Haar dochter neukt voor het huwelijk?quote:Op maandag 1 september 2008 18:47 schreef Wheelgunner het volgende:
Maar gaat dit echt effect hebben op Palin's kansen? Hoogstens als ze abortus hadden laten plegen.
Komop.... als gouverneur van Alaska moet je beslissingen maken over oliepijpleidingen, dat de elanden-populatie in check wordt gehouden, en dat je de Eskimos niet beledigd, en als burgemeester van dat kleine dorpje was het enige 3:00 AM telefoontje dat ze zou kunnen krijgen over een bruine beer die aan vuilnisbakken rammelt.quote:Op maandag 1 september 2008 18:03 schreef Lyrebird het volgende:
Nogmaals, Palin heeft meer executive ervaring dan de drie heren bij elkaar! Een gouverneur in de VS is een belangrijke baan, die je niet kunt vergelijken met de commissaris van de koningin in Nederland, een vergelijking die hier eerder werd gemaakt.
Nu wordt het nog sappiger... heeft ze soms al 2 kinderenquote:Op maandag 1 september 2008 18:27 schreef Majar het volgende:
[..]
Officieel bericht dat bevestigt dat Bristol Palin nu 5 maanden zwanger is. De foto's op de blog van dochter McCain wezen daar ook al een beetje op: http://www.mccainblogette.com/
[..]
Oh ja, de Hillary-supporters. Waren die niet voor abortus enzo?quote:Op maandag 1 september 2008 18:34 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het ene heeft niets met het andere te maken, maar om antwoord te geven op je vraag:
Palin is gekozen omdat ze
a) conservatief is; John McCain had iemand nodig om conservatieve stemmers aan zich te binnen, want zelf mist hij die kwaliteit
b) een vrouw is; McCain heeft met Palin iemand die Hillary supporters binnen kan halen
Inderdaad, haar dochter, 17. Een beetje oud om de ouders de schuld te geven van stomme fouten van hun kinderen.quote:Op maandag 1 september 2008 18:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Haar dochter neukt voor het huwelijk?
Tja, als je de Christelijk conservatieven wil binnenhalen, dan moet je niet met een kandidaat aankomen wiens dochter zwanger raakt VOOR het huwelijk natuurlijk. Daar sta je dan met je "family values".quote:Op maandag 1 september 2008 18:47 schreef Wheelgunner het volgende:
Maar gaat dit echt effect hebben op Palin's kansen? Hoogstens als ze abortus hadden laten plegen.
Ja, dat was al even bekend. Zie mijn vorige post in deze draad. Zoals ik al zei, denk ik niet dat DIT een probleem gaat worden voor McCain..quote:Op maandag 1 september 2008 18:42 schreef maartena het volgende:
BREAKING NEWS: Bristol Palin, 17-year-old daughter of Sarah Palin, is pregnant and will keep the baby and marry the father, a senior McCain aide confirms.
Die kleine dochter kan er gewoon niet genoeg van krijgen.quote:Op maandag 1 september 2008 18:42 schreef Daverz het volgende:
Kan dus in ieder geval de bullshit uit de wereld dat het down-syndroom kind van die Bristol is....
Hangt er vanaf hoe het gespind wordt.quote:Op maandag 1 september 2008 18:57 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Ja, dat was al even bekend. Zie mijn vorige post in deze draad. Zoals ik al zei, denk ik niet dat DIT een probleem gaat worden voor McCain..
Als 1 van de standpunten van je partij is dat seksuele voorlichting in scholen beperkt moet blijven tot preventie van seksuele handelingen voor het huwelijk, dan sla je met zo'n dochter natuurlijk wel een flater.quote:Op maandag 1 september 2008 18:56 schreef Wheelgunner het volgende:
Inderdaad, haar dochter, 17. Een beetje oud om de ouders de schuld te geven van stomme fouten van hun kinderen.
quote:Op maandag 1 september 2008 19:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe het gespind wordt.
Obama werd vergeleken met Britney Spears. Als de dochter van Palin vergeleken gaat worden met Jamy-Linn Spears, dan heeft ze met conservatief Amerika een probleem.
Is dat echt een landelijk standpunt van de Republikeinse Partij, of gewoon iets wat een paar Republikeinse oude politici hebben geroepen?quote:Op maandag 1 september 2008 19:02 schreef maartena het volgende:
[..]
Als 1 van de standpunten van je partij is dat seksuele voorlichting in scholen beperkt moet blijven tot preventie van seksuele handelingen voor het huwelijk, dan sla je met zo'n dochter natuurlijk wel een flater.
Hoe kun je dat standpunt verdedigen in een publiek forum, als je zelf niet in staat bleek datzelfde standpunt over te brengen op je eigen kinderen? Ik durf te wedden dat in het vice-presidential debate het onderwerp "sex education" van de tafel wordt geveegd bij de onderhandelingen voor het debat.
Niet alleen het geval op zich:quote:
Kan Obama juist schade opleveren als hij er niet adequaat(sp?) op reageert.quote:A senior McCain campaign official said the McCain camp was appalled that these rumors had not only been spread around liberal blog sites and partisan Democrats, but also were the subject of heightened interest from mainstream news media.
"The despicable rumors that have been spread by liberal blogs, some even with Barack Obama's name in them, is a real anchor around the Democratic ticket, pulling them down in the mud in a way that certainly juxtaposes themselves against their 'campaign of change,"' a senior aide said.
Zo werkt het nu eenmaal en als je de christelijke koningin van de conservatieven moet zijn telt het zeker mee.quote:Op maandag 1 september 2008 18:56 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Inderdaad, haar dochter, 17. Een beetje oud om de ouders de schuld te geven van stomme fouten van hun kinderen.
Dan had ie beter Mitt Romney kunnen kiezen. Want de conservatieven overtuigd ze niet echt met een dochter die sex voor het huwelijk heeft.... het "abstinence" standpunt kan dus met het grof vuil mee, want dat heeft niet echt gewerkt in de educatie van haar dochter.quote:Op maandag 1 september 2008 18:34 schreef Lyrebird het volgende:
Palin is gekozen omdat ze
a) conservatief is; John McCain had iemand nodig om conservatieve stemmers aan zich te binnen, want zelf mist hij die kwaliteit
De meeste Hillary supporters zullen denk ik eerder voor Obama stemmen dan voor McCain. Er zijn al grote groepen Hillary supporters die via websites aangegeven hebben hoe ze beledigd zijn, dat McCain denkt zomaar de vrouwen te kunnen aantrekken door een vrouw te kiezen.quote:b) een vrouw is; McCain heeft met Palin iemand die Hillary supporters binnen kan halen
Ik wacht al op de spotjesquote:Op maandag 1 september 2008 19:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe het gespind wordt.
Obama werd vergeleken met Britney Spears. Als de dochter van Palin vergeleken gaat worden met Jamy-Linn Spears, dan heeft ze met conservatief Amerika een probleem.
http://www.2008electionprocon.org/abstinence.htmquote:Op maandag 1 september 2008 19:04 schreef Wheelgunner het volgende:
Is dat echt een landelijk standpunt van de Republikeinse Partij, of gewoon iets wat een paar Republikeinse oude politici hebben geroepen?
Om te oefenen?quote:Op maandag 1 september 2008 19:07 schreef henkway het volgende:
Waarom zit dat kind op ieder foto met die baby??
[ afbeelding ]
Daar doelde ik dus ook op toen ik zei dat haar gouverneur-schap haar national security ervaring gaf, niet op de Russen of Canadezen.quote:Op maandag 1 september 2008 19:05 schreef Caesu het volgende:
dat ze National Security ervaring heeft.
er zal gezegd worden dat ze commander in chief is van Alaskan National Guard en Alaska State Defense Force (Homeland Security).
verder ligt Fort Greely in Alaska met de 49th Missile Defense Battalion, 24/7 actief.
foto's van haar bij zo'n militaire installatie.
daar krijgen een hoop mannen die stemmen met hun pik een harde van.
dus McCain rekent op die stemmen en op vrouwen die op een vrouw stemmen enkel vanwege dat het een vrouw is.
maar nu haar verleden wordt nageplozen door de nationale media blijft er weinig van Palin over.
http://www.impalin.com/
Het is natuurlijk mogelijk dat ze die vijf maanden thuis zat omdat ze.... Pfeiffer had?quote:Op maandag 1 september 2008 19:16 schreef popolon het volgende:
Sarah Palin Is NOT The Mother [Photos+Video]
Het is een oudje en een blog, ok, maar de tijdlijn die uitgezet wordt klopt. En dan die foto's.
Erg vreemd allemaal dat ook dochter Bristol vijf maanden van school afwezig was met 'Pfeiffer'.
Ik denk dat je jezelf een beetje moet bijscholen over de fundamenten van de Republikeinse partij. Dit standpunt is inmiddels al jaren de regel en zelfs de Democraten als geheel durven er niet aan te tornen.quote:Op maandag 1 september 2008 19:04 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Is dat echt een landelijk standpunt van de Republikeinse Partij, of gewoon iets wat een paar Republikeinse oude politici hebben geroepen?
Zeker, maar de "echte" jacht op Obama is (nog) niet geopend. Het kan allemaal nog een graadje erger hoor. Het is alleen de vraag hoe ver "rechts" deze keer wil gaan.quote:Op maandag 1 september 2008 19:19 schreef Caesu het volgende:
nou ja, obama is maandenlang uitgemaakt voor vanalles en nog wat.
moslim, terrorist, osama, amerika-hater, racist.
en z'n vrouw ook. kwam ook in de mainstream media langs.
in die tijd had ze wel 2x een verkeersovertreding.quote:Op maandag 1 september 2008 19:24 schreef Daverz het volgende:
[..]
Het is natuurlijk mogelijk dat ze die vijf maanden thuis zat omdat ze.... Pfeiffer had?
quote:2/11/08 Palin Bristol S DOB Oct 18 1990 - Drivers exercise due care to avoid collision
Closed 2/26/08
8/6/07 Palin Bristol S DOB Oct 18 1990 - Speeding 4-9 MPH over
Closed 1/22/08
Daar ga ik voor de goede orde maar even van uit. 't Blijft een merkwaardig verhaal.quote:Op maandag 1 september 2008 19:24 schreef Daverz het volgende:
[..]
Het is natuurlijk mogelijk dat ze die vijf maanden thuis zat omdat ze.... Pfeiffer had?
quote:Tienerdochter Sarah Palin is zwanger
maandag 1 september 2008 18:45
Sarah Palin, de running mate van de Republikeinse presidentskandidaat John McCain, heeft bekendgemaakt dat haar tienerdochter zwanger is.
Sarah Palin met dochter Bristol met broertje Trig tijdens de Republikeinse conventie
Dat schrijf Palin vandaag in een verklaring.
'We zijn gezegend met vijf prachtige kinderen, die we allemaal liefhebben en alles voor ons betekenen,' begon Palin in haar verklaring.
'Onze prachtige dochter Bristol kwam met het nieuws, waarvan we wisten dat het haar sneller volwassen maakt dan gepland.' Volgens Palin is de tienerdochter vijf maanden zwanger.
Schandaal
Bristol is ongetrouwd, maar zal snel de vader van haar kind huwen.
Eerder dreigden geruchten over het in april geboren zoontje van Palin al het verrassingseffect van haar verkiezing te overschaduwen. Het kind, dat het syndroom van down heeft, zou niet van Palin en haar man zijn, maar van hun dochter Bristol.
Palin zou net doen alsof Trig haar eigen zoontje is om de 'schande' van de tienerzwangerschap van haar oudste dochter te verhullen.
Gerucht
Het bericht van de zwangerschap van Bristol drukt die geruchten de kop in; als Bristol in april zou zijn bevallen van een kind, kan ze nu niet vijf maanden zwanger zijn.
Dat de Republikeinse presidentskandidaat afgelopen vrijdag de onbekende Palin aanwees als zijn running mate, kwam als een donderslag bij heldere hemel voor veel politiek analisten.
Alaska National Guard General: Palin Plays No Role In National Defense Activities Even When They Involve The Alaska National Guardquote:Op maandag 1 september 2008 19:20 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Daar doelde ik dus ook op toen ik zei dat haar gouverneur-schap haar national security ervaring gaf, niet op de Russen of Canadezen.
State Guard dan, of heeft Alaska dat niet?quote:Op maandag 1 september 2008 19:31 schreef Fokski het volgende:
[..]
Alaska National Guard General: Palin Plays No Role In National Defense Activities Even When They Involve The Alaska National Guard
Ze kan alleen de National Guard oproepen bij natuurrampen e.d., in andere gevallen is het de federale overheid (met o.a. senator Obama) die de National Guard stuurt.
quote:Op maandag 1 september 2008 19:28 schreef Caesu het volgende:
[..]
in die tijd had ze wel 2x een verkeersovertreding.
[..]
Programma begint om drie uur 's middags plaatselijke tijd, dacht ik.. en interessant zal het niet worden.quote:Op maandag 1 september 2008 19:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Is er al weer interessante footage van de conventie?
Nu kan ik me niet voorstellen dat er VEEL Republikeinen zijn die tegen het jagen zijn, maar met dergelijke foto's maak je jezelf ook niet populair natuurlijk.....quote:Op maandag 1 september 2008 19:47 schreef Fokski het volgende:
Ze houdt van bont en jaagt het liefst zelf op lopende exemplaren bont.
Nope. Alleen reglementaire zaken en een korte toespraak van Laura Bush en Cindy McCain aan de gedelegeerden. Niets zoals de eerste avond van de democraten.quote:Op maandag 1 september 2008 19:47 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Programma begint om drie uur 's middags plaatselijke tijd, dacht ik.. en interessant zal het niet worden.
Tenzij je zelf vegetarier bent en geen leer gebruikt denk ik niet dat je in een positie bent om hier moeilijk over te doen.quote:Op maandag 1 september 2008 19:47 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ze houdt van bont en jaagt het liefst zelf op lopende exemplaren bont.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat dacht McCain? Ik kan alleen maar zeggen dat een kat in het nauw rare sprongen maakt. Tis een alles of niets keus geweest.quote:Op maandag 1 september 2008 19:54 schreef maartena het volgende:
[..]
Steeds meer hoor ik hier om me heen - voornamelijk van Republikeinen trouwens - het volgende: What on earth was McCain thinking?
Een poll twee dagen na de bekendmaking. Natuurlijk zijn er nu een aantal vrouwen die op een vrouw gaan stemmen en natuurlijk zijn er nu een aantal conservatieven die geruster zijn over McCain.quote:Op maandag 1 september 2008 20:00 schreef Fokski het volgende:
Ik denk dat Obama's aanhang gewoon een stuk gemotiveerder zijn geworden en twijfelaars heeft overtuigd (wellicht ook Nader stemmen) en McCain heeft met zijn VP pick een aantal Republikeinen die wellicht voor Barr of Obama zouden zijn gegaan overgehaald.
[ afbeelding ]
McCain's VP pick heeft Obama's aanhang niet verkleind maar wel zijn eigen aanhang vergroot. Ik denk dat elke stem die Obama overhaalt veel steviger is omdat hij de onbekende is. Iemand die uiteindelijk aangeeft dat hij voor Obama gaat zal zich echt niet meer zo makkelijk overtuigen om McCain te stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |