inderdaad, alsmaar zeggen "die speelt een spelletje, die is alleen maar bezig met het spel, die moet eruit en die gaat alleen voor geld" duidt toch aan dat ie zelf ook heel erg bezig is met het spel.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:45 schreef Windigo het volgende:
Ik vind die ribas onbetrouwbaar, hij beticht iedereen van spelletjes spelen, maar volgens mij speelt hij het grootste spel van iedereen.
Precies, en hij beticht ook iedereen van leugens, wat hem dus voor mij ook verdacht maakt. Zoals de waard is kent hij zijn gasten..quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:31 schreef Herald het volgende:
[..]
inderdaad, alsmaar zeggen "die speelt een spelletje, die is alleen maar bezig met het spel, die moet eruit en die gaat alleen voor geld" duidt toch aan dat ie zelf ook heel erg bezig is met het spel.
Nu alleen nog ervoor zorgen dat de kijker snapt hoe er precies televisie wordt gemaakt en we zijn weer een stapje verder. Een heel klein stapje.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:41 schreef Marrije het volgende:
En daarom hoeft ie er ook nog niet uit, hij maakt tv
hij roddelt, begrijp dat danquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu alleen nog ervoor zorgen dat de kijker snapt hoe er precies televisie wordt gemaakt en we zijn weer een stapje verder. Een heel klein stapje.
DGK is afgelopen hehquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:39 schreef Lieve het volgende:
Het is een Dennix. Zou hij gay zijn? Lijkt er wel op. Met een vrouwenfobie.
Dat weet Yasmin wel goed te spelen weet je? Ik ssweer het juh, weet je, dat weet Yasmin wel goed te spelen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 02:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
DGK is afgelopen heh![]()
Ribas is zeker niet gay, gewoon een jaloers kreng die nu Yasmin al claimed en ik hoop dat zij heeeeeeeeel lang geen sex met hem gaat hebben
oké okéquote:Op zondag 7 september 2008 21:19 schreef minor het volgende:
Ik vind hem ook leuk, fanvheu! ! Ja, hij heeft een hart. Vermoeiend,maar wel lief. Laat iedereen maar kletsen, hij is gewoon okee
ben jij ook van Iraanse afkomst?quote:Op zondag 7 september 2008 21:59 schreef AryaMehr het volgende:
He, nooit gedacht dat hij van Iraanse afkomst zou kunnen zijn. Wat leuk.
Jammer genoeg wel ja.quote:Op zondag 7 september 2008 22:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ben jij ook van Iraanse afkomst?
Ik heb nog iets te weinig van hem gezien. Vind je het goed als ik daar morgen een antwoord op geef?quote:Op zondag 7 september 2008 22:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ben je raar, niks jammer aan hoor![]()
Wat vind jij van Ribas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |