Spinoza.quote:Op maandag 8 september 2008 11:14 schreef Miss_S het volgende:
Waar of in welk gebouw is trouwens B.00.32B
Thanks, vandaag ook nog eens langs gelopenquote:
Oja zulke vragen hoor natuurlijk niet in dit kliekjes topic, sorryquote:Op maandag 8 september 2008 11:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bij het Erasmus gebouw bus 1 nemen en drie kwartier blijven zitten!
Dat is met alle onderzoeken zo ongeveerquote:Op maandag 8 september 2008 18:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Thanks, vandaag ook nog eens langs gelopen
Het onderzoek dat ik vandaag had was niet spannend, uurtje achter de computer zitten en vragen beantwoorden
Dat heb je snel voor elkaarquote:Op maandag 8 september 2008 18:31 schreef Slarioux het volgende:
Joepie de poepie ik mag fitnessen. Vandaag introductieles gehad.
Dan is het niet zo vervelend, jammer dat we er nog geen geld mee kunnen verdienenquote:Op maandag 8 september 2008 18:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is met alle onderzoeken zo ongeveer
Mwoah. Heb vandaag nog een half uur in een MRI gelegen op het FC dondersquote:Op maandag 8 september 2008 18:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is met alle onderzoeken zo ongeveer
Nice. Ik kreeg hem gelijk bij mijn inschrijving dus ik kon me vlot opgevenquote:Op maandag 8 september 2008 18:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat heb je snel voor elkaar
Ik kan binnekort mijn sportkaart opvragen, heb eindelijk mijn p binnen
Als ik me nu ga opgeven zal ik wel tot volgend jaar mogen wachtenquote:Op maandag 8 september 2008 18:41 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nice. Ik kreeg hem gelijk bij mijn inschrijving dus ik kon me vlot opgeven.
Heb ik ook een keer gedaan! Zou het alleen niet zo snel nog een keer doen omdat ik het erg saai vond. Daarna werden een aantal foto's van mijn brein opgestuurd, ergens wel leuk om een keer te zienquote:Op maandag 8 september 2008 18:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan is het niet zo vervelend, jammer dat we er nog geen geld mee kunnen verdienen
Heb er trouwens ook eentje met een MRIscan maar weet nog niet of ik die ga afzeggen
Dat lijkt me wel grappig om te zienquote:Op maandag 8 september 2008 19:42 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gedaan! Zou het alleen niet zo snel nog een keer doen omdat ik het erg saai vond. Daarna werden een aantal foto's van mijn brein opgestuurd, ergens wel leuk om een keer te zien.
leukquote:Op maandag 8 september 2008 18:31 schreef Slarioux het volgende:
Joepie de poepie ik mag fitnessen. Vandaag introductieles gehad.
Ik voel me echt een behoorlijk beetje dom dat ik daar overheen heb gekekenquote:Op maandag 8 september 2008 20:47 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.ru.nl/uci/diensten_voor/studenten/wireless_ru/
http://www.ru.nl/uvb/diensten/parkeren/formulieren/formulieren/quote:Op maandag 8 september 2008 20:40 schreef SterreMarit het volgende:
Miss_S, jij hebt een parkeerkaart hè? Hoe en waar heb je die geregeld?
Ennuh...weet iemand zo de inloggegevens die nodig zijn om t draadloos internet aan de praat te krijgen op de campus? Ik kan de netwerken wel vinden, maar die zijn uiteraard beveiligd...
*en ja, ik heb heus al gezocht op de site, maar kan het zo snel niet vinden en er is vast wel iemand hier die het gewoon al weet*
15¤ / maand! Ben ik even blij dat ik zon gratis pasje heb!quote:Op maandag 8 september 2008 21:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
http://www.ru.nl/uvb/diensten/parkeren/formulieren/formulieren/
Succes
Wel lekker rustig trouwens op de parkeerplaatsen ipv op de han waar er nooit plek was
Precies. Gewoon nieuwe contacten maken.quote:Op maandag 8 september 2008 22:34 schreef Miss_S het volgende:
Een van de meisjes waar ik veel mee optrok afgelopen weken is alweer van studie gewisseld![]()
Nouja nog 400 'klasgenootjes'
ik heb nog geen fatsoenlijk programma dus dan sta ik een beetje verloren in die zaal. Vanaf volgende week kan ik ècht trainenquote:
Ik ga donderdagmorgen. Heb ik het iig een x gedaan.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
ik neem 't er nog even vanwant tsja.. volgende week moet ik ook aan de bak
Kom op, je kan het!!111quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik had bijna gezegd: tof, ga ik meemaar 9.00uur...
dealquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:33 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kom op, je kan het!!111
Gaan we volgende week een x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |