jij mag mij wel he?quote:
Joost gaat moven morgen mooiiiiiiiiquote:Op donderdag 18 september 2008 03:04 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik blijf vergelijken met Brrr maar Ribas is lieverrrrr,1ever Joost...
Joost moet blijven, anders.. .anders..quote:Op donderdag 18 september 2008 22:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Joost gaat moven morgen mooiiiiiiii
hoop ik
joost gaat echt niet moven. die blijft en wil die ordinaire golddigster gewoon even op haar plaats zetten. niet kopen wat hij wil van het geld dat hij wél bij elkaar schraapt maar zij absoluut niet.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Joost gaat moven morgen mooiiiiiiii
hoop ik
Rory? Wie?quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
joost gaat echt niet moven. die blijft en wil die ordinaire golddigster gewoon even op haar plaats zetten. niet kopen wat hij wil van het geld dat hij wél bij elkaar schraapt maar zij absoluut niet.
ze was duidelijk in bed, ze is gewoon een gevaarlijke, vieze zuigslet.
joost en rory zijn de enige concurrenten van ripass, dus ik snap je hoop.
lol@palen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Rory? Wie?
En Joost gaat gewoon lekker weg, Fiona ook. Joost gaat achter de schermen werken en Fiona gaat terug de palen in
Kan, de onzichtbare mensen redden het vaak ver. Ik denk dat Joost zich dood ergert aan mensen die zich terugtrekken en het spel niet spelen zoals Rory bijv en dat dat de reden is dat hij weg wil (denk aan Bart uit DGK).quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol@palen.
vergis je niet in rory, die komt heel erg ver.
zie ook alle zure belgische sukkels uit robinson.quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kan, de onzichtbare mensen redden het vaak ver. Ik denk dat Joost zich dood ergert aan mensen die zich terugtrekken en het spel niet spelen zoals Rory bijv en dat dat de reden is dat hij weg wil (denk aan Bart uit DGK).
Dat volg ik niet echt maar zou zomaar kunnen ja.quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zie ook alle zure belgische sukkels uit robinson.
zo inderdaad. wat een prototype kutallochtoon zeg! en dan de keuze van zijn 'vrouw', wat een vieze opgespoten del is dat.quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:42 schreef ster5 het volgende:
Van mij mag die Ribas wieberen.
ja rory komt nog ver.quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat volg ik niet echt maar zou zomaar kunnen ja.
En daar bedoel ik Rory mee, want als er iemand met een zure bek rondhangt![]()
'oh ja ik kom..."quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:47 schreef ster5 het volgende:
ze deed ook heel overtuigend haar best in bed en dan die Ribas tjonge wat een voorstelling zeg
ik vind de kapper ook wel ok. maar de barman is idd het best. lijkt me leuk als hij straks een grote rol gaat spelen bij de finale.quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:47 schreef ster5 het volgende:
nou ik ga voor de barman,die speelt het best
quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind de kapper ook wel ok. maar de barman is idd het best. lijkt me leuk als hij straks een grote rol gaat spelen bij de finale.
ik was er niet ingestonken. en dan dat überburgerlijke 'planten water geven'...quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:50 schreef ster5 het volgende:
[..]
ja kan nog wel een paat lesjes toneelschool gaan volgen of niet dan
volgens mij wil hij een domme vrouw, dan kan hij haar tenminste nog een beetje aan.quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:54 schreef ster5 het volgende:
volgens mij is Ribas snel tevreden hoor als er maar een gat in zit of twee......
Je weet waar je naar kijkt heh, toch? De barman staat buiten het spel, die is over de 40 en is al waar hij moet zijn. Deze pimps en snollen zijn rond de 20 en denken het te kunnen redden met hun reet, borsten, torso'squote:Op vrijdag 19 september 2008 02:51 schreef ster5 het volgende:
[..]
echt,een man,niet zo een opgeschoten knulletje,als die jochies,hij komt ver,let maar op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |