Welke wedstrijd was er dan goed in de voorbereiding? Misschien die helft tegen Arsenal maar dat was het dan ook wel.quote:Op maandag 1 september 2008 00:45 schreef toma het volgende:
[..]
ik snap dat je graag conclusies trekt na 1 slechte wedstrijd van Ajax. Maar je bent nog te voorbarig.
Wedden dat je in de voorrondens op het EK op het puntje van je stoel heb zitten juichen.quote:Op maandag 1 september 2008 00:48 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Welke wedstrijd was er dan goed in de voorbereiding? Misschien die helft tegen Arsenal maar dat was het dan ook wel.
Ik kan nog geen stijgende lijn ontdekken, eigenlijk exact hetzelfde dus als bij het NL elftal. En dat in een periode over 4 jaar. Het is wat dat betreft weer een herhaling van zetten. Ik denk alleen dat Ajax wel wat ambitieuzer is dan de KNVB, dus MvB zal geen 4 jaar gaan krijgen.
Kut voor hem.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Colin geblesseed geraakt tijdens de warming-up bij z'n debuut.
Als je niet objectief kunt oordelen moet je dat ook niet proberen. Je kunt van Basten pas vanaf gisteren beoordelen want een voorbereiding zegt niets. Nogmaals is het dan te voorbarig om NU al conclusies te gaan trekken.quote:Op maandag 1 september 2008 00:48 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Welke wedstrijd was er dan goed in de voorbereiding? Misschien die helft tegen Arsenal maar dat was het dan ook wel.
Ik kan nog geen stijgende lijn ontdekken, eigenlijk exact hetzelfde dus als bij het NL elftal. En dat in een periode over 4 jaar. Het is wat dat betreft weer een herhaling van zetten. Ik denk alleen dat Ajax wel wat ambitieuzer is dan de KNVB, dus MvB zal geen 4 jaar gaan krijgen.
Wat is dit voor fucking bullshit?quote:Op maandag 1 september 2008 00:48 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Je vergeet nog de verkochte wedstrijd tegen Vitessequote:Op maandag 1 september 2008 00:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zelf al 4 jaar lang kampioen van de armoede met dat ziekenhuisvoetbal, maar dat maakt natuurlijk niks uit. Lig dan ook niet zo te janken.
Ik heb geen oefenwedstrijden gezien dus geen idee, beantwoord jij mijn vraag eens. Hoeveel heb jij er gezien?quote:Op maandag 1 september 2008 00:53 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Waarom wordt de vraag ontweken i.p.v. beantwoordt?
Ik hap maar ff:quote:Op maandag 1 september 2008 00:54 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je vergeet nog de verkochte wedstrijd tegen Vitesse
3, A'dam toernooi, Japie Stam wedstrijd en die tegen die Spaanse tegenstander die gedegradeert was (die ze verloren met 2-1 dacht ik)quote:Op maandag 1 september 2008 00:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik heb geen oefenwedstrijden gezien dus geen idee, beantwoord jij mijn vraag eens. Hoeveel heb jij er gezien?
Het klopt ook dat Ajax niet veel goede wedstrijden heeft gespeeld in de voorbereiding maar dat moet je niet al te serieus nemen. Maar zolang jij niet objectief kunt zijn zie ik geen reden om jou serieus te nemen.quote:Op maandag 1 september 2008 00:53 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Waarom wordt de vraag ontweken i.p.v. beantwoordt?
En dan noemen ze ons Ajacieden arrogant.quote:Op maandag 1 september 2008 00:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Ajax verliest van een laagvlieger en op eens duiken hier users op die je nooit eerder hebt gezien.
Als PSV kampioen van de armoede is geweest al die jaren, dan is het natuurlijk wel extra treurig dat Ajax geen kampioen heeft kunnen wordenquote:Op maandag 1 september 2008 00:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat is dit voor fucking bullshit?De voorbereiding is gespeeld met spelertjes als Colin, Delorge, Rommedahl, Luque en Leonardo in de spits. Fuck off zeg, met je gezanik.
Van Basten is 4 jaar lang afgezeken door vooral eihoven, omdat er geen stijgende lijn was te zien en omdat er gewonnen werd met slecht voetbal. Zelf al 4 jaar lang kampioen van de armoede met dat ziekenhuisvoetbal, maar dat maakt natuurlijk niks uit. Lig dan ook niet zo te janken.
en het kapitaal moet op het veld staanquote:Op maandag 1 september 2008 00:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
De bal moet rollen, net als geld...
Oh ik vergeet geen een verkochte wedstrijd na zaterdagavond. Dickohquote:Op maandag 1 september 2008 00:54 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je vergeet nog de verkochte wedstrijd tegen Vitesse
Advocaat minder materiaal?quote:Op maandag 1 september 2008 01:00 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Objectiviteit is een loos begrip. Iedereen heeft een bril op net als jij en ik. Het is toch gewoon een feit dat Van Basten weinig gepresteerd heeft bij NL. Advocaat presteerde nog meer met NL elftal zelfs met wat ietsje minder materiaal. Maar goed, dat is dan ook een betere coach bijvoorbeeld dan Van Basten.
Mooi discussie gesloten. Veel 'plezier' nog met die kut coach, wij (PSV'ers) zullen het in ieder geval wel hebben.quote:Op maandag 1 september 2008 01:02 schreef _Mike_ het volgende:
Oke Van Basten is een kut coach jij wint.
Doei he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |