Ribas heeft op het moment een vd knapste vrouwen van alle !quote:Op donderdag 11 september 2008 14:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Popje, je mag het zelfs van de daken schreeuwen!![]()
Mocht je een relatie met hem krijgen dan sleep ik je aan je kwast het huis uit en dat kom je maar lekker bij tante Noek op de bank wonen.
Fine, als die maar bij Fan uit de buurt blijft.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:40 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ribas heeft op het moment een vd knapste vrouwen van alle !
Anders ga jij Fan stalken, dus Ribas opgepast !quote:Op donderdag 11 september 2008 14:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Fine, als die maar bij Fan uit de buurt blijft.
misschien ga ik Ribas wel stalkenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:51 schreef neo567 het volgende:
[..]
Anders ga jij Fan stalken, dus Ribas opgepast !
19.30 uurquote:Op donderdag 11 september 2008 17:59 schreef DuTank het volgende:
Hoe laat komt dit programma eigenlijk altijd? Dan ga ik het volgen.
quote:Op donderdag 11 september 2008 17:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
misschien ga ik Ribas wel stalken![]()
en een vliegtuigje huren enzo
Ok, dan ga ik nu checken!quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 20:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik hou het kort en simpel![]()
I WERIBAS
ja ze is wel ehquote:Op donderdag 11 september 2008 20:40 schreef Marrije het volgende:
Poeh, Ribas heeft wel een moeilijke tante in zn bed hoor, Yasmin die aan zn arm zit te trekken, en hij maar roepen 'blijf van me af'. Ze maakt het hem ook niet makkelijk.
ze wil gewoon kk harde krijgen..quote:Op donderdag 11 september 2008 20:40 schreef Marrije het volgende:
Poeh, Ribas heeft wel een moeilijke tante in zn bed hoor, Yasmin die aan zn arm zit te trekken, en hij maar roepen 'blijf van me af'. Ze maakt het hem ook niet makkelijk.
wat is kk harde ?quote:Op donderdag 11 september 2008 20:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
ze wil gewoon kk harde krijgen..
Haha, nah, ik vind Lisa óók leuk, ook zo'n opgewonden standje maar dan net ff andersquote:Op donderdag 11 september 2008 20:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja ze is wel eheen opgewonden standje zeg maar ........
hij heeft niet de makkelijkste weg gekozen in ieder geval anders was ie wel op Lisa gedoken die had
zich de eerste dag al bij hem aangemeld.......
Lisa
ja écht vind je Lisa leuk?quote:Op donderdag 11 september 2008 20:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, nah, ik vind Lisa óók leuk, ook zo'n opgewonden standje maar dan net ff anders
Yasmin is wel aan hem gewaagd hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 22:05 schreef annaca het volgende:
jij liever dan ik..
Vind eerlijk gezegt de lichamen van de andere jongens beter.. houdt niet zo van dat gespierde.
Verder is yasmin misshcien wel een opgewonde standje. maar vind het wel goed dat ze niet zomaar alles pikt van ribas. ribas is veels te bazig
Dat vind ik ook, ik keur per definitie alles aan Ribas afquote:Op donderdag 11 september 2008 22:05 schreef annaca het volgende:
jij liever dan ik..
Vind eerlijk gezegt de lichamen van de andere jongens beter.. houdt niet zo van dat gespierde.
Verder is yasmin misshcien wel een opgewonde standje. maar vind het wel goed dat ze niet zomaar alles pikt van ribas. ribas is veels te bazig
Ribasquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:37 schreef Witkopper het volgende:
Wat wordt je toch gek van die man met z'n uitspraken: Weet je? Ik zweer het!....
Wat een kerel, ga lekker naar huis toe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |