Het is wel leuk als je ze plaatst, want niet iedereen kan/wil op Hyves.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:11 schreef liesje1979 het volgende:
Er staan ook foto's op, maar dat is me dan net weer even te veel werk:
De hyves van Ribas!
http://ribas123.hyves.nl/
Zo ziet ie er nog best leuk uit. Dankjewelquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:29 schreef liesje1979 het volgende:
Speciaal voor jou dan Disana, doe ik er 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron: http://ribas123.hyves.nl/ (sorry je moet ff knippen en plakken, ik weet niet hoe je een link klikbaar maakt)
Stoer hoor.quote:
Eer, je hebt ons gevonden, wat leuk.quote:
Heeft iemand wel eens van deze DJ Ribas gehoord dan? Ik in ieder geval niet.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:59 schreef Juud79 het volgende:
Ribas is ook DJ-Ribas
Er staan verschillende downloads van sets van hem op feesten op zijn Hyves...
http://djribas.com/Djribas@OloRosoLastTIME.mp3
nou, misschien wel egyptisch.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Stoer hoor.
Bedankt voor het posten. Staat zijn afkomst trouwens ook ergens vermeld? Dat vroegen we ons eerder deze week af... ik gokte op Marokkaans maar het zou ook best Algerijns kunnen zijn.
Hee ja, dat zou zomaar kunnen. Misschien komen we er vanavond al achter.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:58 schreef IIsa het volgende:
[..]
nou, misschien wel egyptisch.
waarom zet je anders zo'n tattoo.
ja, wie weet!quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee ja, dat zou zomaar kunnen. Misschien komen we er vanavond al achter.
O rly? Of is dat ook zo'n Kelly (zie mij al eens namen kennen) die maar wat lult om in het programma te komen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:04 schreef schatje het volgende:
Ribas is toch degene die vindt dat een vrouw onder hem staat en haar plaats moet weten?
Ik kan het allebei weten, geboren in Leiden en na 22 jaar geemigreerd naar alkmaar. Zijn precies dezelfde steden. Qua mannen, tja in alkmaar wel een hele leuke gevonden vandaar de emigratie.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:50 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ja dat is dan weer een beetje jammer, in Alkmaar heb je echte mannen![]()
We zijn erachter...... hij komt uit Iranquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee ja, dat zou zomaar kunnen. Misschien komen we er vanavond al achter.
Ja. Dat was niet eens bij me opgekomen. Jammer dat ie er zulke ongeëmancipeerde ideeën op nahoudt, want hij lijkt me best wel aardig. Hij is trouwens ook het hoogst opgeleid, eens kijken of dat te merken is aan zijn spelgedrag.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:48 schreef Desii het volgende:
[..]
We zijn erachter...... hij komt uit Iran
Ik wel!quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:56 schreef WiebeKuipers het volgende:
[..]
Heeft iemand wel eens van deze DJ Ribas gehoord dan? Ik in ieder geval niet.
Wel is met hem gesproken dan?quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik wel!Hij draait in Olo Rosso in Leiden! Kwam hem weleens tegen in 't uitgaansleven...
Nou, Joepiequote:
Dat Ribas bij een mattie van hem in de klas zit.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:38 schreef Darklight het volgende:
wat stond er?
Ik ga met je mee avonne. Check zijn Hyves, alleen maar kerels op de foto.quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:19 schreef avonne het volgende:
Iemand zei dat het net Dennis is. I agree.
Wat een opgeblazen kikker. Angsthaas. Nitwit.
Kop vol gel en de hele tijd "Ik sweer het je... Ik sweer het je... Ik sweer het je... "
Yuk !
OK, daar kan ie niks aan doen, natuurlijk.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat Ribas bij een mattie van hem in de klas zit.
Zou het? Ik vind het eerder zo'n type die de hele dag rond gaat en mensen aanwijst "viesj wijf, viesj wijf" en "hij is gevaarlijk" om op te hangen. Hji neemt het touw wel mee.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:55 schreef Pulu het volgende:
Haha in Iran zou hij aan de hoogste boom hangen
quote:Op donderdag 4 september 2008 20:08 schreef liesje1979 het volgende:
Zijn er al medespelers die Ribas niet eng, of gevaarlijk vindt?
inderdaad, alsmaar zeggen "die speelt een spelletje, die is alleen maar bezig met het spel, die moet eruit en die gaat alleen voor geld" duidt toch aan dat ie zelf ook heel erg bezig is met het spel.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:45 schreef Windigo het volgende:
Ik vind die ribas onbetrouwbaar, hij beticht iedereen van spelletjes spelen, maar volgens mij speelt hij het grootste spel van iedereen.
Precies, en hij beticht ook iedereen van leugens, wat hem dus voor mij ook verdacht maakt. Zoals de waard is kent hij zijn gasten..quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:31 schreef Herald het volgende:
[..]
inderdaad, alsmaar zeggen "die speelt een spelletje, die is alleen maar bezig met het spel, die moet eruit en die gaat alleen voor geld" duidt toch aan dat ie zelf ook heel erg bezig is met het spel.
Nu alleen nog ervoor zorgen dat de kijker snapt hoe er precies televisie wordt gemaakt en we zijn weer een stapje verder. Een heel klein stapje.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:41 schreef Marrije het volgende:
En daarom hoeft ie er ook nog niet uit, hij maakt tv
hij roddelt, begrijp dat danquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu alleen nog ervoor zorgen dat de kijker snapt hoe er precies televisie wordt gemaakt en we zijn weer een stapje verder. Een heel klein stapje.
DGK is afgelopen hehquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:39 schreef Lieve het volgende:
Het is een Dennix. Zou hij gay zijn? Lijkt er wel op. Met een vrouwenfobie.
Dat weet Yasmin wel goed te spelen weet je? Ik ssweer het juh, weet je, dat weet Yasmin wel goed te spelen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 02:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
DGK is afgelopen heh![]()
Ribas is zeker niet gay, gewoon een jaloers kreng die nu Yasmin al claimed en ik hoop dat zij heeeeeeeeel lang geen sex met hem gaat hebben
oké okéquote:Op zondag 7 september 2008 21:19 schreef minor het volgende:
Ik vind hem ook leuk, fanvheu! ! Ja, hij heeft een hart. Vermoeiend,maar wel lief. Laat iedereen maar kletsen, hij is gewoon okee
ben jij ook van Iraanse afkomst?quote:Op zondag 7 september 2008 21:59 schreef AryaMehr het volgende:
He, nooit gedacht dat hij van Iraanse afkomst zou kunnen zijn. Wat leuk.
Jammer genoeg wel ja.quote:Op zondag 7 september 2008 22:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ben jij ook van Iraanse afkomst?
Ik heb nog iets te weinig van hem gezien. Vind je het goed als ik daar morgen een antwoord op geef?quote:Op zondag 7 september 2008 22:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ben je raar, niks jammer aan hoor![]()
Wat vind jij van Ribas?
ja dat vind ik goedquote:Op zondag 7 september 2008 22:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb nog iets te weinig van hem gezien. Vind je het goed als ik daar morgen een antwoord op geef?
Second that.quote:Op maandag 8 september 2008 09:42 schreef Windigo het volgende:
Ik ben absoluut geen fan, wat een vervelend agressief leugenachtig mannetje is het ook. Bah, zou meteen gillend wegrennen van hem als hij avances probeerde te maken. Ook typisch om te zien dat hij yasmin's vertrouwen meteen beschaamt. Bah wat een griezel.
quote:
Ik denk dat wel meer stellen die afspraak maken hoor mooi, uitgeproken of stilzwijgend.......quote:Op maandag 8 september 2008 14:31 schreef mooiiiiii het volgende:
Ribas en Yasmin worden de Brian en Amanda van CBML,mmw .Gisteren spraken ze af om geen ruzie te maken waar anderen bij zouden zijn ala die 2 die ik net noemde ..Het zal toch niet zo zijn dat dit stel gaat winnen.Ik griezel van die vent brrrribas..Ik hoop zo dat Yasmin niet naar z'n gewouwel blijft luisteren.
O dat is nieuw voor mij......quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:05 schreef Kanonskogel het volgende:
Verschrikkelijke popi jopi, met een veel te grote jodokus.
die heeft ie niet gekregenquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:13 schreef Scandalous het volgende:
omg deze gast praat teveelOver niks
![]()
Waarom hebben ze hem een hoofdrol gegeven?
Beetje een talkshowquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:17 schreef Scandalous het volgende:
Kan het me niet voorstellen, ze zenden gewoon degene uit die het meest praat
Héérlijk gewoonquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:40 schreef Pulu het volgende:
lekker weer zo'n allochtoontje die rolbevestigende trekjes vertoont....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |