Komt vooral door de verdediging, die kunnen niet opbouwen. Hopelijk stopt Van Basten met de viermansverdediging.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:27 schreef Roycoooooo het volgende:
Mooi dat Luque weg gaat, scheelt weer in salariskosten!
Slecht voetbal tegen Willem 2 hoor, zat weinig tot helemaal niks geen voetbal in. Baart me toch wel een beetje zorgen...
Spreek voor jezelf... 1 wedstrijd verliezen is niets over 34 wedstrijden. Je verliest er altijd wel een paar, waarom niet de eerste (heb je dat weer gehad).quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:19 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
Ik vind de nederlaag toch wel wat belangrijker hoor. En ik weet zeker dat ik niet de enige ben. Elke ajacied (behalve de mensen die hem echt kenden) vindt het kutter dat we verloren hebben dan dat Bobby in het ziekenhuis ligt.
Ja want 1 wedstrijden verliezen terwijl we er nog 33 over hebben is belangrijker dan de toestand van een geweldige clubman/persoonquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:19 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
Ik vind de nederlaag toch wel wat belangrijker hoor. En ik weet zeker dat ik niet de enige ben. Elke ajacied (behalve de mensen die hem echt kenden) vindt het kutter dat we verloren hebben dan dat Bobby in het ziekenhuis ligt.
Mwah, weet ik niet. Vermaelen heeft een goede pass in de poten, evenals Vertonghen met zijn openingen over lange afstand! Silva vaak via een combinatie... Oleguer vaak tikkie terug naar Vermaelen..quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Komt vooral door de verdediging, die kunnen niet opbouwen. Hopelijk stopt Van Basten met de viermansverdediging.
Vermaelen is een ramp aan de bal, zo onzeker als wat. Ik zie die goede pass niet in ieder geval.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mwah, weet ik niet. Vermaelen heeft een goede pass in de poten, evenals Vertonghen met zijn openingen over lange afstand! Silva vaak via een combinatie... Oleguer vaak tikkie terug naar Vermaelen..
Zegt trouwens genoeg over jouw clubgevoel.. precies wat de anderen zeggen hier.. verliezen zal heus niet 1x per seizoen voorkomen.. een icoon die zo ziek opgenomen wordt is wel iets erger..quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:19 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
Misschien gisteren niet maar hij kan t wel!quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Vermaelen is een ramp aan de bal, zo onzeker als wat. Ik zie die goede pass niet in ieder geval.
Vertonghen speelde gisteren bijna alle ballen terug op Stekelenburg, als hij Emanuelson had geheten dan had hij bakken kritiek gekregen...
quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Colin geblesseed geraakt tijdens de warming-up bij z'n debuut.
En Real ook als het zo doorgaatquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:00 schreef Rnnz het volgende:
Een troost, titelkandidaten als AC Milan en Barcelona verliezen hun eerste wedstrijd ook. Misschien heeft God het zo gewild.![]()
Lopoquote:
Onzinquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:19 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
Ik hoop dat je begrijpt dat je beter niet voor elke ajacied kan spreken...quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:19 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
Nouja heerst, je ziet duidelijk dat Vermaelen tegen een andere speler van Ajax aan botst en daarom eigenlijk al te laat is om het kopduel met Demouge aan te gaan.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:56 schreef El-Salvador het volgende:
Zie je de beelden bij Studio Voetbal, doet het weer pijn. Een beperkte speler als Demouge die Vermaelen keihard heerst.
Bobby
ik ook, ik verheug me nu alweer op morgenochtendquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:31 schreef toma het volgende:
[..]
altijd leuk dat dollen. Dat doe ik met mn collega (kakkerlak) ook altijd.
Hij was zeer netjes vond ik!quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:24 schreef _Mike_ het volgende:
Groenendijk heeft opeens een grote bek hoor
Wat zei hij danquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:24 schreef _Mike_ het volgende:
Joh het viel me al op... we zijn dus niet de enige losers..quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:58 schreef Longmen het volgende:
Ach in Europa verliezen alle topclubs dit weekend!
Stel je niet aan man..quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:24 schreef _Mike_ het volgende:
Triest inderdaad.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:56 schreef El-Salvador het volgende:
Een beperkte speler als Demouge die Vermaelen keihard heerst.
En dan? Ben benieuwd wat jij zou veranderen dan.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Komt vooral door de verdediging, die kunnen niet opbouwen. Hopelijk stopt Van Basten met de viermansverdediging.
Vermaelen heeft het altijd moeilijk tegen teams met een lange sterke spits. Sibon, N kufo scoren regelmatig tegen Ajax.quote:Op maandag 1 september 2008 00:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Triest inderdaad.
Stekelenburg zag er ook niet al te best uit bij die goal. Die doet z'n vuistjes naar voren en hoopt dat het goed komt ofzo.
Zorg er dan voor dat er eerder gestoord wordt en niet pas bij de aanvallers..quote:Op maandag 1 september 2008 00:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Vermaelen heeft het altijd moeilijk tegen teams met een lange sterke spits. Sibon, N kufo scoren regelmatig tegen Ajax.
Als je er voor moet zorgen dat er geen lange bal meer gehanteerd kan worden bij de tegenstander moet je wel heeeeel erg goed zijn.quote:Op maandag 1 september 2008 00:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Zorg er dan voor dat er eerder gestoord wordt en niet pas bij de aanvallers..
Wat ik dus zou willen is een speler die de opbouw op zich neemt. Iemand die gewoon niet bang is en van achteruit gewoon brutaal richting middenveld durft te lopen met de bal aan voet, als het ware.quote:Op maandag 1 september 2008 00:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
En dan? Ben benieuwd wat jij zou veranderen dan.
Wielaert... Heitinga...quote:Op maandag 1 september 2008 00:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat ik dus zou willen is een speler die de opbouw op zich neemt. Iemand die gewoon niet bang is en van achteruit gewoon brutaal richting middenveld durft te lopen met de bal aan voet, als het ware.
Van der Wiel heeft dat wel in zich, maar mijn favoriet is sinds de voorbereiding Vurnon Anita.
Alleen kun je Anita niet in de verdediging zetten, want hij is slechts anderhalve meter hoog. Beetje jammer is dat...
ik snap dat je graag conclusies trekt na 1 slechte wedstrijd van Ajax. Maar je bent nog te voorbarig.quote:Op maandag 1 september 2008 00:39 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Het "leuke" voor de PSV'er is dat bij Ajax op hoog niveau er een aanschakeling van foute plaats vindt. Nu staat er weer een technische staf voor de groep die geen ene drol heeft gepresteerd op 'coaching' gebied. Het enige wat Van Basten bij Oranje heeft laten zien dat je door middel van het parasiteren op individuele klasse nog wel een paar resultaatjes kunt halen.Van Basten krijgt zelfs een hoop macht binnen Ajax. Wellicht vanwege zijn 'gewezen management kwaliteiten'.
Ajax kan over 2 jaar weer schoon schip maken, contract Van Basten afkopen en weer opnieuw beginnen. Ik snap echt niet dat Ajax niet gewoon een fatsoenlijke trainer aanstelt. Ook zie ik niet dat Van Basten door sommige als coach op handen wordt gedragen (blinde clubliefde?).
Deze uitspraak zet ik eventjes apart, om hem op het einde van het seizoen nog eens te quoten.quote:Op maandag 1 september 2008 00:39 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Het "leuke" voor de PSV'er is dat bij Ajax op hoog niveau er een aanschakeling van foute plaats vindt. Nu staat er weer een technische staf voor de groep die geen ene drol heeft gepresteerd op 'coaching' gebied. Het enige wat Van Basten bij Oranje heeft laten zien dat je door middel van het parasiteren op individuele klasse nog wel een paar resultaatjes kunt halen.Van Basten krijgt zelfs een hoop macht binnen Ajax. Wellicht vanwege zijn 'gewezen management kwaliteiten'.
Ajax kan over 2 jaar weer schoon schip maken, contract Van Basten afkopen en weer opnieuw beginnen. Ik snap echt niet dat Ajax niet gewoon een fatsoenlijke trainer aanstelt. Ook zie ik niet dat Van Basten door sommige als coach op handen wordt gedragen (blinde clubliefde?).
Bedankt voor je inbreng na 1 wedstrijdquote:Op maandag 1 september 2008 00:39 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |