quote:
Gisteren redelijk druk gehad, vandaag nog niet veel gedaan omdat ik nog niet zo lang thuis ben van werk.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:37 schreef borisz het volgende:
En sjimz bevalt het je eerste 'echte' weekend blauw ?
Morgen begint het oh zo zware studentenlevenquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:36 schreef sjimz het volgende:
Mijn laatste dubbel blauwe dag zit erop!
quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:38 schreef Ole het volgende:
[..]
Morgen begint het oh zo zware studentenleven
Vanavond afscheidsborrel?quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:36 schreef sjimz het volgende:
Mijn laatste dubbel blauwe dag zit erop!
Nu de voetbalcompetitie weer begonnen is, kan VBL groter gaan worden dan KLBquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gisteren redelijk druk gehad, vandaag nog niet veel gedaan omdat ik nog niet zo lang thuis ben van werk.
En terecht. Stelletje azijnzeikersquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Nu de voetbalcompetitie weer begonnen is, kan VBL groter gaan worden dan KLB.
Heb er ooit een topic over geopendquote:
Ik heb er net twee opquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoezo is er nou weer een heel subforum over Can't Buy Me Love? Heeft Fok een sponsorcontract ofzo?
Snap jij het dan? Heb nog nooit van dat hele programma gehoord.quote:
Opvolger van DGK, zegt genoeg.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Snap jij het dan? Heb nog nooit van dat hele programma gehoord.
Ah ok, dan heb ik het wel terecht uit mijn AT's gemikt.quote:
Ik snap het ook nietquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Snap jij het dan? Heb nog nooit van dat hele programma gehoord.
En niks van te zien.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:53 schreef Suijk het volgende:
Wereldkampioenschap Triatlon was leuk. Wat een prestaties...
Het was live op Omroep Flevoland, maarja, wie kijkt daar naar. Yvonne van Vlerken (WR houder) is als 3e geëindigd bij de vrouwen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
En niks van te zien.
Ze zenden liever de saaie Vuelta uit.
Trouwnes ook jammer dat de hele triatlon geen Olympische discipline is.
Dít moet een grap zijn?quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoezo is er nou weer een heel subforum over Can't Buy Me Love? Heeft Fok een sponsorcontract ofzo?
Ik zie hem er ook bij staan? Wat is het eigenlijk?quote:
FUck hè zeg. Iets over singles en neuken voor geld komt altijd in de voorstukjes voor ofzoquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zie hem er ook bij staan? Wat is het eigenlijk?
Dat je het overleefd hebtquote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:22 schreef SCH het volgende:
Hele Heerenveenvak: "Waar is Yolanthe nou........"
Zeker.. heerlijk gewoon lekker 1 uurtje voetballen, geen gezeur en andere rare dingenquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:51 schreef SCH het volgende:
Heerlijk weerzien met Studio Sport
Mooie uitslagen ook
Hoe zie je dat?quote:Op maandag 1 september 2008 00:16 schreef borisz het volgende:
Ik heb drie notes, ik dacht dat de teller nog op twee stond
quote:Op maandag 1 september 2008 08:43 schreef Suijk het volgende:
Gevonden. Ik heb er 6. Volgens mij waren het er 5 toen ik zelf moderator was ofzo.
quote:Op maandag 1 september 2008 09:12 schreef RayMania het volgende:
Mag ik even klagen op al die studenten?.
Mijn god, vreselijk. M'n fiets is nog niet gefixt, dus moest een keertje met de 12. Vre-se-lijk, leek wel China.
sjimz; we gaan straks samen fietsen.
Is dat wel correct Nederlands? Is het niet 'klagen over studenten'?quote:Op maandag 1 september 2008 09:12 schreef RayMania het volgende:
Arbeiderquote:Op maandag 1 september 2008 09:12 schreef RayMania het volgende:
Mijn god, vreselijk. M'n fiets is nog niet gefixt, dus moest een keertje met de 12. Vre-se-lijk, leek wel China.
Op een universiteit wel veel beterquote:
Dank voor de brugquote:Op maandag 1 september 2008 10:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Op een universiteit wel veel beter.
Ik moet nog ergens even een fiets vandaan zien te halen!quote:Op maandag 1 september 2008 09:12 schreef RayMania het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2008 12:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je hebt toch wel nog contacten binnen het korps om een fiets te regelen? Of werkt dat niet zo?.
Ik ken nog wel wat junkies jaquote:Op maandag 1 september 2008 12:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je hebt toch wel nog contacten binnen het korps om een fiets te regelen? Of werkt dat niet zo?.
Aangezien ik toch geen NSBer meer ben, welk nummer zoek je?quote:Op maandag 1 september 2008 12:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Nice Sien.
Zeg, ik weet dat het verboden is hoor, maar ik ben al zolang op zoek naar een nummer. Er zit hier vast wel iemand die heel goed is in onbekende nummers zoeken.
Zeg maar welk nummerquote:Op maandag 1 september 2008 12:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Nice Sien.
Zeg, ik weet dat het verboden is hoor, maar ik ben al zolang op zoek naar een nummer. Er zit hier vast wel iemand die heel goed is in onbekende nummers zoeken.
http://video.google.nl/videosearch?q=Jazz+Berri+-+Jazz+Berri+Eyes&sitesearch=#quote:Op maandag 1 september 2008 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Jazz Berri - Jazz Berri Eyes
http://www.discogs.com/release/819352
Duidelijkquote:
Ik wil je wel van de hatelijke 0 af helpen hoorquote:Op maandag 1 september 2008 14:00 schreef Grulez het volgende:
Hoeveel notes hebben jullie?
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Ik nul
jajajajaj!quote:Op maandag 1 september 2008 15:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wil je wel van de hatelijke 0 af helpen hoor
Goed hoor.quote:Op maandag 1 september 2008 15:47 schreef Suijk het volgende:
Hoe bevalt het studentenleven, Sjimz?
Die zinquote:Op maandag 1 september 2008 15:52 schreef Suijk het volgende:
Hehe, succes ermee in ieder geval.
VBL trouwens genoemd in het hippe bright.nlhttp://www.bright.nl/eredivisie-streams-kosten-zes-euro-per-duel
quote:Op Fok.nl reageren voetbalfans boos, met de bekende emoticons met hamertjes die zichzelf slaan.
PM em maar ff, want ik ga er geen 4,50 E. voor dokkenquote:Op maandag 1 september 2008 16:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik dat je de note ziet![]()
Ajoh ze weten van wie het komt.quote:Op maandag 1 september 2008 16:40 schreef EnGCatjuh het volgende:Middag!
Eerste collegedag goed begonnen door meteen een biggetje open te harken met mn scalpel. Zijn gastro-intestinale systeem ligt inmiddels in de prullenbak. Verder nog een middagje Plant 2, maar dat stelt - nu nu - weinig voor. Alleen heb ik met mijn groep als enige komende vrijdagmiddag practicum
En ik heb 2 notes. Had verwacht dat ik er wel wat meer had, gezien mijn soms opruiende teksten
Ook die van 17-08-2008?quote:Op maandag 1 september 2008 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
34. Maar ik weet ze bijna allemaal al.
quote:Note gezet door dndiek op 03-05-2007 00:54 - delete
Oow Eindhoven,
Is wonderful,
En aan het eind van het seizoen weer overvol,
Het stratumseind,
En stadhuisplein,
Het kampioensfeest zal weer in het zuiden zijn!
![]()
quote:Note gezet door SaintOfKillers op 20-01-2007 19:47 - delete
Wil mij niet vertellen wat nr. 48 is
Van wie dan?quote:
Heb ik in de afgelopen tijd een note gehadquote:
Wat is dat nou weer voor een aantijging hee.quote:Op maandag 1 september 2008 17:12 schreef Grulez het volgende:
Ik verwacht dat Vaduz er meer dan 50 heeft, de schavuit.
Kijk eens wat voor klere-notes je zelf zet.... Hoezo ben je aan het lekkenquote:
ben ook blij dat het weer begonnen is.quote:
Twee jaar mod, dat zijn zo'n 700+ dagen. Toch wel elke dag notes die je plaatst, soms erg veel tijdens wedstrijden. Ik schat zo'n 5000+ gezette notesquote:Op maandag 1 september 2008 19:35 schreef dndiek het volgende:![]()
[..]
Kijk eens wat voor klere-notes je zelf zet.... Hoezo ben je aan het lekken?
ik schijn er 2 te hebben... ben benieuwd, maar heb er geen 4,50 voor over !quote:Op maandag 1 september 2008 14:00 schreef Grulez het volgende:
Hoeveel notes hebben jullie?
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Ik nul
quote:Op maandag 1 september 2008 22:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Avond! Rondje van mij!
Vertel!quote:Op maandag 1 september 2008 22:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Avond! Rondje van mij!
Open er een topic over zou ik zeggenquote:Op maandag 1 september 2008 22:13 schreef Spockjuh_ het volgende:
als een contract van een speler na 1 september wordt ontbonden, wat dan? kan die speler dan zonder problemen naar een BVO of moet hij wachten tot de volgende transferperiode? wie helpt mij met dit dilemma..
Yepz, sinds een half jaartje! Best leuk eigenlijk! Haha!quote:Op maandag 1 september 2008 22:14 schreef Suijk het volgende:
U golft?
Doe dan maar een Dom Perignon '69.
Typisch gevalletje voor Het kleine VBL-Vraagbaak-topicquote:Op maandag 1 september 2008 22:13 schreef Spockjuh_ het volgende:
als een contract van een speler na 1 september wordt ontbonden, wat dan? kan die speler dan zonder problemen naar een BVO of moet hij wachten tot de volgende transferperiode? wie helpt mij met dit dilemma..
nog vakantieplannen?quote:Op maandag 1 september 2008 22:12 schreef FrankyMcG het volgende:
1. GVB behaald
2. De kat van mijn ex (en dus ook deels van mij) was weggelopen, is een huiskat, en is na een week ongeschonden teruggekomen
3. Bijna vakantie...
Dus ik zou zeggen, drink er eentje van me!
Mwa. Alles goed?quote:Op maandag 1 september 2008 22:47 schreef rubbereend het volgende:oi
volgens mij is het best aardig om het één en ander hier terug te leazen van afgelopen weekend gezien de uitslagen
Zou niet weten waarom.quote:Op maandag 1 september 2008 22:47 schreef rubbereend het volgende:oi
volgens mij is het best aardig om het één en ander hier terug te leazen van afgelopen weekend gezien de uitslagen
Ik weet nog wel een leuke post van zaterdagochtend over dat het een mooie dag kan wordenquote:Op maandag 1 september 2008 22:47 schreef rubbereend het volgende:oi
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 1 september 2008 22:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke post van zaterdagochtend over dat het een mooie dag kan worden![]()
alles prima hierquote:
Dan kom ik je even in je bed feliciteren met je verjaardagquote:
Oe gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan kom ik je even in je bed feliciteren met je verjaardag![]()
![]()
En mezelf met onze trouwdag
Hoolsers
U ook natuurlijkquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:27 schreef Bjoro het volgende:
thanks bloes ! En jullie uiteraard met de trouwdag
WTFquote:Op dinsdag 2 september 2008 01:01 schreef tong80 het volgende:
Ik heb al een half uur de hik en ik kom er niet vanaf
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:37 schreef Bluezz het volgende:
golfer is gestopt met roken vandaag.
Awaliev, maar daar had ik wel bij willen zijnquote:Op dinsdag 2 september 2008 01:42 schreef Da_Sandman het volgende:. Wens hem sterkte toe Bloessie.
Bjoroooooo heeft zaterdag heerlijk gechilled in het vondelpark met Bloem als ik goed ben geinformeerd.
Ik heb Bloem ook al boos ende verontwaardigd opgebeld, ze ging er alleen van uit dat ik moest werken. Moest ik nog ookquote:Op dinsdag 2 september 2008 01:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Awaliev, maar daar had ik wel bij willen zijn![]()
Sterkte?quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuk, zo'n maandagavond werken.
Ik zeg : vóórquote:Op dinsdag 2 september 2008 01:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb Bloem ook al boos ende verontwaardigd opgebeld, ze ging er alleen van uit dat ik moest werken. Moest ik nog ook.
Ik stem voor een agenda-bij-elkaar-leg-overleg Bluezz.
Voor nu, welterusten!
quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
WTF.
Ik kom hier net hetzelfde posten.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:12 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Over een half uurtje weer naar mijn Hamburger.
Kijkquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:02 schreef Ole het volgende:Er kwam net een student speciaal na de les naar me toe om te zeggen dat hij me een hele goede juf vindt.
Lievvvv![]()
ze kennen je nog nietquote:
Ja straks gaat de zweep erover!quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ze kennen je nog nietwacht maar
Schattig. Te jong?quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:02 schreef Ole het volgende:Er kwam net een student speciaal na de les naar me toe om te zeggen dat hij me een hele goede juf vindt.
Lievvvv![]()
Aanpakken die handelquote:
ach over een paar weken zijn de buien over ... (hopelijkquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:56 schreef Bluezz het volgende:
Wat liev Ole
Ik hoor net per mail dat er nicotine-kauwgom is gekocht
Ik vind het al super dat ie het echt probeert. Het ruikt nu al frisser binnenquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:02 schreef appelsientje het volgende:
ach over een paar weken zijn de buien over ... (hopelijk)
quote:Intercity ontruimd bij Zaltbommel
Uitgegeven: 2 september 2008 16:27
Laatst gewijzigd: 2 september 2008 16:47
ZALTBOMMEL - Bij het treinstation Zaltbommel is dinsdagmiddag op last van de politie de intercity tussen Amsterdam en Heerlen stilgezet en ontruimd na een bommelding.
Dat heeft een woordvoerder van het Korps landelijke politiediensten laten weten. Bomverkenners speuren in de trein.
Nadat de enkele honderden passagiers de trein hadden verlaten, is de trein op een zijspoor gezet en is het onderzoek begonnen.
Omleiding
Het treinverkeer tussen Den Bosch en Geldermalsen is voorlopig stilgelegd. Voor doorgaande reizigers is een omleiding ingesteld. Ze moeten rekening houden met een vertraging van een uur.
Ja, ben minstens 2 keer zo oud helaasquote:
Had jij ook een varkentje?quote:
Tuurlijk. Dat is juist de kick.quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:28 schreef Ole het volgende:
ben je ook ramptouristje gaan spelen daarna
Ze zijn vandaag toch zoveel jaar getrouwdquote:Op dinsdag 2 september 2008 07:56 schreef borisz het volgende:
juli
heb je iets besteld dan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:29 schreef borisz het volgende:
BNN is aardig, ze sturen de film Bikkel met de post mee
Wat een vreselijk programma deed hij daar zeg!quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:26 schreef SCH het volgende:
Heb ik Adam Curry tijdje geleden geinterviewd nav Arrow, stopt ie ermee nog voordat het stuk geplaatst is
Niets. Hij zat bij de veronica magazine die 'gekaapt' was door BNN.quote:
ah ok, zag namelijk op de bnn site dat ze nu ook een actie hebben met alles voor ¤ 5,73, wellicht die dvd ook even aanschaffen als bnn lid.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Niets. Hij zat bij de veronica magazine die 'gekaapt' was door BNN.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:26 schreef SCH het volgende:
Heb ik Adam Curry tijdje geleden geinterviewd nav Arrow, stopt ie ermee nog voordat het stuk geplaatst is
Ik heb hem nu in een heel simpel hoesje, een single hoesje, gekregen. Maar hij gaat direct een goed dvd hoesjequote:Op dinsdag 2 september 2008 19:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ah ok, zag namelijk op de bnn site dat ze nu ook een actie hebben met alles voor ¤ 5,73, wellicht die dvd ook even aanschaffen als bnn lid.
Wereld is kleinquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:31 schreef Againzender het volgende:
Maandag begonnen bij m'n nieuwe werk. Aan het eind van deze middag zat ik wat te praten met de collega achter mij.
Begon ze over die andere zoekmachine, dat die wel verdomd goede hits gaf. Dus ik gelijk op die site mijn naam ingetikt, niet echt veel speciaals. Waarop zij zei: ja, ik zocht wel op m;n nick die ik op internet gebruik.
Dus ik tik in als zoekterm: againzender. Zij gelijk: "Jij zit op FOK!"
"ja, jij ook??"
Blijkt ze gewoon een oldbie te zijn
Gezellig
* Againzender ruikt z'n pizza en gaat weer even uitloggen
Dank jequote:
Heb je alweer collega's op Fok. Verdommequote:Op dinsdag 2 september 2008 20:31 schreef Againzender het volgende:
Maandag begonnen bij m'n nieuwe werk. Aan het eind van deze middag zat ik wat te praten met de collega achter mij.
Begon ze over die andere zoekmachine, dat die wel verdomd goede hits gaf. Dus ik gelijk op die site mijn naam ingetikt, niet echt veel speciaals. Waarop zij zei: ja, ik zocht wel op m;n nick die ik op internet gebruik.
"ja, jij ook??"
Gezellig
Ja geweldige aflevering weerquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb je alweer collega's op Fok. Verdomme
Puberruil XL btw![]()
Echtquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:31 schreef Againzender het volgende:
"ja, jij ook??"
Gezellig
Is het ietsquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:11 schreef borisz het volgende:
Ik heb nu Google Chrome
De browser van Google.
ja, wel lachenquote:
Ja heb het nu ook...quote:
Goed voor dr een week in zo'n gehuchtquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Echt
En dan te bedenken dat dat hier ook bij een groot gedeelte ook zo gaat. Zo'n leuk meisje is echt wereldvreemd gemaakt.
Voor het eerst internet via glasvezel nu, ik typ mezelf voorbij.
Net zoals sjimz die nu vlakbij mijn werk gaat studerenquote:
Sjimz houdt volgens mij wel van kleinquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Net zoals sjimz die nu vlakbij mijn werk gaat studeren.
[ afbeelding ]
Voor hem een grote wereldquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
Sjimz houdt volgens mij wel van klein
Wattes ?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:12 schreef pascalheister het volgende:
Volgende week zaterdag met collega`s airsoften, lijkt me wel gaaf.
Nog mensen hier die dat ook wel eens gedaan hebben?
Gezellig samen pauzeren!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Net zoals sjimz die nu vlakbij mijn werk gaat studeren.
[ afbeelding ]
Paintball versie 2.0 dusquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dit dus
http://www.airsoftadventure.nl/
kleine uitleg http://nl.wikipedia.org/wiki/Airsoft
7 uur, dat is uitslapen verdommequote:Op dinsdag 2 september 2008 22:42 schreef borisz het volgende:
Ik ga ook
morgen staat die wekker gvd op 7 uur.
Nee. Ik mag morgen uitslapen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
7 uur, dat is uitslapen verdomme
Goed nieuws, Giel is nog een dag ziekquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
7 uur, dat is uitslapen verdomme
is hij ziek?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Goed nieuws, Giel is nog een dag ziek
SOG dagje dusquote:Op woensdag 3 september 2008 07:21 schreef sjimz het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag lekker roostervrij!
Maar je bent dus ook helemaal gestopt met werken?quote:Op woensdag 3 september 2008 07:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, moet nog wat dingen gaan regelen als stufi en mijn oude diploma's
Ja, spannend hequote:Op woensdag 3 september 2008 07:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar je bent dus ook helemaal gestopt met werken?
GVD wordt verplaatst naar maandagquote:Op woensdag 3 september 2008 07:20 schreef borisz het volgende:
Mogge![]()
De dakkapel gaat zo bij ons vervangen worden.
Ja zeker welquote:
Ik ga ook nog wel een bijbaantje zoeken voor op zaterdag.quote:Op woensdag 3 september 2008 07:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja zeker wel![]()
Dus nu mag je vrouw hard werken voor 't geldof ga je nog ergens bij klussen ??
Wel gaaf dat je de stap hebt genomen
Partime politie agentquote:Op woensdag 3 september 2008 07:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ga ook nog wel een bijbaantje zoeken voor op zaterdag.
GVDquote:Op woensdag 3 september 2008 07:45 schreef borisz het volgende:
[..]
GVD wordt verplaatst naar maandag. Voor niets vroeg opgestaan.
Ik ga maar Bikkel kijken zo.
Ik vind het wel cool dat je gewoon je baan opzegt en weer gaat studeren.quote:Op woensdag 3 september 2008 07:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ga ook nog wel een bijbaantje zoeken voor op zaterdag.
Gefeli Olequote:Op woensdag 3 september 2008 10:08 schreef Ole het volgende:
Goedemorgen!
Ik ga even taart halen hoor!
Jaja, ik vond 'm ook erg sterkquote:Op woensdag 3 september 2008 10:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goeie grap, Gay!
dank jequote:
zijn er serieus nog leerlingen die tot half 6 op school blijven?quote:Op woensdag 3 september 2008 15:05 schreef Ole het volgende:
ff peukie doen hoor
verdorie tot half 6 lesgeven
Ik heb zelfs af en toe tot half 9 's avonds lesquote:Op woensdag 3 september 2008 15:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zijn er serieus nog leerlingen die tot half 6 op school blijven?
Wel als ze leskrijgen van Olequote:Op woensdag 3 september 2008 15:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zijn er serieus nog leerlingen die tot half 6 op school blijven?
quote:Op woensdag 3 september 2008 15:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb zelfs af en toe tot half 9 's avonds les
Jij geeft toch les op de voormalige HES?quote:Op woensdag 3 september 2008 15:42 schreef Ole het volgende:
Mwah, zijn communicatiestudenten, dat zijn voornamelijk meiden. En de jongens die erbij zitten eeehhhh, ik weet niet of die daar zo gevoelig voor zijn
zeker op donderdag, altijd gezellig!quote:Op woensdag 3 september 2008 15:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach ik had een half jaar lang college tot 10 uur (op donderdag) wel handig want daarna duik je gewoon de kroeg in
Ah, net als de 95 voedingsmiepjes en de 4 voedingsmietjes bij ons dus.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:42 schreef Ole het volgende:
Mwah, zijn communicatiestudenten, dat zijn voornamelijk meiden. En de jongens die erbij zitten eeehhhh, ik weet niet of die daar zo gevoelig voor zijn
Klopt!quote:Op woensdag 3 september 2008 15:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij geeft toch les op de voormalige HES?
Mijn vrouw heeft daar communicatie gestudeerd.
Ik ook, prima studeer weer, heb netjes mijn schema voor vandaag afgemaaktquote:Op woensdag 3 september 2008 15:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Stortbuiten!
En ik zit droog binnen!
Vooral de laatste 2 keren... onze lerares spaans ging gewoon mee stappenquote:Op woensdag 3 september 2008 15:43 schreef Ole het volgende:
[..]
zeker op donderdag, altijd gezellig!
ik ga vanavond ook wel even een feestje bouwen. Morgen gelukkig pas om 11 uur beginnen!
Ik ben bezig met promotiemateriaal voor de Missing Link, stopte Photoshop er net opeens meequote:Op woensdag 3 september 2008 15:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ook, prima studeer weer, heb netjes mijn schema voor vandaag afgemaakt
Arjen?quote:Op woensdag 3 september 2008 15:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Hallo allemaal!
Hoerig blessure aan de hamstring. Eigenwijs als ik ben, vanavond toch een poging wagen in den zaal.
Avond nog wel om kwart voor vijf.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:42 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Koos Waslander.
Hier is het eigenlijk wel ok. Al een poos een lekker zonnetje. Perfect voor een rondje hardlopen!quote:Op woensdag 3 september 2008 19:12 schreef Grulez het volgende:
Oei onweder.
Heerlijk weertjequote:Op woensdag 3 september 2008 19:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hier is het eigenlijk wel ok. Al een poos een lekker zonnetje. Perfect voor een rondje hardlopen!
Als in "Veroorzaakt door een temeijer?"quote:
Leuke topicsquote:Op woensdag 3 september 2008 19:46 schreef DIGGER het volgende:
Kweenie van wie de Hools OP is, maar HOOLS MASCOTTES Sportcarriere topic deel 3 is de nieuwe, deel 2 is al een poosje vol.
Fokwiki, dus je kan 'm ook zelf aanpassenquote:Op woensdag 3 september 2008 19:46 schreef DIGGER het volgende:
Kweenie van wie de Hools OP is, maar HOOLS MASCOTTES Sportcarriere topic deel 3 is de nieuwe, deel 2 is al een poosje vol.
voorlopig is het een leuk seizoenquote:
zekers, 4 totaal verschillende stellen. Hopelijk ook grote verschillen tussen de dingen die ze gaan makenquote:Op woensdag 3 september 2008 21:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
voorlopig is het een leuk seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |