quote:
Gisteren redelijk druk gehad, vandaag nog niet veel gedaan omdat ik nog niet zo lang thuis ben van werk.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:37 schreef borisz het volgende:
En sjimz bevalt het je eerste 'echte' weekend blauw ?
Morgen begint het oh zo zware studentenlevenquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:36 schreef sjimz het volgende:
Mijn laatste dubbel blauwe dag zit erop!
quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:38 schreef Ole het volgende:
[..]
Morgen begint het oh zo zware studentenleven
Vanavond afscheidsborrel?quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:36 schreef sjimz het volgende:
Mijn laatste dubbel blauwe dag zit erop!
Nu de voetbalcompetitie weer begonnen is, kan VBL groter gaan worden dan KLBquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gisteren redelijk druk gehad, vandaag nog niet veel gedaan omdat ik nog niet zo lang thuis ben van werk.
En terecht. Stelletje azijnzeikersquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Nu de voetbalcompetitie weer begonnen is, kan VBL groter gaan worden dan KLB.
Heb er ooit een topic over geopendquote:
Ik heb er net twee opquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoezo is er nou weer een heel subforum over Can't Buy Me Love? Heeft Fok een sponsorcontract ofzo?
Snap jij het dan? Heb nog nooit van dat hele programma gehoord.quote:
Opvolger van DGK, zegt genoeg.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Snap jij het dan? Heb nog nooit van dat hele programma gehoord.
Ah ok, dan heb ik het wel terecht uit mijn AT's gemikt.quote:
Ik snap het ook nietquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Snap jij het dan? Heb nog nooit van dat hele programma gehoord.
En niks van te zien.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:53 schreef Suijk het volgende:
Wereldkampioenschap Triatlon was leuk. Wat een prestaties...
Het was live op Omroep Flevoland, maarja, wie kijkt daar naar. Yvonne van Vlerken (WR houder) is als 3e geëindigd bij de vrouwen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
En niks van te zien.
Ze zenden liever de saaie Vuelta uit.
Trouwnes ook jammer dat de hele triatlon geen Olympische discipline is.
Dít moet een grap zijn?quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoezo is er nou weer een heel subforum over Can't Buy Me Love? Heeft Fok een sponsorcontract ofzo?
Ik zie hem er ook bij staan? Wat is het eigenlijk?quote:
FUck hè zeg. Iets over singles en neuken voor geld komt altijd in de voorstukjes voor ofzoquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zie hem er ook bij staan? Wat is het eigenlijk?
Dat je het overleefd hebtquote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:22 schreef SCH het volgende:
Hele Heerenveenvak: "Waar is Yolanthe nou........"
Zeker.. heerlijk gewoon lekker 1 uurtje voetballen, geen gezeur en andere rare dingenquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:51 schreef SCH het volgende:
Heerlijk weerzien met Studio Sport
Mooie uitslagen ook
Hoe zie je dat?quote:Op maandag 1 september 2008 00:16 schreef borisz het volgende:
Ik heb drie notes, ik dacht dat de teller nog op twee stond
quote:Op maandag 1 september 2008 08:43 schreef Suijk het volgende:
Gevonden. Ik heb er 6. Volgens mij waren het er 5 toen ik zelf moderator was ofzo.
quote:Op maandag 1 september 2008 09:12 schreef RayMania het volgende:
Mag ik even klagen op al die studenten?.
Mijn god, vreselijk. M'n fiets is nog niet gefixt, dus moest een keertje met de 12. Vre-se-lijk, leek wel China.
sjimz; we gaan straks samen fietsen.
Is dat wel correct Nederlands? Is het niet 'klagen over studenten'?quote:Op maandag 1 september 2008 09:12 schreef RayMania het volgende:
Arbeiderquote:Op maandag 1 september 2008 09:12 schreef RayMania het volgende:
Mijn god, vreselijk. M'n fiets is nog niet gefixt, dus moest een keertje met de 12. Vre-se-lijk, leek wel China.
Op een universiteit wel veel beterquote:
Dank voor de brugquote:Op maandag 1 september 2008 10:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Op een universiteit wel veel beter.
Ik moet nog ergens even een fiets vandaan zien te halen!quote:Op maandag 1 september 2008 09:12 schreef RayMania het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2008 12:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je hebt toch wel nog contacten binnen het korps om een fiets te regelen? Of werkt dat niet zo?.
Ik ken nog wel wat junkies jaquote:Op maandag 1 september 2008 12:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je hebt toch wel nog contacten binnen het korps om een fiets te regelen? Of werkt dat niet zo?.
Aangezien ik toch geen NSBer meer ben, welk nummer zoek je?quote:Op maandag 1 september 2008 12:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Nice Sien.
Zeg, ik weet dat het verboden is hoor, maar ik ben al zolang op zoek naar een nummer. Er zit hier vast wel iemand die heel goed is in onbekende nummers zoeken.
Zeg maar welk nummerquote:Op maandag 1 september 2008 12:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Nice Sien.
Zeg, ik weet dat het verboden is hoor, maar ik ben al zolang op zoek naar een nummer. Er zit hier vast wel iemand die heel goed is in onbekende nummers zoeken.
http://video.google.nl/videosearch?q=Jazz+Berri+-+Jazz+Berri+Eyes&sitesearch=#quote:Op maandag 1 september 2008 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Jazz Berri - Jazz Berri Eyes
http://www.discogs.com/release/819352
Duidelijkquote:
Ik wil je wel van de hatelijke 0 af helpen hoorquote:Op maandag 1 september 2008 14:00 schreef Grulez het volgende:
Hoeveel notes hebben jullie?
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Ik nul
jajajajaj!quote:Op maandag 1 september 2008 15:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wil je wel van de hatelijke 0 af helpen hoor
Goed hoor.quote:Op maandag 1 september 2008 15:47 schreef Suijk het volgende:
Hoe bevalt het studentenleven, Sjimz?
Die zinquote:Op maandag 1 september 2008 15:52 schreef Suijk het volgende:
Hehe, succes ermee in ieder geval.
VBL trouwens genoemd in het hippe bright.nlhttp://www.bright.nl/eredivisie-streams-kosten-zes-euro-per-duel
quote:Op Fok.nl reageren voetbalfans boos, met de bekende emoticons met hamertjes die zichzelf slaan.
PM em maar ff, want ik ga er geen 4,50 E. voor dokkenquote:Op maandag 1 september 2008 16:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik dat je de note ziet![]()
Ajoh ze weten van wie het komt.quote:Op maandag 1 september 2008 16:40 schreef EnGCatjuh het volgende:Middag!
Eerste collegedag goed begonnen door meteen een biggetje open te harken met mn scalpel. Zijn gastro-intestinale systeem ligt inmiddels in de prullenbak. Verder nog een middagje Plant 2, maar dat stelt - nu nu - weinig voor. Alleen heb ik met mijn groep als enige komende vrijdagmiddag practicum
En ik heb 2 notes. Had verwacht dat ik er wel wat meer had, gezien mijn soms opruiende teksten
Ook die van 17-08-2008?quote:Op maandag 1 september 2008 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
34. Maar ik weet ze bijna allemaal al.
quote:Note gezet door dndiek op 03-05-2007 00:54 - delete
Oow Eindhoven,
Is wonderful,
En aan het eind van het seizoen weer overvol,
Het stratumseind,
En stadhuisplein,
Het kampioensfeest zal weer in het zuiden zijn!
![]()
quote:Note gezet door SaintOfKillers op 20-01-2007 19:47 - delete
Wil mij niet vertellen wat nr. 48 is
Van wie dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |