Ik kan lang wachten hoor, ik kijk lost al vanaf de eerste aflevering en heb hier zelfs seizoen 1,2 en 3 orrigineel liggenquote:Op maandag 1 september 2008 20:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Lost kun je lang wachten..begint pas in 2009 weer.
Ik zit verder nog te wachten op Fringe, CSI: NY, Smallville, Chuck, Heroes, Supernatural, Life, True Blood, Criminal mindsOja en de spin off van Criminal minds en de nieuwe stargate atlantis
Flashlight wat is dat?
Ja daar ging het dus fout. Ik had bij mn Hi abo toen ook 9 cent per sms. maarja doet er verder ook niet meer toequote:Op maandag 1 september 2008 21:14 schreef Crazy-M het volgende:
maar 21 cent per sms
Damn, kun je net zo goed doen wat ik gedaan heb
HI sms je voor 9 cent. Maar ik heb mijn smsbundel opgekocht, onbeperkt smsen voor 10 euro p/m
Het is dat ik er nog een hoop had van mijn bundel,quote:Op maandag 1 september 2008 21:14 schreef Crazy-M het volgende:
maar 21 cent per sms
Damn, kun je net zo goed doen wat ik gedaan heb
HI sms je voor 9 cent. Maar ik heb mijn smsbundel opgekocht, onbeperkt smsen voor 10 euro p/m
mijn record staat op iets van over de 800 in 1 maandquote:Op maandag 1 september 2008 21:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is dat ik er nog een hoop had van mijn bundel,
maar sms'en gaat tegenwoordig wel hard zeg
aah ok, scheelt in 1 keer 12 cent jah per sms.quote:Op maandag 1 september 2008 21:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja daar ging het dus fout. Ik had bij mn Hi abo toen ook 9 cent per sms. maarja doet er verder ook niet meer toe
Ok, daar win je van me... ik zou er trouwens niet zo trots op zijnquote:Op maandag 1 september 2008 21:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mijn record staat op iets van over de 800 in 1 maand![]()
Lost kijk ik dus ook wel, maar begint allemaal een beetje uitgelekt verhaal te worden.quote:Op maandag 1 september 2008 21:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kan lang wachten hoor, ik kijk lost al vanaf de eerste aflevering en heb hier zelfs seizoen 1,2 en 3 orrigineel liggen![]()
Flashlight? Ik bedoel natuurlijk "Flashpoint"
Hier meer info over "Flashpoint".
p.s Jij kijkt een hoop!
Ik ga dus heel veel minder smsen, nadat ik vandaag mn factuur zagquote:Op maandag 1 september 2008 21:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok, daar win je van me... ik zou er trouwens niet zo trots op zijn
Ook naar een vrouw toevallig?
Dat over "lost" ben ik wel een beetje met je eens... maar die laatste aflevering was echt wel cool!quote:Op maandag 1 september 2008 21:22 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Lost kijk ik dus ook wel, maar begint allemaal een beetje uitgelekt verhaal te worden.
Ik had al een klein vermoeden dat je flashpoint bedoelde. tv.com gaf al niets over flashlight.
Flashpoint volg ik dan ook nog. Samen met Burn Notice![]()
Inderdaad ik kijk veel. Ben een series en film fan, dus tja
.
Ik zeg altijd dat ik minder moet sms'en, maar daar komt het echt niet vanquote:Op maandag 1 september 2008 21:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ga dus heel veel minder smsen, nadat ik vandaag mn factuur zag. Zoveel moest ik nog niet eens betalen toen ik keertje in buitenland was enzo
Idd laatste aflevering was zeker erg cool! Meestal stel ik voor mezelf een handig lijstje samen met wanneer de nieuwe afleveringen van series worden uitgezonden enzo.quote:Op maandag 1 september 2008 21:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat over "lost" ben ik wel een beetje met je eens... maar die laatste aflevering was echt wel cool!
Ik sta nog steeds op het punt om eens alles opnieuw te gaan kijken, want ik weet echt niet meer alles hahaha
Tv.com is idd wel een relaxte site, alle info enzo... niet verkeerd!
Nou ben ik zeker ook een film gek hoor, zeker 350 DVD's orrigineel en over dat andere maar niet te praten
Ik ben inmiddels overgestapt op Blue Ray, dat is niet verkeerd zeg!
haha, wanneer is abbo afgelopen ?quote:Op maandag 1 september 2008 21:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ga dus heel veel minder smsen, nadat ik vandaag mn factuur zag. Zoveel moest ik nog niet eens betalen toen ik keertje in buitenland was enzo
quote:Op maandag 1 september 2008 21:33 schreef draculettetje het volgende:
hihi ik moest wel lachen hoor crazy
maar dat zou je ronja hier niet zien doen
quote:Op maandag 1 september 2008 21:32 schreef Crazy-M het volgende:
Avond, trouwens diertjuh,
ons sammy kan ook aa ntafel eten:
[ afbeelding ]
crazy die crazy doet!quote:Op maandag 1 september 2008 21:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]tjah, i kwas weer ff in een gekke bui
dus hup: sammy op de stoel: etensbak op tafel, en foto
2010quote:Op maandag 1 september 2008 21:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, wanneer is abbo afgelopen ?
dat doe ik nu noooooitquote:
haha, hij is ook een poepiequote:Op maandag 1 september 2008 21:35 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wat uber schattig
Ik ben fan van Sammy
is goedquote:Op maandag 1 september 2008 21:38 schreef draculettetje het volgende:
hihi ik zal binnenkort eens kijken
kopen bij beter bedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |