Doe normaal joh, gekquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:46 schreef Miss_S het volgende:
Als het goed is heb ik over een maand al 15 van de 16 proefpersoonuren
Nu maar eens 250 pagina's gaan lezen
Ik ben nu al genezenquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:16 schreef motorbloempje het volgende:
dat overijverige gaat er ook met een paar weekjes wel uit
Ja maar ik ben liever snel van alles afquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Doe normaal joh, gek. Het is de vrijdagmiddag van de eerste week!
Zoals?quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:25 schreef Soempie het volgende:
Met m'n studie-enthousiasme doe ik altijd heel andere dingen.
bier drinkenquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:25 schreef Soempie het volgende:
Met m'n studie-enthousiasme doe ik altijd heel andere dingen.
Bierquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bier drinken
want goed, je bent nu eenmaal student, toch?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
bier drinken
ja, doeiquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Bier![]()
Maar nu eerst warm bad met een goed boek
Volgens mij heb ik de verkeerde toelatingstoets gedaan danquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
mensen die geen bier lusten zijn geen echte studenten
zoete witte wijn? Zeg dan meteen dat je eik geen wijn lust!quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
mensen die geen bier lusten zijn geen echte studenten
Yashi, jammer voor je
met je zoete witte wijn
quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
pas maar op met die Mikkie: Pronte borstjes van jonge studentes
* herkenbaar.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bier drinken
Hebben ze het aantal pp-uren veranderd? Ik hoef er maar 8 te halen in 2 jaar tijd (ook PWO).quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:46 schreef Miss_S het volgende:
Als het goed is heb ik over een maand al 15 van de 16 proefpersoonuren
Nu maar eens 250 pagina's gaan lezen
Yep het is van 8 naar 16 gegaan, maar zo te zien zit je daar redelijk snel aanquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:17 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Hebben ze het aantal pp-uren veranderd? Ik hoef er maar 8 te halen in 2 jaar tijd (ook PWO).
Zo natuurlijk vind ik dat niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:21 schreef Wheelgunner het volgende:
Natuurlijk heb je ook recht op je OV kaart in de leenfase.
Ah, dat zou 'maar' 136 euro per maand kostenquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:41 schreef Soempie het volgende:
Weet iemand of je met enkel nog je lening ook nog recht hebt op een OV? Er staat dat je je kaart moet inleveren als je 'je maximale studiefinancieringsrechten verbruikt hebt', maar valt de lening daar nog onder? Anders heb ik nu een OV waar ik geen recht op heb.![]()
Niet geheel onterecht als ik het zo lees. Je hebt vier jaar, oftewel 48 maanden recht op studiefinanciering. Daarnaast kun je nog drie jaar lenen, dus 36 maanden. Zo gauw die termijn op is, heb je geen recht meer op OV. Mocht 'ie die nog hebben ondanks dat z'n stufi+leningperiode voorbij is, dan is 'ie 't bokkiequote:Op zaterdag 6 september 2008 22:31 schreef Soempie het volgende:
M'n lening stoppen zit er helaas niet in.![]()
Maar, mooi, dan heb ik vanaf vandaag weer een week-ov. Geen geklooi meer met treinkaartjes en een buskaart.Nu nog een vriend bellen. Hij heeft al bijna 3 jaar alleen nog een lening, dus ik dacht ik vraag het hem, hij weet het wel. In plaats daarvan heb ik hem de stuipen op het lijf gejaagd .
Mocht t bij mij 'op' zijn, denk ik dat ik 'em maar hou! Das aanzienlijk minder dan ik kwijt zou zijn aan OV-kostenquote:Op zaterdag 6 september 2008 15:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah, dat zou 'maar' 136 euro per maand kosten.
Nee, je krijgt geen briefje, ging ik ook vanuit, maar voor de zekerheid een mailtje gestuurd. en ja je blijft recht houden op 7 jaarquote:Op zondag 7 september 2008 08:37 schreef SterreMarit het volgende:
Krijg je van de IB-Groep niet een mooi briefje waarin staat dat je em in moet gaan leveren dan? Daar ga ik nl wel vanuit![]()
Naja, ik heb nog uhhh...2,5 jaar ofzo? Is niet helemaal duidelijk =) Ook daarom hoop ik op tijdige aankondiging door de IB-Groep![]()
(en even voor de zekerheid: als je de 1e vier jaar ook leent, blijf je recht houden op dat totaal van 7 jaar...toch?)
Zoiets, je moet meewerken aan onderzoekenquote:Op zondag 7 september 2008 23:20 schreef Adelante het volgende:
wat is een proefkonijnuur, word je dan door geneeskunde stundenten voor een schamel studiepunt binnenstebuiten gekeerd?
Ik krijg nu allerlei enge gedachtes daarbij.quote:Op zondag 7 september 2008 23:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zoiets, je moet meewerken aan onderzoeken
Helemaal nergens voor nodig. Die onderzoeken worden over het algemeen gedaan door psychologie studenten. Vaak moet je een computertaak uitvoeren. Ze zitten in ieder geval (meestal) niet aan je lichaamquote:Op maandag 8 september 2008 05:47 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ik krijg nu allerlei enge gedachtes daarbij.
Sorry maar daardoor vind ik 't nog enger worden.quote:Op maandag 8 september 2008 06:46 schreef Nad-ja het volgende:
Die onderzoeken worden over het algemeen gedaan door psychologie studenten.
Thanksquote:Op maandag 8 september 2008 05:45 schreef Soempie het volgende:
Veel. Te. Vroeg.En dan ook nog eens tot half 6 door moeten.
![]()
Succes met je proefkonijnuur Miss S.
Bij het Erasmus gebouw bus 1 nemen en drie kwartier blijven zitten!quote:Op maandag 8 september 2008 11:14 schreef Miss_S het volgende:
Waar of in welk gebouw is trouwens B.00.32B
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |