Ja alles goed eigenlijk, zo maar ineens een week vrij moeten nemen omdat ik veel te veel vakantiedagen over hadquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:49 schreef tripack het volgende:
mjah gaat wel lekker... nog wel wennen aan het vroeger opstaan dan in de vakantie (in de vakantie was ik nog om 9 uur uit bed)
en met jouw verders?
Ik heb een hele slechte opmerking in m'n vingers zittenquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo dan, communicatie is kut op mijn afdeling...
Mijn collega was er al een paar dagen niet,
blijkt zijn moeder te zijn overleden... halve afdeling gaat er heen vanmiddag....
laat maar komenquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb een hele slechte opmerking in m'n vingers zitten
idd lekkere communicatie danquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo dan, communicatie is kut op mijn afdeling...
Mijn collega was er al een paar dagen niet,
blijkt zijn moeder te zijn overleden... halve afdeling gaat er heen vanmiddag....
quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:54 schreef draculettetje het volgende:
ik wil ook gewoon een week vrij moeten nemen omdat dat gewoon moet
die heb ik vast wel....quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:56 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
Staan wel heel veel overuren tegenover he
Dan moet je met je baas gaan pratenquote:
ik krijg ook nog wel vakantiequote:Op dinsdag 2 september 2008 08:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan moet je met je baas gaan praten
Dit weekend kan je iig even bijkomenquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:54 schreef draculettetje het volgende:
ik wil ook gewoon een week vrij moeten nemen omdat dat gewoon moet
Doe maar nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb een hele slechte opmerking in m'n vingers zitten
ik kan het wel.. tot max 12 uurquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja alles goed eigenlijk, zo maar ineens een week vrij moeten nemen omdat ik veel te veel vakantiedagen over had(Ik heb nu nog 3 weken die ik op moet maken
)
Mja uitslapen heb ik ook geen talent voor enzo
nou ja bijkomen?!quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit weekend kan je iig even bijkomen
Uiteraardquote:
nee.... niet weer!quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou ja bijkomen?!
weet nog niet hoe laat we die kant op komen hoor, tis weer eens vervelend druk op het werk bij die ander
Hoezo? moet je schoonmaken? het is vieeesssquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:01 schreef tripack het volgende:
[..]
ik kan het wel.. tot max 12 uurmaja huishouden moet je vaak oefenen
voordat je het een beetje onder de knie hebt
Ik moest lachen, wat doe je!quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoezo? moet je schoonmaken? het is vieeesss
tjah moet wel een beetje schoon zijn als er visite komt of na een verjaardagquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoezo? moet je schoonmaken? het is vieeesss
Tja die kut collega kan je het niet kwalijk nemen denk ikquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moest lachen, wat doe je!
p.s
Nee niet mijn koffie... kut collega is te brak om te halen, en noob collega wil ook niet bewegen...
Nog even en iedereen gaat hier weer koffie voor zichzelf halen
Mogguh FUB!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |