Wij zijn nooit weggeweestquote:Op dinsdag 2 september 2008 05:23 schreef Valkire het volgende:
Aaah waarom verteld niemand mij dat jullie er weer zijn
Nee,quote:Op dinsdag 2 september 2008 07:11 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh Crazy-M! klaar voor de strijd ?
slecht geslapenquote:Op dinsdag 2 september 2008 07:32 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen dracu ! alles goed op deze dinsdag ?
En ik maar denken dat ik het van je had overgenomenquote:Op dinsdag 2 september 2008 05:30 schreef lynda het volgende:
Nee had gister hele dag al koppijn.. aankomende migraine dus op tijd me bed in gegaan.. Beetje jammer alleen van de wekker om tien over half 5
En nu.. naar werk
O en valkire.. we zijn nooit weg geweest
- koppijn (ARGGGGG! zo maar eens wat pillen halen hiero....)quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:29 schreef Crazy-M het volgende:
+ Geen nieuwe meldingen
- geen zin, toe aan weekend
quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:33 schreef crazy987 het volgende:
heeft iemand wat krachtige cafeine voor me ?
haha ik val hier bijna in slaapquote:
Tripack!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:45 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereendit keer van een andere werkplek
kheb geen zin meer (ook nog niet echt gehad)
kom dan hier heen... hier regent het ookquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:45 schreef Sgele het volgende:
Bra Morgon!![]()
Wat een tyfusweer hier in Zweden!
aha das lekkerquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tripack!!![]()
Om uw vraag van gisteren nog even te beantwoorden, ik zit hier niet voor m'n werk
Gewoon ff een paar dagen er tussen uit
Best geinig hier hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:46 schreef tripack het volgende:
[..]
kom dan hier heen... hier regent het ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |