Het is een traditie, dat ze het leed in een kutweekend toch weer enigszins verzachten.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:23 schreef Jnk18 het volgende:
Hmm gelukkig is feyenord ook niet in goede doen, die moeten we toch kunnen pakken op de 21e
het verzacht mijn leed echt totaal niet. We hebben niets met Feyenoord te maken, we moeten kampioen worden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:27 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het is een traditie, dat ze het leed in een kutweekend toch weer enigszins verzachten.
Doe toch niet zo triest.quote:
Nou ik verwacht eerlijk gezegd een kut wedstrijd met veel gemiste kansjes die we hopelijk winnend afsluiten.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:30 schreef versteegrob het volgende:
Op naar Roda. Met de juiste opstelling, passie moet het lukken. Zeg 4-0
Een beetje leedvermaak mag best tegenover je aartsrivaal.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:31 schreef _Mike_ het volgende:
Ja, kom laten we nu ook allemaal zingen "Helemaal niets in Rotterdam" kom op zeg hou je lekker met Ajax bezig vooral in dit topic.
En leed verzachten doet het ook niet, want ik heb geen leed van gister. Gewoon een valse start![]()
Mwah, als je zelf met 2-1 op je bek gaat tegen Willem II is er weinig leedvermaak als je het mij vraagt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:33 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Een beetje leedvermaak mag best tegenover je aartsrivaal.
Kom op nou, je verliest een dag eerder terwijl je 30 miljoen investeert van fucking Willem II.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:31 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Mag je feyenoord niet meer uitlachen tegenwoordig?
ach ja, ik kon een grijns ook niet onderdrukken, zeker niet angezien ik wel een zwak heb voor Heracles. Maar het doet niets af aan ons eigen resultaat.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:33 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Een beetje leedvermaak mag best tegenover je aartsrivaal.
Eens, wanneer gaan de spelers er heen en wanneer komen ze terug?quote:
Steek en KJH > NLquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Eens, wanneer gaan de spelers er heen en wanneer komen ze terug?
Ik denk dat AZ ons nog gaat verrassen dit seizoen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:41 schreef Yi-Long het volgende:
Hopen dat AZ wel weer gewoon een goed resultaat neerzet.
Ik hoop het. Des te meer clubs leuk en goed voetbal laten zien, des te beter.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:42 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Ik denk dat AZ ons nog gaat verrassen dit seizoen.
ik ook, dus dan is het eigenlijk geen verrassen meerquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:42 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Teeering die is leuk HAHAHAHahhahahah 1@4145%%##Q!quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:49 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik maak ook even een grap: TT 1 april op 1
Dit is het Ajax-topic.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:49 schreef Barca het volgende:
Of NAC moet winnen en de nul houden (Ten Rouwelaar) of AZ moet winnen en Swerts moet scoren. Dit i.v.m.Coach van het jaar. Elshot speelt niet.
Live eredivisieverslagen topic # 10 Verder met AZquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:49 schreef Barca het volgende:
Of NAC moet winnen en de nul houden (Ten Rouwelaar) of AZ moet winnen en Swerts moet scoren. Dit i.v.m.Coach van het jaar. Elshot speelt niet.
Het seizoen is weer begonnenquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:57 schreef kevin6188 het volgende:
Wat een figuren toch allemaal in dit topic dit weekend.!
Klopt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:42 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Dacht gelezen te hebben dat het allemaal wel meeviel..quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:44 schreef Jnk18 het volgende:
En Gabri, die jongen hebben we ook nodig.. is die enkel blessure erg? Nergens een bericht over kunnen vinden hoelang hij eruit ligt..
Ok goedzo, hopelijk is hij fit tegen Roda.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dacht gelezen te hebben dat het allemaal wel meeviel..
Ik hoop 't.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik denk trouwens dat er nog een speler bij komt, gebasseerd op niks maar ik denk het toch.
altijd leuk dat dollen. Dat doe ik met mn collega (kakkerlak) ook altijd.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:30 schreef WEST het volgende:
ff in een feyenoord kroeg het begin van de wedstrijd (er zat maar 2 man! ) gelijk uitlachen toen het 0-1 werd. Ik zei al juich nou niet al te hard. en ik na de wedstrijd met een grijns er langs lopen
maar goed nog 33 wedstrijden te gaan.
feyenoord topic is verderopquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:30 schreef WEST het volgende:
ff in een feyenoord kroeg het begin van de wedstrijd (er zat maar 2 man! ) gelijk uitlachen toen het 0-1 werd. Ik zei al juich nou niet al te hard. en ik na de wedstrijd met een grijns er langs lopen
maar goed nog 33 wedstrijden te gaan.
Eerst kijken wat er bij Roda gebeurd, maar poe zeg als ze het flikken om van Borac te verliezen. Dan..quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:52 schreef Paaskonijn het volgende:
HT Borac C. 0 - 0 Hajduk Kula
Dus, doe er wat mee.
Kakkerlakken topic is verderop.quote:
Ja, en wie begon er over AZ?quote:
Dan vrees ik dat ik er meer om zal lachen dan huilen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:55 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Eerst kijken wat er bij Roda gebeurd, maar poe zeg als ze het flikken om van Borac te verliezen. Dan..
Ja, de 7e plaats is in zicht.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:27 schreef patrickt37 het volgende:
En de stijgende lijn zet zich door. Nu alweer op de twaalfde plaats.
Topcoach die van Basten
ja zeker, we zijn Sno de komende wedstrijden kwijt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:57 schreef MaxC het volgende:
Hele weekend weggeweest maar als je dit hoort is het wel een behoorlijke domper![]()
Waren er ook nog positieve punten?
Flikker nou eens op met je PSV gezeik in het Ajax topicquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
PSV speelde eindelijk weer eens aanvallend voetbal, goed jagen, Amrabat en Afalley uitstekend, etc
Het eindsignaal was goed te pruimen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:57 schreef MaxC het volgende:
Hele weekend weggeweest maar als je dit hoort is het wel een behoorlijke domper![]()
Waren er ook nog positieve punten?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:58 schreef w00h00 het volgende:
[..]
ja zeker, we zijn Sno de komende wedstrijden kwijt.
Niet opgevallen dat hij als enige middenvelder ballen wist af te pakken?quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:58 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ja kom laten we Sno na 1 wedstrijd afbranden.....quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:58 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Welke middenvelder kan volgens jou nog meer ballen afpakken dan?quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Niet opgevallen dat hij als enige middenvelder ballen wist af te pakken?
Is gewoon beter, want nu hoop ik dat marco met een andere opstelling komt en dat team goed speelt want ik heb gewoon niet zo een hoge hoed van die sno op op ons middenveld terwijl lindgren gewoon goed genoeg is in z'n 1tje als verdedigende middenvelderquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:33 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja kom laten we Sno na 1 wedstrijd afbranden.....
quote:Luque rondt maandag transfer naar Málaga af
Albert Luque wil bij Málaga zijn carrière weer nieuw leven inblazen. De aanvaller van Ajax zal maandag naar eigen zeggen naar Spanje afreizen om zijn transfer naar de promovendus af te ronden. Mogelijk wordt de Ajacied morgen al gepresenteerd.
"Ik heb diverse aanbiedingen ontvangen", liet Luque zondagavond in een reactie aan de Spaanse sportkrant Marca weten. "Zowel uit Spanje als uit het buitenland. Mijn voorkeur ging echter uit naar Málaga. Ik heb veel zin om weer naar Spanje terug te keren en weer goede dingen te laten zien. Ik ben bijzonder blij."
Luque overleefde eerder deze maand niet de eerste schifting bij Ajax. Eerder had de aanvaller juist laten weten dat hoofdtrainer Marco van Basten grote plannen met hem had. "Ik raakte echter geblesseerd en toen besloot Van Basten dat het beter was om een andere werkgever te zoeken. Jammer, maar zo is de voetballerij."
In Andalusië hoopt Luque weer de aanvaller van weleer te worden alvorens hij de weinig succesvolle stap naar het buitenland maakte. "Ik wil weer de Luque worden die eerder in Spanje speelde. Mooi voetbal spelen. Ik heb veel respect voor de aanhang van Málaga. Alle partijen hebben water bij de wijn gedaan en ik hoop op een mooi seizoen."
quote:
Dan is het toch juist goed dat Sno er veel heeft afgepakt??quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:34 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Welke middenvelder kan volgens jou nog meer ballen afpakken dan?
De enigste die dat kan is gabri en soms lindgren maar dat is meer bal wegwerken
quote:Ajax-icoon Bobby Haarms ernstig ziek opgenomen in ziekenhuis
Sunday, 31 August 2008
Bob Haarms, de oud-trainer van Ajax, is afgelopen weekend in het ziekenhuis opgenomen, meldt highlow.nl. De Goede Beul, zoals het clubicoon ook wel werd genoemd, heeft al jaren diabetes. Afgelopen najaar werd hij ook al opgenomen in het ziekenhuis. Ajax-voorzitter Uri Coronel zorgde er persoonlijk voor, dat de hulpbehoevende Haarms vorige week een plek kreeg in een verpleeghuis.
Het gaat niet goed met Bob Haarms (Amsterdam, 8 maart 1934) of Bobby, zoals Ajax-supporters hem liefkozend noemen. Begin oktober 2007 werd hij al in het ziekenhuis opgenomen met diabetesgerelateerde klachten. Vanwege zijn suikerziekte werd een teen afgezet en kreeg hij hartritmestoornissen. De afgelopen weken bereikten highlow.nl steeds frequenter signalen dat het niet goed ging met de man die als zogenaamd ‘grasmeester’ jarenlang verantwoordelijk was voor de gesteldheid van het ArenA-gras. Door persoonlijk ingrijpen van Ajax-voorzitter Uri Coronel kreeg Bob vorige week een plekje in een verpleeghuis. Afgelopen weekend echter bleek zijn gezondheid dermate te verslechteren dat hij met spoed werd opgenomen in een Amsterdams academisch hospitaal. Coronel is momenteel in het buitenland, maar laat zich regelmatig op de hoogte brengen van de gezondheid van het oude clubicoon.
Bobby Haarms is oud-speler en voormalig assistent-trainer. Vanaf het seizoen 1967-1968 tot en met het seizoen 1980-1981 en van 1986-1987 tot 1999-2000 is hij aan Ajax als assistent verbonden geweest. Tijdens het seizoen 1981-1982 was hij scout bij Ajax. Bobby Haarms was tussen 1984 en 1986 assistent-trainer bij FC Volendam. Hij kreeg de bijnaam de Goede Beul, omdat hij als assistent verantwoordelijk was voor het wedstrijdfit maken van net herstelde voetballers. De speler moest dan door een 'hel' van zware training van de hersteltrainer. Daarnaast heeft Haarms een behulpzaam karakter. Hij is erg begaan met de supporters van Ajax en regelmatig te vinden op de F-Side, Vak410 (vanaf komend seizoen te vinden op Vak425). Hij is het eerste erelid van de AFCA Supportersclub en beschermheer van het Supportershome. In 2000 is Bobby Haarms benoemd tot erelid van Ajax.
quote:
Lindgren speelde gisteren een stuk slechter dan Sno hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:36 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Is gewoon beter, want nu hoop ik dat marco met een andere opstelling komt en dat team goed speelt want ik heb gewoon niet zo een hoge hoed van die sno op op ons middenveld terwijl lindgren gewoon goed genoeg is in z'n 1tje als verdedigende middenvelder
parra gerritquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gouwe ouwe.
Voor als iemand zich verveeld.
Ik vind de nederlaag toch wel wat belangrijker hoor. En ik weet zeker dat ik niet de enige ben. Elke ajacied (behalve de mensen die hem echt kenden) vindt het kutter dat we verloren hebben dan dat Bobby in het ziekenhuis ligt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Hoop dat je snel weer opknapt, Bobby.
Na zo'n bericht is die nederlaag ineens niet belangrijk meer.
Nou ik vind het toch aardig klote voor Bobby.. alle sterkte en beterschap toegewenst..quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:19 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
Ik vind de nederlaag toch wel wat belangrijker hoor. En ik weet zeker dat ik niet de enige ben. Elke ajacied (behalve de mensen die hem echt kenden) vindt het kutter dat we verloren hebben dan dat Bobby in het ziekenhuis ligt.
Komt vooral door de verdediging, die kunnen niet opbouwen. Hopelijk stopt Van Basten met de viermansverdediging.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:27 schreef Roycoooooo het volgende:
Mooi dat Luque weg gaat, scheelt weer in salariskosten!
Slecht voetbal tegen Willem 2 hoor, zat weinig tot helemaal niks geen voetbal in. Baart me toch wel een beetje zorgen...
Spreek voor jezelf... 1 wedstrijd verliezen is niets over 34 wedstrijden. Je verliest er altijd wel een paar, waarom niet de eerste (heb je dat weer gehad).quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:19 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
Ik vind de nederlaag toch wel wat belangrijker hoor. En ik weet zeker dat ik niet de enige ben. Elke ajacied (behalve de mensen die hem echt kenden) vindt het kutter dat we verloren hebben dan dat Bobby in het ziekenhuis ligt.
Ja want 1 wedstrijden verliezen terwijl we er nog 33 over hebben is belangrijker dan de toestand van een geweldige clubman/persoonquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:19 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
Mwah, weet ik niet. Vermaelen heeft een goede pass in de poten, evenals Vertonghen met zijn openingen over lange afstand! Silva vaak via een combinatie... Oleguer vaak tikkie terug naar Vermaelen..quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Komt vooral door de verdediging, die kunnen niet opbouwen. Hopelijk stopt Van Basten met de viermansverdediging.
Vermaelen is een ramp aan de bal, zo onzeker als wat. Ik zie die goede pass niet in ieder geval.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mwah, weet ik niet. Vermaelen heeft een goede pass in de poten, evenals Vertonghen met zijn openingen over lange afstand! Silva vaak via een combinatie... Oleguer vaak tikkie terug naar Vermaelen..
Zegt trouwens genoeg over jouw clubgevoel.. precies wat de anderen zeggen hier.. verliezen zal heus niet 1x per seizoen voorkomen.. een icoon die zo ziek opgenomen wordt is wel iets erger..quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:19 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
Misschien gisteren niet maar hij kan t wel!quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Vermaelen is een ramp aan de bal, zo onzeker als wat. Ik zie die goede pass niet in ieder geval.
Vertonghen speelde gisteren bijna alle ballen terug op Stekelenburg, als hij Emanuelson had geheten dan had hij bakken kritiek gekregen...
quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Colin geblesseed geraakt tijdens de warming-up bij z'n debuut.
En Real ook als het zo doorgaatquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:00 schreef Rnnz het volgende:
Een troost, titelkandidaten als AC Milan en Barcelona verliezen hun eerste wedstrijd ook. Misschien heeft God het zo gewild.![]()
Lopoquote:
Onzinquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:19 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
Ik hoop dat je begrijpt dat je beter niet voor elke ajacied kan spreken...quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:19 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
Nouja heerst, je ziet duidelijk dat Vermaelen tegen een andere speler van Ajax aan botst en daarom eigenlijk al te laat is om het kopduel met Demouge aan te gaan.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:56 schreef El-Salvador het volgende:
Zie je de beelden bij Studio Voetbal, doet het weer pijn. Een beperkte speler als Demouge die Vermaelen keihard heerst.
Bobby
ik ook, ik verheug me nu alweer op morgenochtendquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:31 schreef toma het volgende:
[..]
altijd leuk dat dollen. Dat doe ik met mn collega (kakkerlak) ook altijd.
Hij was zeer netjes vond ik!quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:24 schreef _Mike_ het volgende:
Groenendijk heeft opeens een grote bek hoor
Wat zei hij danquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:24 schreef _Mike_ het volgende:
Joh het viel me al op... we zijn dus niet de enige losers..quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:58 schreef Longmen het volgende:
Ach in Europa verliezen alle topclubs dit weekend!
Stel je niet aan man..quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:24 schreef _Mike_ het volgende:
Triest inderdaad.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:56 schreef El-Salvador het volgende:
Een beperkte speler als Demouge die Vermaelen keihard heerst.
En dan? Ben benieuwd wat jij zou veranderen dan.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Komt vooral door de verdediging, die kunnen niet opbouwen. Hopelijk stopt Van Basten met de viermansverdediging.
Vermaelen heeft het altijd moeilijk tegen teams met een lange sterke spits. Sibon, N kufo scoren regelmatig tegen Ajax.quote:Op maandag 1 september 2008 00:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Triest inderdaad.
Stekelenburg zag er ook niet al te best uit bij die goal. Die doet z'n vuistjes naar voren en hoopt dat het goed komt ofzo.
Zorg er dan voor dat er eerder gestoord wordt en niet pas bij de aanvallers..quote:Op maandag 1 september 2008 00:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Vermaelen heeft het altijd moeilijk tegen teams met een lange sterke spits. Sibon, N kufo scoren regelmatig tegen Ajax.
Als je er voor moet zorgen dat er geen lange bal meer gehanteerd kan worden bij de tegenstander moet je wel heeeeel erg goed zijn.quote:Op maandag 1 september 2008 00:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Zorg er dan voor dat er eerder gestoord wordt en niet pas bij de aanvallers..
Wat ik dus zou willen is een speler die de opbouw op zich neemt. Iemand die gewoon niet bang is en van achteruit gewoon brutaal richting middenveld durft te lopen met de bal aan voet, als het ware.quote:Op maandag 1 september 2008 00:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
En dan? Ben benieuwd wat jij zou veranderen dan.
Wielaert... Heitinga...quote:Op maandag 1 september 2008 00:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat ik dus zou willen is een speler die de opbouw op zich neemt. Iemand die gewoon niet bang is en van achteruit gewoon brutaal richting middenveld durft te lopen met de bal aan voet, als het ware.
Van der Wiel heeft dat wel in zich, maar mijn favoriet is sinds de voorbereiding Vurnon Anita.
Alleen kun je Anita niet in de verdediging zetten, want hij is slechts anderhalve meter hoog. Beetje jammer is dat...
ik snap dat je graag conclusies trekt na 1 slechte wedstrijd van Ajax. Maar je bent nog te voorbarig.quote:Op maandag 1 september 2008 00:39 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Het "leuke" voor de PSV'er is dat bij Ajax op hoog niveau er een aanschakeling van foute plaats vindt. Nu staat er weer een technische staf voor de groep die geen ene drol heeft gepresteerd op 'coaching' gebied. Het enige wat Van Basten bij Oranje heeft laten zien dat je door middel van het parasiteren op individuele klasse nog wel een paar resultaatjes kunt halen.Van Basten krijgt zelfs een hoop macht binnen Ajax. Wellicht vanwege zijn 'gewezen management kwaliteiten'.
Ajax kan over 2 jaar weer schoon schip maken, contract Van Basten afkopen en weer opnieuw beginnen. Ik snap echt niet dat Ajax niet gewoon een fatsoenlijke trainer aanstelt. Ook zie ik niet dat Van Basten door sommige als coach op handen wordt gedragen (blinde clubliefde?).
Deze uitspraak zet ik eventjes apart, om hem op het einde van het seizoen nog eens te quoten.quote:Op maandag 1 september 2008 00:39 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Het "leuke" voor de PSV'er is dat bij Ajax op hoog niveau er een aanschakeling van foute plaats vindt. Nu staat er weer een technische staf voor de groep die geen ene drol heeft gepresteerd op 'coaching' gebied. Het enige wat Van Basten bij Oranje heeft laten zien dat je door middel van het parasiteren op individuele klasse nog wel een paar resultaatjes kunt halen.Van Basten krijgt zelfs een hoop macht binnen Ajax. Wellicht vanwege zijn 'gewezen management kwaliteiten'.
Ajax kan over 2 jaar weer schoon schip maken, contract Van Basten afkopen en weer opnieuw beginnen. Ik snap echt niet dat Ajax niet gewoon een fatsoenlijke trainer aanstelt. Ook zie ik niet dat Van Basten door sommige als coach op handen wordt gedragen (blinde clubliefde?).
Bedankt voor je inbreng na 1 wedstrijdquote:Op maandag 1 september 2008 00:39 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Welke wedstrijd was er dan goed in de voorbereiding? Misschien die helft tegen Arsenal maar dat was het dan ook wel.quote:Op maandag 1 september 2008 00:45 schreef toma het volgende:
[..]
ik snap dat je graag conclusies trekt na 1 slechte wedstrijd van Ajax. Maar je bent nog te voorbarig.
Wedden dat je in de voorrondens op het EK op het puntje van je stoel heb zitten juichen.quote:Op maandag 1 september 2008 00:48 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Welke wedstrijd was er dan goed in de voorbereiding? Misschien die helft tegen Arsenal maar dat was het dan ook wel.
Ik kan nog geen stijgende lijn ontdekken, eigenlijk exact hetzelfde dus als bij het NL elftal. En dat in een periode over 4 jaar. Het is wat dat betreft weer een herhaling van zetten. Ik denk alleen dat Ajax wel wat ambitieuzer is dan de KNVB, dus MvB zal geen 4 jaar gaan krijgen.
Kut voor hem.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Colin geblesseed geraakt tijdens de warming-up bij z'n debuut.
Als je niet objectief kunt oordelen moet je dat ook niet proberen. Je kunt van Basten pas vanaf gisteren beoordelen want een voorbereiding zegt niets. Nogmaals is het dan te voorbarig om NU al conclusies te gaan trekken.quote:Op maandag 1 september 2008 00:48 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Welke wedstrijd was er dan goed in de voorbereiding? Misschien die helft tegen Arsenal maar dat was het dan ook wel.
Ik kan nog geen stijgende lijn ontdekken, eigenlijk exact hetzelfde dus als bij het NL elftal. En dat in een periode over 4 jaar. Het is wat dat betreft weer een herhaling van zetten. Ik denk alleen dat Ajax wel wat ambitieuzer is dan de KNVB, dus MvB zal geen 4 jaar gaan krijgen.
Wat is dit voor fucking bullshit?quote:Op maandag 1 september 2008 00:48 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Je vergeet nog de verkochte wedstrijd tegen Vitessequote:Op maandag 1 september 2008 00:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zelf al 4 jaar lang kampioen van de armoede met dat ziekenhuisvoetbal, maar dat maakt natuurlijk niks uit. Lig dan ook niet zo te janken.
Ik heb geen oefenwedstrijden gezien dus geen idee, beantwoord jij mijn vraag eens. Hoeveel heb jij er gezien?quote:Op maandag 1 september 2008 00:53 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Waarom wordt de vraag ontweken i.p.v. beantwoordt?
Ik hap maar ff:quote:Op maandag 1 september 2008 00:54 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je vergeet nog de verkochte wedstrijd tegen Vitesse
3, A'dam toernooi, Japie Stam wedstrijd en die tegen die Spaanse tegenstander die gedegradeert was (die ze verloren met 2-1 dacht ik)quote:Op maandag 1 september 2008 00:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik heb geen oefenwedstrijden gezien dus geen idee, beantwoord jij mijn vraag eens. Hoeveel heb jij er gezien?
Het klopt ook dat Ajax niet veel goede wedstrijden heeft gespeeld in de voorbereiding maar dat moet je niet al te serieus nemen. Maar zolang jij niet objectief kunt zijn zie ik geen reden om jou serieus te nemen.quote:Op maandag 1 september 2008 00:53 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Waarom wordt de vraag ontweken i.p.v. beantwoordt?
En dan noemen ze ons Ajacieden arrogant.quote:Op maandag 1 september 2008 00:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Ajax verliest van een laagvlieger en op eens duiken hier users op die je nooit eerder hebt gezien.
Als PSV kampioen van de armoede is geweest al die jaren, dan is het natuurlijk wel extra treurig dat Ajax geen kampioen heeft kunnen wordenquote:Op maandag 1 september 2008 00:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat is dit voor fucking bullshit?De voorbereiding is gespeeld met spelertjes als Colin, Delorge, Rommedahl, Luque en Leonardo in de spits. Fuck off zeg, met je gezanik.
Van Basten is 4 jaar lang afgezeken door vooral eihoven, omdat er geen stijgende lijn was te zien en omdat er gewonnen werd met slecht voetbal. Zelf al 4 jaar lang kampioen van de armoede met dat ziekenhuisvoetbal, maar dat maakt natuurlijk niks uit. Lig dan ook niet zo te janken.
en het kapitaal moet op het veld staanquote:Op maandag 1 september 2008 00:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
De bal moet rollen, net als geld...
Oh ik vergeet geen een verkochte wedstrijd na zaterdagavond. Dickohquote:Op maandag 1 september 2008 00:54 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je vergeet nog de verkochte wedstrijd tegen Vitesse
Advocaat minder materiaal?quote:Op maandag 1 september 2008 01:00 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Objectiviteit is een loos begrip. Iedereen heeft een bril op net als jij en ik. Het is toch gewoon een feit dat Van Basten weinig gepresteerd heeft bij NL. Advocaat presteerde nog meer met NL elftal zelfs met wat ietsje minder materiaal. Maar goed, dat is dan ook een betere coach bijvoorbeeld dan Van Basten.
Mooi discussie gesloten. Veel 'plezier' nog met die kut coach, wij (PSV'ers) zullen het in ieder geval wel hebben.quote:Op maandag 1 september 2008 01:02 schreef _Mike_ het volgende:
Oke Van Basten is een kut coach jij wint.
Doei he
Trainer zijn van het NL elftal, of een clubcoach zijn 2 heel verschillende dingen.quote:Op maandag 1 september 2008 01:00 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Objectiviteit is een loos begrip. Iedereen heeft een bril op net als jij en ik. Het is toch gewoon een feit dat Van Basten weinig gepresteerd heeft bij NL. Advocaat presteerde nog meer met NL elftal zelfs met wat ietsje minder materiaal. Maar goed, dat is dan ook een betere coach bijvoorbeeld dan Van Basten.
Sommigen kunnen hun bril alleen wat makkelijker afzetten dan anderen. En sommigen hebben een telescoop in hun handen wanneer er bij de concurrentie een fout wordt gemaakt om het uit te vergroten.quote:Op maandag 1 september 2008 01:00 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Het is toch al dicht.quote:Op maandag 1 september 2008 01:16 schreef Devz het volgende:
Dat onze verdediging zeer matig is weet iedereen. Maar misschien komt er nog iemand bij, nog een paar dagen..
Neenee nog 22 uur en 39 minutenquote:
Iedere club heeft zo z'n mindere kanten op het veld. Bij Ajax is dat al jaren de opbouw van achteruit en het gebrek aan een sterke verdediging. Maar als jij door wilt blijven gaan met het te vroeg trekken van conclusies wens ik je daarbij veel succes maar ik ga er niet meer op in.quote:Op maandag 1 september 2008 01:13 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ik trek ook niet conclusies aan de hand van deze wedstrijd, maar ook aan de hand van de selectie (waar is jullie topverdediger?), geen opbouw van achteruit, geen leider in het veld, prestaties van Van Basten als coach de afgelopen 4,5 jaar en de eerste paar (oefen)wedstrijden van Ajax.
Was het maar zo'n feest. Nog liever Fellaini dan Defour trouwens...quote:Op maandag 1 september 2008 01:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Defour kan nog altijd komen!!!11!!!1!11!!!1!!111!!1!!111!
30 miljoen vs 8 tonquote:Op maandag 1 september 2008 01:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oh ik vergeet geen een verkochte wedstrijd na zaterdagavond. Dickoh
Je moet echt oogkleppen op hebben om dat niet te kunnen zien.
Nou bedankt, je bent ons zeker allemaal tegengekomen?quote:Op maandag 1 september 2008 01:30 schreef Ruiseart het volgende:
Ik hou er normaliter niet van om mensen over één kam te scheren, maar ik ben toch nog nooit een psv-supporter tegengekomen met enig intellect, terwijl dat bij Feyenoorders wel het geval is. Ik begin er met de dag meer zeker van te zijn dat die boeren allemaal retards zijn.
quote:Op maandag 1 september 2008 01:30 schreef Ruiseart het volgende:
Ik hou er normaliter niet van om mensen over één kam te scheren, maar ik ben toch nog nooit een psv-supporter tegengekomen met enig intellect, terwijl dat bij Feyenoorders wel het geval is. Ik begin er met de dag meer zeker van te zijn dat die boeren allemaal retards zijn.
Ik snap wel wat je bedoeld. Het is allemaal absoluut nog niet overtuigend. Van Basten kan uiteraard niet worden afgerekend op een duel maar er moet nog een hoop gebeuren. Dit geeft hij zelf ook toe. De prestaties van Van Basten bij Oranje daar zullen we het waarschijnlijk nooit overeens worden dus dat laat ik maar zitten. De leider is er opzich wel in Huntelaar en Stekelenburg en ook andere spelers nemen hun verantwoordelijkheid. De potentie is er wel en ik ben er van overtuigd(hoop) dat als het dalijk gaat lopen het ook blijft en Ajax weer kampioen wordt op een manier die past bij een kampioen.quote:Op maandag 1 september 2008 01:13 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ik trek ook niet conclusies aan de hand van deze wedstrijd, maar ook aan de hand van de selectie (waar is jullie topverdediger?), geen opbouw van achteruit, geen leider in het veld, prestaties van Van Basten als coach de afgelopen 4,5 jaar en de eerste paar (oefen)wedstrijden van Ajax.
Neen, wel een hoop en geen normale. Wel genoeg om een representatief beeld te vormen. Statistisch wordt de kans steeds groter dat ik er wél een tegen kom, tenzij ze er niet zijn natuurlijk.quote:Op maandag 1 september 2008 01:43 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Nou bedankt, je bent ons zeker allemaal tegengekomen?
quote:Met de 2-1 nederlaag tegen Willem II van zaterdagavond is er voor Ajax een einde gekomen aan een fraaie reeks. De Amsterdammers leden voor het eerst sinds 1988 een nederlaag in een openingsduel van een Eredivisieseizoen.
Sinds de verliespartij van Ajax op het veld van Fortuna Sittard op 21 augustus 1988 (2-1), was de ploeg uit de hoofdstad liefst negentien keer op rij ongeslagen gebleven tijdens de eerste speelronde.
De enige ploeg die Ajax punten afsnoepte sinds 1988, was Roda JC. In het seizoen 2001/02 hielden de Limburgers de Amsterdammers in de Arena op een 1-1 gelijkspel. De overige achttien duels in de reeks eindigden allemaal in zeges voor Ajax.
quote:Atlético Madrid is de competitie op overtuigende wijze begonnen. De ploeg, waar oud-Ajacied John Heitinga sinds dit seizoen onder contract staat, won ruim van Málaga: 4-0.
Heitinga was bij zijn nieuwe werkgever direct trefzeker. De verdediger opende de score in het eerste Primera Division-duel van dit seizoen. Diego Forlán (twee keer) en Florent Sinama-Pongolle maakte de overige treffers namens de Madrilenen.
quote:Dinamo Boekarest heeft Nicolae Mitea vastgelegd. De Roemeense linksbuiten was na de ontbinding van zijn contract met Ajax transfervrij.
Mitea volgde het voorbeeld van Marius Niculae en Gabriel Tamas, die eerder terugkeerden naar hun oude club Dinamo Boekarest. De 23-jarige international nam in 2003 afscheid voor een avontuur bij Ajax, dat mede door blessureleed uitliep op een teleurstelling.
Mitea zal met zijn nieuwe club dit seizoen nog wél te zien zijn op de Nederlandse velden. Dinamo Boekarest neemt het in de eerste ronde van de strijd om de UEFA Cup op tegen NEC.
quote:Aan de mislukte samenwerking tussen Luque en Ajax komt een einde. De Spaanse aanvaller maakt zich op voor een (tijdelijke) terugkeer naar Málaga.
'Ik had meer aanbiedingen van clubs uit onder andere Spanje', aldus Luque tegen Marca. Racing Santander was een gegadigde om hem van Ajax over te nemen. 'Maar mijn enige optie was Málaga. Ik ben blij terug te keren in de Spaanse competitie. Ik heb nog wat recht te zetten.'
Bij Ajax heeft Luque nimmer zijn prijskaartje kunnen waarmaken. Ook trainer Marco van Basten was niet overtuigd van de Spanjaard, die werd verbannen naar de Amsterdamse beloftes. Bij Málaga brak hij in het seizoen 1999/2000 door.
Ik denk dat het zo zal zijn dat de speler kiest: stel je krijgt 10000 euro per maand = 120 000 in een jaar. Zou jij dan je contract laten afkomen voor minder dan die 120k? Antwoord: Ja als je weet dat je ergens anders in die 12 maanden meer kan verdienen, en nee als je zeker weet dat je dat niet krijgt (denk bogarde - chelsea). In het geval van Perez is het zo dat die jongen graag wil voetballen en overtuigd (soms te) is van zijn kunnen. Hierdoor kan hij de gok genomen hebben om voor minder zijn contract af te laten kopen. Hij krijgt nu een x bedrag van het afkopen en 12 maanden salaris bij een ander...quote:Op maandag 1 september 2008 06:57 schreef versteegrob het volgende:
In verband met het afkopen van contracten.
Ik vraag me af wat de afweging is tussen wat de spelers willen laten vallen van hun resterende contract en een transfersom.
Stel een mitea, die als we er van uit gaan dat hij niet mocht spelen en dus geen premie krijgt, tot de volgende transfer periode 500 000 euro zou verdienen.
Zou hij dan zijn contract laten afkopen voor minder dan deze 500 000?
Er vanuit gaande dat hij eigenlijk dan 1 000 000 op een jaar zou kunnen verdienen. Zou het dan zijn van, ik ga niet hier maar 300 000 krijgen en het risico lopen dat ik bij een andere club maar de helft kan verdienen?
Dus moeten we misschien zoveel geven dat we uiteindelijk hem beter gewoon proberen te verkopen aan een kleine transfersom. Ik heb geen idee.
Daarom mijn vraag: Iemand enig idee hoe het zit met afkopen van contracten? Bedragen tov tijdsduur contract etc.
Lijkt me een interessant onderwerp om even dieper op in te gaan.
quote:Op maandag 1 september 2008 08:11 schreef Mangoworks2002 het volgende:
transferoverzichtje:
Nieuw
Darío Cvitanich (Banfield) Tot medio 2013
Kenneth Vermeer (Willem II) Was verhuurd
Miralem Sulejmani (SC Heerenveen) Tot medio 2013
Ismail Aissati (PSV) Tot medio 2012
Oleguer Presas (Barcelona) Tot medio 2011
Evander Sno (Celtic) Tot medio 2011
Weg
Erik Heijblok (De Graafschap) Tot medio 2011
Edgar Davids (Onbekend)
John Heitinga (Atlético Madrid) Tot medio 2013
Ismael Urzaíz (Onbekend)
Sammy Kufour (FC Khimki)
Jurgen Colin (Sporting Gijón) Tot medio 2009
Kenneth Perez (FC Twente) Tot medio 2010
Michael Krohn-Dehli (Brøndby IF )
Nicolae Mitea (Dinamo Boekarest )
Albert Luque (Malaga)
Rydell Poepon (Sparta)
Vito Wormgoor (onbekend)
Ze zijn wel wakker en beter de eerste wedstrijd dan de laatste wedstrijd. Nu kan je het nog inhalen dus op naar Roda!quote:Op maandag 1 september 2008 08:53 schreef HeatWave het volgende:
Zo, laat me raden, het is allemaal niet zo erg, het is maar de eerste wedstijd, men ziet Ajax toch nog als favoriet, en het kan een keertje gebeuren?
Redelijk samengevat?
quote:Op maandag 1 september 2008 01:42 schreef BonJovi het volgende:
VD Wiel in de basis de klasse druipt er vanaf
niet bepaald, lees het vorige topic maar eens terug.quote:Op maandag 1 september 2008 08:53 schreef HeatWave het volgende:
Zo, laat me raden, het is allemaal niet zo erg, het is maar de eerste wedstijd, men ziet Ajax toch nog als favoriet, en het kan een keertje gebeuren?
Redelijk samengevat?
Valt me nog mee dan, normaal loopt het na dit soort dingen altijd over van licht zwakzinnige positiviteitquote:Op maandag 1 september 2008 09:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
niet bepaald, lees het vorige topic maar eens terug.
nja, lijkt me niet dat er veel is om positief over te zijn at the moment. Maar het is ook niet zo dat het hele seizoen nu verloren is. Hopen dus maar dat de shock ze een duw in de goede richting (en opstelling) geeft.quote:Op maandag 1 september 2008 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Valt me nog mee dan, normaal loopt het na dit soort dingen altijd over van licht zwakzinnige positiviteit.
Ik bedoel tijdens de voorbereiding was het kut, maar toen was het nog van "als ze er tegen W2 maar staan" Maar ja, het is nog steeds kut.
Ik zeg ook niet dat het verloren is. Maar al jaren loopt men hier meteen te schuimbekken als je na zo'n resultaat kritisch bentquote:Op maandag 1 september 2008 10:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
nja, lijkt me niet dat er veel is om positief over te zijn at the moment. Maar het is ook niet zo dat het hele seizoen nu verloren is. Hopen dus maar dat de shock ze een duw in de goede richting (en opstelling) geeft.
Vooral ook omdat lekker met z'n allen trainen, iets wat Ajax op dit moment hard nodig heeft, er ook niet echt inzit. Al blijven Oleguer, Vertonghen en Vermaelen wel in Amsterdam. Silva misschien ook? Dan valt het eigenlijk alweer mee.quote:Op maandag 1 september 2008 10:22 schreef Blight het volgende:
Ik vind het wel extreem klote dat we nu meteen weer twee weken moeten wachten op de volgende wedstrijd. Oefen- en kwalificatie interlands zijn echt vreselijk.
Ik moet bekennen dat ik ook erg teleurgesteld was. Na alle positieve ontwikkelingen van de laatste maanden weer als vanouds twee tegendoelpunten incasseren tegen een club als Willem II is gewoon een enorme tegenvaller.quote:Op maandag 1 september 2008 10:23 schreef TAV74 het volgende:
mijn primaire reactie was dat het niet meer goed komt met de club, een dag later dacht ik er wel weer iets genuanceerder over
Nou er heeft zich gewoon niemand gemeld, niet zo moeilijk dan. Als ze een bod van Real naast zich neer hadden gelegd, dan verdienden ze een pluim. Nu is het gewoon mazzel, want ik denk dat ze hem voor een flinke zak geld wel hadden verkocht.quote:Op maandag 1 september 2008 10:00 schreef denthemen het volgende:
Pluim voor Ajax voor het weten te behouden van Huntelaar
ajax.nlquote:Ajax speelt eerste UEFA Cupduel uit
Amsterdam, 01 sep 2008
Ajax speelt zijn eerste wedstrijd in de UEFA Cup uit. In de eerste ronde spelen de Amsterdammers de heenwedstrijd op 18 september in Servië. De return op 2 oktober wordt gespeeld in de Amsterdam ArenA.
Het is nog niet bekend in welk stadion FK Boruc - Ajax wordt gespeeld. De speellocatie en de speeltijd worden begin deze tijd duidelijk. Ook het aanvangstijdstip van de return in Amsterdam wordt later bekend gemaakt.
Dat betekent meer financiele armslag om de eigen topspelers passende aanbiedingen te kunnen doen en om transfers mee te kunnen bekostigen.quote:Op maandag 1 september 2008 10:36 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, de schoonmaak is natuurlijk ook alleen maar gunstig voor de salariskosten, verder zie ik echt niet in wat het voordeel is voor de supporters.
Bedankt. De wedstrijd is dus omgedraait. Mooi, want dat was het eerste struikelblok. Nu hopen dat we in Belgrado spelen en ik ga daar wel even een kijkje nemen.quote:
Ja ok, maar dan gaat het eigenlijk nog op voor Luque, de rest is nou ook weer niet echt een mega kostenpost.quote:Op maandag 1 september 2008 10:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat betekent meer financiele armslag om de eigen topspelers passende aanbiedingen te kunnen doen en om transfers mee te kunnen bekostigen.
Luque steekt er inderdaad wel boven uitquote:Op maandag 1 september 2008 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan gaat het eigenlijk nog op voor Luque, de rest is nou ook weer niet echt een mega kostenpost.
En ik blijf erbij dat een Perez niet misstaat bij Ajax, hoe men er ook anders over denkt hier.
Als gelijkwaardige spelers qua positie en kwaliteiten zoals De Jong en Aissati al niet eens speeltijd kregen, wat had Perez dan nog kunnen toevoegen?quote:Op maandag 1 september 2008 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan gaat het eigenlijk nog op voor Luque, de rest is nou ook weer niet echt een mega kostenpost.
En ik blijf erbij dat een Perez niet misstaat bij Ajax, hoe men er ook anders over denkt hier.
Ja, als... Willem II hoor je gewoon te overklassen. Dat jij het nog niet eens ontzettend zwak vond, ligt denk ik meer aan dat het vertoonde spel na talloze dramatische seizoenen begint te wennen. We hebben nauwelijks echte kansen gecreëerd en met name de (vrijwel gehele) tweede helft was Willem II gewoon sterker. Bij de tweede goal zag de verdediging er echt dra-ma-tisch uit en ook de corner waaruit de eerste goal viel werd erg zwak verdedigd.quote:Op maandag 1 september 2008 10:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als gelijkwaardige spelers qua positie en kwaliteiten zoals De Jong en Aissati al niet eens speeltijd kregen, wat had Perez dan nog kunnen toevoegen?
Overigens vond ik het voetballend en verdedigend nog niet eens ontzettend zwak. Je verliest wel weer op mentaliteit, en dat de bal gewoon echt de goede kant op rolt bij Willem II. Doet Suarez twee keer wat ie vorig seizoen wel had gedaan, stonden we nu juichend op het Leidse.
'Hoor je gewoon te overklassen' ... Nou, de laatste keer dat Ajax een team volledig dol draaide met 70+ balbezit, talloze kansen en totaal geen tegenstand is toch alweer een behoorlijke poos geleden. Dat is hetzelfde zeggen dat Nederland uit bij Albanie, Andorra en Macedonie standaard met minimaal 0-4 moet winnen - dat gebeurt ook amper meer.quote:Op maandag 1 september 2008 11:07 schreef Devz het volgende:
[..]
Ja, als... Willem II hoor je gewoon te overklassen. Dat jij het nog niet eens ontzettend zwak vond, ligt denk ik meer aan dat het vertoonde spel na talloze dramatische seizoenen begint te wennen. We hebben nauwelijks echte kansen gecreëerd en met name de (vrijwel gehele) tweede helft was Willem II gewoon sterker. Bij de tweede goal zag de verdediging er echt dra-ma-tisch uit en ook de corner waaruit de eerste goal viel werd erg zwak verdedigd.
Maar ik vind het knap dat sommige mensen toch altijd weer iets positiefs uit zo'n wedstrijd kunnen halen. Het is niet zo dat ik ons nu meteen kansloos acht, maar afgaande op het afgelopen weekend ben ik bang dat psv een wel heel makkelijk seizoen tegemoet gaat. Hopelijk zit ik er volledig naast..
Waar stuk. Beetje forum-niveau (volgens mij is dit zeer uitgebreid besproken hier) maar daarom niet minder waar.quote:Op maandag 1 september 2008 11:14 schreef versteegrob het volgende:
Een goed begin is het halve werk...
........
ja en nee. ja, want je kunt niet verwachten dat ze alle ploegen even oprollen. Nee want we willen minimaal Europese supbtop zijn en dan mag je gewoon niet in serieuze problemen komen tegen een ploeg als WII op zo'n belangrijk moment. Er is echt geen premier league club te vinden die WII niet opgerold zou hebben, en dan doel ik dus niet alleen op de topclubs daar.quote:Op maandag 1 september 2008 11:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
'Hoor je gewoon te overklassen' ... Nou, de laatste keer dat Ajax een team volledig dol draaide met 70+ balbezit, talloze kansen en totaal geen tegenstand is toch alweer een behoorlijke poos geleden. Dat is hetzelfde zeggen dat Nederland uit bij Albanie, Andorra en Macedonie standaard met minimaal 0-4 moet winnen - dat gebeurt ook amper meer.
Een behoorlijke poos geleden inderdaad, daarom zeg ik ook dat dit niveau langzaam maar zeker begint te wennen. Ik ben niet eens verbaasd meer dat we van Willem II verliezen, en om heel eerlijk te zijn ben ik er ook steeds minder erg en lang ziek van. Het went, en dat vind ik niet echt een goed teken...quote:Op maandag 1 september 2008 11:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
'Hoor je gewoon te overklassen' ... Nou, de laatste keer dat Ajax een team volledig dol draaide met 70+ balbezit, talloze kansen en totaal geen tegenstand is toch alweer een behoorlijke poos geleden. Dat is hetzelfde zeggen dat Nederland uit bij Albanie, Andorra en Macedonie standaard met minimaal 0-4 moet winnen - dat gebeurt ook amper meer.
Dat zie ik ook wel somber in. Ik schrok een beetje van het interview van Aissatti.quote:Op maandag 1 september 2008 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik heb juist nog het minste vertrouwen in het motiveren door MvB. Dat de spelers kunnen voetballen geloof ik wel....
Ik heb dat niet gezien en kan het nu ook niet kijken omdat ik op het werk ben, maar; wat werd er gezegd?quote:Op maandag 1 september 2008 11:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat zie ik ook wel somber in. Ik schrok een beetje van het interview van Aissatti.
Echt niet, de spelers gaan gelijk weg voor het Nederlands Eftal, kut kwalificaties!quote:Op maandag 1 september 2008 11:36 schreef Devz het volgende:
[..]
Gelukkig heeft MvB nu twee weken om dingen recht te zetten, ik hoop dat die tijd voldoende is.
Dat hij nog nauwelijks met Van Basten heeft gesproken.quote:Op maandag 1 september 2008 11:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gezien en kan het nu ook niet kijken omdat ik op het werk ben, maar; wat werd er gezegd?
Van Basten schijnt niet te praten met spelers, maar ook van Van 'T Schip en Witschge kreeg hij nu niet echt instructies. Het was meer van "hier heb je een Ajax-shirt, succes".quote:Op maandag 1 september 2008 11:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gezien en kan het nu ook niet kijken omdat ik op het werk ben, maar; wat werd er gezegd?
quote:Op maandag 1 september 2008 11:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Van Basten schijnt niet te praten met spelers, maar ook van Van 'T Schip en Witschge kreeg hij nu niet echt instructies. Het was meer van "hier heb je een Ajax-shirt, succes".
quote:Op maandag 1 september 2008 12:02 schreef TAV74 het volgende:
Ik zie in F. de Boer sowieso de toekomstig Ajax trainer.
was al begonnen, 4 jaar terugquote:Op maandag 1 september 2008 12:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gaat het gekanker op Van Basten nu al beginnen..
Waarom niet, ik kan niet vroeg genoeg weer gelijk krijgen, zoals altijdquote:Op maandag 1 september 2008 12:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik denk dat je hier in liever ongelijk krijgt?quote:Op maandag 1 september 2008 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom niet, ik kan niet vroeg genoeg weer gelijk krijgen, zoals altijd.
Dan toch liever een Cocu, zo kan het ook he maar op naar Roda. Dan speelt Ajax thuis dat moet toch wat extra motivatie/stimulans geven. 3 punten forza!quote:Op maandag 1 september 2008 11:57 schreef kevin6188 het volgende:
Heb Van Basten tijdens de wedstrijd ook amper aan de zijlijn zien staan om instructies te geven. Kon het niet helemaal goed zien, maar dat gevoel had ik. Als je dan zo'n Frank de Boer ziet gisteren in de reportage van de A1 tegen PSV.
Ja, dat wil ik al jarenquote:Op maandag 1 september 2008 12:12 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier in liever ongelijk krijgt?
Nee die mening deel ik met je. Bang dat Ajax een chronisch gebrek aan creativiteit gaat ontberen dit seizoenquote:Op maandag 1 september 2008 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, met Aissiti zou je meer creativiteit moeten hebben, maar die zal wel weer iets beijdehands gezegd hebben ofzoquote:Op maandag 1 september 2008 12:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee die mening deel ik met je. Bang dat Ajax een chronisch gebrek aan creativiteit gaat ontberen dit seizoen.
Sja, opzich is het zo, alleen PSV wint dan wel weer gewoon.... en om die in NL nou geen topper te noemen.quote:Op maandag 1 september 2008 12:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Barca verliest van promovendus, Real verliest van deportivo, Milan verliest van Bologna, Inter speelt gelijk tegen Sampdoria, Manchester united speelde gelijk tegen Newcastle Echte toppers verliezen of spelen gelijk de eerste ronde!
Dus jij wil hiermee beweren dat Feyenoord een echte topper is?quote:Op maandag 1 september 2008 12:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Barca verliest van promovendus, Real verliest van deportivo, Milan verliest van Bologna, Inter speelt gelijk tegen Sampdoria, Manchester united speelde gelijk tegen Newcastle Echte toppers verliezen of spelen gelijk de eerste ronde!
Jep klopt, toch is er gewoon nog helemaal niks aan de hand, behalve dat we een paar rare keuzes hebben gezien van v Basten die mij toch wel verraste.quote:Op maandag 1 september 2008 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, opzich is het zo, alleen PSV wint dan wel weer gewoon.... en om die in NL nou geen topper te noemen.
Zie jij Feyenoord in dat rijtje staan?quote:Op maandag 1 september 2008 12:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dus jij wil hiermee beweren dat Feyenoord een echte topper is?
Nope. En Ajax ook niet.quote:Op maandag 1 september 2008 12:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zie jij Feyenoord in dat rijtje staan?
Hij heeft z'n autisme al lang en breed bewezen. Kan totaal niet met persoonlijkheden omgaan. En nu blijkt dat hij niet eens met z'n nieuwe talenten spreekt.quote:Op maandag 1 september 2008 12:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar jij vind het ook niet logisch dat aangezien dit het Ajaxtopic is, dit enigzins bedoelt is met Ajax in het achterhoofd?quote:
Geloof je altijd direct wat mensen zeggen? Ik zeg niet dat het 100% onwaar is, maar dit soort verhalen zijn altijd zo ontzettend eenzijdig.quote:Op maandag 1 september 2008 12:30 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Hij heeft z'n autisme al lang en breed bewezen. Kan totaal niet met persoonlijkheden omgaan. En nu blijkt dat hij niet eens met z'n nieuwe talenten spreekt.
Dan moet je trainer van FC Biggekerke worden. In de top krijg je te maken met vedettes en daar moet je maar mee leren omgaan. Wegsturen is niet alleen de makkelijkste weg, maar ook de domste.quote:Op maandag 1 september 2008 13:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik heb liever jongens die naar de trainer luisteren dan jongens die het zelf beter denken te weten, daar heb je ook geen fuck aan.
Biggekerkequote:Op maandag 1 september 2008 13:13 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dan moet je trainer van FC Biggekerke worden. In de top krijg je te maken met vedettes en daar moet je maar mee leren omgaan. Wegsturen is niet alleen de makkelijkste weg, maar ook de domste.
Noem eens een vedette bij Ajax.quote:Op maandag 1 september 2008 13:13 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dan moet je trainer van FC Biggekerke worden. In de top krijg je te maken met vedettes en daar moet je maar mee leren omgaan. Wegsturen is niet alleen de makkelijkste weg, maar ook de domste.
Volgend seizoen zijn Huntelaar, Suarez e.a. gewoon weg waarschijnlijk.quote:Op maandag 1 september 2008 13:33 schreef sjimz het volgende:
Volgend seizoen ga ik ook aan de seizoenskaart!
Nog steeds genoeg reden om eindelijk na tig jaar een seizoenskaart te kunnen hebbenquote:Op maandag 1 september 2008 13:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgend seizoen zijn Huntelaar, Suarez e.a. gewoon weg waarschijnlijk.
Welk vak heeft je voorkeur?quote:Op maandag 1 september 2008 13:33 schreef sjimz het volgende:
Boeiend. Je komt toch voor Ajax?quote:Op maandag 1 september 2008 13:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
En jongens als Sneijder, vd Sar, Robben, Cocu, vd Vaart en Heitinga zijn voetvegen die niet voor zichzelf op kunnen komen?quote:Op maandag 1 september 2008 13:07 schreef BertMaalderink het volgende:
Ja, dat zijn dan ook geen persoonlijkheden
Het is niet voor niets zo dat het steeds mis gaat bij spelers als Van Bommel, Van Nistelrooy, Perez, Seedorf...belangrijke spelers met veel ervaring, wijsheid en een eigen mening. Daar houdt Van Basten niet van. Terwijl een topcoach juist met persoonlijkheden om moet kunnen gaan. Hoe denkt hij anders ooit een Real Madrid of Milan te kunnen trainen?
Ja? Und? Kluivert en Seedorf zijn er ook niet meer.quote:Op maandag 1 september 2008 13:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Moet je die van mij hebben?quote:Op maandag 1 september 2008 13:33 schreef sjimz het volgende:
Ajax publiek, Ajax publiek........quote:
Ik had het over topvoetbal in het algemeen. Ik neem aan dat Van Basten ooit bij Milan, Barca of Madrid wil gaan coachen? Nou, dan wens ik hem veel succes.quote:
Was maar een geintje hoorquote:
Ik heb totaal geen zin in een thuiswedstrijd, saaie troepquote:Op maandag 1 september 2008 13:50 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Was maar een geintje hoorIk heb wel weer zin in een thuiswedstrijd ondanks het drama in tilburg. Alleen klote dat er weer zo'n interland weekend tussen zit.
Ik ga er 1 in december halen, dat kan toch voor een half seizoen?quote:Op maandag 1 september 2008 13:33 schreef sjimz het volgende:
Is dat leuk kijken naar een leeg veld?quote:Op maandag 1 september 2008 13:53 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Ik ga er 1 in december halen, dat kan toch voor een half seizoen?
Voorkeur lange seizoen, liefste 1ste ring maar dat mag pas in het 2e jaar he?
Anyway volgende week ben ik erbij, heb de echt zin in! Eerste thuis shirt, eerste overwinning en goals van Huntelaar
Ik zou niet te veel van Ajax verwachten volgende weekquote:Op maandag 1 september 2008 13:53 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Anyway volgende week ben ik erbij, heb de echt zin in! Eerste thuis shirt, eerste overwinning en goals van Huntelaar
Nou, verliezen zullen ze niet!quote:Op maandag 1 september 2008 13:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou niet te veel van Ajax verwachten volgende week.
Gast, blijf van die shit af...quote:Op maandag 1 september 2008 13:53 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Ik ga er 1 in december halen, dat kan toch voor een half seizoen?
Voorkeur lange seizoen, liefste 1ste ring maar dat mag pas in het 2e jaar he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |