quote:Op maandag 1 september 2008 10:32 schreef tripack het volgende:
[..]
morguh BCC
kon het liet latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest lachen!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
whahah jah denk hetquote:Op maandag 1 september 2008 10:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Idd erg rustig. Iedereen is hard aan het werk ofzo? ;
jah normaal doen we niet meer aan je moederenquote:
Heeft beller een nieuwe baan? Dat had ik dan nog niet mee gekregen..quote:Op maandag 1 september 2008 10:36 schreef tripack het volgende:
[..]
whahah jah denk het![]()
Beller nieuwe baan dus die zie ik vandaag waarschijnlijk niet verschijnen
en de rest.... whehehe geen zin om langs te komen
quote:Op maandag 1 september 2008 09:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh FUB!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
erm maandag
@ bcc sletje ....
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Vertel het eensquote:Op maandag 1 september 2008 10:37 schreef crazy987 het volgende:
haha ik ben er wel
zit alleen met een probleempje met xp
jah en heeft daarvoor dus een maand vakantie genomenquote:Op maandag 1 september 2008 10:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heeft beller een nieuwe baan? Dat had ik dan nog niet mee gekregen..
Hoe kunnen ze nou geen zin hebben om hier langs te komen? En wij hebben dus niets te doen...nou dan ga ik zo maar naar huis. Vanmiddag nog wat dingen doen
quote:Op maandag 1 september 2008 10:37 schreef tripack het volgende:
[..]
jah normaal doen we niet meer aan je moederen![]()
maar hoe gaat het?ik heb je nog niet echt eerder hier gezien volgens mij
hij sluit soms niet afquote:
quote:Op maandag 1 september 2008 10:40 schreef tripack het volgende:
[..]
jah en heeft daarvoor dus een maand vakantie genomen![]()
morguuuh Fubar
quote:Op maandag 1 september 2008 10:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
erm maandag
@ bcc sletje ....
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Op maandag 1 september 2008 10:41 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hij sluit soms niet af
en soms wel. waarom weet ik niet
en outlook 2003 sluit regelmatig ook niet fatsoenlijk af.
blijft gewoon in de processes staan >.>
dan zijn wel al je problemen opgelost jahquote:
behalve datquote:
quote:Op maandag 1 september 2008 10:41 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hij sluit soms niet af
en soms wel. waarom weet ik niet
en outlook 2003 sluit regelmatig ook niet fatsoenlijk af.
blijft gewoon in de processes staan >.>
crapquote:Op maandag 1 september 2008 10:43 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat is niet leuk! Maar helaas kan ik je er niet mee helpen..Gewoon pc uit het raam gooien..
quote:Op maandag 1 september 2008 10:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
volgens mij hebben ze er over heen gelezen
@foknerdies... die 9600 OC die ik had besteld is EOL dus gaarne alternatieven van rond de 110 euro
quote:Op maandag 1 september 2008 10:45 schreef crazy987 het volgende:
[..]
crap
maar is laptop
gaat iets makkelijker
discuswerpen
wie doen er mee ?quote:Op maandag 1 september 2008 10:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat is een goed idee
Doe dat maar dan
Ik heb wel zin om met die ubernerds hier in het mediacentrum door een raam te gooien. Mag dat?quote:Op maandag 1 september 2008 10:48 schreef crazy987 het volgende:
[..]
wie doen er mee ?
compo casewerpen anyone ?![]()
waar gaat het overquote:Op maandag 1 september 2008 10:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb wel zin om met die ubernerds hier in het mediacentrum door een raam te gooien. Mag dat?
Ik ben serieus bezig met iets voor school. Iemand hier die bij de belastingdienst werkt? Heb geen zin om alle vragen op te zoeken
Loonbelastingen, premie volksverzekeringen en premies werknemersverzekeringen.quote:
Bij die verzekeringen haak ik afquote:Op maandag 1 september 2008 10:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Loonbelastingen, premie volksverzekeringen en premies werknemersverzekeringen.
Ik kan dus geen enkel antwoord vinden, want ik moet een cd hebben en als je die niet hebt moet je die maar op de belastingdienst site zoeken. Boek is ook erg van deze tijd....2002![]()
Jij werkt bij de belastingdienst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |