"Je moet gewoon je bek dicht houden tegen mij"quote:Op woensdag 10 september 2008 23:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zal ik ook zeker doen.
Maar iemand die dwingend zegt "kijk me aan als je tegen me praat" om vervolgens 's avonds zijn "vriendin" de hele master bedroom door te commanderen met de woorden "houd je mond en ga slapen" trek ik niet zo goed.
Wat denk die gozer wel niet. "weet je, kijk me aan, ik zeg je,....luister_luister, ik sweer het je, echt_echt, kom hier" etc.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zal ik ook zeker doen.
Maar iemand die dwingend zegt "kijk me aan als je tegen me praat" om vervolgens 's avonds zijn "vriendin" de hele master bedroom door te commanderen met de woorden "houd je mond en ga slapen" trek ik niet zo goed.
Het zijn geen kleine kinderenquote:Op donderdag 11 september 2008 10:51 schreef Mathara het volgende:
[..]
Wat denk die gozer wel niet. "weet je, kijk me aan, ik zeg je,....luister_luister, ik sweer het je, echt_echt, kom hier" etc.
Nou dan kan ik weinig mee hoor![]()
Wel weer leuk om Yasmin zo boos weg te zien stampen
Ik denk dat het een spurt zal nemen nadat CBML afgelopen is, dan moet je de ster allures weerstaan, en stevig in je schoenen staan enzoquote:Op donderdag 11 september 2008 11:04 schreef Mathara het volgende:
Zou Ribas nog volwassen worden dan ??
Neuh, niet gelijk de grootste krant van NL, eerst de regionale omroepen, of zou die gelijk bij RTL5 komen bij bv jensen ?quote:Op donderdag 11 september 2008 11:25 schreef Mathara het volgende:
Misschien de televaag vast bellen dan??
Ik heb er aan zitten denkenquote:Op donderdag 11 september 2008 10:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Fan, ik had van jou al wel een Ribas avatar verwacht![]()
Fijn he?quote:Op donderdag 11 september 2008 10:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
"Je moet gewoon je bek dicht houden tegen mij"
ik ook maar ja mogen we eigenlijk niet hardop zeggen hoor......quote:Op donderdag 11 september 2008 12:56 schreef Marrije het volgende:
Het iis een temperamentvol mannetje die Ribas, hou ik op zich wel van
Ja Neo dat denk ik als 1e. Jensen, zal hem tenslotte redelijk volwassen aanspreken en hem op zijn bek laten gaan, om er dan zelf ineens achter komen dat hij geen programma meer heeft.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:34 schreef neo567 het volgende:
[..]
Neuh, niet gelijk de grootste krant van NL, eerst de regionale omroepen, of zou die gelijk bij RTL5 komen bij bv jensen ?
Ik denk dat de kijkcijfers van jensen omhoog gaan door Ribas uit te nodigen, en jensen houdt idd van leed vermaak bij makkelijke prooien zoals Ribas mischien kan zijn.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:26 schreef Mathara het volgende:
[..]
Ja Neo dat denk ik als 1e. Jensen, zal hem tenslotte redelijk volwassen aanspreken en hem op zijn bek laten gaan, om er dan zelf ineens achter komen dat hij geen programma meer heeft.
Ribas heeft vast niet door dat er geen publiek zit, of begrijpt dat dit het nieuwe "format " is net zoals het perfecte format van CBML_O_
Maar de huis aan huis bladen kunnen Ribas misschien ook wel gebruiken. De trekpleister b.v, dan raakt hij zijn fobie v.w.b de "stank" misschien ook wat sneller kwijt.![]()
Te weinig strikes of wat?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:33 schreef Copycat het volgende:
Jensen is niet meer. Qua show dan. Good riddance!
Popje, je mag het zelfs van de daken schreeuwen!quote:Op donderdag 11 september 2008 13:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ook maar ja mogen we eigenlijk niet hardop zeggen hoor......
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Popje, je mag het zelfs van de daken schreeuwen!![]()
Mocht je een relatie met hem krijgen dan sleep ik je aan je kwast het huis uit en dat kom je maar lekker bij tante Noek op de bank wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |