Bij de sportschool of universiteit?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:30 schreef IrishBastard het volgende:
Inschrijving is genoeg bij mijn weten
Ahh ja ik sta natuurlijk nog wel ingeschreven bij het HBOquote:Op woensdag 3 september 2008 18:43 schreef IrishBastard het volgende:
Bij HBO/Universiteit, met HBO betaal je alleen wat meer geld voor je sportkaart
Zo maar even mailen om te vragen of ik dat ook moet doen.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:17 schreef Miss_S het volgende:
Heb me net ingeschreven voor mijn eerste proefpersonenuur
Goeie vraag.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:55 schreef SterreMarit het volgende:
...ik heb alwéér een vraag![]()
Ik moet ergens op internet in de universiteitsbibliotheek artikelen kunnen vinden. en downloaden..maar hoe? Ik heb echt al heel braaf gezocht, maar de opgegeven titels geven geen hits... Ik voel me wederom dom
Die powerpoints van vandaag en maandag staan er nog niet op nee...of iig, ik kan ze niet vindenquote:Op woensdag 3 september 2008 21:00 schreef Soempie het volgende:
Ik zie niet eens het college van vandaag. Heb je het toevallig genoteerd tijdens het college?
Die van maandag staat er wel op onder course documents en dan onder het kopje: 'Slides over de cursus in het algemeen'.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:15 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Die powerpoints van vandaag en maandag staan er nog niet op nee...of iig, ik kan ze niet vinden![]()
En ben ergens wel blij dat ik die artikelen niet kan vinden, ben ik misschien iets minder dom![]()
Ik heb verder wel delen van de titels en auteurs genoteerd, dus daarmee zóu ik ze moeten kunnen vinden!
Oke, ik dacht dat dat een grap was.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:15 schreef Nad-ja het volgende:
Waar heb je gekeken SterreMarit? Een van deze zoeksystemen?
http://www.ru.nl/ubn/lite(...)agogische/vakgebied/
Google Scholar ook geprobeerd?
De docent zou de sheets volgende week volgens mij op BB zetten Soempie. Ik heb de titels ook niet genoteerd, dus kan nog even niet mee zoeken.
Jups =)quote:Op woensdag 3 september 2008 21:15 schreef Nad-ja het volgende:
De docent zou de sheets volgende week volgens mij op BB zetten Soempie. Ik heb de titels ook niet genoteerd, dus kan nog even niet mee zoeken.
Zou eigenlijk ook best kunnen hoor!quote:Op woensdag 3 september 2008 21:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, ik dacht dat dat een grap was.Slome.
Oke, gelukkig. PiCarta.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:27 schreef Nad-ja het volgende:
De RU werkt ook met PiCarta trouwens.
Wel prachtig dat hij college geeft over internet en er zelf niet fatsoenlijk mee kan werken.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:26 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Zou eigenlijk ook best kunnen hoor!Ik heb dit college maar half gevolgd, ik vond het niet zo interessant.
Ik ook maar tussen neus en lippen door, maar zag het nu weer op blackboard staanquote:Op woensdag 3 september 2008 20:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo maar even mailen om te vragen of ik dat ook moet doen.![]()
Of ik houd me stil...Als Mikkie niks gezegd had had ik het namelijk niet eens geweten. Helemaal geen informatie of wat dan ook over gehad.
Bij organisatie, opleidingscommisie pwo en dan jaaroverzichtquote:Op woensdag 3 september 2008 22:58 schreef Soempie het volgende:
Ik zie het nergens staan? Waar vind je de informatie?
Nou in die 3 en half uur kan ik toch wel een uurtje missenquote:Op woensdag 3 september 2008 23:14 schreef Soempie het volgende:
Ik studeer in de tussenuren, zodat ik thuis en in het weekend niks meer hoef te doen.
Verrek, die link heb ik nog nooit gezienquote:Op woensdag 3 september 2008 21:15 schreef Nad-ja het volgende:
Welke docent was het, ben je er inmiddels al achter?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wel prachtig dat hij college geeft over internet en er zelf niet fatsoenlijk mee kan werken.![]()
Verder heeft hij alleen maar de slides voorgelezen.
Ik hoop voor je dat het luktquote:Op woensdag 3 september 2008 23:08 schreef Soempie het volgende:
Nu heb ik zo geklikt dat BB zegt dat ik geen account meer heb.![]()
![]()
Ik moet toch nog naar de studieadviseur, dan vraag ik dan wel naar die proefpersonenuren. Hoop dat ik me er onderuit kan lullen.
Hee, bedankt voor de link!quote:Op donderdag 4 september 2008 00:54 schreef SterreMarit het volgende:
Thnx voor die 2 artikelen! Heb ze nu, mbv de titels, ook kunnen vinden =)
Voor jullie dan de 1e (en meteen laatste) van de drie:
Gross (2004). Adolescent Internet use: What we expect, what teens report. Blabla =) (http://www.cdmc.ucla.edu/(...)nternet%20usepdf.pdf)
Dat is 'em...toch?
Luk is die Belg ja. Schrale Klaas is wel tofquote:Op donderdag 4 september 2008 07:29 schreef Soempie het volgende:
@ Mikkie: de docent is nu nog Klaas Schraa. En dat jonge meisje: Rebecca de Leeuw. Ring any bells? Is Luk die belg? Want die krijgen we later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |