Sinds wanneer moet je je P hebben voor een sportkaart?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom ik hem niet kan aanvragen, omdat ik mijn p nog steeds niet heb
En waarom ik er geen gebruik van maak, heb een eigen sportschool thuis en dans ook al 2x in de week dus heb er sowieso weinig tijd voor op het moment
Dan krijg ik pas het recht om officieel in te schrijven dus ook om een sportkaar aan te vragenquote:Op woensdag 3 september 2008 18:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je je P hebben voor een sportkaart?
Bij de sportschool of universiteit?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:30 schreef IrishBastard het volgende:
Inschrijving is genoeg bij mijn weten
Ahh ja ik sta natuurlijk nog wel ingeschreven bij het HBOquote:Op woensdag 3 september 2008 18:43 schreef IrishBastard het volgende:
Bij HBO/Universiteit, met HBO betaal je alleen wat meer geld voor je sportkaart
Zo maar even mailen om te vragen of ik dat ook moet doen.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:17 schreef Miss_S het volgende:
Heb me net ingeschreven voor mijn eerste proefpersonenuur
Goeie vraag.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:55 schreef SterreMarit het volgende:
...ik heb alwéér een vraag![]()
Ik moet ergens op internet in de universiteitsbibliotheek artikelen kunnen vinden. en downloaden..maar hoe? Ik heb echt al heel braaf gezocht, maar de opgegeven titels geven geen hits... Ik voel me wederom dom
Die powerpoints van vandaag en maandag staan er nog niet op nee...of iig, ik kan ze niet vindenquote:Op woensdag 3 september 2008 21:00 schreef Soempie het volgende:
Ik zie niet eens het college van vandaag. Heb je het toevallig genoteerd tijdens het college?
Die van maandag staat er wel op onder course documents en dan onder het kopje: 'Slides over de cursus in het algemeen'.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:15 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Die powerpoints van vandaag en maandag staan er nog niet op nee...of iig, ik kan ze niet vinden![]()
En ben ergens wel blij dat ik die artikelen niet kan vinden, ben ik misschien iets minder dom![]()
Ik heb verder wel delen van de titels en auteurs genoteerd, dus daarmee zóu ik ze moeten kunnen vinden!
Oke, ik dacht dat dat een grap was.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:15 schreef Nad-ja het volgende:
Waar heb je gekeken SterreMarit? Een van deze zoeksystemen?
http://www.ru.nl/ubn/lite(...)agogische/vakgebied/
Google Scholar ook geprobeerd?
De docent zou de sheets volgende week volgens mij op BB zetten Soempie. Ik heb de titels ook niet genoteerd, dus kan nog even niet mee zoeken.
Jups =)quote:Op woensdag 3 september 2008 21:15 schreef Nad-ja het volgende:
Waar heb je gekeken SterreMarit? Een van deze zoeksystemen?
http://www.ru.nl/ubn/lite(...)agogische/vakgebied/
Google Scholar ook geprobeerd?
De docent zou de sheets volgende week volgens mij op BB zetten Soempie. Ik heb de titels ook niet genoteerd, dus kan nog even niet mee zoeken.
Zou eigenlijk ook best kunnen hoor!quote:Op woensdag 3 september 2008 21:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, ik dacht dat dat een grap was.Slome.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |