Het is wel leuk als je ze plaatst, want niet iedereen kan/wil op Hyves.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:11 schreef liesje1979 het volgende:
Er staan ook foto's op, maar dat is me dan net weer even te veel werk:
De hyves van Ribas!
http://ribas123.hyves.nl/
Zo ziet ie er nog best leuk uit. Dankjewelquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:29 schreef liesje1979 het volgende:
Speciaal voor jou dan Disana, doe ik er 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron: http://ribas123.hyves.nl/ (sorry je moet ff knippen en plakken, ik weet niet hoe je een link klikbaar maakt)
Stoer hoor.quote:
Eer, je hebt ons gevonden, wat leuk.quote:
Heeft iemand wel eens van deze DJ Ribas gehoord dan? Ik in ieder geval niet.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:59 schreef Juud79 het volgende:
Ribas is ook DJ-Ribas
Er staan verschillende downloads van sets van hem op feesten op zijn Hyves...
http://djribas.com/Djribas@OloRosoLastTIME.mp3
nou, misschien wel egyptisch.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Stoer hoor.
Bedankt voor het posten. Staat zijn afkomst trouwens ook ergens vermeld? Dat vroegen we ons eerder deze week af... ik gokte op Marokkaans maar het zou ook best Algerijns kunnen zijn.
Hee ja, dat zou zomaar kunnen. Misschien komen we er vanavond al achter.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:58 schreef IIsa het volgende:
[..]
nou, misschien wel egyptisch.
waarom zet je anders zo'n tattoo.
ja, wie weet!quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee ja, dat zou zomaar kunnen. Misschien komen we er vanavond al achter.
O rly? Of is dat ook zo'n Kelly (zie mij al eens namen kennen) die maar wat lult om in het programma te komen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:04 schreef schatje het volgende:
Ribas is toch degene die vindt dat een vrouw onder hem staat en haar plaats moet weten?
Ik kan het allebei weten, geboren in Leiden en na 22 jaar geemigreerd naar alkmaar. Zijn precies dezelfde steden. Qua mannen, tja in alkmaar wel een hele leuke gevonden vandaar de emigratie.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:50 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ja dat is dan weer een beetje jammer, in Alkmaar heb je echte mannen![]()
We zijn erachter...... hij komt uit Iranquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee ja, dat zou zomaar kunnen. Misschien komen we er vanavond al achter.
Ja. Dat was niet eens bij me opgekomen. Jammer dat ie er zulke ongeëmancipeerde ideeën op nahoudt, want hij lijkt me best wel aardig. Hij is trouwens ook het hoogst opgeleid, eens kijken of dat te merken is aan zijn spelgedrag.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:48 schreef Desii het volgende:
[..]
We zijn erachter...... hij komt uit Iran
Ik wel!quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:56 schreef WiebeKuipers het volgende:
[..]
Heeft iemand wel eens van deze DJ Ribas gehoord dan? Ik in ieder geval niet.
Wel is met hem gesproken dan?quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik wel!Hij draait in Olo Rosso in Leiden! Kwam hem weleens tegen in 't uitgaansleven...
Nou, Joepiequote:
Dat Ribas bij een mattie van hem in de klas zit.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:38 schreef Darklight het volgende:
wat stond er?
Ik ga met je mee avonne. Check zijn Hyves, alleen maar kerels op de foto.quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:19 schreef avonne het volgende:
Iemand zei dat het net Dennis is. I agree.
Wat een opgeblazen kikker. Angsthaas. Nitwit.
Kop vol gel en de hele tijd "Ik sweer het je... Ik sweer het je... Ik sweer het je... "
Yuk !
OK, daar kan ie niks aan doen, natuurlijk.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat Ribas bij een mattie van hem in de klas zit.
Zou het? Ik vind het eerder zo'n type die de hele dag rond gaat en mensen aanwijst "viesj wijf, viesj wijf" en "hij is gevaarlijk" om op te hangen. Hji neemt het touw wel mee.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:55 schreef Pulu het volgende:
Haha in Iran zou hij aan de hoogste boom hangen
quote:Op donderdag 4 september 2008 20:08 schreef liesje1979 het volgende:
Zijn er al medespelers die Ribas niet eng, of gevaarlijk vindt?
inderdaad, alsmaar zeggen "die speelt een spelletje, die is alleen maar bezig met het spel, die moet eruit en die gaat alleen voor geld" duidt toch aan dat ie zelf ook heel erg bezig is met het spel.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:45 schreef Windigo het volgende:
Ik vind die ribas onbetrouwbaar, hij beticht iedereen van spelletjes spelen, maar volgens mij speelt hij het grootste spel van iedereen.
Precies, en hij beticht ook iedereen van leugens, wat hem dus voor mij ook verdacht maakt. Zoals de waard is kent hij zijn gasten..quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:31 schreef Herald het volgende:
[..]
inderdaad, alsmaar zeggen "die speelt een spelletje, die is alleen maar bezig met het spel, die moet eruit en die gaat alleen voor geld" duidt toch aan dat ie zelf ook heel erg bezig is met het spel.
Nu alleen nog ervoor zorgen dat de kijker snapt hoe er precies televisie wordt gemaakt en we zijn weer een stapje verder. Een heel klein stapje.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:41 schreef Marrije het volgende:
En daarom hoeft ie er ook nog niet uit, hij maakt tv
hij roddelt, begrijp dat danquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu alleen nog ervoor zorgen dat de kijker snapt hoe er precies televisie wordt gemaakt en we zijn weer een stapje verder. Een heel klein stapje.
DGK is afgelopen hehquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:39 schreef Lieve het volgende:
Het is een Dennix. Zou hij gay zijn? Lijkt er wel op. Met een vrouwenfobie.
Dat weet Yasmin wel goed te spelen weet je? Ik ssweer het juh, weet je, dat weet Yasmin wel goed te spelen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 02:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
DGK is afgelopen heh![]()
Ribas is zeker niet gay, gewoon een jaloers kreng die nu Yasmin al claimed en ik hoop dat zij heeeeeeeeel lang geen sex met hem gaat hebben
oké okéquote:Op zondag 7 september 2008 21:19 schreef minor het volgende:
Ik vind hem ook leuk, fanvheu! ! Ja, hij heeft een hart. Vermoeiend,maar wel lief. Laat iedereen maar kletsen, hij is gewoon okee
ben jij ook van Iraanse afkomst?quote:Op zondag 7 september 2008 21:59 schreef AryaMehr het volgende:
He, nooit gedacht dat hij van Iraanse afkomst zou kunnen zijn. Wat leuk.
Jammer genoeg wel ja.quote:Op zondag 7 september 2008 22:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ben jij ook van Iraanse afkomst?
Ik heb nog iets te weinig van hem gezien. Vind je het goed als ik daar morgen een antwoord op geef?quote:Op zondag 7 september 2008 22:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ben je raar, niks jammer aan hoor![]()
Wat vind jij van Ribas?
ja dat vind ik goedquote:Op zondag 7 september 2008 22:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb nog iets te weinig van hem gezien. Vind je het goed als ik daar morgen een antwoord op geef?
Second that.quote:Op maandag 8 september 2008 09:42 schreef Windigo het volgende:
Ik ben absoluut geen fan, wat een vervelend agressief leugenachtig mannetje is het ook. Bah, zou meteen gillend wegrennen van hem als hij avances probeerde te maken. Ook typisch om te zien dat hij yasmin's vertrouwen meteen beschaamt. Bah wat een griezel.
quote:
Ik denk dat wel meer stellen die afspraak maken hoor mooi, uitgeproken of stilzwijgend.......quote:Op maandag 8 september 2008 14:31 schreef mooiiiiii het volgende:
Ribas en Yasmin worden de Brian en Amanda van CBML,mmw .Gisteren spraken ze af om geen ruzie te maken waar anderen bij zouden zijn ala die 2 die ik net noemde ..Het zal toch niet zo zijn dat dit stel gaat winnen.Ik griezel van die vent brrrribas..Ik hoop zo dat Yasmin niet naar z'n gewouwel blijft luisteren.
O dat is nieuw voor mij......quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:05 schreef Kanonskogel het volgende:
Verschrikkelijke popi jopi, met een veel te grote jodokus.
die heeft ie niet gekregenquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:13 schreef Scandalous het volgende:
omg deze gast praat teveelOver niks
![]()
Waarom hebben ze hem een hoofdrol gegeven?
Beetje een talkshowquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:17 schreef Scandalous het volgende:
Kan het me niet voorstellen, ze zenden gewoon degene uit die het meest praat
Héérlijk gewoonquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:40 schreef Pulu het volgende:
lekker weer zo'n allochtoontje die rolbevestigende trekjes vertoont....
Hij is gewoon heel, heel erg fout.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind hem én zijn taalgebruik strontvervelend
quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:43 schreef Windigo het volgende:
[..]
Hij is gewoon heel, heel erg fout.
Wel jammer dat het weer het negatieve stereotype moet bevestigen over de allochtoon. Er zijn genoeg leuke allochtonen, maar die doen kennelijk niet mee aan dit soort shows
Omdat ik zie dat hij niet eerlijk is. Hij draait, manipuleert, doet alsof hij Yasmin lief vind maar achter haar rug is het 'zuiver verstand' etc.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan je dat nou zeggen?
Ik zie het helemaal anders, volgens mij is juist Ribas de enige die écht verliefd is of aan het worden.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:00 schreef Windigo het volgende:
[..]
Omdat ik zie dat hij niet eerlijk is. Hij draait, manipuleert, doet alsof hij Yasmin lief vind maar achter haar rug is het 'zuiver verstand' etc.
fan je zegt precies wat ik denk!quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan je dat nou zeggen?
Het eerste wat Ribas tegen Yasmin zei toen ie had gewonnen was, dat ze nu lekker nog meer kon
gaan shoppen met zijn creditcard met een lief knuffeltje![]()
En Joost de oerhollandse knul ging een beetje het mannetje lopen uithangen en vond dat Fiona maar
eens moest gaan hardlopen.....
wie was er hier nou dominant?
O ja ben trouwens Fan van Ribas![]()
Ik zei ook niet dat de andere bewoners wel oprechte liefde vertonenquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal anders, volgens mij is juist Ribas de enige die écht verliefd is of aan het worden.
maar goed we zullen zien
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:19 schreef Darklight het volgende:
gaat echt goed tussen ribas en yasmine(?)
http://www.rtl.nl/compone(...)-09-08.avi_plain.xml
Ik vind dat Ribas veel liever tegen haar doet dan zij tegen hem. Toen hij haar gisteren lief in haar nek kuste keek ze zo verveeld, bah.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
is heel niet leuk.......
eerst weten hoe en waarom enzo
komt vast wel weer goed
2 zielen één gedachtequote:Op woensdag 10 september 2008 18:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind dat Ribas veel liever tegen haar doet dan zij tegen hem. Toen hij haar gisteren lief in hara nek kuste keek ze zo verveeld, bah.
Liesjequote:Op woensdag 10 september 2008 22:54 schreef liesje1979 het volgende:
Ik durf ook best voorzichtig te stellen dat ik Ribas inmiddels 1 van de leukere vind, bij hem is er tenminste actie! (En een kans op ontploffing!)
ja,ja, de ruzie .....quote:
Dat zal ik ook zeker doen.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja,ja, de ruzie .....![]()
maar als je ongelijk hebt moet je het ook eerlijk toegeven, doe ik ook, als ie tegenvalt ben ik de eerste om
het toe te geven. maar ben erg vergevingsgezind van aard.....
enne nobody is perfect........
quote:Op woensdag 10 september 2008 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ook humor, dat Ribas steeds maar alles loopt te winnen enzo
"Je moet gewoon je bek dicht houden tegen mij"quote:Op woensdag 10 september 2008 23:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zal ik ook zeker doen.
Maar iemand die dwingend zegt "kijk me aan als je tegen me praat" om vervolgens 's avonds zijn "vriendin" de hele master bedroom door te commanderen met de woorden "houd je mond en ga slapen" trek ik niet zo goed.
Wat denk die gozer wel niet. "weet je, kijk me aan, ik zeg je,....luister_luister, ik sweer het je, echt_echt, kom hier" etc.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zal ik ook zeker doen.
Maar iemand die dwingend zegt "kijk me aan als je tegen me praat" om vervolgens 's avonds zijn "vriendin" de hele master bedroom door te commanderen met de woorden "houd je mond en ga slapen" trek ik niet zo goed.
Het zijn geen kleine kinderenquote:Op donderdag 11 september 2008 10:51 schreef Mathara het volgende:
[..]
Wat denk die gozer wel niet. "weet je, kijk me aan, ik zeg je,....luister_luister, ik sweer het je, echt_echt, kom hier" etc.
Nou dan kan ik weinig mee hoor![]()
Wel weer leuk om Yasmin zo boos weg te zien stampen
Ik denk dat het een spurt zal nemen nadat CBML afgelopen is, dan moet je de ster allures weerstaan, en stevig in je schoenen staan enzoquote:Op donderdag 11 september 2008 11:04 schreef Mathara het volgende:
Zou Ribas nog volwassen worden dan ??
Neuh, niet gelijk de grootste krant van NL, eerst de regionale omroepen, of zou die gelijk bij RTL5 komen bij bv jensen ?quote:Op donderdag 11 september 2008 11:25 schreef Mathara het volgende:
Misschien de televaag vast bellen dan??
Ik heb er aan zitten denkenquote:Op donderdag 11 september 2008 10:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Fan, ik had van jou al wel een Ribas avatar verwacht![]()
Fijn he?quote:Op donderdag 11 september 2008 10:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
"Je moet gewoon je bek dicht houden tegen mij"
ik ook maar ja mogen we eigenlijk niet hardop zeggen hoor......quote:Op donderdag 11 september 2008 12:56 schreef Marrije het volgende:
Het iis een temperamentvol mannetje die Ribas, hou ik op zich wel van
Ja Neo dat denk ik als 1e. Jensen, zal hem tenslotte redelijk volwassen aanspreken en hem op zijn bek laten gaan, om er dan zelf ineens achter komen dat hij geen programma meer heeft.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:34 schreef neo567 het volgende:
[..]
Neuh, niet gelijk de grootste krant van NL, eerst de regionale omroepen, of zou die gelijk bij RTL5 komen bij bv jensen ?
Ik denk dat de kijkcijfers van jensen omhoog gaan door Ribas uit te nodigen, en jensen houdt idd van leed vermaak bij makkelijke prooien zoals Ribas mischien kan zijn.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:26 schreef Mathara het volgende:
[..]
Ja Neo dat denk ik als 1e. Jensen, zal hem tenslotte redelijk volwassen aanspreken en hem op zijn bek laten gaan, om er dan zelf ineens achter komen dat hij geen programma meer heeft.
Ribas heeft vast niet door dat er geen publiek zit, of begrijpt dat dit het nieuwe "format " is net zoals het perfecte format van CBML_O_
Maar de huis aan huis bladen kunnen Ribas misschien ook wel gebruiken. De trekpleister b.v, dan raakt hij zijn fobie v.w.b de "stank" misschien ook wat sneller kwijt.![]()
Te weinig strikes of wat?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:33 schreef Copycat het volgende:
Jensen is niet meer. Qua show dan. Good riddance!
Popje, je mag het zelfs van de daken schreeuwen!quote:Op donderdag 11 september 2008 13:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ook maar ja mogen we eigenlijk niet hardop zeggen hoor......
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Popje, je mag het zelfs van de daken schreeuwen!![]()
Mocht je een relatie met hem krijgen dan sleep ik je aan je kwast het huis uit en dat kom je maar lekker bij tante Noek op de bank wonen.
Ribas heeft op het moment een vd knapste vrouwen van alle !quote:Op donderdag 11 september 2008 14:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Popje, je mag het zelfs van de daken schreeuwen!![]()
Mocht je een relatie met hem krijgen dan sleep ik je aan je kwast het huis uit en dat kom je maar lekker bij tante Noek op de bank wonen.
Fine, als die maar bij Fan uit de buurt blijft.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:40 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ribas heeft op het moment een vd knapste vrouwen van alle !
Anders ga jij Fan stalken, dus Ribas opgepast !quote:Op donderdag 11 september 2008 14:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Fine, als die maar bij Fan uit de buurt blijft.
misschien ga ik Ribas wel stalkenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:51 schreef neo567 het volgende:
[..]
Anders ga jij Fan stalken, dus Ribas opgepast !
19.30 uurquote:Op donderdag 11 september 2008 17:59 schreef DuTank het volgende:
Hoe laat komt dit programma eigenlijk altijd? Dan ga ik het volgen.
quote:Op donderdag 11 september 2008 17:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
misschien ga ik Ribas wel stalken![]()
en een vliegtuigje huren enzo
Ok, dan ga ik nu checken!quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 20:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik hou het kort en simpel![]()
I WERIBAS
ja ze is wel ehquote:Op donderdag 11 september 2008 20:40 schreef Marrije het volgende:
Poeh, Ribas heeft wel een moeilijke tante in zn bed hoor, Yasmin die aan zn arm zit te trekken, en hij maar roepen 'blijf van me af'. Ze maakt het hem ook niet makkelijk.
ze wil gewoon kk harde krijgen..quote:Op donderdag 11 september 2008 20:40 schreef Marrije het volgende:
Poeh, Ribas heeft wel een moeilijke tante in zn bed hoor, Yasmin die aan zn arm zit te trekken, en hij maar roepen 'blijf van me af'. Ze maakt het hem ook niet makkelijk.
wat is kk harde ?quote:Op donderdag 11 september 2008 20:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
ze wil gewoon kk harde krijgen..
Haha, nah, ik vind Lisa óók leuk, ook zo'n opgewonden standje maar dan net ff andersquote:Op donderdag 11 september 2008 20:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja ze is wel eheen opgewonden standje zeg maar ........
hij heeft niet de makkelijkste weg gekozen in ieder geval anders was ie wel op Lisa gedoken die had
zich de eerste dag al bij hem aangemeld.......
Lisa
ja écht vind je Lisa leuk?quote:Op donderdag 11 september 2008 20:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, nah, ik vind Lisa óók leuk, ook zo'n opgewonden standje maar dan net ff anders
Yasmin is wel aan hem gewaagd hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 22:05 schreef annaca het volgende:
jij liever dan ik..
Vind eerlijk gezegt de lichamen van de andere jongens beter.. houdt niet zo van dat gespierde.
Verder is yasmin misshcien wel een opgewonde standje. maar vind het wel goed dat ze niet zomaar alles pikt van ribas. ribas is veels te bazig
Dat vind ik ook, ik keur per definitie alles aan Ribas afquote:Op donderdag 11 september 2008 22:05 schreef annaca het volgende:
jij liever dan ik..
Vind eerlijk gezegt de lichamen van de andere jongens beter.. houdt niet zo van dat gespierde.
Verder is yasmin misshcien wel een opgewonde standje. maar vind het wel goed dat ze niet zomaar alles pikt van ribas. ribas is veels te bazig
Ribasquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:37 schreef Witkopper het volgende:
Wat wordt je toch gek van die man met z'n uitspraken: Weet je? Ik zweer het!....
Wat een kerel, ga lekker naar huis toe...
Wat schattigquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
als het al zo was zou ik hééééél zuinig zijn en allemaal kadootjes voor hem kopen
ik versta hem primaquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:34 schreef Mathara het volgende:
Koop je dan ook iets voor zijn stembandjes, dan verstaan we misschien meer dan alleen het "weet je"![]()
Misschien dat ik wel iets leuks voor Darco zou willen kopen
Yasmin verstaat alleen wat ze horen wil denk ik. Die kan echt goed bitchen tegen hem zegquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik versta hem primaalléén Yasmin heeft er een beetje moeite mee, of die hoort ander dingen dan ik.....
Jij bent dus Darco Fan?
Dan krijg je een ontploffing bij Yasmine, maar zou Ribas dat wel durven ??quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:59 schreef Brons_Juweel het volgende:
Go chelsea. Ik zou het supercool vinden als Ribas voor chelsea gaat kiezen!
Dat zou pas voor commotie zorgen
Misschien beide Marco's wel, ze vinden haar best een lieve meid en willen haar nu toch al een beetje beschermen tegen Ribas.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:15 schreef Brons_Juweel het volgende:
Ik denk dat er zeker een jongen tussen zit die dan voor Yasmine gaat kiezen, namelijk...Blonde Marco
Alleen Ribas fans begrijpen Ribasquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:39 schreef musicfreakyme het volgende:
Ja ik begrijp ook niet zo goed waarom zo veel mensen lyrisch over hem zijn.
Het zal aan mij liggen...
quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:39 schreef musicfreakyme het volgende:
Ja ik begrijp ook niet zo goed waarom zo veel mensen lyrisch over hem zijn.
Het zal aan mij liggen...
Zelfs als hij niet 24 uur per dag schreeuwt, schreeuwt hij naar mijn mening nog steeds veel te vaak. Ik schreeuw nog geen een keer per jaar naar iemand. Ik vind het een domme barbaar.quote:Op zondag 14 september 2008 10:15 schreef trots het volgende:
ik snap dat negatieve gedoe ook niet zo goed eigenlijk..joh..mannetje met een grote mond en kleine hartje..vind hem super..en kan me niet voorstellen dat hij 24 uur zo loopt te schreeuwen..maar dat zenden ze niet uit natuurlijk..en als ik zie hoe hij met chelsea omgaat moet hij ook wel veel lieve kanten hebben anders zou chelsea hem links laten liggen of er iedergeval veel opmerkingen over maken ik heb die momenten nog niet gezien. Voor mij een toppertje!
Schrijf je in voor t programma, ik wil het zien!quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
als het al zo was zou ik hééééél zuinig zijn en allemaal kadootjes voor hem kopen
Whehehehe....quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 september 2008 11:07 schreef Windigo het volgende:
[..]
Schrijf je in voor t programma, ik wil het zien!
Omdat er vrouwen zijn zoals jij, bestaan er helaas mannen zoals ribas.quote:Op zondag 14 september 2008 10:15 schreef trots het volgende:
ik snap dat negatieve gedoe ook niet zo goed eigenlijk..joh..mannetje met een grote mond en kleine hartje..vind hem super..en kan me niet voorstellen dat hij 24 uur zo loopt te schreeuwen..maar dat zenden ze niet uit natuurlijk..en als ik zie hoe hij met chelsea omgaat moet hij ook wel veel lieve kanten hebben anders zou chelsea hem links laten liggen of er iedergeval veel opmerkingen over maken ik heb die momenten nog niet gezien. Voor mij een toppertje!
Omdat er vrouwen zijn zoals jij, bestaan er helaas mannen zoals ribas. Jij laat je zeker ook slaan in relaties of niet?quote:Op zondag 14 september 2008 10:15 schreef trots het volgende:
quote:Op zondag 14 september 2008 12:36 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Omdat er vrouwen zijn zoals jij, bestaan er helaas mannen zoals ribas.
Dude........ heb je hem haar zien slaan dan?quote:Op zondag 14 september 2008 12:36 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Omdat er vrouwen zijn zoals jij, bestaan er helaas mannen zoals ribas. Jij laat je zeker ook slaan in relaties of niet?
Hij is gewoon een bepaald type waarbij je dat zou verwachten. Ik krijg van hem ook de kriebels.quote:Op zondag 14 september 2008 12:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dude........ heb je hem haar zien slaan dan?
Hij zegt gewoon je moet me niet slaan????
Of laat jij je wel slaan door je vriendinnetje of vrouw?
Is toch ook niet normaal om elkaar te slaan, of je nou als man je vrouw slaat of als je als vrouw je man slaat
Het is allebei niet goed.......
klaar.
Nou het zal aan mij liggen hoor, maar noemde hij haar niet domme hoer?quote:Op zondag 14 september 2008 10:15 schreef trots het volgende:
Ik geloof je wel hoor.quote:
Waarom wordt jij niet zijn campagne _leidster. Ik wed dat je daar erg goed in bent, want je weet Ribas absoluut te doorgrondenquote:Op maandag 15 september 2008 22:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
waar kan ik stemmen ????
maar ik heb al héél lang mijn eigen Ribasquote:Op maandag 15 september 2008 22:35 schreef Mathara het volgende:
[..]
Waarom wordt jij niet zijn campagne _leidster. Ik wed dat je daar erg goed in bent, want je weet Ribas absoluut te doorgronden![]()
En wie weet, kan hij dat dan binnenkort ook bij jou
[i] Oké, je eigen Ribas moet gewoon nog hééééél lang de jouwe blijvenquote:Op maandag 15 september 2008 22:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
maar ik heb al héél lang mijn eigen Ribas![]()
ben ook wel een paar jaartjes te oud voor hem vrees ik![]()
vindt hem gewoon de leukste en tot nu toe heeft ie nog steeds (bij mij) nog niet het tegendeel bewezen.
was zaterdag........quote:Op maandag 15 september 2008 23:05 schreef Mathara het volgende:
[..]
[i] Oké, je eigen Ribas moet gewoon nog hééééél lang de jouwe blijven. Maar voor de CBML Ribas, mag je daarom toch wel een beetje promoten
.
Jij ben tenminste wel eerlijk, ik denk dat er hier meer zo'n favo gevoel hebben, maar dat niet zo snel zullen uiten.
Ik had net al ergens iets geschreven naar je, N.L de vraag of je gister een leuke dag hebt gehad??
quote:Op maandag 15 september 2008 23:05 schreef Mathara het volgende:
[..]
[i] Oké, je eigen Ribas moet gewoon nog hééééél lang de jouwe blijven. Maar voor de CBML Ribas, mag je daarom toch wel een beetje promoten
.
Jij ben tenminste wel eerlijk, ik denk dat er hier meer zo'n favo gevoel hebben, maar dat niet zo snel zullen uiten.
Ik had net al ergens iets geschreven naar je, N.L de vraag of je gister een leuke dag hebt gehad??
quote:Op donderdag 18 september 2008 00:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]ze promoot die psychopaat nog niet genoeg vind jij?
die jongen is een wandelende tijdbom zonder enig gevoel voor humor en met een haantjesgedrag dat bijna te ziek is voor woorden.
oh maar ik ben rustig en hoef dus niet tot tien te tellen of rustig adem te halen. bedankt voor je patronizing woorden.quote:Op donderdag 18 september 2008 01:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
nou , nou een beetje relativeren hoor, en even diep ademhalen.....
Nah jah je hoeft niet met hem te trouwen hoorquote:Op donderdag 18 september 2008 01:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh maar ik ben rustig en hoef dus niet tot tien te tellen of rustig adem te halen. bedankt voor je patronizing woorden.
en relativeren is al helemaal niet nodig. je zou dit eigenlijk eens over ribas moeten zeggen. wat een humorloze, agressieve en vooral psychopatische zak stront is dat zeg.
quote:Op donderdag 18 september 2008 01:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Nah jah je hoeft niet met hem te trouwen hoordus maak je niet druk...
Truste![]()
Man, echt hoorquote:Op donderdag 18 september 2008 01:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]druk maken? nou nee, ik maak me zo druk als het programma waard is. dus een kortdurende steeds veranderende drukheid.
groetjes yvonne.
DGK is al even afgelopen hoor, maar dat jij nog steeds iets hebt met Brian is wel duidelijk inmiddelsquote:Op donderdag 18 september 2008 03:04 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik blijf vergelijken met Brrr maar Ribas is lieverrrrr,1ever Joost...
jij mag mij wel he?quote:
Joost gaat moven morgen mooiiiiiiiiquote:Op donderdag 18 september 2008 03:04 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik blijf vergelijken met Brrr maar Ribas is lieverrrrr,1ever Joost...
Joost moet blijven, anders.. .anders..quote:Op donderdag 18 september 2008 22:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Joost gaat moven morgen mooiiiiiiii
hoop ik
joost gaat echt niet moven. die blijft en wil die ordinaire golddigster gewoon even op haar plaats zetten. niet kopen wat hij wil van het geld dat hij wél bij elkaar schraapt maar zij absoluut niet.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Joost gaat moven morgen mooiiiiiiii
hoop ik
Rory? Wie?quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
joost gaat echt niet moven. die blijft en wil die ordinaire golddigster gewoon even op haar plaats zetten. niet kopen wat hij wil van het geld dat hij wél bij elkaar schraapt maar zij absoluut niet.
ze was duidelijk in bed, ze is gewoon een gevaarlijke, vieze zuigslet.
joost en rory zijn de enige concurrenten van ripass, dus ik snap je hoop.
lol@palen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Rory? Wie?
En Joost gaat gewoon lekker weg, Fiona ook. Joost gaat achter de schermen werken en Fiona gaat terug de palen in
Kan, de onzichtbare mensen redden het vaak ver. Ik denk dat Joost zich dood ergert aan mensen die zich terugtrekken en het spel niet spelen zoals Rory bijv en dat dat de reden is dat hij weg wil (denk aan Bart uit DGK).quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol@palen.
vergis je niet in rory, die komt heel erg ver.
zie ook alle zure belgische sukkels uit robinson.quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kan, de onzichtbare mensen redden het vaak ver. Ik denk dat Joost zich dood ergert aan mensen die zich terugtrekken en het spel niet spelen zoals Rory bijv en dat dat de reden is dat hij weg wil (denk aan Bart uit DGK).
Dat volg ik niet echt maar zou zomaar kunnen ja.quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zie ook alle zure belgische sukkels uit robinson.
zo inderdaad. wat een prototype kutallochtoon zeg! en dan de keuze van zijn 'vrouw', wat een vieze opgespoten del is dat.quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:42 schreef ster5 het volgende:
Van mij mag die Ribas wieberen.
ja rory komt nog ver.quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat volg ik niet echt maar zou zomaar kunnen ja.
En daar bedoel ik Rory mee, want als er iemand met een zure bek rondhangt![]()
'oh ja ik kom..."quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:47 schreef ster5 het volgende:
ze deed ook heel overtuigend haar best in bed en dan die Ribas tjonge wat een voorstelling zeg
ik vind de kapper ook wel ok. maar de barman is idd het best. lijkt me leuk als hij straks een grote rol gaat spelen bij de finale.quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:47 schreef ster5 het volgende:
nou ik ga voor de barman,die speelt het best
quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind de kapper ook wel ok. maar de barman is idd het best. lijkt me leuk als hij straks een grote rol gaat spelen bij de finale.
ik was er niet ingestonken. en dan dat überburgerlijke 'planten water geven'...quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:50 schreef ster5 het volgende:
[..]
ja kan nog wel een paat lesjes toneelschool gaan volgen of niet dan
volgens mij wil hij een domme vrouw, dan kan hij haar tenminste nog een beetje aan.quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:54 schreef ster5 het volgende:
volgens mij is Ribas snel tevreden hoor als er maar een gat in zit of twee......
Je weet waar je naar kijkt heh, toch? De barman staat buiten het spel, die is over de 40 en is al waar hij moet zijn. Deze pimps en snollen zijn rond de 20 en denken het te kunnen redden met hun reet, borsten, torso'squote:Op vrijdag 19 september 2008 02:51 schreef ster5 het volgende:
[..]
echt,een man,niet zo een opgeschoten knulletje,als die jochies,hij komt ver,let maar op
ik blijf het intrigerend vinden om te zien hoe ik vroeger was.quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je weet waar je naar kijkt heh, toch? De barman staat buiten het spel, die is over de 40 en is al waar hij moet zijn. Deze pimps en snollen zijn rond de 20 en denken het te kunnen redden met hun reet, borsten, torso's![]()
Daar moet je om lachen, meer niet
Ja, vertelquote:Op vrijdag 19 september 2008 03:00 schreef ster5 het volgende:
o ja vertel is spannend
nee dat heet een eeuw. het was wel in de vorige eeuwquote:Op vrijdag 19 september 2008 03:04 schreef ster5 het volgende:
[..]
je weet toch wel dat vroeger,100 jaar geleden is he
quote:Op donderdag 18 september 2008 22:56 schreef Desii het volgende:
[..]
Joost moet blijven, anders.. .anders..
jah weet ik veul, omdat ik dat wil
Ribas is trouwens leuk, als tie en spel verliestkan goed tegen z'n verlies enzo
Heb jij ook een brilletje nodig ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 03:37 schreef ster5 het volgende:
Ribas is jong!!!Ik dacht dat hij de oudste van het stel was,eerlijk gezegd.Hij heeft een oude kop,vind ik.echt afgeleefd ziet hij eruit.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 03:44 schreef ster5 het volgende:
Ik heb lenzen,dus zie die rimpels perfect.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:13 schreef Marrije het volgende:
Alvast voor degene die deel 2 opent, graag:
CBL / [Bewoners] Koning Ribas
![]()
![]()
![]()
Fan, het wordt nu echt serieus he'.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Da's een retegoed idee
ik ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:23 schreef Marrije het volgende:
Voor de duidelijkheid: ik bedoel het serieus
spirit is gaaf........quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:32 schreef Mathara het volgende:
[..]
Fan, het wordt nu echt serieus he'.Ik geniet van je spontane reacties, je blijft hem trouw hoe denigrerend ook iemand over hem doet.
Thats the spirit![]()
meen je dat nou? die yasmin heeft een enge, ordinaire hoerenkop. en dan al neptieten... net als die ander die je leuk vindt.quote:Op zondag 21 september 2008 20:25 schreef joep.t het volgende:
Yasmin vind ik juist samen met Fiona de mooiste!
ik ookquote:Op zondag 21 september 2008 20:25 schreef joep.t het volgende:
Yasmin vind ik juist samen met Fiona de mooiste!
de surinaamse was de leukste, mooiste en slimste. jammer dat de mannen zo knullig waren. en ribas zo'n trietse haan is.quote:Op zondag 21 september 2008 20:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ook![]()
ik vond Nana trouwens ook wel mooi, maar ja die is er nu dus uit ......
quote:Op zondag 21 september 2008 20:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de surinaamse was de leukste, mooiste en slimste. jammer dat de mannen zo knullig waren. en ribas zo'n trietse haan is.
quote:Op zondag 21 september 2008 20:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ja, ja, knul we weten nu wel dat je een hekel hebt aan Ribas.
Dat hebben meer mannen als ze hun superieur zien
quote:Op zondag 21 september 2008 20:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]![]()
ja, ja trutje we weten nu wel dat je ribas leuk vindt.
dat hebben wel meer vrouwen met een minderwaardigheidscomplex...
mag ik hier al niet meer negatief zijn over ribas? lees over mijn postings heen en ga lekker door met het beminnen van je grote nepeerlijke man.
natuurlijk mag jij positief blijven over ribas.quote:Op zondag 21 september 2008 20:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
tuurlijk mag je negatief zijn over Ribas als ik maar positief mag blijven.
is toch niks mis mee, ieder zijn voorkeur hoor
ik heb niks gezien maar dan ben je misschien gewoon te grof geweest misschien?quote:Op zondag 21 september 2008 20:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
natuurlijk mag jij positief blijven over ribas.
is toch niks mis mee?
je hebt al een paar keer eerlijke posts van mij in dit 'eerlijke' topic verwijderd zien worden. dusse...
quote:De Iranese Ribas is een optimistische jongen die altijd klaar staat voor zijn vrienden. Hij bestempelt zichzelf als eerlijk en betrouwbaar, maar ook opgefokt. “Ik wil dat een vrouw haar plaats weet”, vindt hij. Zo kan Ribas erg jaloers uit de hoek komen en vindt hij dat goede meisjes niet met iedereen het bed delen, zich niet hoerig kleden en zich respectvol naar hun vriendje gedragen.
Hoezo?quote:Op maandag 22 september 2008 11:27 schreef bloodymary het volgende:
"Ik wil dat een vrouw haar plaats weet"![]()
Wat een eng, akelig mannetje is het toch!
ga hem ook steeds leuker vinden hoor Fanniequote:Op zondag 21 september 2008 20:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
tuurlijk mag je negatief zijn over Ribas als ik maar positief mag blijven.
is toch niks mis mee, ieder zijn voorkeur hoor
Ik heb twee andere knullen met hun voorhoofden tegenelkaar zien schreeuwen als een stel Neathertalersquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:46 schreef Windigo het volgende:
Ik vind het irritant de Ribas niet dom is maar wel agressief..Gevaarlijke combi
Jij vind niet dat hij regelmatig al schreeuwend door het huis loopt? Dan mis je toch ietsquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ik heb twee andere knullen met hun voorhoofden tegenelkaar zien schreeuwen als een stel Neathertalers
maar het was Ribas die daar eerst om moest lachen en er later tussen ging staan.......
dus eh...... ja ik zie je punt niet eigenlijk
iran dusquote:Op woensdag 24 september 2008 23:22 schreef D-Flying het volgende:
Ik heb een vraag.
Op wat voor afkomst hadden jullie hem geraden toen je hem het eerst zag.
Ik persoonlijk op een turk of iemand uit het midden-oosten.
Heb jij wél streams ?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:52 schreef Windigo het volgende:
[..]
Jij vind niet dat hij regelmatig al schreeuwend door het huis loopt? Dan mis je toch iets
vergis je niet in blanke marco. die komt heel erg ver. maar alleen als hij straks iets leuks te kiezen heeft. die brabomuts waar hij nu mee gaat is net iets beter dan 'trailertrash kelly' en 'kermishoer yasmin'.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:21 schreef trots het volgende:
nou ribas is een aardig opstandig ventje maar ik vind hem wel leuk..jammer dat zo'n jongen weer PERSE uit het oosten moet komen omdat hij zo'n opmerking plaatst (een vrouw moet haar plaats weten)..zal ook vast uit zn verband getrokken zijn..was bij chelsea ook zo in die inleiding enne bedoel huub was iets erger maar dat vond iedereen blijkbaar oke. .ik ben fan..ik ga voor ribas!..donkere marco is precies zoals chelsea al zei in haar inleiding (aangezien we dat moeten geloven??!!)zo.geen neger die gaan.erin en eruit..naait je waar je bij staat..arme kelly..andere marco is te lief..die doet maar wat, eerder stomme speler dan gehaaid..joost dat is een creep..die gun ik het niet eens..tja en rory..hmm..ach hij is wel ok..mag ook winnen alleen niet met lisa..bah..wat een overloper en verader is dat..zucht..ik heb mn mening weer gegeven...kortom..ribas rulez
hou eens op om de wereld te vergelijken met die kansloze kermisklant brian... en het is 'dan' brian. stinksnol.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:21 schreef Desii het volgende:
Ribas in de radio-uitzending van 25 sept.
[ link | afbeelding ]
doet tie stukken beter als Brian
Die brabomuts heeft een slabek ala Natasiaquote:Op donderdag 25 september 2008 19:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vergis je niet in blanke marco. die komt heel erg ver. maar alleen als hij straks iets leuks te kiezen heeft. die brabomuts waar hij nu mee gaat is net iets beter dan 'trailertrash kelly' en 'kermishoer yasmin'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |