* Crazy-M mompelt iets van: Niet te vee ldrinkenquote:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEY hoe is hetquote:
welkomquote:
Zegt hij die mij om tien voor drie beldequote:Op zondag 31 augustus 2008 14:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M mompelt iets van: Niet te vee ldrinken
hehe, was toch geen herriequote:Op zondag 31 augustus 2008 14:54 schreef lynda het volgende:
[..]
Zegt hij die mij om tien voor drie belde
ook goed, wel moequote:
Mogguh!quote:
Succes mop!quote:Op maandag 1 september 2008 07:56 schreef lynda het volgende:
ja en ben tien keer zo brak. Stem foets..
* lynda gaat op zoek naar schrijfblok en dr vandoor
Ik moet zo een externe partij helpen om een installatie van een software pakket te bouwen.quote:Op maandag 1 september 2008 08:34 schreef draculettetje het volgende:
succes op school Lyn!
ik ben alweer op het werk
al zou ik vandaag niet veel hier zijn
collega komt tussen 09.00 en 09.30 om "samen" te werken
* Crazy-M mompelt iets van wel voor brabantquote:Op maandag 1 september 2008 08:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Succes mop!
Dus gisteren was wel een succes hahaha
quote:Op maandag 1 september 2008 08:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M mompelt iets van wel voor brabant
maar goedemorgen allemaal
ook weer met frisse tegenzin aan het werk / school ?
da's ook geen leuk begin na de vakantiequote:Op maandag 1 september 2008 08:51 schreef tripack het volgende:
morguh iedereen.
net een half uur bezig nu al tegenslagik zou hulp krijgen bij mijn stage, maar nu is de afspraak gezet op na mijn laatste stage dag.
lekker hoor....
en ik was al zo ver op weg met mijn opdracht....
![]()
succes ermeequote:Op maandag 1 september 2008 08:51 schreef tripack het volgende:
morguh iedereen.
net een half uur bezig nu al tegenslagik zou hulp krijgen bij mijn stage, maar nu is de afspraak gezet op na mijn laatste stage dag.
lekker hoor....
en ik was al zo ver op weg met mijn opdracht....
![]()
Dat klinkt inderdaad even anders hahahahaquote:Op maandag 1 september 2008 08:43 schreef draculettetje het volgende:
ha ha nee ze is er tussen 09.00 en 09.30 en blijft tot ik naar huis ga ha ha
ik wil dus om 10.00 naar huis
Mogguh FUB!quote:Op maandag 1 september 2008 08:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moguhhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Ik ook! Denk niet dat hij hier nog zal komen...quote:Op maandag 1 september 2008 09:00 schreef draculettetje het volgende:
ow vanaf hier wil ik beller succes wensen met zijn nieuwe baan vandaag!
ben benieuwd of ie hier nog langs komt....
niet?quote:Op maandag 1 september 2008 09:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook! Denk niet dat hij hier nog zal komen...
Bij mij heeft hij het een beetje verneukt eigenlijk
Dat gebeuren hou ik even voor mequote:Op maandag 1 september 2008 09:18 schreef tripack het volgende:
[..]
niet?heb je weer geprobeert subtiel te wezen
of mis ik het punt gewoon ff helemaal
dat laatste is denk ik wel algemeen bekendquote:Op maandag 1 september 2008 09:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat gebeuren hou ik even voor me
Ik en subtiel, dat wil idd niet zo lukken de laatste tijd hahaha
Tripack!!!!!quote:Op maandag 1 september 2008 10:14 schreef tripack het volgende:
diertjuuuh !!!
jah gaat wel weer en met jouw?
vanavcht wel moeilijk in slaapgekomen, maar geen onweer gehoordquote:Op maandag 1 september 2008 10:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Tripack!!!!!lang niet gesproken.
Ja, gaat wel prima hier. Alleen beetje moe, onweer heeft me wakker gehouden vanacht. Onweer is
morguh BCCquote:Op maandag 1 september 2008 10:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Mogge fok sletjes van me!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Idd erg rustig. Iedereen is hard aan het werk ofzo? ;quote:Op maandag 1 september 2008 10:20 schreef tripack het volgende:
[..]
vanavcht wel moeilijk in slaapgekomen, maar geen onweer gehoord![]()
wel errug rustig hierzo vandaag
quote:Op maandag 1 september 2008 10:32 schreef tripack het volgende:
[..]
morguh BCC
kon het liet latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest lachen!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
whahah jah denk hetquote:Op maandag 1 september 2008 10:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Idd erg rustig. Iedereen is hard aan het werk ofzo? ;
jah normaal doen we niet meer aan je moederenquote:
Heeft beller een nieuwe baan? Dat had ik dan nog niet mee gekregen..quote:Op maandag 1 september 2008 10:36 schreef tripack het volgende:
[..]
whahah jah denk het![]()
Beller nieuwe baan dus die zie ik vandaag waarschijnlijk niet verschijnen
en de rest.... whehehe geen zin om langs te komen
quote:Op maandag 1 september 2008 09:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh FUB!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
erm maandag
@ bcc sletje ....
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Vertel het eensquote:Op maandag 1 september 2008 10:37 schreef crazy987 het volgende:
haha ik ben er wel
zit alleen met een probleempje met xp
jah en heeft daarvoor dus een maand vakantie genomenquote:Op maandag 1 september 2008 10:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heeft beller een nieuwe baan? Dat had ik dan nog niet mee gekregen..
Hoe kunnen ze nou geen zin hebben om hier langs te komen? En wij hebben dus niets te doen...nou dan ga ik zo maar naar huis. Vanmiddag nog wat dingen doen
quote:Op maandag 1 september 2008 10:37 schreef tripack het volgende:
[..]
jah normaal doen we niet meer aan je moederen![]()
maar hoe gaat het?ik heb je nog niet echt eerder hier gezien volgens mij
hij sluit soms niet afquote:
quote:Op maandag 1 september 2008 10:40 schreef tripack het volgende:
[..]
jah en heeft daarvoor dus een maand vakantie genomen![]()
morguuuh Fubar
quote:Op maandag 1 september 2008 10:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
erm maandag
@ bcc sletje ....
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
stay frosty
quote:Op maandag 1 september 2008 10:41 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hij sluit soms niet af
en soms wel. waarom weet ik niet
en outlook 2003 sluit regelmatig ook niet fatsoenlijk af.
blijft gewoon in de processes staan >.>
dan zijn wel al je problemen opgelost jahquote:
behalve datquote:
quote:Op maandag 1 september 2008 10:41 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hij sluit soms niet af
en soms wel. waarom weet ik niet
en outlook 2003 sluit regelmatig ook niet fatsoenlijk af.
blijft gewoon in de processes staan >.>
crapquote:Op maandag 1 september 2008 10:43 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat is niet leuk! Maar helaas kan ik je er niet mee helpen..Gewoon pc uit het raam gooien..
quote:Op maandag 1 september 2008 10:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
volgens mij hebben ze er over heen gelezen
@foknerdies... die 9600 OC die ik had besteld is EOL dus gaarne alternatieven van rond de 110 euro
quote:Op maandag 1 september 2008 10:45 schreef crazy987 het volgende:
[..]
crap
maar is laptop
gaat iets makkelijker
discuswerpen
wie doen er mee ?quote:Op maandag 1 september 2008 10:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat is een goed idee
Doe dat maar dan
Ik heb wel zin om met die ubernerds hier in het mediacentrum door een raam te gooien. Mag dat?quote:Op maandag 1 september 2008 10:48 schreef crazy987 het volgende:
[..]
wie doen er mee ?
compo casewerpen anyone ?![]()
waar gaat het overquote:Op maandag 1 september 2008 10:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb wel zin om met die ubernerds hier in het mediacentrum door een raam te gooien. Mag dat?
Ik ben serieus bezig met iets voor school. Iemand hier die bij de belastingdienst werkt? Heb geen zin om alle vragen op te zoeken
Loonbelastingen, premie volksverzekeringen en premies werknemersverzekeringen.quote:
Bij die verzekeringen haak ik afquote:Op maandag 1 september 2008 10:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Loonbelastingen, premie volksverzekeringen en premies werknemersverzekeringen.
Ik kan dus geen enkel antwoord vinden, want ik moet een cd hebben en als je die niet hebt moet je die maar op de belastingdienst site zoeken. Boek is ook erg van deze tijd....2002![]()
Jij werkt bij de belastingdienst?
Zijn niet echt specifieke vragen die daarover gaanquote:Op maandag 1 september 2008 10:58 schreef crazy987 het volgende:
[..]
Bij die verzekeringen haak ik af
wat precies bij loonbelastingen ?
maar nee ik werk er niet, maar ik ken eventueel wel wat mensen
Net even de abonnementen bekeken, maar ik zou er geen nemen, want het heeft namelijk weinig nut. Ik zou het namelijk weinig gebruiken.quote:Op maandag 1 september 2008 08:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
En, zitten hier nog vage figuren die een fok! abbo nemen?
hey jij leeft ook nogquote:Op maandag 1 september 2008 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
dat was de maandag ochtend vergadering
pak werk waar ik gee nzin in heb ook nog is
quote:Op maandag 1 september 2008 10:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maandag ochtend.. zegt genoeg toch
hehe dan ben je afgelopen weken hier niet veel geweest ben ik bang
@foknerdies... die 9600 OC die ik had besteld is EOL dus gaarne alternatieven van rond de 110 euro
http://tweakers.net/price(...)ce-9800gt-512mb.htmlquote:Op maandag 1 september 2008 10:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
volgens mij hebben ze er over heen gelezen
Goedemorgen Whitelightningquote:Op maandag 1 september 2008 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
Mogguh allemaal
[..]
http://tweakers.net/price(...)ce-9800gt-512mb.html
ben aardig vertieftquote:
Allesquote:Op maandag 1 september 2008 11:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zijn niet echt specifieke vragen die daarover gaan![]()
Bijvoorbeeld deze vraag: Hoeveel maaltijden met een zakelijk karakter mag een werkgever per jaar aan een werknemer onbelast vergoeden of verstrekken?
zijn er geen pc's in de bibliotheek, daar is het meestal rustigquote:Op maandag 1 september 2008 11:08 schreef diertjuh het volgende:
Ze moeten hier een stilte ruimte maken ofzo...ik kan me gewoon niet concentreren op iets wat ik wil lezen...
hallo zegquote:Op maandag 1 september 2008 11:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zijn niet echt specifieke vragen die daarover gaan![]()
Bijvoorbeeld deze vraag: Hoeveel maaltijden met een zakelijk karakter mag een werkgever per jaar aan een werknemer onbelast vergoeden of verstrekken?
op bedquote:Op maandag 1 september 2008 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben aardig vertieft
heb het weekend op bed gelegen
Whehe daar zit ik. Maar sommige vinden het leuk om iets op de Imac te kijken en dan lekker hard te zettenquote:Op maandag 1 september 2008 11:11 schreef tripack het volgende:
[..]
zijn er geen pc's in de bibliotheek, daar is het meestal rustig
Was een vraag uit de vele vragenquote:Op maandag 1 september 2008 11:11 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hallo zeg
dat weet ik weer niet xD
google ?
als je het vanmiddag nog niet hebt moet je t maar even melden
vraag ik het wel ff aan een vriend van me, die is accountant
nee zit op het werk helaasquote:Op maandag 1 september 2008 11:12 schreef tripack het volgende:
[..]
op beddas niet zo lekker... nu thuis of toch op het werk?
heu Sgeleheb jij nu vakantie dan? of weer voor de zaak weg
dat zuigt wel... beetje rustig aan doen vandaag dan maarquote:Op maandag 1 september 2008 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee zit op het werk helaas
hahaquote:Op maandag 1 september 2008 11:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Was een vraag uit de vele vragen
jaja, maar druk op werk met van die lekkere irri klusjes.quote:
das standaard op de maandag hehquote:Op maandag 1 september 2008 11:15 schreef tripack het volgende:
[..]
dat zuigt wel... beetje rustig aan doen vandaag dan maar
Rustig, hier lijkt het smaandags wel of er een bom ontploft isquote:Op maandag 1 september 2008 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das standaard op de maandag heh
in het topic wel jahquote:Op maandag 1 september 2008 11:33 schreef crazy987 het volgende:
hier is het lekker rustig op het moment
rustquote:Op maandag 1 september 2008 11:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in het topic wel jah
vanmiddag zit ik zelfs niet op mijn plek
alleen vrijdags zo actiefquote:
idd, vrijdag is echt te ergquote:
zijn we zo saai ?quote:Op maandag 1 september 2008 12:06 schreef draculettetje het volgende:
zo mevrouw is weg
ik ga denk ik maar eens op huis aan
zolang het maar wel gezellig is!quote:Op maandag 1 september 2008 13:16 schreef Sm0keZ het volgende:
Zo, vandaag doe ik maar weer ff rustig aan... Gisteren bedacht ik me dat ik voor de 5e dag op rij in de kroeg was
Dat zekerquote:Op maandag 1 september 2008 13:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zolang het maar wel gezellig is!
ben alweer thuisquote:Op maandag 1 september 2008 13:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat zeker
Hoe is het hier? Is het werk nog een beetje vol te houden?
quote:
bij jou ook alquote:
quote:Op maandag 1 september 2008 13:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op naar de volgende schooldag
kan een nuttige dagbesteding zijn jaquote:Op maandag 1 september 2008 13:27 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik denk dat ik vandaag m'n auto en motor maar weer ff ga wassen, die dingen zijn echt zo smerig als de hel
oohhhquote:
ik ken dat probleemquote:Op maandag 1 september 2008 13:39 schreef tripack het volgende:
blegh geen zin meer
nou vooruitquote:Op maandag 1 september 2008 13:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
drink ook geen koffie,
maar thee lust ik wel
hihi dankquote:Op maandag 1 september 2008 13:44 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nou vooruit
krijg je van mij een kopje thee ^^
JEUJquote:
Ja ik hier ook, ogen vallen om de 5 min dicht.quote:Op maandag 1 september 2008 13:47 schreef Xaverius1337 het volgende:
Kzit op school val bijna in slaap![]()
quote:
mja onder omstandigheden wel goedquote:Op maandag 1 september 2008 13:43 schreef draculettetje het volgende:
hoest met WL?
Valt nog best meequote:Je hebt 27 notes gekregen van onze moderators.
Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.quote:Op maandag 1 september 2008 13:57 schreef Sm0keZ het volgende:
Jeuj, je kan nu kijken hoeveel aantekeningen je nu al hebt als user
http://www.fok.nl/shop/notes.php
[..]
Valt nog best mee
ik ookquote:
WTF je betaald per maandquote:Op maandag 1 september 2008 13:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Valt nog best mee
Ik heb er 1quote:Op maandag 1 september 2008 13:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Valt nog best mee
Dan ben je aan het goede adresquote:Op maandag 1 september 2008 13:51 schreef Bananenman het volgende:
Volgens mij mag ik me hier ook melden. Zit hier al vanaf 9.00 maar er is geen zak te doen
ik heb er zelfs geen 1quote:Op maandag 1 september 2008 14:30 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb er 1. Ik ben een brave user..dus waar komt die ene note vandaan
![]()
wrom niet?quote:Op maandag 1 september 2008 14:56 schreef diertjuh het volgende:
*gooit vodafone abo in de prullebak*
vanaf vandaag gebruik ik mn telefoon niet meer.
Ik had al genoeg gezeur aan mn hoofd..maar een rekening van beetje boven de 200 kan er ook nog wel bij...quote:
heb je wel vodafone sms blox?quote:Op maandag 1 september 2008 15:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik had al genoeg gezeur aan mn hoofd..maar een rekening van beetje boven de 200 kan er ook nog wel bij...Toen ik nog bij Hi een abo had, ging ik nooit over mn bundel heen. Nu heb ik zelfs nog een duurder bundel en ik zit er maandelijks overheen. En is alleen maar aan smsen
Nee, maar in die periode waren ze bij vodafone hun diensten aan het verbeteren ofzo en kon je een hele poos niet kijken hoeveel je nog over had. Ik zit altijd onder mn bundel en dacht toen ook van dat zal ik nou ook wel zitten. Maarja wat maakt het ook verder uit.quote:Op maandag 1 september 2008 15:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb je wel vodafone sms blox?
ach, 200 is niksquote:Op maandag 1 september 2008 15:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee, maar in die periode waren ze bij vodafone hun diensten aan het verbeteren ofzo en kon je een hele poos niet kijken hoeveel je nog over had. Ik zit altijd onder mn bundel en dacht toen ook van dat zal ik nou ook wel zitten. Maarja wat maakt het ook verder uit.
Wat ben ik blij dat m'n baas m'n rekeningen altijd betaalt zegquote:Op maandag 1 september 2008 15:26 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ach, 200 is niks
heb een keer 5 maanden achter elkaar 500 tot 700 euro eroverheen gezeten per maand
das ruim 1.5 jaar terug ofzo
heb het nu eindelijk bijna afbetaalt bji men ouders
Dat ben jij en als je een beetje weet wat er hiero gaande is..dan is voor mij 200 euro teveel...quote:Op maandag 1 september 2008 15:26 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ach, 200 is niks
heb een keer 5 maanden achter elkaar 500 tot 700 euro eroverheen gezeten per maand
das ruim 1.5 jaar terug ofzo
heb het nu eindelijk bijna afbetaalt bji men ouders
ik heb er ook 1, en volgens mij van een niet nader te omschrijven friese modquote:Op maandag 1 september 2008 14:30 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb er 1. Ik ben een brave user..dus waar komt die ene note vandaan
![]()
5 maar? Op de dumpert al een paar keer een ban gehad,quote:Je hebt 5 notes gekregen van onze moderators.
Ben de enige hier die wel een relaxte dag heeft gehad volgens mijquote:Op maandag 1 september 2008 19:17 schreef Crazy-M het volgende:
pff, wat een PIEP dag.
van de 40 systemen maar 9 !!!!! kunnen testen. Mail script dat in een keer niet meer werkt
Was echt een shit dag
Ik zit te wachten op het nieuwe seizoen "lost", buiten dat zit ik te wachten op een nieuwe aflevering van "flashlight" en "Generation kill"quote:Op maandag 1 september 2008 19:53 schreef diertjuh het volgende:
Morgen nieuwe Prison Break![]()
Gelukkig is het serie seizoen weer begonnen
Lost kun je lang wachten..begint pas in 2009 weer.quote:Op maandag 1 september 2008 19:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op het nieuwe seizoen "lost", buiten dat zit ik te wachten op een nieuwe aflevering van "flashlight" en "Generation kill"
Alle sms nummers eindigden op 73quote:Op maandag 1 september 2008 20:48 schreef Crazy-M het volgende:
Diertjuh, nog gekeken naar de nummers zoals ik aangaf of niet ?
quote:Op maandag 1 september 2008 20:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Alle sms nummers eindigden op 73, waren de gebruikskosten van de maand julie en abokosten van de maand augustus.
13 pagina's met 50 smsjes..0,21 per sms..Na reken maar uitquote:Op maandag 1 september 2008 21:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
voor de rest dus niks aparts ofzo
dat is wel heel raar jah
Ik kan lang wachten hoor, ik kijk lost al vanaf de eerste aflevering en heb hier zelfs seizoen 1,2 en 3 orrigineel liggenquote:Op maandag 1 september 2008 20:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Lost kun je lang wachten..begint pas in 2009 weer.
Ik zit verder nog te wachten op Fringe, CSI: NY, Smallville, Chuck, Heroes, Supernatural, Life, True Blood, Criminal mindsOja en de spin off van Criminal minds en de nieuwe stargate atlantis
Flashlight wat is dat?
Ja daar ging het dus fout. Ik had bij mn Hi abo toen ook 9 cent per sms. maarja doet er verder ook niet meer toequote:Op maandag 1 september 2008 21:14 schreef Crazy-M het volgende:
maar 21 cent per sms
Damn, kun je net zo goed doen wat ik gedaan heb
HI sms je voor 9 cent. Maar ik heb mijn smsbundel opgekocht, onbeperkt smsen voor 10 euro p/m
Het is dat ik er nog een hoop had van mijn bundel,quote:Op maandag 1 september 2008 21:14 schreef Crazy-M het volgende:
maar 21 cent per sms
Damn, kun je net zo goed doen wat ik gedaan heb
HI sms je voor 9 cent. Maar ik heb mijn smsbundel opgekocht, onbeperkt smsen voor 10 euro p/m
mijn record staat op iets van over de 800 in 1 maandquote:Op maandag 1 september 2008 21:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is dat ik er nog een hoop had van mijn bundel,
maar sms'en gaat tegenwoordig wel hard zeg
aah ok, scheelt in 1 keer 12 cent jah per sms.quote:Op maandag 1 september 2008 21:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja daar ging het dus fout. Ik had bij mn Hi abo toen ook 9 cent per sms. maarja doet er verder ook niet meer toe
Ok, daar win je van me... ik zou er trouwens niet zo trots op zijnquote:Op maandag 1 september 2008 21:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mijn record staat op iets van over de 800 in 1 maand![]()
Lost kijk ik dus ook wel, maar begint allemaal een beetje uitgelekt verhaal te worden.quote:Op maandag 1 september 2008 21:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kan lang wachten hoor, ik kijk lost al vanaf de eerste aflevering en heb hier zelfs seizoen 1,2 en 3 orrigineel liggen![]()
Flashlight? Ik bedoel natuurlijk "Flashpoint"
Hier meer info over "Flashpoint".
p.s Jij kijkt een hoop!
Ik ga dus heel veel minder smsen, nadat ik vandaag mn factuur zagquote:Op maandag 1 september 2008 21:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok, daar win je van me... ik zou er trouwens niet zo trots op zijn
Ook naar een vrouw toevallig?
Dat over "lost" ben ik wel een beetje met je eens... maar die laatste aflevering was echt wel cool!quote:Op maandag 1 september 2008 21:22 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Lost kijk ik dus ook wel, maar begint allemaal een beetje uitgelekt verhaal te worden.
Ik had al een klein vermoeden dat je flashpoint bedoelde. tv.com gaf al niets over flashlight.
Flashpoint volg ik dan ook nog. Samen met Burn Notice![]()
Inderdaad ik kijk veel. Ben een series en film fan, dus tja
.
Ik zeg altijd dat ik minder moet sms'en, maar daar komt het echt niet vanquote:Op maandag 1 september 2008 21:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ga dus heel veel minder smsen, nadat ik vandaag mn factuur zag. Zoveel moest ik nog niet eens betalen toen ik keertje in buitenland was enzo
Idd laatste aflevering was zeker erg cool! Meestal stel ik voor mezelf een handig lijstje samen met wanneer de nieuwe afleveringen van series worden uitgezonden enzo.quote:Op maandag 1 september 2008 21:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat over "lost" ben ik wel een beetje met je eens... maar die laatste aflevering was echt wel cool!
Ik sta nog steeds op het punt om eens alles opnieuw te gaan kijken, want ik weet echt niet meer alles hahaha
Tv.com is idd wel een relaxte site, alle info enzo... niet verkeerd!
Nou ben ik zeker ook een film gek hoor, zeker 350 DVD's orrigineel en over dat andere maar niet te praten
Ik ben inmiddels overgestapt op Blue Ray, dat is niet verkeerd zeg!
haha, wanneer is abbo afgelopen ?quote:Op maandag 1 september 2008 21:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ga dus heel veel minder smsen, nadat ik vandaag mn factuur zag. Zoveel moest ik nog niet eens betalen toen ik keertje in buitenland was enzo
quote:Op maandag 1 september 2008 21:33 schreef draculettetje het volgende:
hihi ik moest wel lachen hoor crazy
maar dat zou je ronja hier niet zien doen
quote:Op maandag 1 september 2008 21:32 schreef Crazy-M het volgende:
Avond, trouwens diertjuh,
ons sammy kan ook aa ntafel eten:
[ afbeelding ]
crazy die crazy doet!quote:Op maandag 1 september 2008 21:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]tjah, i kwas weer ff in een gekke bui
dus hup: sammy op de stoel: etensbak op tafel, en foto
2010quote:Op maandag 1 september 2008 21:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, wanneer is abbo afgelopen ?
dat doe ik nu noooooitquote:
haha, hij is ook een poepiequote:Op maandag 1 september 2008 21:35 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wat uber schattig
Ik ben fan van Sammy
is goedquote:Op maandag 1 september 2008 21:38 schreef draculettetje het volgende:
hihi ik zal binnenkort eens kijken
kopen bij beter bedquote:
Wij zijn nooit weggeweestquote:Op dinsdag 2 september 2008 05:23 schreef Valkire het volgende:
Aaah waarom verteld niemand mij dat jullie er weer zijn
Nee,quote:Op dinsdag 2 september 2008 07:11 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh Crazy-M! klaar voor de strijd ?
slecht geslapenquote:Op dinsdag 2 september 2008 07:32 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen dracu ! alles goed op deze dinsdag ?
En ik maar denken dat ik het van je had overgenomenquote:Op dinsdag 2 september 2008 05:30 schreef lynda het volgende:
Nee had gister hele dag al koppijn.. aankomende migraine dus op tijd me bed in gegaan.. Beetje jammer alleen van de wekker om tien over half 5
En nu.. naar werk
O en valkire.. we zijn nooit weg geweest
- koppijn (ARGGGGG! zo maar eens wat pillen halen hiero....)quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:29 schreef Crazy-M het volgende:
+ Geen nieuwe meldingen
- geen zin, toe aan weekend
quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:33 schreef crazy987 het volgende:
heeft iemand wat krachtige cafeine voor me ?
haha ik val hier bijna in slaapquote:
Tripack!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:45 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereendit keer van een andere werkplek
kheb geen zin meer (ook nog niet echt gehad)
kom dan hier heen... hier regent het ookquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:45 schreef Sgele het volgende:
Bra Morgon!![]()
Wat een tyfusweer hier in Zweden!
aha das lekkerquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tripack!!![]()
Om uw vraag van gisteren nog even te beantwoorden, ik zit hier niet voor m'n werk
Gewoon ff een paar dagen er tussen uit
Best geinig hier hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:46 schreef tripack het volgende:
[..]
kom dan hier heen... hier regent het ook
Ja alles goed eigenlijk, zo maar ineens een week vrij moeten nemen omdat ik veel te veel vakantiedagen over hadquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:49 schreef tripack het volgende:
mjah gaat wel lekker... nog wel wennen aan het vroeger opstaan dan in de vakantie (in de vakantie was ik nog om 9 uur uit bed)
en met jouw verders?
Ik heb een hele slechte opmerking in m'n vingers zittenquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo dan, communicatie is kut op mijn afdeling...
Mijn collega was er al een paar dagen niet,
blijkt zijn moeder te zijn overleden... halve afdeling gaat er heen vanmiddag....
laat maar komenquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb een hele slechte opmerking in m'n vingers zitten
idd lekkere communicatie danquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo dan, communicatie is kut op mijn afdeling...
Mijn collega was er al een paar dagen niet,
blijkt zijn moeder te zijn overleden... halve afdeling gaat er heen vanmiddag....
quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:54 schreef draculettetje het volgende:
ik wil ook gewoon een week vrij moeten nemen omdat dat gewoon moet
die heb ik vast wel....quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:56 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
Staan wel heel veel overuren tegenover he
Dan moet je met je baas gaan pratenquote:
ik krijg ook nog wel vakantiequote:Op dinsdag 2 september 2008 08:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan moet je met je baas gaan praten
Dit weekend kan je iig even bijkomenquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:54 schreef draculettetje het volgende:
ik wil ook gewoon een week vrij moeten nemen omdat dat gewoon moet
Doe maar nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb een hele slechte opmerking in m'n vingers zitten
ik kan het wel.. tot max 12 uurquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja alles goed eigenlijk, zo maar ineens een week vrij moeten nemen omdat ik veel te veel vakantiedagen over had(Ik heb nu nog 3 weken die ik op moet maken
)
Mja uitslapen heb ik ook geen talent voor enzo
nou ja bijkomen?!quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit weekend kan je iig even bijkomen
Uiteraardquote:
nee.... niet weer!quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou ja bijkomen?!
weet nog niet hoe laat we die kant op komen hoor, tis weer eens vervelend druk op het werk bij die ander
Hoezo? moet je schoonmaken? het is vieeesssquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:01 schreef tripack het volgende:
[..]
ik kan het wel.. tot max 12 uurmaja huishouden moet je vaak oefenen
voordat je het een beetje onder de knie hebt
Ik moest lachen, wat doe je!quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoezo? moet je schoonmaken? het is vieeesss
tjah moet wel een beetje schoon zijn als er visite komt of na een verjaardagquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoezo? moet je schoonmaken? het is vieeesss
Tja die kut collega kan je het niet kwalijk nemen denk ikquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moest lachen, wat doe je!
p.s
Nee niet mijn koffie... kut collega is te brak om te halen, en noob collega wil ook niet bewegen...
Nog even en iedereen gaat hier weer koffie voor zichzelf halen
Mogguh FUB!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
Thx Sgele! Ik heb die gozer gisteren ook aardig zitten rellen,quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:08 schreef Sgele het volgende:
Dank je Draakje![]()
[..]
Tja die kut collega kan je het niet kwalijk nemen denk ik
* Sgele zet nog even een blad Droxz Specials / koffie / thee neer
Mensen.. de groeten![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh FUB!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YXJtZSBqaWog#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
En hebben we er nog een beetje zin in?quote:
Doe je wel voorzichtig?quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:13 schreef draculettetje het volgende:
zo ik ga maar eens aan het werk
meldt me later wel weer even
kommaaropmetdiepleuroosendieauto!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
GOEEEEEEEEEEEDEEEE MORGEN ! IK BEN GASTON VAN DE POSTCODELOTERIJ!!!!
STERF!quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
GOEEEEEEEEEEEDEEEE MORGEN ! IK BEN GASTON VAN DE POSTCODELOTERIJ!!!!
heb je wel je topicloten ingestuurd?quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:21 schreef tripack het volgende:
[..]
kommaaropmetdiepleuroosendieauto!!
morguh BCC
werkse Draakje
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:22 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M slaat BCC KO
Stile man, moet nog wakker worden
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:22 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M slaat BCC KO
Stile man, moet nog wakker worden
Ga jij ff serieus doen ofzo!quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
2 jaar muay thai en alleen me ex heeft me 1x KO kunnen krijgen
so make my day
tuurlijk.... waar kan ik er meer halenquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb je wel je topicloten ingestuurd?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ga jij ff serieus doen ofzo!
* Dr.Droxz geeft BCC een extra sterke expresso!
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:29 schreef tripack het volgende:
[..]
tuurlijk.... waar kan ik er meer halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voel me net een indiaan alleen dan zonder rook wolken#Gomorra
van wie krijg ik knufels en kusjes? van jouwquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
bij mij!
je weet dat je geen geld en dikke autos kan winnen alleen maar knuffels, kusjes en koffie of thee
daar kan ik het geheim niet achter prijsgevenquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:34 schreef tripack het volgende:
[..]
van wie krijg ik knufels en kusjes? van jouwdoe dan maar koffie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
stay frosty
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daar kan ik het geheim niet achter prijsgevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nja er zijn hier wel een paar dames die regelmatig langskomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
probeer het eensleuk
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:hahahah, dat ken ik ergens van! hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voel me net een indiaan alleen dan zonder rook wolken
Ik ben nu met een ritueel bezig om mijn koppijn weg te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Die trut heeft nog het nieuws gehaald ook
Epe - Automobiliste onder invloed beland in greppel
Een 29-jarige vrouw is in de nacht van donderdag op vrijdag 29 augustus met haar auto in een greppel terecht gekomen aan de Wisselseweg in Epe. De vrouw bleek onder invloed van alcohol waarop zij werd meegenomen naar het politiebureau. Omstreeks 02:15 uur kreeg de politie de melding dat er een vrouw in beschonken toestand overlast veroorzaakte aan de Molenweg in Epe. De vrouw was in haar auto gestapt en weggereden in de richting van de Wisselseweg. Daar raakte zij van de weg af en kwam met haar auto in een greppel terecht. Agenten troffen de vrouw in haar auto aan. Zij bleek onder invloed van alcohol en werd meegenomen naar het politiebureau. De ademanalyse wees een promillage uit van 1,45. Hierop werd haar rijbewijs ingevorderd. Tegen haar wordt proces-verbaal opgemaakt.
freaking sue me!quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
OH MY GOD !!! hij komt uit EPuhhhhhhhh
GEFELICITEERD!quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:09 schreef diertjuh het volgende:
Haai mensjes, ik weer vanuit school, moet even wat huiswerk maken en dan ga ik lekker naar huis. Blijf vandaag geen 3 en half uur wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
stay frosty
quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
GEFELICITEERD!
JE HEBT EEN KUSJE GEWONNEN VAN DE POSTCODETOPICLOTERIJ!
Gaarne deze even aan alle mannen in dit topic te geven zodat ik het niet hoef te doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hehe en ik zit hier vaak tussen alleen mannen
Oke iedereen krijgt een kusje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |