moest lezenquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Zo dag 1 er op zitten, komende periode iedere week 500-750 pagina's (theorie) lezen voor diverse vakken.
Masterjaar
Je hebt iig wél een heel goede instelling! Een erg gemotiveerde student =)quote:Op woensdag 3 september 2008 08:18 schreef motorbloempje het volgende:
yo
zit op de bus te wachten. eindelijk!! Nog niet helemaal beter maar soit, moet en zal naar collegezal wel saai zijn
Ik heb me juist gister verbaasd, omdat de meeste vakken over 2 blokken lopen en je dus echt maanden de tijd hebt. Als ik erg fanatiek ben lees ik de tekst voor het college door en streep belangrijke dingen aan, dan het college en een dag voor het tentamen lees ik alle aangestreepte stukken en de collegesheets nog een keer door.quote:Op woensdag 3 september 2008 08:26 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Ik vond dat ik al veel moest lezenIk ben vast verwend door Fontys met m'n 50-100 pag. per week, waarvan de helft uit voorbeelden bestond
![]()
Maarruh...hoe ga je dat in hemelsnaam onthouden? Want je gaat het toch nooit een 2e x lezen voor een tentamen lijkt me? Ik vroeg me al af hoe ik dat es zou gaan aanpakken, hahaha =)
Anyway, sterkte!
He Jordi!quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Zo dag 1 er op zitten, komende periode iedere week 500-750 pagina's (theorie) lezen voor diverse vakken.
Masterjaar
Zo deed ik t op 't hbo ook ja... Alles voor het college doorlezen, belangrijke aanstrepen en dan indd van die belangrijkste stukken een samenvatting maken en die nog 1 à 2x lezen voor het tentamen. Maar ik zie dat nu ook nog niet echt als haalbaar neequote:Op woensdag 3 september 2008 09:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb me juist gister verbaasd, omdat de meeste vakken over 2 blokken lopen en je dus echt maanden de tijd hebt. Als ik erg fanatiek ben lees ik de tekst voor het college door en streep belangrijke dingen aan, dan het college en een dag voor het tentamen lees ik alle aangestreepte stukken en de collegesheets nog een keer door.![]()
Sommige mensen maken samenvattingen, maar daar ga ik echt niet aan beginnen.
quote:Op woensdag 3 september 2008 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
dat zal vast wel mevallen
ik doe trouwens wel krachttraining bij fitness en niet die wijvenaparaten![]()
Inclusief, contemporary American Fiction zijn echt dikke pillenquote:Op woensdag 3 september 2008 10:06 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
He Jordi!
Is dat inclusief of exclusief literatuur?
Kan ik me voorstellen, maar lijkt mij een geweldig vakquote:Op woensdag 3 september 2008 14:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inclusief, contemporary American Fiction zijn echt dikke pillen
Waarom ik hem niet kan aanvragen, omdat ik mijn p nog steeds niet hebquote:Op woensdag 3 september 2008 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
waarom niet? Gewoon na college even een lesje doen is heerlijk!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |