abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62341991
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 23:16 schreef Neuralnet het volgende:
De vrouw heeft wel een punt. Nergens in de rijopleiding wordt mensen geleerd hoe de verkeerspolitie opereert.
Het heet niet voor niets "onopvallende video surveillance"
quote:
Je moet je dus voorstellen dat je als vrouw alleen in een auto rijdt tussen allerlei gekken.
Dus alle andere automobilisten zijn per definitie "gekken"?
quote:
Opeens komt er een donkere auto achter je rijden zonder dat je weet waarom.
Die donkere auto rijdt honderden meters achter je, terwijl voor en naast je nog legio auto's meer rijden. Angstvallig dichtbij zelfs , en waarvan je ook niet weet waarom die daar rijden.
Ik denk zelf om van A naar B te komen allemaal
quote:
Je gaat wat sneller rijden om te kijken of ze het op je gemund hebben. Ja, dat hebben ze, want ook zij versnellen.
Ja, want iedere versnellende automobilist heeft het op jou gemunt
quote:
Ik kan me best voorstellen dat dat ontzettend bedreigend overkomt.
Wat verwacht je dan anders van auto's op een autosnelweg dan dat ze met je oprijden?
Gevalletje achtervolgingswaanzin of paranoia.
Of gewoon domweg te onsportief om te accepteren dat je gesnapt bent
quote:
Vervolgens rijden ze je klem
Klem rijden
Dan stond ze stil op de linkerbaan
quote:
en dwingen ze je tot stoppen
Nee, te volgen. Maar dat snapte die muts ook al niet.
quote:
door een bordje, te roepen en te zwaaien met de armen buiten de wagen.
Het zwaaien was om aan te geven dat ze moest volgen en niet die TT de vluchtstrook op te hoeken.
quote:
Eenmaal tot stoppen gedwongen krijg je een heel lulverhaal en laten de mannen je een fake-id zien.
Nee. Eenmaal gestopt op een (drukke!) parkeerplaats ga je eerst hysterisch lopen krijsen dat die camera op moet zouten Zo gaan criminelen namelijk te werk: ze zetten je eerst uitgebreid op video onder het toeziend oog van omstanders en gaan dan pas over op hun criminele activiteiten
quote:
Geen echte zoals jij en ik die hebben, maar een fake plastic pasje. Je moet ze maar geloven.
En ze geloofde ze ook, dat hoorde je haar zeggen. En anders mag je de politie bellen om de personalia op het pasje te verifiëren.
quote:
Vaak moeten mensen daarna nog onder bedreiging met de overvallers mee naar de bank om te pinnen.
Ja, en worden ze daarna alsnog bloedig van het leven beroofd Schering en inslag
quote:
Dit is geen verkeershandhaving, dit is misdaad.
Dit is geen misdaad, dit is een rijke fantasie. Of een geweldig script voor een aflevering Flikken Maastrich
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  maandag 13 oktober 2008 @ 07:23:03 #202
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_62342744
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:27 schreef veldmuis het volgende:

Die Ger Jacobs van de Politie Brabant Zuid-Oost is een engerd hoor! .
Wel tof dat Jos en Ger er weer waren . Ik miste ze de vorige aflevering al.
pi_62342781
Dat hysterische mens, eerst schermen met "maar jullie mogen geen buitenlandse rijbewijzen innemen" en als dat niet werkt één of ander sterk verhaal verzinnen. Wat een triestheid.

Als ik die agenten was had ik haar voor die pieksnelheid een bonnetje uitgeschreven.

En als was het geen lul verhaal, wat heb je eraan om met 200 weg te scheuren als je denkt achterna gezeten te worden, je kan beter ergens bij een benzinepomp stoppen en de politie bellen lijkt mij, maar goed.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_62342786
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:19 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Wat ben jij een moraalridder zeg. Echt om misselijk van te worden...
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:20 schreef Mikkie het volgende:
Befehl ist Befehl! Context jongen, context.
Leg mij die context dan eens uit? De wet is vrij duidelijk, geen telefoon in je hand houden. Punt.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_62342884
ben jij de zoon van spee?
  maandag 13 oktober 2008 @ 08:08:05 #206
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_62342894
@R_One .

Wat een post, .
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  maandag 13 oktober 2008 @ 08:34:05 #207
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_62343079
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 08:06 schreef kikoooooo het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk, hou je aan de regels, dan is er niks aan de hand. Jij bent wel erg krom bezig, de mensen die zich WEL aan de regels houden zijn ineens moraalridders
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_62343097
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 08:06 schreef kikoooooo het volgende:
Slaat natuurlijk helemaal nergens op, was jij soms dat hockeytrutje in die Kia?

Verder wat Morpheus2002 zegt.
pi_62343107
quote:
pi_62343177
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 08:08 schreef Jo0Lz het volgende:
@R_One .

Wat een post, .
Goede antwoorden ipv te zeiken dat de politie criminelen zijn. Als je zo achterlijk bent om te geloven dat iemand het op je gemunt heeft dan heb je of:
- zelf iets op je kerfstok , want waarom zouden ze je achtervolgen op een snelweg?
- een iets te ziek wereldbeeld, een nekschot is wel een oplossing

Voor de rest moet ik altijd wel lachen om het voice-over commentaar, die lulhannes doet wel alsof je je zwaar crimineel gedraagd als je al eens 130 rijdt op de snelweg
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_62343704
Jos en Ger
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_62347272
Echt geweldig dit:
" U kunt een Belgisch rijbewijs helemaal niet invorderen"
"Moet u eens opletten wat er nu gaat gebeuren"... haha.

Hoop trouwens wel dat ze ook nog een boete krijgt voor dat "vuile flikkers",...als ik dat zeg krijg ik hem namelijk ook..
pi_62348146
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 02:13 schreef twister_rodriguez het volgende:
is er een top 5 beste wegmisbruikers filmpjes ofzo, of ff samenstellen

sowieso:
de porsche die ervandoor gaat
de ford ka die de politie snotjes rijdt
de vrouw die helemaal flipt en haar pimp die in zn chrysler 300 aan komt rijden

dit zijn toch wel de beste tot nu toe
Die ene mafkees die zonder rijbewijs na de politie ging spugen mag er ook in haha!
  maandag 13 oktober 2008 @ 12:47:43 #214
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_62348312
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:42 schreef Crackerjacker het volgende:

[..]

Die ene mafkees die zonder rijbewijs na de politie ging spugen mag er ook in haha!
En de 5 in beslag genomen ferrarie's.
pi_62356101
quote:
Het heet niet voor niets "onopvallende video surveillance"
Een boef is een boef. Hoe je hem ook noemt.
quote:
Dus alle andere automobilisten zijn per definitie "gekken"?
Leer lezen. Dat staat er niet.
quote:
Die donkere auto rijdt honderden meters achter je, terwijl voor en naast je nog legio auto's meer rijden. Angstvallig dichtbij zelfs
quote:
Ja, want iedere versnellende automobilist heeft het op jou gemunt
quote:
Wat verwacht je dan anders van auto's op een autosnelweg dan dat ze met je oprijden?
Gevalletje achtervolgingswaanzin of paranoia.
Oprijden is totaal iets anders dan naar links gaan en blijven meeversnellen tot ver boven de 160.
quote:
Klem rijden
Dan stond ze stil op de linkerbaan
Op de vluchtstrook of in de berm nadat iemand naar rechts is gegaan... lastig he.
quote:
Nee, te volgen. Maar dat snapte die muts ook al niet.
Ze moest wel degelijk stoppen. Lul niet man.
quote:
Het zwaaien was om aan te geven dat ze moest volgen en niet die TT de vluchtstrook op te hoeken.
Like the real criminals...
quote:
Nee. Eenmaal gestopt op een (drukke!) parkeerplaats ga je eerst hysterisch lopen krijsen dat die camera op moet zouten
Wie net tot stoppen is gedwongen door criminelen denkt niet meer helder. Nogal logisch. Thuis achter je computertje is het eenvoudig.
quote:
En ze geloofde ze ook, dat hoorde je haar zeggen. En anders mag je de politie bellen om de personalia op het pasje te verifiëren.
Sure. Ik moet dus eerst stoppen en m'n leven in gevaar brengen voordat ik het mag controleren? Ik hoop elke keer dat er eens iemand uit pure angst de politie van de weg drukt.
quote:
Ja, en worden ze daarna alsnog bloedig van het leven beroofd
Nee. Overdrijf maar, dat maakt het geen onzin.
quote:
Dit is geen misdaad, dit is een rijke fantasie
Fantasie? De feiten. Criminelen werken net zo.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_62357637
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 17:39 schreef Neuralnet het volgende:
Een boef is een boef. Hoe je hem ook noemt.
En politie is politie. Hoe je het ook noemt.
Je punt? Of mag ik hieruit concluderen jij politie gelijk stelt aan een boevenbende?
Het ging je toch om meer duidelijkheid over de werkwijze van videosurveillanten? Wat sláát dit antwoord dan op
quote:
Leer lezen. Dat staat er niet.
Leer schrijven. Dat staat er wel.
"vrouw alleen in een auto" vs "allerlei gekken"
quote:
Oprijden is totaal iets anders dan naar links gaan en blijven meeversnellen tot ver boven de 160.
Ja, naar links gaan en 160 rijden is hoogst uitzonderlijk op een snelweg en zeer verdachtmakend dus dat MOET wel wat anders zijn dan "oprijden".
Of exclusief voorbehouden aan eigenaren van een Audi TT.
quote:
Op de vluchtstrook of in de berm nadat iemand naar rechts is gegaan... lastig he.
95% van de tijd reed madam categorisch links en liep die enge donkere wagen niet in dus hoe jij iemand op honderden meters afstand wilt klemrijden is mij een raadsel.

Toen ze uiteindelijk wel rechts reed, kreeg ze keurig een wettelijk "POLITIE VOLGEN" bord voor d'r neus dus waar je dáár dat klemrijden vandaan haalt ???
Let wel: klemrijden gaat gepaard met grof geweld, ik heb het niet zien gebeuren. Zie verder je eigen eennalaatste opmerking
quote:
Ze moest wel degelijk stoppen. Lul niet man.
Ow??
Waar heb jij dan "STOP POLITIE" in de uitzending gezien
quote:
Like the real criminals...
Like the real cops...
Vraagje aan jou: welk van beide scenario's is het meest gangbare (en derhalve het minst overdrevene)?
quote:
Wie net tot stoppen is gedwongen door criminelen denkt niet meer helder. Nogal logisch. Thuis achter je computertje is het eenvoudig.
Ja, dat zal het zijn Dat mevrouw de TT-rijdert niet helder meer dacht, zoveel was me al wel duidelijk
Fail
quote:
Sure. Ik moet dus eerst stoppen en m'n leven in gevaar brengen voordat ik het mag controleren? Ik hoop elke keer dat er eens iemand uit pure angst de politie van de weg drukt.
En jij kunt wel zonder te stoppen (en dus zonder een pasje te zien) concluderen dat het pasje fake is?
En nogmaals: ze is niet meegevoerd naar een verlaten stil achterafplekje maar naar een drukbezochte parkeerplaats. Levensgevaarlijk ja
quote:
Nee. Overdrijf maar, dat maakt het geen onzin.
Vraag je even af wie er hier het hardst overdrijft.
Schromelijk overdrijft zelfs
quote:
Fantasie? De feiten. Criminelen werken net zo.
Ja, echt "de feiten"

Als je de feiten zo verdraait zoals jij doet, zou je nog eens gelijk kunnen hebben.
Maar voor de werkelijkgebeurde feiten raad ik je aan de uitzending nog eens aandachtig te bekijken.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_62357938
quotes uit elkaar trekken om ze regel voor regel tegen te spreken _
pi_62358892
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 17:39 schreef Neuralnet het volgende:
Ze reed natuurlijk al veel te hard voordat er politie achter haar aan kwam. Als ze zich om te beginnen gewoon aan de snelheidslimiet zou hebben gehoudem had ze nooit die enge auto achter zich aan gekregen.
pi_62359056
Mensen die die dame verdedigen _
pi_62379894
@r_one: Je kan alles uit zijn verband gaan halen door eindeloos te quoten, maar feit is dat mensen door de politie aan de kant worden gezet op dezelfde manier als criminelen dat doen. Zelfs het gedeelte van het onder bedreiging naar een pinautomaat moeten klopt.

Je begrijpt zelf ook wel dat de rest van je relaas te idioot is om nog op te antwoorden. Alsof jij niet weet dat "volgen politie" impliceert dat je moet volgen en daarna moet STOPPEN. Dan kan je wel lekker gaan mierenneuken met woordbetekenissen en doen alsof je stom bent, maar dat niveau is wel erg triest.

Ik verdedig niemand. Ik stel enkel dat het nooit zo mag zijn dat iemand tot stoppen gedwongen wordt door vreemden in een normale auto. Wie ze ook zijn en wat voor bevoegdheden ze ook hebben.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:21:41 #221
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_62380059
vanaaf weer ff filmpjes checken
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_62380080
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:07 schreef veldmuis het volgende:
"ik zette hem op de bluetoofffffff"
Die vond dat wel heel erg interessant. Wat een vreselijke vrouwen.
pi_62380177
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:05 schreef Apache4U het volgende:
Hoop trouwens wel dat ze ook nog een boete krijgt voor dat "vuile flikkers",...als ik dat zeg krijg ik hem namelijk ook..
Vind sowieso dat je best veel tegen de politie kan zeggen als ze je aanhouden, of dat idee krijg ik van dit programma. Tijdens het stappen mag je dat dan weer niet proberen
pi_62384511
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:16 schreef Neuralnet het volgende:
@r_one: Je kan alles uit zijn verband gaan halen door eindeloos te quoten, maar feit is dat mensen door de politie aan de kant worden gezet op dezelfde manier als criminelen dat doen. Zelfs het gedeelte van het onder bedreiging naar een pinautomaat moeten klopt.
Nee, dat klopt niet. Je hoeft de politie nooit meteen te betalen en je hoeft dus ook niet mee naar een pinautomaat. Alleen buitenlanders moeten soms direct een bedrag afrekenen.
pi_62385524
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:16 schreef Neuralnet het volgende:
Ik verdedig niemand. Ik stel enkel dat het nooit zo mag zijn dat iemand tot stoppen gedwongen wordt door vreemden in een normale auto. Wie ze ook zijn en wat voor bevoegdheden ze ook hebben.
Maar dat mag dus wel, en niet alleen in Nederland rijdt de politie rond in onopvallende autos hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')