Ik zal, nadat Machado deze set pakt, het plaatje uit de XL-game nogmaals postenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zoals gezegd, jammer dat Berbascoe deze set pakt. Nu zakken de zenuwen weer wat bij de meeste tennisspel-deelnemers
Hoeveel punten heeft hij in het totaal gewonnen ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:44 schreef TheGeneral het volgende:Federer 600 overwinningen in zijn carriere!
Je mag je Caps-lock wel weer uitzetten !quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:50 schreef Tim86 het volgende:
JA HOOR< BERBASKOE SLAAT DRIEDUBBEL TOE MET DE REBREAK, DE SET EN DE BREAK ERNA!
Pfoe, een heeeeeeeeeeleboel. Maar hoeveel zou ik niet weten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:50 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hoeveel punten heeft hij in het totaal gewonnen ?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:54 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Waarom kijkt ES in vredesnaam naar Srebotnik en Kutzie en niet gewoon naar Djokovic Verdasco of Andreev....
1 break comin' right upquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:50 schreef Tim86 het volgende:
JA HOOR< BERBASKOE SLAAT DRIEDUBBEL TOE MET DE REBREAK, DE SET EN DE BREAK ERNA!
die stond uit. Had per ongeluk op de Evert knop gedrukt, maar die is nu weer afgetapedquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:52 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Je mag je Caps-lock wel weer uitzetten !
Ben enorm voor die srebotnik om precies die reden ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:57 schreef TheGeneral het volgende:
Klote vrouwen tennis![]()
Zal natuurlijk weer een 3e set worden
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die stond uit. Had per ongeluk op de Evert knop gedrukt, maar die is nu weer afgetaped
Vind de eindejaarspunten en tel die bij elkaar op zou ik zeggen. Waar die te vinden zijn echter. Tel anders alle grandslamwinsten, finales halve finales en masteroverwinningen bij elkaar op en doe daar nog wat wisselgeld bij. (zo'n 25% of zo)quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Pfoe, een heeeeeeeeeeleboel. Maar hoeveel zou ik niet weten.
In dit geval wordt denk ik echt het aantal punten bedoeld en niet het aantal ATP-puntenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:01 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Vind de eindejaarspunten en tel die bij elkaar op zou ik zeggen. Waar die te vinden zijn echter. Tel anders alle grandslamwinsten, finales halve finales en masteroverwinningen bij elkaar op en doe daar nog wat wisselgeld bij. (zo'n 25% of zo)
Ah, op die fiets. Dan ben ik het helemaal eens met jouw schatting.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In dit geval wordt denk ik echt het aantal punten bedoeld en niet het aantal ATP-punten.
Jup, precies hetzelfde. Dan laad alleen de pagina en advertentie, maar niet de topics enz.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:06 schreef Tim86 het volgende:
Doet MTF het bij jullie ook al dagen niet naar wens? Kom niet verder dan de advertenties steeds, op enkele uitzonderingen na?
Helaas wel ja,.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:07 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Man, man, man...wordt een 3e set
Pas de probleme hier...misschien een keer je cookies weggooien??quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:06 schreef Tim86 het volgende:
Doet MTF het bij jullie ook al dagen niet naar wens? Kom niet verder dan de advertenties steeds, op enkele uitzonderingen na?
MTF doet inderdaad al een hele tijd vaag, het schijnt aan een van de ads te liggen, ze zijn er wel mee bezig maar als tijdelijke oplossing kan je ook weer bij de site komen als je in IE uac.advertising.com blokkeertquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:06 schreef Tim86 het volgende:
Hmmmmmquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:17 schreef Ambrosius het volgende:
Het vijfde SP is wel raak: 9-7 Djoko.
Hij zit er wel vaker naast hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:22 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Mag hij er ook eens naast zitten![]()
tuurlijk, maar ben het niet gewendquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:22 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Mag hij er ook eens naast zitten![]()
En dan komt 'ie daarna alsnog en dan houdt 'ie z'n mondquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:42 schreef TheGeneral het volgende:
JA DAT IS HEM!
Nee dat is hem niet... Iets te enthousiast..
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:49 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
"Vraag me niet waarom, want dat weet ik niet" ...
Nope. Joker.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:52 schreef Ambrosius het volgende:
Dag Kuz. Over naar echt tennis: Verdasco-Machado bitte.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:57 schreef Ambrosius het volgende:
Machado laat zich vanaf 40-0 terugbreken.
De tennisgame geeft zo af en toe toch wel een extra dimensiequote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De tennisgame geeft zo af en toe toch wel een extra dimensie
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:00 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij er vrijwel nooit inzit
misgunner die je bentquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Berbascoe weer langszij in de 4e, ik mag toch lijen dat dat nog een vijfde wordt, dan kan het nog alle kanten op ...
Haal dat eens gauw wegquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:08 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op, lekker kereltje van me.
Laat ze eerst die lemmingen maar weghalen.quote:
Bwin.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:41 schreef danusz1986 het volgende:
Hoe kan je dat zien dan....?????? Ergens live streams?
erg hequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:57 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een gezeik nu op Safin, dat hij geen twee weken goed meer kan zijn. Wimbledon is twee maanden terug man.
Ik heb dat stukje niet gehoord, maar hij heeft wel een punt. Behalve Wimbledon, wat is de laatste keer dat hij 2 weken wel goed was?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:57 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een gezeik nu op Safin, dat hij geen twee weken goed meer kan zijn. Wimbledon is twee maanden terug man.
Januari 2005. Het klopt wel dat hij er wat meer uit had kunnen halen, maar Theo overdrijft het nu wel heel erg.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:59 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik heb dat stukje niet gehoord, maar hij heeft wel een punt. Behalve Wimbledon, wat is de laatste keer dat hij 2 weken wel goed was?
Oke, ik heb niet gehoord wat hij zei. Gelukkig nu wel de set voor Maratquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Januari 2005. Het klopt wel dat hij er wat meer uit had kunnen halen, maar Theo overdrijft het nu wel heel erg.
Safin buigt een break achter snel om naar setwinst.
Ik wel toen hij 2x een breek achterkwam in de 2e set hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:04 schreef TheGeneral het volgende:
En 6-0 Berbaskoe. Tevens GSM.
Heb trouwens geen moment gezweet hoor. Pas als het in de 5e slecht zou gaan misschien, maar nu zeker niet.
Gelukkig volgde ik toen die wedstrijd niet zoquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik wel toen hij 2x een breek achterkwam in de 2e set hoor.
Gunstig lichaam? Kapotte knieen bedoel je + jarenlang niet voor z'n sport geleefd omdat het toen allemaal vanzelf ging.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:07 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Wimbledon won hij toch niet?Sterker nog, ging hij er niet gewoon in drie sets af tegen Federer... Het punt dat gemaakt werdt is dat Safin, ondanks talent en een gunstig lichaam toch geen serieuze kanshebber is voor dit toernooi.
Daarnaast zeikt hij wel ja.![]()
Dat gezegd hebbende, dit toernooi kan nog best een verrassende winnaar krijgen. Djokovic was niet enorm overtuigend vandaag, Federer is aan het klooien en Nadal moet wel moe zijn en is verslaanbaar op hardcourt door meerdere in zijn. Als je die eruit kegelt kan iedereen die een goede wedstrijd of twee kan hebben op het juiste moment winnen. Of in ieder geval de finale halen als Djokovic zijn hoofd en spel erbij houdt.
Ameesjing Metsjquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:40 schreef T-Rigg het volgende:
Hoop niet dat het een negatief effect op Tsonga zal hebben, die begon erg goed aan de partij. (10 winners - 1 UE)
Guccione pakt de derde setquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
5-0 voor Verdasco.
Rui, ik wil je toch bedanken voor het spannend maken van deze partij, het zweet stond bij vele deelnemers in de bilnaad, en ik hoop dat je nog een gamepje of 2 pakt, want dat heb je verdiend
Pffrt, Stippelnek wil gewoon jullie ook je pleziertje gunnenquote:
Niet te vroeg juichenquote:
Voila, 6-2 vierde, klaarquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Pffrt, Stippelnek wil gewoon jullie ook je pleziertje gunnen
Is toch ook logisch..knappe voorspelling ook als er al 4 op Wawa zitten en 1 op Ferrer ofzoquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Voila, 6-2 vierde, klaar
Ik voorspel overigens voor de picks van morgen minimaal 80 % Ferrer/Wawrinka
Heb het 3 uur geleden al tegen Vaduz gezegd, toen was er 1 pick gedaanquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is toch ook logisch..knappe voorspelling ook als er al 4 op Wawa zitten en 1 op Ferrer ofzo
Geen kuddegedrag nu imo. Rest van de wedstrijden zijn gewoon erg tight, met uitzondering van Nadal, en doorgaans ook Murray. Maar dat zijn meteen titelfavoriet en kleine outsider..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 03:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Heb het 3 uur geleden al tegen Vaduz gezegd, toen was er 1 pick gedaanMaar goed, het zijn wel de meest logische picks, dat is waar.
En okey, het is logisch, maar ik vind het in deze fase toch weer allemaal redelijk massaal lemminggedrag in het spel. Maar goed, zal wel aan mij liggen
Denk je dat zij dat kan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:14 schreef kleinzusje het volgende:
Schakel dan terug naar Safin ! Doos !
ipv de stand te noemen![]()
moest het toch ff checkenquote:
Maar nu beslist de baasquote:
Wakker gebleven voor Andy ? Hoe cutequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:22 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Bartoli, nu plaatsmaken voor echt tennis, en snel (daarom ben ik nog wakker).
Voor Gulbis idd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wakker gebleven voor Andy ? Hoe cute
Zeker om die bal te vangenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:48 schreef T-Rigg het volgende:
Tsonga is geweldig, wat had ik graag in het stadion gezeten.![]()
![]()
![]()
Wat een sfeer,
Ach, Andy geeft de jeugd een kansquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Des te later komt Roddick op ES.
Break Gulbis meteen.
Nee, Andy 30 aug !quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze zijn allebei jarig (morgen pas). Tijdens de partij dus nog wel.
Ik ben het nu al aan het vierenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, dat is dus nog niet in NY. Gulbis is ook van 30 augustus.
Geweldig !quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:07 schreef Tim86 het volgende:
Tijdsverschil kz. Over een uurtje weer feesten. Wel bizar, beide spelers op hun verjaardag tegen elkaar.
Zou erg leuk zijn als ze het van elkaar weten, dan doen ze het zeker lijkt mequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:13 schreef Tim86 het volgende:
Over een uur moeten ze toch al handenschudden
Dan schrikt betfair en denken ze aan een opgavequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zou erg leuk zijn als ze het van elkaar weten, dan doen ze het zeker lijkt me.
Dat is voornamelijk het probleem, de eerste service loopt niet. Onder de 50% kan, maar niet als je zoals Roddick daar bijna volledig op leunt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:18 schreef kleinzusje het volgende:
Gulbis meer Aces ?
Rodlul wordt oud
Gelukkig heeft hij zo veel meer scils ! De sevice blijft een wapen, maar hij is al bijna een zeer complete spelerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is voornamelijk het probleem, de eerste service loopt niet. Onder de 50% kan, maar niet als je zoals Roddick daar bijna volledig op leunt.
Jaloezie..;)quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:29 schreef kleinzusje het volgende:
klap, klap , klap................ snol
Ik op Djokoquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja hier ook, maar dan op Roddick. Wat een dame zeg
.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:32 schreef TheGeneral het volgende:
Is Roddick de laatste tijd gefrustreerd ofzo? Hij is aan het schelden, aan het zeiken en ruzie maken met de umpires, de rackets gaan vaak kapot.
Dat kwam vooral door Gulbis die een stuk minder ging spelen. Vooral zijn eerste service liet het vanaf het einde van de tweede set afweten. Roddick speelde echt niet bijzonder, hij serveerde alleen íets beter in de derde en vierde set.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:55 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
het heeft wel geholpen want uiteindelijk wint roddick de wedstrijd
Hij pakt tenminste een breakie terug *3-5. Anyhoe, Stan the Man klaart dit wel, hooguit in 4quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:40 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb zo wawa wawaanzinnig gedroomd..2-5 achter
Whatever comes first you knowquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:01 schreef Tim86 het volgende:
Wawa wat doe je..
Hoe zit het bij Querrey-Karlovic? Is dat best of 5 of first to reach 30 aces?
Ja.quote:
Zeker voor zijn type spel. Kan echt vaak foutloos spelen. Ach, slow start zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
25 unforced error's in 1 set voor Wawa. Vind ik veel ...
En hoe noem je de rebreak danquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zeker voor zijn type spel. Kan echt vaak foutloos spelen. Ach, slow start zullen we maar zeggen.
Bondarenko is Joods, misselijk grapjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:32 schreef Nalbandian het volgende:
Hup Venus, gas erop...dan kunnen we tenminste naar echt tennis kijken !
Echt hè, dodelijk saai.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:37 schreef TheGeneral het volgende:
Bah. Eurosport gaat naar Karlovic - Querrey...
Nou ja, die ballen gaan zo hard en scherp. Lijkt me erg lastig om te zien.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:42 schreef groenen het volgende:
Querrey mag zijn ogen wel eens controleren.
Hoho, vergeet die weergaloze service nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:20 schreef Chriz2k het volgende:
You gotta be kidding me.
Cipolla speelt alleen maar slicebackhands en huizenhoge forehands zonder vaart!
Een soort Nadalservice alleen dan zonder snelheidquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:22 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Hoho, vergeet die weergaloze service niet
Ik vertrouw je.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Waw gaat hem nog winnen.
Het is net Nadalquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:31 schreef erkel het volgende:
Wat een pieler die Cipolla. Echt zo frustrerend om daar tegen te spelen en elke rally eindeloos duurt voordat je er doorheen komt.
Rustig aan Vaduz, hij redt het welquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou Stan, deze zet moet het gewoon. Vasthouden deze break, niet opgeven.
Ja, zie mijn reactie om 19.26. Het is nu zorgvuldig het strijdplan blootleggen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Rustig aan Vaduz, hij redt het wel!
Hij is tenminste niet zo'n lafaard als Verdasco die alleen de eerste en de vierde set durft te verliezen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, zie mijn reactie om 19.26. Het is nu zorgvuldig het strijdplan blootleggen.
Ted is inmiddels dement.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:24 schreef TheGeneral het volgende:
Ted zegt dat Wawrinka toch wel wint in 5 sets
Je moest weer eens per se afwijken van de massa hèquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jezus Andy, hoeveel breakpoints heb je nodig ... 0 breaks uit 8 kansen
Alsof Andy dit niet wintquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je moest weer eens per se afwijken van de massa hè!
Wacht maar tot Cipolla de volgende blessure faked...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je moest weer eens per se afwijken van de massa hè!
Even een setje tanken en er weer vol tegenaan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:26 schreef TheGeneral het volgende:
Wawa op *5-0
![]()
Nu niet de 5e set verprutsen.
Da's wel verrassend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Jij had alleen Murray omdat je te laat was zei jequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Murray
Zul je zien, word ik gestraft voor mijn keuze, terwijl alle Wawrinkaatjes ermee wegkomen, kutspel
Dan nog had ik Wawa laten liggenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij had alleen Murray omdat je te laat was zei je
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:08 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb nog een grap. Op verzoek van een aantal mensen had ik ze in het SC-topic geplaatst., maar daar vinden ze ze niet leuk.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dan nog had ik Wawa laten liggen![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik kan er nog niet echt heel hard om lachen.
Waar ik, voorlopig althans, wel om kan lachen is het feit dat ik te laat was om voor Wawa te gaan in de tennisgame, toen maar Murray heb gepakt en dat Cipolla voorlopig die Wawa helemaal gek staat te tikken
Pff, je pakt me op uitspraken uit het verleden. In het verleden verkondigde meningen bieden geen garantie voor die van de toekomstquote:
Ja, klinkt wel erg stom als ik de post teruglees waar jij op reageert.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |