haha, hij is ook een poepiequote:Op maandag 1 september 2008 21:35 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wat uber schattig
Ik ben fan van Sammy
is goedquote:Op maandag 1 september 2008 21:38 schreef draculettetje het volgende:
hihi ik zal binnenkort eens kijken
kopen bij beter bedquote:
Wij zijn nooit weggeweestquote:Op dinsdag 2 september 2008 05:23 schreef Valkire het volgende:
Aaah waarom verteld niemand mij dat jullie er weer zijn
Nee,quote:Op dinsdag 2 september 2008 07:11 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh Crazy-M! klaar voor de strijd ?
slecht geslapenquote:Op dinsdag 2 september 2008 07:32 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen dracu ! alles goed op deze dinsdag ?
En ik maar denken dat ik het van je had overgenomenquote:Op dinsdag 2 september 2008 05:30 schreef lynda het volgende:
Nee had gister hele dag al koppijn.. aankomende migraine dus op tijd me bed in gegaan.. Beetje jammer alleen van de wekker om tien over half 5
En nu.. naar werk
O en valkire.. we zijn nooit weg geweest
- koppijn (ARGGGGG! zo maar eens wat pillen halen hiero....)quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:29 schreef Crazy-M het volgende:
+ Geen nieuwe meldingen
- geen zin, toe aan weekend
quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:33 schreef crazy987 het volgende:
heeft iemand wat krachtige cafeine voor me ?
haha ik val hier bijna in slaapquote:
Tripack!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:45 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereendit keer van een andere werkplek
kheb geen zin meer (ook nog niet echt gehad)
kom dan hier heen... hier regent het ookquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:45 schreef Sgele het volgende:
Bra Morgon!![]()
Wat een tyfusweer hier in Zweden!
aha das lekkerquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tripack!!![]()
Om uw vraag van gisteren nog even te beantwoorden, ik zit hier niet voor m'n werk
Gewoon ff een paar dagen er tussen uit
Best geinig hier hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:46 schreef tripack het volgende:
[..]
kom dan hier heen... hier regent het ook
Ja alles goed eigenlijk, zo maar ineens een week vrij moeten nemen omdat ik veel te veel vakantiedagen over hadquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:49 schreef tripack het volgende:
mjah gaat wel lekker... nog wel wennen aan het vroeger opstaan dan in de vakantie (in de vakantie was ik nog om 9 uur uit bed)
en met jouw verders?
Ik heb een hele slechte opmerking in m'n vingers zittenquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo dan, communicatie is kut op mijn afdeling...
Mijn collega was er al een paar dagen niet,
blijkt zijn moeder te zijn overleden... halve afdeling gaat er heen vanmiddag....
laat maar komenquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb een hele slechte opmerking in m'n vingers zitten
idd lekkere communicatie danquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo dan, communicatie is kut op mijn afdeling...
Mijn collega was er al een paar dagen niet,
blijkt zijn moeder te zijn overleden... halve afdeling gaat er heen vanmiddag....
quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:54 schreef draculettetje het volgende:
ik wil ook gewoon een week vrij moeten nemen omdat dat gewoon moet
die heb ik vast wel....quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:56 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
Staan wel heel veel overuren tegenover he
Dan moet je met je baas gaan pratenquote:
ik krijg ook nog wel vakantiequote:Op dinsdag 2 september 2008 08:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan moet je met je baas gaan praten
Dit weekend kan je iig even bijkomenquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:54 schreef draculettetje het volgende:
ik wil ook gewoon een week vrij moeten nemen omdat dat gewoon moet
Doe maar nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb een hele slechte opmerking in m'n vingers zitten
ik kan het wel.. tot max 12 uurquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja alles goed eigenlijk, zo maar ineens een week vrij moeten nemen omdat ik veel te veel vakantiedagen over had(Ik heb nu nog 3 weken die ik op moet maken
)
Mja uitslapen heb ik ook geen talent voor enzo
nou ja bijkomen?!quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit weekend kan je iig even bijkomen
Uiteraardquote:
nee.... niet weer!quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou ja bijkomen?!
weet nog niet hoe laat we die kant op komen hoor, tis weer eens vervelend druk op het werk bij die ander
Hoezo? moet je schoonmaken? het is vieeesssquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:01 schreef tripack het volgende:
[..]
ik kan het wel.. tot max 12 uurmaja huishouden moet je vaak oefenen
voordat je het een beetje onder de knie hebt
Ik moest lachen, wat doe je!quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoezo? moet je schoonmaken? het is vieeesss
tjah moet wel een beetje schoon zijn als er visite komt of na een verjaardagquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoezo? moet je schoonmaken? het is vieeesss
Tja die kut collega kan je het niet kwalijk nemen denk ikquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moest lachen, wat doe je!
p.s
Nee niet mijn koffie... kut collega is te brak om te halen, en noob collega wil ook niet bewegen...
Nog even en iedereen gaat hier weer koffie voor zichzelf halen
Mogguh FUB!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Thx Sgele! Ik heb die gozer gisteren ook aardig zitten rellen,quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:08 schreef Sgele het volgende:
Dank je Draakje![]()
[..]
Tja die kut collega kan je het niet kwalijk nemen denk ik
* Sgele zet nog even een blad Droxz Specials / koffie / thee neer
Mensen.. de groeten![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh FUB!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YXJtZSBqaWog#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
En hebben we er nog een beetje zin in?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
Doe je wel voorzichtig?quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:13 schreef draculettetje het volgende:
zo ik ga maar eens aan het werk
meldt me later wel weer even
kommaaropmetdiepleuroosendieauto!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
GOEEEEEEEEEEEDEEEE MORGEN ! IK BEN GASTON VAN DE POSTCODELOTERIJ!!!!
STERF!quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
GOEEEEEEEEEEEDEEEE MORGEN ! IK BEN GASTON VAN DE POSTCODELOTERIJ!!!!
heb je wel je topicloten ingestuurd?quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:21 schreef tripack het volgende:
[..]
kommaaropmetdiepleuroosendieauto!!
morguh BCC
werkse Draakje
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:22 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M slaat BCC KO
Stile man, moet nog wakker worden
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:22 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M slaat BCC KO
Stile man, moet nog wakker worden
Ga jij ff serieus doen ofzo!quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
2 jaar muay thai en alleen me ex heeft me 1x KO kunnen krijgen
so make my day
tuurlijk.... waar kan ik er meer halenquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb je wel je topicloten ingestuurd?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ga jij ff serieus doen ofzo!
* Dr.Droxz geeft BCC een extra sterke expresso!
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:29 schreef tripack het volgende:
[..]
tuurlijk.... waar kan ik er meer halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voel me net een indiaan alleen dan zonder rook wolken#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
van wie krijg ik knufels en kusjes? van jouwquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
bij mij!
je weet dat je geen geld en dikke autos kan winnen alleen maar knuffels, kusjes en koffie of thee
daar kan ik het geheim niet achter prijsgevenquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:34 schreef tripack het volgende:
[..]
van wie krijg ik knufels en kusjes? van jouwdoe dan maar koffie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daar kan ik het geheim niet achter prijsgevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nja er zijn hier wel een paar dames die regelmatig langskomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
probeer het eensleuk
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:hahahah, dat ken ik ergens van! hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voel me net een indiaan alleen dan zonder rook wolken
Ik ben nu met een ritueel bezig om mijn koppijn weg te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Die trut heeft nog het nieuws gehaald ook
Epe - Automobiliste onder invloed beland in greppel
Een 29-jarige vrouw is in de nacht van donderdag op vrijdag 29 augustus met haar auto in een greppel terecht gekomen aan de Wisselseweg in Epe. De vrouw bleek onder invloed van alcohol waarop zij werd meegenomen naar het politiebureau. Omstreeks 02:15 uur kreeg de politie de melding dat er een vrouw in beschonken toestand overlast veroorzaakte aan de Molenweg in Epe. De vrouw was in haar auto gestapt en weggereden in de richting van de Wisselseweg. Daar raakte zij van de weg af en kwam met haar auto in een greppel terecht. Agenten troffen de vrouw in haar auto aan. Zij bleek onder invloed van alcohol en werd meegenomen naar het politiebureau. De ademanalyse wees een promillage uit van 1,45. Hierop werd haar rijbewijs ingevorderd. Tegen haar wordt proces-verbaal opgemaakt.
freaking sue me!quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
OH MY GOD !!! hij komt uit EPuhhhhhhhh
GEFELICITEERD!quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:09 schreef diertjuh het volgende:
Haai mensjes, ik weer vanuit school, moet even wat huiswerk maken en dan ga ik lekker naar huis. Blijf vandaag geen 3 en half uur wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
GEFELICITEERD!
JE HEBT EEN KUSJE GEWONNEN VAN DE POSTCODETOPICLOTERIJ!
Gaarne deze even aan alle mannen in dit topic te geven zodat ik het niet hoef te doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hehe en ik zit hier vaak tussen alleen mannen
Oke iedereen krijgt een kusje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |