Zijn niet echt specifieke vragen die daarover gaanquote:Op maandag 1 september 2008 10:58 schreef crazy987 het volgende:
[..]
Bij die verzekeringen haak ik af
wat precies bij loonbelastingen ?
maar nee ik werk er niet, maar ik ken eventueel wel wat mensen
Net even de abonnementen bekeken, maar ik zou er geen nemen, want het heeft namelijk weinig nut. Ik zou het namelijk weinig gebruiken.quote:Op maandag 1 september 2008 08:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
En, zitten hier nog vage figuren die een fok! abbo nemen?
hey jij leeft ook nogquote:Op maandag 1 september 2008 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
dat was de maandag ochtend vergadering
pak werk waar ik gee nzin in heb ook nog is
quote:Op maandag 1 september 2008 10:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maandag ochtend.. zegt genoeg toch
hehe dan ben je afgelopen weken hier niet veel geweest ben ik bang
@foknerdies... die 9600 OC die ik had besteld is EOL dus gaarne alternatieven van rond de 110 euro
http://tweakers.net/price(...)ce-9800gt-512mb.htmlquote:Op maandag 1 september 2008 10:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
volgens mij hebben ze er over heen gelezen
@foknerdies... die 9600 OC die ik had besteld is EOL dus gaarne alternatieven van rond de 110 euro
Goedemorgen Whitelightningquote:Op maandag 1 september 2008 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
Mogguh allemaal
[..]
http://tweakers.net/price(...)ce-9800gt-512mb.html
ben aardig vertieftquote:
Allesquote:Op maandag 1 september 2008 11:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zijn niet echt specifieke vragen die daarover gaan![]()
Bijvoorbeeld deze vraag: Hoeveel maaltijden met een zakelijk karakter mag een werkgever per jaar aan een werknemer onbelast vergoeden of verstrekken?
zijn er geen pc's in de bibliotheek, daar is het meestal rustigquote:Op maandag 1 september 2008 11:08 schreef diertjuh het volgende:
Ze moeten hier een stilte ruimte maken ofzo...ik kan me gewoon niet concentreren op iets wat ik wil lezen...
hallo zegquote:Op maandag 1 september 2008 11:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zijn niet echt specifieke vragen die daarover gaan![]()
Bijvoorbeeld deze vraag: Hoeveel maaltijden met een zakelijk karakter mag een werkgever per jaar aan een werknemer onbelast vergoeden of verstrekken?
op bedquote:Op maandag 1 september 2008 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben aardig vertieft
heb het weekend op bed gelegen
Whehe daar zit ik. Maar sommige vinden het leuk om iets op de Imac te kijken en dan lekker hard te zettenquote:Op maandag 1 september 2008 11:11 schreef tripack het volgende:
[..]
zijn er geen pc's in de bibliotheek, daar is het meestal rustig
Was een vraag uit de vele vragenquote:Op maandag 1 september 2008 11:11 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hallo zeg
dat weet ik weer niet xD
google ?
als je het vanmiddag nog niet hebt moet je t maar even melden
vraag ik het wel ff aan een vriend van me, die is accountant
nee zit op het werk helaasquote:Op maandag 1 september 2008 11:12 schreef tripack het volgende:
[..]
op beddas niet zo lekker... nu thuis of toch op het werk?
heu Sgeleheb jij nu vakantie dan? of weer voor de zaak weg
dat zuigt wel... beetje rustig aan doen vandaag dan maarquote:Op maandag 1 september 2008 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee zit op het werk helaas
hahaquote:Op maandag 1 september 2008 11:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Was een vraag uit de vele vragen
jaja, maar druk op werk met van die lekkere irri klusjes.quote:
das standaard op de maandag hehquote:Op maandag 1 september 2008 11:15 schreef tripack het volgende:
[..]
dat zuigt wel... beetje rustig aan doen vandaag dan maar
Rustig, hier lijkt het smaandags wel of er een bom ontploft isquote:Op maandag 1 september 2008 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das standaard op de maandag heh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |